Постанова
від 10.02.2025 по справі 280/6077/24
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 лютого 2025 року м. Дніпросправа № 280/6077/24

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Юрко І.В., суддів: Білак С.В., Чабаненко С.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 26 вересня 2024 року в адміністративній справі №280/6077/24 (головуючий суддя першої інстанції - Стрельнікова Н.В.) за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання здійснити певні дії,-

В С Т А Н О В И В

Позивач 28.06.2024 року звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до ГУ ПФУ в Запорізькій області, в якому просив:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови йому в перерахунку та виплаті пенсії за віком з урахуванням заробітної плати згідно довідок Архівного управління Запорізької МР від 17.11.2023 року № 04-21/Г-177, № 04 21/Г 178 та № 04-21/Г-179;

- зобов`язати відповідача здійснити перерахунок та виплату його пенсії з урахуванням заробітної плати за період з 01.04.1993 року по 30.04.1998 року згідно вказаних вище довідок, починаючи з 01.12.2023 року.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 26 вересня 2024 року адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо відмови в перерахунку та виплаті пенсії за віком ОСОБА_1 з урахуванням заробітної плати згідно архівних довідок Архівного управління Запорізької міської ради від 17.11.2023 року №04-21/Г-177, № 04 21/Г 178 та № 04-21/Г-179.

Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області здійснити перерахунок та виплату пенсії за віком ОСОБА_1 , з урахуванням заробітної плати за період з 01.04.1993 року по 30.04.1998 року згідно архівних довідок Архівного управління Запорізької міської ради від 17.11.2023 року №04-21/Г-177, №04 21/Г 178, та № 04-21/Г-179, починаючи з 01.12.2023 року.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення суду та прийняти постанову про відмову в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що рішення суду першої інстанції ухвалено з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, неправильним застосуванням норм матеріального права. Апелянт вказує, що згідно чинного законодавства акт перевірки є лише підтвердженням достовірності видачі та у разі встановлення розбіжностей за даними перевірки довідки про заробітну плату не може слугувати підставою для здійснення перерахунку пенсії. Довідки містять суми, на які не нараховані страхові внески, провести перерахунок середньомісячного заробітку з урахуванням зазначених довідок згідно статті 40 Закону №1058 немає законних підстав.

Позивач відзив на апеляційну скаргу не подав, що не перешкоджає розгляду справи.

Суд апеляційної інстанції розглянув справу відповідно до приписів статті 311 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

У період з 21.01.2025 року по 07.02.2025 року суддя-доповідач Юрко І.В. перебувала у відпустці. У період з 16.01.2025 року по 06.02.2025 року суддя-член колегії Чабаненко С.В. перебувала у відпустці.

Відповідно до частин першої та другої статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 09.07.2023 року перебуває на обліку в ГУ ПФУ в Запорізькій області та отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Відповідно до записів у трудовій книжці позивача серії НОМЕР_1 від 11.01.1982 року, позивач в період з 02.04.1993 року по 01.11.1996 року працював у Товаристві з обмеженою відповідальністю «Дирекція будівельних об`єктів» корпорації «Рассвет» - мовою оригінала (з 26.05.1995 року - Дочірнє підприємство «Дирекція будівельних об`єктів» Акціонерного товариства «Рассвет», з 01.10.1996 року - Дочірнє підприємство «Дирекція будівельних об`єктів» Закритого акціонерного товариства «Альфа»). В період з 01.11.1996 року по 22.02.2000 року позивач працював у Товаристві з обмеженою відповідальністю «Комунарське підприємство теплових мереж».

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, юридичну особу - Дочірнє підприємство «Дирекція будівельних об`єктів» Закритого акціонерного товариства «Альфа», код ЄДРПОУ 23284098, припинено з 06.02.2008 року.

Засновником ДП «ДБО «ЗАТ «Альфа» зазначено Закрите акціонерне товариство «Альфа-А», код ЄДРПОУ 22151923. Дану юридичну особу припинено з 18.07.2016 року.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, юридичну особу - ТОВ «Комунарське підприємство теплових мереж», код ЄДРПОУ 23847166, станом на момент виникнення спірних правовідносин припинено.

Разом із заявою про призначення пенсії за віком позивачем 13.07.2023 року надано пенсійному органу довідки про заробітну плату для обчислення пенсії від 10.05.2023 року №04-21/Г-80 та від 11.05.2023 року №04-21/Г-82 за 1993-2000 роки.

ГУ ПФУ в Запорізькій області листом від 19.10.2023 року повідомлено позивача про те, що при перевірці довідок про заробітну плату №04-21/Г-82 від 11.05.2023 року та №04-21/Г-80 від 10.05.2023 року, виданих Архівним управлінням Запорізької міської ради, управлінням контрольно-перевірочної роботи ГУ ПФУ в Запорізькій області виявлено розбіжності, про що свідчить Акт про результати перевірки №0800-1001-1/4745 від 17.08.2023 року. Після перевірки надані оновлені довідки №04-23/Г-370 та №04-23/Г-370/1 від 02.10.2023 року, але в них не були усунуті зауваження. В довідках містяться суми, на які не нараховані страхові внески, провести перерахунок середньомісячного заробітку з урахуванням зазначених довідок згідно статті 40 Закону №1058 немає законних підстав».

Аналогічна інформація міститься в листі відповідача від 31.10.2023 року.

Відповідно до акту №0800-1001-1/4745 від 17.08.2023 року про результати перевірки достовірності даних довідки про заробітну плату для обчислення пенсії, виданої Архівним управлінням Запорізької міської ради (копія додається), інформація, яка вказана в архівних довідках від 11.05.2023 року №04-21/Г-82 за період з 01.04.1993 року по 31.10.1996 року та від 10.05.2023 року №04-21/Г-80 за період з 01.12.1996 року по 31.03.2000 року на ім`я ОСОБА_1 , які надані архівним управлінням Запорізької міської ради, сума нарахувань завищена на 45083,78 грн., про що зазначено в таблиці. Рекомендовано надати оновлені довідки.

В подальшому, архівним управлінням Запорізької міської ради позивачу було видано архівні довідки від 17.11.2023 року №04-21/Г-179, №04-21/Г-177 та №04-21/Г-178 про заробітну плату позивача за 1993-2000 роки.

24.11.2023 року позивач подав відповідачу заяву про перерахунок пенсії у зв`язку зі зміною періоду 60 місяців до 01.07.2000 року, до якої долучив архівні довідки Архівного управління ЗМР від 17.11.2023 року №04-21/Г-179, №04-21/Г-177 та №04-21/Г-178 про заробітну плату позивача за 1993-2000 роки.

06.01.2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив надати інформацію стосовно того, чому архівні довідки Архівного управління ЗМР від 17.11.2023 року №04-21/Г-179, №04-21/Г-177 та №04-21/Г-178 не були враховані при обчисленні розміру його пенсії.

Листом відділу ГУ ПФУ в Запорізькій області №1237-351/Г-02/8-0800/24 від 19.01.2024 року позивачу повідомлено, що за результатами розгляду заяви проведено перерахунок пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату №04-21/Г-177 від 17.11.2023 року. Згідно чинного законодавства акт перевірки є лише підтвердженням достовірності видачі довідки про заробітну плату та не може слугувати підставою для здійснення перерахунку пенсії. Оскільки довідки від 17.11.2023 року №04-21/Г-178 та №04-21/Г-179 містять суми, на які не нараховані страхові внески, провести перерахунок середньомісячного заробітку з урахуванням зазначених довідок згідно статті 40 Закону №1058 немає законних підстав.

Згідно розрахунку пенсії позивача, до розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії враховано заробітну плату за період з 01.04.1993 року по 30.11.1996 року згідно архівної довідки Архівного управління ЗМР від 17.11.2023 року №04-21/Г-179 за 1993-1996 роки та з 01.07.2000 року по 30.06.2023 року.

Натомість, довідки Архівного управління ЗМР від 17.11.2023 року №04 21/Г 177 та №04-21/Г-178 не були враховані відповідачем при обчисленні розміру пенсії позивача.

Також, відповідачем не було враховано до розрахунку пенсії позивача заробітну плату за період з 01.12.1996 року по 30.04.1998 року.

Не погодившись з відмовою у перерахунку пенсії з урахуванням вказаних довідок, позивач оскаржив таку відмову до суду.

Апеляційний суд, переглядаючи рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи, перевіривши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, зазначає про таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, визначаються Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 року №1058-IV (далі по тексту - Закон №1058).

Частиною першою статті 24 Закону №1058 встановлено, що страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (частина друга статті 24 Закону №1058).

При цьому, згідно із частиною четвертою статті 24 Закону №1058 періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

Відповідно до статті 40 Закону №1058 для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 року №22-1 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 року за №1566/11846 (далі по тексту - Порядок №22-1) передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

Відповідно до п. 2.10 Розділу ІІ Порядку №22-1 довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

Згідно з пунктом 2.1 Порядку №22-1 до заяви про призначення (перерахунок) пенсії за віком, у разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців, особою подається довідка про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року.

За бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року (додаток 5) із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

У разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців, особою подається довідка про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року (додаток 5).

Особи, яким пенсія призначається відповідно до міжнародних договорів (угод) у галузі пенсійного забезпечення, надають документи про стаж, визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу, та довідку згідно з додатком 5 до цього Порядку.

Згідно із додатком 5 Порядку №22-1 форми довідки про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року відомості по заробітній платі для обчислення пенсії, що зазначаються у такій довідці розбиваються по місяцях.

Як вбачається з матеріалів справи згідно архівної довідки від 17.11.2023 року №04-21/Г-179, виданої Архівним управлінням Запорізької міської ради, у відомостях нарахування заробітної плати працівникам (мовою оригінала) ТОВ «Дирекция строящихся объектов» корпорации «Рассвет», з 26 травня 1995 року - Дочірнє підприємство «Дирекция строящихся объектов» Акціонерного товариства «Рассвет», з 01 жовтня 1996 року - Дочірнє підприємство «Дирекция строящихся объектов» Закритого акціонерного товариства «Альфа» за 1993-1996 роки зазначено нарахування заробітної плати позивачу за період з квітня 1993 року по жовтень 1996 року. Також вказані первинні документи, на підставі яких проводилось нарахування заробітної плати. Архівна довідка має вихідні реквізити (дату, номер), підписи та печатки посадових осіб, які їх склали. Крім того, в зазначеній довідці вказано, що заробітна плата вказана в тих грошових одиницях, які діяли в той час на території України.

Згідно архівної довідки від 17.11.2023 року №04-21/Г-177, виданої Архівним управлінням Запорізької міської ради, в особових рахунках працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Комунарське підприємство теплових мереж» за 1996-1998 роки значиться зам. директ., ОСОБА_2 , таб №652 (так у документах), та зазначені нарахування його заробітної плати за період з листопада 1996 року по грудень 1998 року. Також вказані первинні документи, на підставі яких вказані нарахування заробітної плати. Архівна довідка має вихідні реквізити (дату, номер), підписи та печатки посадових осіб, які їх склали. Крім того, в зазначеній довідці вказано, що заробітна плата указана в тих грошових одиницях, які діяли в той час на території України.

Відповідно до архівної довідки від 17.11.2023 року №04-21/Г-178, виданої Архівним управлінням Запорізької міської ради, в особових рахунках працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Комунарське підприємство теплових мереж» за 1999-2000 роки значиться зам. директ., ОСОБА_2 , таб № 652 (так у документах), та зазначені нарахування його заробітної плати за період з січня 1999 року по березень 2000 року. Також вказані первинні документи, на підставі яких вказані нарахування заробітної плати. Архівна довідка має вихідні реквізити (дату, номер), підписи та печатки посадових осіб, які їх склали. За формою та змістом вказані архівні довідки відповідають вимогам чинного законодавства.

В свою чергу, виявлені розбіжності не можуть мати своїм наслідком відмову у перерахунку пенсії позивача з урахуванням заробітної плати на підставі вказаних довідок, оскільки позивач не несе відповідальності за правильність складання таких довідок. При цьому, підприємство-роботодавець є ліквідованим, що в свою, чергу, позбавляє позивача можливості звернутися за належно оформленою довідкою, тому вказані обставини не можуть позбавляти позивача права на належне пенсійне забезпечення.

Колегія суддів звертає увагу на те, що пенсіонер не може нести відповідальність за зміст та достовірність офіційних документів, у тому числі довідок про заробітну плату, які видаються підприємством на виконання його повноважень та на підставі розрахункових документів.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 29 серпня 2022 року у справі №540/1748/19.

Крім того, частиною третьою статті 44 Закону №1058 визначено, що органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Отже саме на відповідача покладено обов`язок при перерахунку пенсії позивачу, щодо здійснення перевірки допустимості документів, поданих разом із заявою для призначення пенсії, та обґрунтованість видачі таких з метою забезпечення не лише реалізації права особи на призначення та отримання пенсії, а й контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду.

Такий правовий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 13.02.2020 року у справі №607/14668/16-а.

Неможливість пенсійного органу скористатися правом на перевірку не може бути підставою для обмеження права пенсіонера на отримання належної пенсії.

Такий висновок узгоджується з правовою позицією, викладеною в постановах Верховного Суду від 25 вересня 2018 року у справі №242/65/17, від 24 квітня 2019 року у справі №242/3391/17, від 29 квітня 2020 року у справі №423/1418/17, від 25 лютого 2021 року у справі №683/3705/16-а.

Апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач, як пенсіонер, не може нести тягар відповідальності у вигляді позбавлення права на збільшення розміру пенсії, оскільки відомості щодо періодів його роботи та заробітної плати, що зазначені в трудовій книжці та вищевказаних довідках підлягають врахуванню.

Як встановив суд першої інстанції, позивач 24.11.2023 року звернувся до відповідача із заявою про перерахунок пенсії на підставі довідок Архівного управління ЗМР від 17.11.2023 року.

Згідно частини четвертої статті 45 Закону №1058 перерахунок призначеної пенсії, крім випадків, передбачених частиною першою статті 35, частиною другою статті 38, частиною третьою статті 42 і частиною п`ятою статті 48 цього Закону, провадиться в такі строки: у разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано ним після 15 числа.

Отже, перерахунок пенсії позивача має бути проведений з першого числа місяця, наступного за місяцем звернення за перерахунком пенсії, а саме: з 01.12.2023 року.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області як суб`єктом владних повноважень не доведено належними доказами правомірність відмови в перерахунку пенсії позивача.

Приписи статті 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відтак, апеляційний суд дійшов висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені в апеляційній скарзі доводи висновків суду першої інстанції не спростовують.

Оскільки дана справа розглянута судом апеляційної інстанції у відповідності до вимог частини 1 статті 310 КАС України за правилами спрощеного провадження та не відноситься до справ, передбачених частиною 4 статті 257 КАС України, судове рішення апеляційної інстанції не підлягає касаційному оскарженню.

Керуючись статтями 12, 77, 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 26 вересня 2024 року в адміністративній справі №280/6077/24 залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 26 вересня 2024 року в адміністративній справі №280/6077/24 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не може бути оскаржена в касаційному порядку, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Головуючий - суддяІ.В. Юрко

суддяС.В. Білак

суддяС.В. Чабаненко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2025
Оприлюднено13.02.2025
Номер документу125077928
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —280/6077/24

Постанова від 10.02.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 26.09.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні