КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 лютого 2025 року № 320/6233/25
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за заявою Головного управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України до Товариства з обмеженою відповідальністю "МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ" про зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків,-
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду 06.02.2025 о 09 год. 54 хв. звернулось Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ", в якому просить суд:
- постановити рішення про зупинення видаткових операцій на рахунках ТОВ МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ (код ЄДРПОУ: 44618924) (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу);
- cкерувати рішення до негайного виконання.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що станом на дату звернення до суду за відповідачем обліковується податковий борг на загальну суму 6456387,26 грн, яка самостійно сплачена не була, внаслідок чого уповноваженою особою податкового органу в порядку ст. 89 Податкового кодексу України (далі ПК України) прийнято рішення про проведення опису майна у податкову заставу, що перебуває у власності підприємства. З метою проведення опису майна у податкову заставу контролюючим органом 05.02.2025 здійснено вихід за місцем реєстрації ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» та складено акт про перешкоджання платником податків виконанню повноважень податковим керуючим. Вказані обставини стали підставою для звернення контролюючого органу до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та зобов`язання виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені Податковим кодексом України, в порядку, передбаченому статтею 283 КАС України.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2025 року відкрито провадження в адміністративній справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання на 07 лютого 2025 року о 12:00 год.
У призначений день і час до суду прибув представник позивача. Представник відповідача до суду не прибув, повідомлений належним чином, жодних заяв чи клопотань до суду не надав.
Проте, представник позивача 07.02.2025 подав до суду клопотання в якому просив подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження, без його участі.
За таких обставин суд, з урахуванням положень статті 268 КАС України, вирішив здійснювати подальший розгляд справи за відсутності представників сторін, в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами і доказами.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ" (код ЄДРПОУ 44618924) зареєстровано в органах державної реєстрації як суб`єкт господарської діяльності, є платником податків та перебуває на податковому обліку Головного управління ДПС у Київській області.
Згідно з відомостями інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби «Податковий блок», станом на дату звернення до суду за ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» обліковується податковий борг на загальну суму 6 456 414,03 грн, а саме:
1. По податку на додану вартість (14010100).
Заборгованість виникла на підставі:
Податкової декларацiї з податку на додану вартiсть № 9386394569 вiд 19.12.2024 на суму 1 751 400,76 грн;
Уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартiсть у зв`язку з виправленням самостiйно виявлених помилок № 9009536813 за 01.12.2024 на суму 1 608,00 грн;
Податкової декларацiї з податку на додану вартiсть № 9419019871 вiд 20.01.2025 на суму 4 691 419,00 грн;
2.По податку на прибуток підприємств який сплачують інші підприємства.
Заборгованість виникла на підставі:
Податкового повiдомлення-рiшення (форма 'ПС') № 0411240407 вiд 20.09.2024 на суму 340,00 грн.
3.По податку на доходи фізичних осіб.
Заборгованість виникла на підставі:
Податкового повiдомлення-рiшення (форма 'Д') № 3662510362406 вiд 02.08.2024 на суму 1 310,21 грн;
4.По штрафних санкціях.
Заборгованість виникла на підставі:
Рiшення про застосування штрафних (фiнансових) санкцiй форми "С" N 0360340708 вiд 29.07.2024 на суму 10 335,64 грн.
5.По екологічному податку.
Заборгованість виникла на підставі:
Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повiтря стацiонарними джерелами забруднення Додаток 1 до Податкової декларацiї екологiчного податку № 9318459156 вiд 25.10.2024 на суму 0,42 грн.
Зазначений вище податковий борг ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» підтверджується детальним розрахунком та інтегрованою карткою платника податків, з відповідного податку.
Зі сторони ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» відсутні дії, спрямовані на погашення податкового боргу, 23.08.2024 уповноваженою особою ГУ ДПС у Київській області в порядку ст. 89 Податкового кодексу України (далі ПК України), прийнято рішення № 37391/6/10-36-13-06-25 про опис майна у податкову заставу, що перебуває у власності платника податків ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ».
Вказане вище рішення разом з податковою вимогою № 0013593-1306-1036 від 23.08.2024 та листом про надання активів № 37385/6/10-36-13-06-25 від 23.08.2024 направлено засобами поштового зв`язку АТ «Укрпошта» на податкову адресу ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ», рекомендованим повідомленням №0600956437072, у вкладеннях якого знаходились вищезазначені документи, що були повернуті 12.09.2024 у зв`язку із закінченням терміну зберігання.
Вимогу Головного управління ДПС у Київській області ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» не виконано, витребувані документи згідно листа про надання активів від 23.08.2024 № 37385/6/10-36-13-06-25 не надано.
В подальшому, листом про надання активів № 2606/6/10-36-13-06-25 від 16.01.2025, Головним управлінням ДПС у Київській області повторно повідомлено ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» про суму актуального податкового боргу (станом на 16.01.2025 1 763 410,43 грн) та запропоновано надати перелік на які може бути розповсюджено право податкової застави.
Розглянувши лист Головного управління ДПС у Київській області від 16.01.2025 №2606/6/10-36-13-06-25, ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» листом від 20.01.2025 № 20/01-1 (вх. № ГУ ДПС У Київській області від 24.01.2025 № 7744/6) надано перелік майна на яке може бути розповсюджене право податкової застави на загальну суму 1 892 943,12 гривень.
З метою складення акту опису майна яке зазначено в листі від 20.01.2025 № 20/01-1 (вх. № ГУ ДПС У Київській області від 24.01.2025 № 7744/6) та отримання актуальної інформації про майно (бухгалтерських документів, детальної характеристики, місця зберігання, дати поставки) та в зв`язку із збільшенням податкового боргу Головним управлінням ДПС у Київській області листом від 31.01.2025 № 7474/6/10-36-13-06-27 повідомлено ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» про суму актуального податкового боргу (станом на 31.01.2025 6 456 387,26 грн) та запропоновано надати документи для складання акту опису активів на суму податкового боргу.
Також, цим листом Головне управління ДПС у Київській області проінформовано ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ», що з метою складання акту опису майна в податкову заставу, податковим керуючим 03.02.2025 о 10.00 годині буде здійснено виїзд за адресою: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 12, у зв`язку з чим ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» необхідно забезпечити податковому керуючому доступ до майна та надати витребувані документи.
Також Головне управління ДПС у Київській області повідомлено ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ», що у разі перешкоджання виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, Головним управлінням ДПС у Київській області вживатимуться заходи щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та зобов`язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом (п. 91.4 ст. 91 Кодексу), та застосування адміністративного арешту майна (пп. 94.2.1, 94.2.6 п. 94.2 ст. 94 Кодексу).
Вищевказаний лист Головного управління ДПС у Київській області вручено представнику ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» 31.01.2025.
З метою складання акту опису майна в податкову заставу, 03.02.2025 о 10.00 годині податковим керуючим здійснено виїзд за адресою: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 12 та встановлено, що посадові особи та представники ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» за вказаною адресою відсутні, документи для складення акту опису майна не надано.
Листом Головне управління ДПС у Київській області від 04.02.2025 №8293/6/10-36-13-06-25 повторно повідомило ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ», що з метою складання акту опису майна в податкову заставу, податковим керуючим 05.02.2025 о 16.00 годині буде здійснено повторний виїзд за адресою: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 12, у зв`язку з чим ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» необхідно забезпечити податковому керуючому доступ до майна та надати документи потрібні для здійснення опису майна в податкову заставу.
Лист Головного управління ДПС у Київській області від 04.02.2025 №8293/6/10-36-13-06-25 вручено представнику ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» 05.02.2025 особисто під розпис.
В подальшому, 05.02.2025 о 16.00 годині податковим керуючим здійснено виїзд за адресою: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 12, з метою складання акту опису майна в податкову заставу, проте посадові особи та представники ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» за вказаною адресою відсутні, документи для складення акту опису майна не надано.
У зв`язку з чим, податковим керуючим о 16 год 15 хв складено акт про перешкоджання платником податків виконання повноважень податкового керуючого від 05.02.2025 № 1451/10-36-13-06.
З огляду на викладене Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України звернулось із заявою про зупинення видаткових операцій на рахунках відповідача, що знаходяться в банківських установах.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Згідно частини 1 статті 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законами.
Пунктом 16.1 статті 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов`язаний, зокрема, не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов`язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.
Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, за ТОВ «МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ» наявний податковий борг з податку на додану вартість, податку на прибуток підприємства у загальному розмірі 6456387,26 грн.
Відповідно до пункту 54.1 статті 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Згідно пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до пункту 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно пункту 59.1 статті 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до пункту 59.3 статті 59 ПК України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Відповідно до пункту 59.4 статті 59 ПК України податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
На виконання вищевказаних вимог контролюючим органом надіслано відповідачу податкову вимогу від 23.08.2024 №0013593-1306-1036.
Відповідно до пункту 88.1 статті 88 ПК України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.
Згідно підпункту 89.1.1 пункту 89.1 статті 89 ПК України право податкової застави виникає у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
Право податкової застави виникає також у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу (пп. 89.1.2 п. 89.1 ст. 89 ПК України).
Відповідно до пункту 89.3 статті 89 ПК України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг. Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Відмова платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави, не звільняє такого платника податків від поширення права податкової застави на описане майно. У такому випадку опис здійснюється у присутності не менш як двох понятих.
Як було зазначено судом, Головним управлінням ДПС у Київській області прийнято рішення про опис майна підприємства у податкову заставу.
Вказані податкова вимога та рішення про опис майна у податкову заставу, разом із листом про надання інформації та документів, податковим органом були надіслані на адресу відповідача, проте повернулись з відміткою «за закінченням терміну зберігання».
Згідно пункту 45.2 статті 45 ПК України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Стаття 42 ПК України передбачає умови, за дотримання яких кореспонденція від контролюючого органу до платника податків вважається належним чином надісланою, а саме:
- якщо кореспонденцію надіслано за належною адресою платника податків, якою є його місцезнаходження та податкова адреса;
- якщо поштове відправлення оформлено шляхом надіслання рекомендованого листа з повідомленням про вручення.
Абзацом 2 пункту 42.5 статті 42 ПК України визначено, що у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв`язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.
Враховуючи наведене вище, платник податків зобов`язаний забезпечити отримання ним кореспонденції за адресою, яка визначена податковою адресою, та за якою контролюючий орган надсилає адресовану платнику податків кореспонденцію.
У разі невиконання цього обов`язку платник податків не вправі посилатися на неотримання ним кореспонденції від контролюючого органу як на обставину, що звільняє його від відповідальності у зв`язку із настанням негативних для нього наслідків.
Відтак, заявником правомірно було скеровано рішення про опис майна у податкову заставу, відповідний лист та податкова вимога на податкову адресу відповідача. При цьому, з огляду на приписи статті 42, пункту 58.3 статті 58 ПК України, вказані документи вважаються врученими.
Відомостей про зміну місцезнаходження/податкової адреси відповідач до контролюючого органу не надавав.
Відповідно до пункту 89.4 статті 89 ПК України у разі якщо платник податків не допускає податкового керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, необхідних для такого опису, податковий керуючий складає акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу. Контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків, заборону відчуження таким платником податків майна та зобов`язання такого платника податків допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу. Зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та заборона відчуження таким платником податків майна діють до дня складення акта опису майна платника податків у податкову заставу податковим керуючим або акта про відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу, або погашення податкового боргу в повному обсязі. Податковий керуючий не пізніше робочого дня, що настає за днем складення цих актів, зобов`язаний надіслати банкам, іншим фінансовим установам, а також платнику податків рішення про складення актів, яке є підставою для поновлення видаткових операцій та скасування заборони на відчуження майна.
Згідно пункту 91.4 статті 91 ПК України у разі якщо платник податків, що має податковий борг, перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, такий податковий керуючий складає акт про перешкоджання платником податків виконанню таких повноважень у порядку та за формою, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Так, судом встановлено, що на виконання вимог вищевказаної статті ПК України, внаслідок перешкоджання відповідачем виконанню повноважень податкового керуючого, останнім складено відповідний акт .
Контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків. Строк, на який можуть бути зупинені видаткові операції, визначається судом, але не більше двох місяців (абз.2 п.91.4 ст.94 ПКУ).
Зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків може бути достроково скасовано за рішенням податкового керуючого або суду (абз. 3 п. 91.4 ст. 94 ПКУ).
Відтак, Податковим кодексом України визначено загальне правило, відповідно до якого строк зупинення видаткових операцій визначається судом та не може перевищувати двох місяців.
В той же час, положеннями абз. 3 п. 89.4 ст. 89 ПК України встановлено, що зупинення видаткових операцій на рахунках/електронних гаманцях платника податків та заборона відчуження таким платником податків майна діють до дня складення акта опису майна платника податків у податкову заставу податковим керуючим або акта про відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу, або погашення податкового боргу в повному обсязі. Податковий керуючий не пізніше робочого дня, що настає за днем складення цих актів, зобов`язаний надіслати банкам, іншим фінансовим установам, небанківським надавачам платіжних послуг, емітентам електронних грошей, а також платнику податків рішення про складення актів, яке є підставою для поновлення видаткових операцій та скасування заборони на відчуження майна.
Аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що спеціальною нормою, яка визначає правові наслідки у разі недопуску податкового керуючого для здійснення опису майна у податкову заставу та ненадання документів для такого опису, є саме підпункт 89.4 статті 89 ПК України.
Враховуючи, що податкового керуючого не було допущено до приміщення відповідача для здійснення опису майна у податкову заставу, про що складено відповідний акт від, в даному випадку до спірних правовідносин підлягають застосуванню положення п. 89.4 ст. 89 ПК України, а зупинення видаткових операцій на рахунках/електронних гаманцях платника податків та заборона відчуження таким платником податків майна має діяти до дня складення акта опису майна платника податків у податкову заставу податковим керуючим або акта про відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу, або погашення податкового боргу в повному обсязі.
Суд зазначає, що згідно з приписами підпункту 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках/електронних гаманцях такого платника податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, емітентах електронних грошей (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу), у тому числі при недопущенні посадових осіб контролюючих органів до обстеження територій та приміщень.
Відповідно до підпункту 20.1.32 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду, якщо платник податків перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, щодо зупинення видаткових операцій на рахунках/електронних гаманцях платника податків шляхом накладення арешту на цінні папери та/або кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, іншій фінансовій установі, небанківському надавачу платіжних послуг, емітенті електронних грошей (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу), та зобов`язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом.
Враховуючи положення підпунктів 20.1.31, 20.1.32 пункту 20.1 статті 20 ПК України суд зазначає, що не підлягають зупиненню видаткові операції на рахунках платника податків щодо операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов`язань платника податків та погашення податкового боргу.
Будь-яких доказів на спростування доводів контролюючого органу відповідачем до суду не надано і судом не встановлено.
Дії податкового керуючого щодо спроби здійснення опису майна відповідача у податкову заставу та складання відповідних актів є обґрунтованими та законними.
Враховуючи наведене та наявність підстав для задоволення позову, при визначенні строку зупинення видаткових операцій, суд, беручи до уваги обставини справи, суму податкового боргу, вважає за необхідне зупинити видаткові операції на рахунках відповідача (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу).
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Отже, сплачений позивачем при зверненні до суду судовий збір з відповідача не стягується.
Відповідно до частини 8 статті 283 КАС України рішення суду у справах, визначених пунктами 1 - 4 частини першої цієї статті, підлягає негайному виконанню. Апеляційні скарги на судові рішення у справах, визначених цією статтею, можуть бути подані сторонами протягом десяти днів з дня їх проголошення. Подання апеляційної скарги на рішення суду у справах, визначених пунктами 1 - 4 частини першої цієї статті, не перешкоджає його виконанню.
Керуючись статтями 73-77, 90, 94, 139, 241, 242, 245, 246, 250, 255, 283, 295 КАС України, суд,-
в и р і ш и в:
Заяву Головного управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України до Товариства з обмеженою відповідальністю "МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ" про зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків - задовольнити.
Зупинити здійснення видаткових операцій на рахунках ТОВ МОБАЙЛ ЕНЕРДЖИ (код ЄДРПОУ: 44618924) (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу).
Допустити негайне виконання рішення суду.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом десяти з дня його проголошення .
Суддя Лиска І.Г.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2025 |
Оприлюднено | 10.02.2025 |
Номер документу | 125013104 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні