ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 лютого 2025 рокусправа № 380/19094/24
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Грень Н.М. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» до Головне управління ДПС у Львівській області Державна податкова служба України про скасування рішення,
у с т а н о в и в :
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» до Головне управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, у якій просить суд:
1.Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області:
- №11402364/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової
накладної №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402369/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 25.01.2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402366/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 25.01.2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402367/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 26.01.2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402368/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 27.01.2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402365/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 30.01.2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних.
2.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою подання на реєстрацію
- податкову накладну №1 від 24 січня 2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн.;
- податкову накладну №3 від 25 січня 2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн.;
- податкову накладну №2 від 25 січня 2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн.;
- податкову накладну №4 від 26 січня 2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн.;
- податкову накладну №5 від 27 січня 2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн.;
- податкову накладну №6 від 30 січня 2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 20 січня 2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» («Постачальник») та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «Німецькі Корми» («Покупець») укладено Договір поставки №20.01./2023. В рамках вищезгаданого Договору поставки сторони підписали Специфікацію товару №1 від 24.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року, в якій обумовили умови поставки. Згідно наведеної Специфікації товару №1 від 24.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №1 від 24 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн. Позивач склав і спробував зареєструвати податкову накладну №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028441606 від 18.02.2023 року У квитанції, зокрема, зазначено: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 24.01.2023 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=.0000%, "P"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». 01 липня 2024 року за №4 Позивач подав Відповідачу 1 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. До вказаного Повідомлення Позивач приєднав 48 додатків, частина з яких засвідчує суть і факт здійсненої господарської операції. Крім того, Позивач подав скаргу від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн. Однак, рішенням Відповідача 1 №46200/44177870/2 від 24.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної. Просить задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою судді від 12.09.2024 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін.
Представник відповідача Головного управління Державної податкової служби України у Львівській області подав відзив на позовну заяву від 07.10.2024 (вх.№74202), в якому проти позову заперечив мотивуючи тим, що ГУ ДПС у Львівській області було скеровано повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Однак Позивач не скористався можливістю надання додаткових пояснень оскільки не було надано необхідних підтверджуючих документів. В такому випадку Позивач не довів реальність здійснення господарської операції належним чином. Так, відповідно до рішень комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Таким чином, на момент винесення оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку № 520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних саме з цих підстав контролюючий орган відмовив в реєстрації податкової накладної.
Із вказаних підстав просить суд відмовити у задоволенні позову.
Державна податкова служба України правом на подання відзиву на позовну заяву не скористалась.
Від позивача на адресу суду надійшли клопотання про долучення додаткових доказів (вх.№75537 від 10.10.2024 та №75308 від 10.10.2024) у якому позовні вимоги підтримує.
Позивач надіслав суду відповідь на відзив(вх.№75297 від 10.10.2024), у якій зазначив, що щодо конкретного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, слід зазначити, що зупинення реєстрації податкової накладної відбувається в автоматичному режимі за наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування. Однак, прошу суд врахувати, що в квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних Відповідачами зазначено п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку), а не п.1 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Більше того, Позивач 09 серпня 2024 року надав Відповідачам Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, до якого додав 100 (сто) документів в підтвердження свого статусу добросовісного платника податку. 20 серпня 2024 року Відповідачем 1 в особі Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Меленчук І.Б. прийнято рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Тим самим Відповідач 1 підтвердив статус Позивача як добросовісного платника податку, чим спростовуються доводи відзиву на позовну заяву представника відповідачів.
Просив суд задовольнити позов.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
20 січня 2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» («Постачальник») та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») укладено Договір поставки №20.01/2023 (далі Договір поставки).
Згідно з підпунктом 1.1 пункту I Договору поставки Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця зернові, олійні культури та похідні від них (надалі «Товар»), а Покупець приймає товар і оплачує його згідно до умов, передбачених даним Договором і відповідними Специфікаціями Товару, які є його невід`ємною частиною.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту I Договору поставки найменування, кількість, якість Товару та ціни за одиницю Товару зазначені у Додатку «Специфікація Товару» до цього Договору. Якість Товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ (ГОСТ) до такого Товару або показникам, які вказані в Специфікації (п.п. 1.3 п.I Договору поставки).
Згідно з підпунктом 2.2 пункту II Договору поставки поставка Товару підтверджується оригіналами наступних документів: - відповідними товарно-транспортними накладними; - видаткова накладна на відповідну кількість Товару; - податкова накладна на відповідну кількість Товару, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством.
В рамках вищезгаданого Договору поставки сторони підписали Специфікацію товару №1 від 24.01.2023 року, №2 від 25.01.2023 року, №3 від 25.01.2023 року, №4 від 26.01.2023 року, №5 від 27.01.2023 року та №6 від 30.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року, в якій обумовили: 1. Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити продукцію.2. Умови поставки відповідно до міжнародних правил «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010 року: 2.1. Базис поставки: FCA (Навантаження на транспорт Покупця у визначеному місці) 2.2. Адреса поставки: Львівська обл., Миколаївський р-н., с. Новосілки-Опарські. 2.3. Якість Товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ (ГОСТ) 3.3. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в наступному порядку: оплата у розмірі 30% від вартості поставленого Товару не пізніше наступного дня за днем отримання Покупцем в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової (-их) накладної (-них) на поставлений Товар в Єдиному реєстрі податкових накладних, остаточний розрахунок (70% від вартості поставленого Товару) протягом 100 (ста) днів від дати отримання Покупцем в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової (-их) накладної (-них) на поставлений Товар в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно наведеної Специфікації товару №1 від 24.01.2023 року, до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №1 від 24 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн.; №2 від 25.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №2 від 25 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн; Згідно наведеної Специфікації товару №3 від 25.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №3 від 25 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн; Згідно наведеної Специфікації товару №4 від 26.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №4 від 26 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн.; Згідно наведеної Специфікації товару №5 від 27.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №5 від 27 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн; Згідно наведеної Специфікації товару №6 від 30.01.2023 року до Договору поставки №20.01/2023 від « 20» січня 2023 року Позивач на підставі видаткової накладної №6 від 30 січня 2023 року поставив Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД «НІМЕЦЬКІ КОРМИ» («Покупець») Товар сою на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн.
Позивач склав і спробував зареєструвати податкову накладні:
№1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028441606 від 18.02.2023 року;
№3 від 25.01.2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028441808 від 18.02.2023 року;
№2 від 25.01.2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028441173 від 18.02.2023 року;
№4 від 26.01.2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028441479 від 18.02.2023 року;
№5 від 27.01.2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028442111 від 18.02.2023 року;
№6 від 30.01.2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, така реєстрація була зупинена Відповідачем 1, про що свідчить квитанція №9028442351 від 18.02.2023 року.
У квитанціях, зокрема, зазначено: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 24.01.2023 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=.0000%, "P"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
01 липня 2024 року за №4 Позивач подав Відповідачу 1 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. До вказаного Повідомлення Позивач приєднав 48 додатків, частина з яких засвідчує суть і факт здійсненої господарської операції.
Рішеннями Відповідача 1
№11402364/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№11402369/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №3 від 25.01.2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№11402366/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №2 від 25.01.2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних
№11402367/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №4 від 26.01.2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№11402368/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №5 від 27.01.2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№11402365/44177870 від 11.07.2024 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №6 від 30.01.2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На згадані рішення Відповідача 1 Позивач подав скарги:
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн.;
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №3 від 25.01.2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн.;
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №2 від 25.01.2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн.;
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №4 від 26.01.2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн.;
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №5 від 27.01.2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн.;
від 17 липня 2024 року, до якої було додано 65 документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №6 від 30.01.2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн.
Проте, рішеннями №46200/44177870/2 від 24.07.2024 року; № №46199/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46196/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46197/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46198/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46194/44177870/2 від 24.07.2024 року Відповідача 2 (Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Осаволюк О.О залишено скарги Позивача без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Таким чином, Відповідачами не враховано пояснень і документів, наданих ТОВ «НОВОС ФАРМ» для підтвердження суті і факту здійснення господарських операцій.
Позивач не погоджується з прийнятими рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, вважає їхо таким, що не відповідає законодавству України та не ґрунтуються на результатах аналізу наданих документів платника податків, у зв`язку з чим звернувся до суду із позовною заявою.
Вирішуючи спір по суті суд керувався таким.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно із п.п. "а", "б" п. 185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (п. 188.1 ст.188 ПК України).
Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних в електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийняв постанову № 1165, якою затвердив Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Правові норми застосовуються у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин.
За змістом п.4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).
Відповідно до п. 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).
Як встановлено судом, реєстрація податкової накладної зупинена з тієї підстави, що «…ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 03.11.2023 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=.0000%, "Р"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних …».
Суд зауважує, що у квитанції про зупинення ПН не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.
Водночас механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги». У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Разом з цим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». (пункти 6, 7 Порядку № 520).
Згідно з п. 9, п. 10 та п. 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
При цьому, як слідує зі змісту оскаржуваного рішення, підставою для відмови податковим органом позивачу в реєстрації податкової накладної слугувало «… ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку…».
Суд звертає увагу, що контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023.
При цьому, суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Із досліджених матеріалів справи суд встановив, що позивач надав відповідачу-1 всі документи на підтвердження здійснення господарської операції для реєстрації податкових накладних від №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023, перелік яких наведений вище.
Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Отже, зважаючи на надання позивачем достатньо первинних документів для спростування тверджень відповідача-1 щодо ризиковості здійснення операції, та враховуючи, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію ПН №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023, суд висновує про протиправність рішень відповідача-1 від 11.07.2024 №11402364/44177870, №11402369/44177870, №11402366/44177870, №11402367/44177870, №11402368/44177870 та №11402365/44177870 про відмову в реєстрації ПН.
Отже, відповідність обсягу реалізованих позивачем товарів/послуг підтверджується належними та допустимими письмовими доказами, які за допомогою сервісу Електронний кабінет платника були надіслані позивачем Державній податковій службі України для врахування під час вирішення питання про реєстрацію податкової накладної.
Одночасно в межах спірних правовідносин суд звертає особливу увагу на те, що, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних.
За таких обставин, суд висновує про задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН №46200/44177870/2 від 24.07.2024 року; № №46199/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46196/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46197/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46198/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46194/44177870/2 від 24.07.2024 року про відмову в реєстрації податкових накладних №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо вимоги про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних ПН №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023 датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає таке.
Відповідно до вимог пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Суд вважає помилковим твердження відповідача про наявність у нього дискреційних повноважень щодо реєстрації зазначеної ПН та передчасність вимоги про зобов`язання її реєстрації, оскільки зміст дискреційних повноважень передбачає законність будь-якого із можливих рішень суб`єкта владних повноважень, прийнятого ним у певній ситуації, а судом встановлено незаконність рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області №46200/44177870/2 від 24.07.2024 року; № №46199/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46196/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46197/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46198/44177870/2 від 24.07.2024 року; №46194/44177870/2 від 24.07.2024 року про відмову в реєстрації податкових накладних №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відтак, беручи до уваги вимоги КАС України щодо ефективності способу захисту порушеного права, суд вважає, що порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану позивачем ПН №1 від 24.01.2023, №3 від 25.01.2023; №2 від 25.01.2023; №4 від 26.01.2023, №5 від 27.01.2023 та №6 від 30.01.2023, датою її первинного подання на реєстрацію.
Висновки суду у цій справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18 та від 18.07.2019 у справі №1740/2004/18 та від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20, від 20.01.2022 у справі №140/4162/21, від 27.01.2022 у справі №380/2365/21.
Відтак, покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
З огляду на викладене вище, суд задовольняє позовні вимоги повністю.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, усі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и л а:
Адміністативний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» (81621, Львівська область, Миколаївський район, с. Новосілки-Опарські, вул. Підвисока, 10, ЄДРПОУ 44177870) до Головного управління ДПС у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області:
- №11402364/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 24.01.2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402369/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 25.01.2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402366/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 25.01.2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402367/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 26.01.2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ 50 495,79 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402368/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової
накладної №5 від 27.01.2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ 47 051,05 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- №11402365/44177870 від 11.07.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 30.01.2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн., в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою подання на реєстрацію:
- податкову накладну №1 від 24 січня 2023 року на 399 300,00 грн., в тому числі ПДВ 49 036,84 грн.;
- податкову накладну №3 від 25 січня 2023 року на 415 305,00 грн., в тому числі ПДВ 51 002,37 грн.;
- податкову накладну №2 від 25 січня 2023 року на 409 860,00 грн., в тому числі ПДВ 50 333,68 грн.;
- податкову накладну №4 від 26 січня 2023 року на 411 180,00 грн., в тому числі ПДВ
50 495,79 грн.;
- податкову накладну №5 від 27 січня 2023 року на 383 130,00 грн., в тому числі ПДВ
47 051,05 грн.;
- податкову накладну №6 від 30 січня 2023 року на 372 900,00 грн., в тому числі ПДВ 45 794,74 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (ЄДРПОУ 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» (ЄДРПОУ 44177870) судовий збір у сумі 7267 (сім тисяч двісті шістдесят дві) грн. 20коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОС ФАРМ» (ЄДРПОУ 44177870) 7267 (сім тисяч двісті шістдесят дві) грн. 20коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяГрень Наталія Михайлівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2025 |
Оприлюднено | 10.02.2025 |
Номер документу | 125008384 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні