Рішення
від 10.02.2025 по справі 760/20433/24
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №2/760/6317/25

Справа №760/20433/24

ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10.02.2025 м. Київ

Солом`янський районний суд міста Києва в складі:

головуючого: судді Застрожнікової К.С.,

при секретарі судового засідання: Кронік В.Е.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Солом`янського районного суду міста Києва за адресою м. Київ, вул. Максима Кривоноса, 25 цивільну справу за позовом

Органу опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37378937, адреса: 03151, м. Київ, пр. Повітряних Сил, 41, в інтересах малолітніх ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , до

ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , проживаючого за адресою АДРЕСА_1 ,

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючої за адресою АДРЕСА_1 ,

Треті особи:

Кагарлицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), код ЄДРПОУ 23582536, адреса: 09201, Київська обл., Обухівський район, м. Кагарлик, вул. Володимира Великого, 3,

Солом`янський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), код ЄДРПОУ 26087820, адреса: 03067, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 1/28

про позбавлення батьківських прав ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , та стягнення аліментів на утримання дітей,

В С Т А Н О В И В:

До Солом`янського районного суду міста Києва надійшла позовна заява Органу опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації, в інтересах малолітніх ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , до ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , треті особи: Кагарлицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), Солом`янський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про позбавлення батьківських прав ОСОБА_5 та ОСОБА_6 та стягнення аліментів на утримання дітей.

Позовна заява мотивована тим, що відповідачі по справі, які є батьками малолітніх ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , а відповідачка ОСОБА_6 є також матір`ю ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , реєстрація народження якої проведена відповідно до ч. 1 ст. 135 СК України, ухиляються від виконання своїх батьківських обов`язків щодо виховання дітей, не утримують їх матеріально, у зв`язку із чим, посилаючись на додані до позовної заяви докази, Орган опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації просить суд позбавити батьківських прав ОСОБА_5 відносно малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , а також позбавити батьківських прав ОСОБА_6 відносно малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , передати малолітніх дітей на опікування органу опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації, стягнути аліменти з ОСОБА_5 на утримання малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 в розмірі 1/3 частини від заробітку (доходу) щомісячно, але не менше, ніж 50 % від прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, починаючи з дня подачі позову і до повноліття дітей на їх користь, стягнути з ОСОБА_8 на утримання малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 аліменти в розмірі 1/3 частини від заробітку (доходу) щомісячно, але не менше, ніж 50 % від прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, починаючи з дня подачі позову і до повноліття дітей на їх користь.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено склад суду та справу передано судді Застрожніковій К.С.

26.09.2024 на підставі ухвали суду у справі відкрито провадження та визначено розглядати за правилами загального позовного провадження.

21.11.2024 ухвалою суду закінчено підготовче провадження та справа призначена до судового розгляду.

У судове засідання представники позивача не прибули, направили до суду заяви із проханням проводити судовий розгляд цивільної справи у їхню відсутність, на задоволенні позовних вимог наполягають, не заперечують проти ухвалення судом заочного рішення.

Відповідачі ОСОБА_5 та ОСОБА_6 в судове засідання не прибули, будучи повідомленими належним чином про місце, день та час судового розгляду, про причини своєї неявки суд не повідомили, так само не направили до суду відзиву на позовну заяву.

Від представників третіх осіб Солом`янського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) та Кагарлицького відділу державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівському районі Київської області до суду надійшли заяви про розгляд справи у їх відсутність.

Відповідно до приписів ст. ст. 280-282 ЦПК України суд доходить до висновку про можливість проводити судовий розгляд цивільної справи у заочному порядку за відсутності відповідачів та третіх осіб, а також представників позивача, та за наслідками судового розгляду ухвалити заочне судове рішення.

На підставі ч. 2 ст. 247 ЦПК України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши позовну заяву та додані до неї докази, суд дійшов до наступних висновків.

Фактичні обставини справи, встановлені судом, норми права, які застосував суд, та мотиви, з яких виходив суд.

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 є батьками малолітніх ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , реєстрація народження яких проведена на підставі ст. 126 СК України, що підтверджується поданими до суду копіями свідоцтв про народження серії НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , НОМЕР_4 .

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 є матір`ю ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_5 , реєстрація відомостей про народження якої проведена на підставі ч. 1 ст.135 СК України, що підтверджується копією свідоцтва про народження серії НОМЕР_5 , а також інформацією Начальника Солом`янського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві від 25.07.2024 за № 2480/33.9-80.

31.01.2022 спеціалістами Служби у справах дітей та сім`ї Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено візит за місцем проживання родини за адресою АДРЕСА_1 . При огляді оселі встановлено, що умови для проживання дітей не створені. На час обстеження в квартирі брудно, відчувався стійкий неприємний запах, обдерті шпалери, діти мали неохайний вигляд, брудний одяг. Для ОСОБА_10 та ОСОБА_11 не облаштовані спальні місця. В ході бесіди ОСОБА_6 повідомила, що її співмешканець ОСОБА_5 є біологічним батьком її дітей, проте реєстрація народження малолітніх ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 проведена на підставі ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України, у ОСОБА_11 відсутнє свідоцтво про народження. Спеціалістами Служби проведено профілактичну бесіду з батьками, рекомендовано привести приміщення в належний стан, забезпечити систематичність відвідування ОСОБА_10 навчального закладу, оформити свідоцтво про народження ОСОБА_11 .

17.02.2022 малолітніх (на той момент) ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та ОСОБА_16 на підставі акту оцінки потреб сім?ї/особи, складеного Солом?янським районним в місті Києві центром соціальних служб (далі - Центр соціальних служб), взято на облік Служби, як таких, що опинилися в складних життєвих обставинах, де батьки або особи, які їх замінюють ухиляються від виконання батьківських обов?язків стосовно дітей. Малолітню ОСОБА_11 на облік Служби взяти не виявилося можливим, оскільки у дитини відсутнє свідоцтво про народження.

22.02.2022 до Служби з`явилася ОСОБА_6 та в письмовому поясненні вказала, що зобов?язується у найближчий час вирішити питання про влаштування ОСОБА_13 до дошкільного навчального закладу, надати до школи довідки від лікаря про причини відсутності ОСОБА_10 під час навчального процесу та оформити свідоцтво про народження малолітньої ОСОБА_11 .

При чергових відвідуваннях родини 28.04.2022, 12.05.2022, 13.05.2022 та 26.05.2022 спеціалістами Служби спільно з іншими суб?єктами з соціальної роботи виявлено, що ситуація в родині не змінилася, з ОСОБА_6 проводилися бесіди щодо належного виконання нею батьківських обов?язків стосовно дітей. Також матір малолітніх попереджено про відповідальність за неналежне виконання нею батьківських обов?язків та порушення прав дітей. Також родині при відвідуваннях надавалися продуктові набори. Причиною відсутності у малолітньої ОСОБА_11 свідоцтва про народження стало те, що ОСОБА_6 порушено терміни звернення до Департаменту охорони здоров?я міста Києва для підтвердження факту народження її доньки поза медичним закладом охорони здоров?я.

01.07.2022 Центр соціальних служб, під соціальним супроводом якого перебуває родина ОСОБА_6 , звернувся з листом до Департаменту щодо надання роз?яснення стосовно реєстрації народження дитини, у якої відсутнє свідоцтво про народження.

З отриманої відповіді Департаменту від 05.08.2022 вбачається, що жінка, яка народила дитину поза медичним закладом, має не пізніше одного тижня з ймовірного дня народження дитини звернутися із письмовою заявою та відповідним пакетом документів до тимчасової медично-консультативної комісії, яка створена та функціонує в Департаменті для отримання рішення про підтвердження факту народження дитини поза медичним закладом. У разі порушення термінів подачі заяви, встановлення факту, що має юридичне значення, у тому числі встановлення факту народження особи в певний час у разі неможливості реєстрації органом державної реєстрації актів цивільного стану факту народження, відбувається у судовому порядку.

17.08.2022 до Служби з?явилася ОСОБА_6 , якій роз?яснено алгоритм дій для реєстрації народження малолітньої ОСОБА_11 . Проте матір дитини проігнорувала рекомендації працівників Служби. Тому Служба з метою захисту прав та інтересів дитини вимушена була звернутися до Правобережного київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання ОСОБА_6 відповідної допомоги.

З інформації комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» Солом?янського району м. Києва від 06.06.2023 вбачається, що на малолітніх ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 укладена декларація з лікарем-педіатром, на малолітню ОСОБА_11 декларація не укладена у зв?язку з відсутністю свідоцтва про народження у дитини.

Відповідно до листа СЗШ № 12 від 07.06.2023 стало відомо, що навчанням і вихованням ОСОБА_10 матір не займається, батьківські збори не відвідує, на телефонні дзвінки не реагує. До школи ОСОБА_17 приходить в заплямованому одязі неналежного стану та великого розміру, який має неприємний запах, не забезпечений шкільним приладдям. До школи хлопець приходить голодним і просить їжу у дітей.

Враховуючи систематичне невиконання ОСОБА_6 пунктів плану соціального супроводу управлінням соціального захисту населення Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації ініційовано розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини при Солом?янській районній в місті Києві державній адміністрації, на яке запрошено ОСОБА_6

15.06.2023 на засіданні Комісії попереджено матір дітей, ОСОБА_6 , про наслідки неналежного виконання батьківських обов?язків та невиконання пунктів плану соціального супроводу, передбаченого Державним стандартом соціального супроводу сімей, зобов?язано ОСОБА_6 оформити дитині свідоцтво про народження, контактувати та співпрацювати з працівниками Центру соціальних служб.

З листів Центру соціальних служб від 26.06.2023 та 28.08.2023 вбачається, що ОСОБА_6 не виконує пункти плану соціального супроводу, грубо порушує права дітей: не забезпечує доступ молодших дітей до освітніх послуг, не оформила статус багатодітної родини, не оформила свідоцтво про народження на ОСОБА_11 , не йде на контакт з фахівцями із соціальної роботи.

06.09.2023 під час проведення районного профілактичного рейду «Діти вулиці» спеціалістами Служби спільно з залученими спеціалістами служби у справах дітей та сім?ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) прибувши за адресою проживання родини біля будинку по АДРЕСА_2 виявлено малолітніх дітей, які перебували на вулиці без супроводу дорослих. При обстеженні оселі встановлено, що в квартирі умови для проживання дітей не створені. Помешкання перебуває в антисанітарному стані.

В результаті вищевикладеного спеціалістами Служби здійснено виклик по спецлінії 102. В подальшому працівниками сектору ювенальної превенції Солом?янського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві встановлено, що ОСОБА_6 перебуває в стані сильного алкогольного сп?яніння, у зв?язку з чим не може виконувати батьківські обов?язки, що загрожує життю і здоров?ю дітей.

Малолітніх на підставі акту органу внутрішніх справ України та закладу охорони здоров?я про підкинуту чи знайдену дитину та її доставку влаштовано до комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня № 3» Солом?янського району м. Києва.

При психологічному діагностуванні дітей виявлено, що вони відчувають брак уваги та поваги до себе зі сторони матері, в малюнках відображають ослабленість емоційних зв?язків в родині, ізольованість родини від соціального оточення.

15.09.2023 малолітніх дітей влаштовано до центру соціально-психологічної реабілітації дітей № 1 служби у справах дітей та сім?ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації.

22.09.2023 до Служби з?явилися ОСОБА_6 та її співмешканець ОСОБА_5 , які в письмових пояснення вказали, що вживали алкогольні напої, проте в майбутньому цього робити більше не будуть.

ОСОБА_5 та ОСОБА_6 звернулися до Солом?янського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) із заявою про визнання батьківська та 26.10.2023 отримали свідоцтва про народження на малолітніх ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 , де ОСОБА_2 записаний батьком. Також дітям за згодою батьків змінено прізвище з « ОСОБА_18 / ОСОБА_18 » на « ОСОБА_19 ».

08.05.2024 за сприянням спеціалістів Служби ОСОБА_6 отримано свідоцтво про народження малолітньої ОСОБА_7 .

При подальших відвідуваннях спеціалістами Служби та іншими суб?єктами із соціальної роботи родини на місцем проживання встановлено, що ситуація в сім?ї не змінилася, умови для проживання дітей не створені, батьки ніде не працюють, продовжують вживати спиртні напої, на запропоновану допомогу щодо проходження курсу реабілітації від алкогольної залежності не погоджуються. Не виконують пункти плану соціального супроводу, дітей в закладі соціального захисту не відвідують. Питання щодо неналежного виконання ОСОБА_5 та ОСОБА_6 батьківських обов?язків відносно дітей розглянуто 01.08.2024 на засіданні Комісії. Рішенням Комісії рекомендовано ініціювати у судовому порядку питання про позбавлення батьківських прав батьків дітей.

Відповідно до листа ЦСПРД № 1 від 19.08.2024 слідує, що ОСОБА_6 та ОСОБА_5 жодного разу з моменту влаштування дітей в заклад їх не відвідували, не телефонували малолітнім, не цікавилися станом їх здоров`я.

Пунктами 1, 2 ст. 3, ч. 2 ст. 27 Конвенції про права дитини від 20.11.1989, ратифікованої Постановою Верховної Ради УРСР № 789-12 від 27.09.1991, передбачено, що в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини. Дитині забезпечується такий захист і піклування, які необхідні для її благополуччя, беручи до уваги права й обов?язки її батьків, опікунів чи інших осіб, які відповідають за неї за законом. Батьки несуть основну відповідальність за виховання і розвиток дітей та несуть відповідальність за забезпечення в межах своїх здібностей і фінансових можливостей умов життя, необхідних для розвитку дитини.

Згідно до ст. 8, п. 1 ст. 12, п. 5 ст. 23'Закону України «Про охорону дитинства», кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного та соціального розвитку. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право і зобов?язані виховувати дитину, піклуватися про її здоров?я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, створювати належні умови для розвитку її природних здібностей, поважати гідність дитини, готувати її до самостійного життя та праці.

Відповідно до п. 2 ст. 150, п. 1 ст. 152, п. 2 ст. 155 Сімейного кодексу України, батьки зобов?язані піклуватися про здоров?я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, право дитини на належне батьківське виховання забезпечується системою державного контролю, що встановлена законом. Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 164 Сімейного кодексу України, підставою позбавлення батьківських прав є ухилення від виконання своїх обов?язків щодо виховання дитини.

Таким чином, проаналізувавши подані до суду докази у їх сукупності та взаємозв`язку, суд доходить до висновку, що відповідачі по справі умисно ухиляються від виконання своїх батьківських обов`язків по вихованню малолітніх дітей, що проявилось у незабезпеченні дітей належними умовами проживання, невиконанні батьківських обов?язків із забезпечення доступу дітей до освітніх послуг, відсутності піклування з боку батьків про духовний та фізичний розвиток дітей, їхнє здоров?я та моральний розвиток, та виходячи з інтересів малолітніх, суд приходить до висновку про наявність підстав для позбавлення батьківських прав відповідачів відносно малолітніх дітей.

Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 164 Сімейного кодексу України рішення суду про позбавлення батьківських прав після набрання ним законної сили суд надсилає органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем реєстрації народження дитини.

Крім того, обов?язок батьків по утриманню дітей до досягнення ними повноліття закріплені в п. 2 ст. 51 Конституції України і ст. 180 Сімейного кодексу України.

Відповідно до ч. 2 ст. 166, ч. 2 ст. 182, ч. 1 ст. 183, ч. 1 ст. 191 Сімейного кодексу України особа, позбавлена батьківських прав, не звільняється від обов?язку щодо утримання дитини.

Розмір аліментів має бути необхідним та достатнім для забезпечення гармонійного розвитку дитини. Мінімальний гарантований розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Частка заробітку (доходу) матері, батька, яка буде стягуватися як аліменти на дитину, визначається судом. Аліменти на дитину присуджуються за рішенням суду від дня пред`явлення позову.

Зі змісту ст. 165 Сімейного кодексу України вбачається, що право на звернення до суду з позовом про позбавлення батьківських прав мають один з батьків, опікун, піклувальник, особа, в сім?ї якої проживає дитина, заклад охорони здоров?я, навчальний або інший дитячий заклад, в якому вона перебуває, орган опіки та піклування, прокурор, а також сама дитина, яка досягла чотирнадцяти років.

Пункт 3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 визначає, що органами опіки та піклування є районні, районній у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчі органи міських, районних у містах, сільських, селищних рад, у тому числі об?єднаних територіальних громад, які відповідно до законодавства провадять діяльність з надання статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, влаштування дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленого батьківського піклування, із захисту особистих, майнових та житлових прав дітей.

Згідно п. 5 ст. 167 Сімейного кодексу України, якщо дитина не може бути передана бабі, дідові, повнолітнім братам та сестрам, іншим родичам, мачусі, вітчиму, вона передається на опікування органу опіки та піклування.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 2 ст. 88 ЦПК України з відповідачів підлягає стягненню судовий збір.

Керуючись п.п. 1, 2 ст. 3, ч. 2 ст. 27 Конвенції про права дитини, ст. 8, п. 1 ст. 12, п. 5 ст. 231 Закону України «Про охорону дитинства», п. 2 ст. 150, п. 1 ст. 152, п. 2 ст. 155, 4. 1, 4 ст. 170, п. 5 ст. 167, ст. 180, ч. 2 ст. 182, ч. 1 ст. 183, ч. 1 ст. 191 Сімейного кодексу України, ст. 32 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», ст. ст. 1, 5, 6, 8, 12, 18, 231, 35 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 10, ст. ст. 76-81, 88, ст. ст. 263-265, ст. 280, ст. 282 Цивільного процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Органу опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації, в інтересах малолітніх ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , до ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , треті особи: Кагарлицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), Солом`янський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про позбавлення батьківських прав ОСОБА_5 та ОСОБА_6 та стягнення аліментів на утримання дітей, - задовольнити.

Позбавити батьківських прав ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , відносно малолітніх ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Позбавити батьківських прав ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відносно малолітніх відносно малолітніх ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Передати малолітніх ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , на опікування органу опіки та піклування Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Стягнути аліменти з ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , на утримання ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , в розмірі 1/3 частини від заробітку (доходу) щомісячно, але не менше ніж 50 % від прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, починаючи з 28.08.2024 р. і до повноліття дітей на їх користь.

Стягнути аліменти з ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 , на утримання ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , в розмірі 1/3 частини від заробітку (доходу) щомісячно, але не менше ніж 50 % від прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, починаючи з 28.08.2024 і до повноліття дітей на їх користь.

Стягнути з ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 на користь Держави судовий збір у сумі 2 422, 40 грн.

Стягнути з ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь Держави судовий збір у сумі 2 422, 40 грн.

Направити копію рішення суду до Кагарлицького відділу державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівського районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), яке знаходиться за адресою: 09201, Київська обл., Обухівський р-н., м. Кагарлик, вул. Володимира Великого, 3, для внесення змін до актових записів № 2 від 21.03.2012 про народження ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , № 3 від 15.06.2017 про народження ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та № 02 від 08.11.2019 про народження ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Направити копію рішення суду до Солом?янського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), яке знаходиться за адресою: 03067, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 1/28, для внесення змін до актового запису № 13 від 08.05.2024 про народження ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Направити копію рішення на адресу відповідачів ОСОБА_5 : АДРЕСА_1 , та ОСОБА_6 : АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_3 .

Відомості щодо учасників справи:

Позивач: Орган опіки та піклування Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37378937, адреса: 03151, м. Київ, пр. Повітряних Сил, 41, в інтересах малолітніх ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , до

Відповідач 1: ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , проживаючий за адресою АДРЕСА_1 ,

Відповідач 2: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаюча за адресою АДРЕСА_1 ,

Треті особи:

Кагарлицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану в Обухівському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), код ЄДРПОУ 23582536, адреса: 09201, Київська обл., Обухівський район, м. Кагарлик, вул. Володимира Великого, 3,

Солом`янський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), код ЄДРПОУ 26087820, адреса: 03067, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 1/28.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Рішення суду може бути оскаржене до Київського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 10.02.2025 р.

Суддя К.С. Застрожнікова

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.02.2025
Оприлюднено11.02.2025
Номер документу125034258
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із сімейних відносин, з них про позбавлення батьківських прав

Судовий реєстр по справі —760/20433/24

Ухвала від 18.02.2025

Цивільне

Солом'янський районний суд міста Києва

Застрожнікова К. С.

Рішення від 10.02.2025

Цивільне

Солом'янський районний суд міста Києва

Застрожнікова К. С.

Ухвала від 21.11.2024

Цивільне

Солом'янський районний суд міста Києва

Застрожнікова К. С.

Ухвала від 26.09.2024

Цивільне

Солом'янський районний суд міста Києва

Застрожнікова К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні