Ухвала
від 12.02.2025 по справі 398/650/25
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 398/650/25

провадження №: 1-кс/398/204/25

УХВАЛА

Іменем України

"12" лютого 2025 р. м.Олександрія

Слідчий суддя Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Олександрійського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42025122030000005 від 17.01.2025року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло клопотання про надання тимчасового доступу до інформації, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 в межах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42025122030000005 від 17.01.2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що за результатами вивчення інформації єдиної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо публічних закупівель за кошти державного бюджету встановлено, що 21 червня 2024 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_4 (ІНН НОМЕР_2 ) за результатами закупівлі без застосування відкритих торгів ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) укладено договір № 21/01 на проведення капітального ремонту частини адміністративних приміщень та коридору другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 , на загальну суму 1 млн. 188 тис. 181 грн. 00 коп.

Окрім того, 20 травня 2024 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_4 (ІНН НОМЕР_2 ) за результатами закупівлі без застосування відкритих торгів ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) укладено договір № 20/05 на проведення капітального ремонту кабінету фізики, кабінету зарубіжної літератури та допоміжних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 на загальну суму 1 млн. 294 тис. 250 грн.

Також, 08 лютого 2024 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІНН НОМЕР_3 ) за результатами закупівлі без застосування відкритих торгів ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ) укладено договір № 08/02 на проведення капітального ремонту кабінету німецької мови, кабінету інформатики та адміністративних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 на загальну суму 1 млн. 492 тис. 703 грн.

Вивченням законності укладеного договору, повноти та достовірності виконання умов договору та використання бюджетних коштів, виявлено факти, які свідчать про значне завищення вартості предмету закупівлі, нераціональне використання бюджетних коштів та невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам.

Так, згідно даних єдиної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 ), а також договорів № 21/01 від 21.06.2024 року, № 20/05 від 20.05.2024 року, № 08/02 від 08.02.2024 року підрядниками ФОП ОСОБА_4 та ФОП ОСОБА_5 , в порушення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документально не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, є достатні підстави вважати, що службові особи генеральної підрядної організації ФОП ОСОБА_4 та ФОП ОСОБА_5 значно завищили вартість предметів закупівлі, що може призвести до привласнення бюджетних коштів.

На даний час, у сторони обвинувачення виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження, а саме: наданні правової оцінки наявності чи відсутності завищення обсягів виконаних робіт, і витрачених на це будівельних матеріалів, достовірності внесення відомостей до актів виконаних робіт про вартість і об`єм робіт і вартість використаних для цього матеріалів, для чого стороні обвинувачення необхідні отримати завірені копії наступних документів:

-джерела фінансування (вид бюджету) з якого було виділено бюджетні кошти і оплачені роботи за:

?договором № 21/01 від 21.06.2024 на проведення капітального ремонту частини адміністративних приміщень та коридору другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

?договором № 20/05 від 20.05.2024 на проведення капітального ремонту кабінету фізики, кабінету зарубіжної літератури та допоміжних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

?договором № 08/02 від 08.02.2024 на проведення капітального ремонту кабінету німецької мови, кабінету інформатики та адміністративних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1

-проектно-кошторисну, або локально-кошторисну документацію щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-документацію щодо фінансування (вид бюджету) з якого було виділено бюджетні кошти і оплачені роботи по виготовленню проектно-кошторисної, або локально-кошторисної, документації щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 , та внесення до неї змін (за наявності);

-документацію з авторського нагляду за роботами щодо капітальному ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-змінену проектно-кошторисну, або локально-кошторисну, документацію щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-договору підряду № 21/01 від 21.06.2024, договору підряду № 20/05 від 20.05.2024 укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄРПОУ НОМЕР_1 ) і ФОП ОСОБА_4 та усіх додатків до них, і додаткових угод з додатками до них;

-договору підряду № 08/02 від 08.02.2024, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄРПОУ НОМЕР_1 ) і ФОП ОСОБА_5 та усіх додатків до них, і додаткових угод з додатками до них;

-актів приймання виконаних робіт форм КБ-2В та КБ-З за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договору підряду № 08/02 від 08.02.2024 з усіма додатками до них (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектні акти, тощо);

-актів на закриття прихованих робіт за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-документації (сертифікатів, протоколів випробувань, висновків, ліцензій, інших документів), що підтверджує якість будівельних матеріалів, використаних при виконанні робіт за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договору підряду№ 08/02 від 08.02.2024;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту частини адміністративних приміщень та коридору другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту кабінету фізики, кабінету зарубіжної літератури та допоміжних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту кабінету німецької мови, кабінету інформатики та адміністративних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування робіт щодо капітального ремонту погребу на території ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

-рахунків фактури щодо виплат бюджетних коштів за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-платіжних доручень щодо виплат бюджетних коштів за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-договорів щодо авторського нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-актів приймання виконаних робіт по договорам щодо авторського і технічного нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-рішень юридичних осіб виконавців договорів щодо авторського і технічного нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024 щодо визначення відповідальних осіб за авторський і технічний нагляд;

-Положення ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяло упродовж 2023-2024 років;

-наказу або наказів про призначення особи або осіб на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяли у період 2023-2024 років;

-посадові інструкцій осіб, що займали посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяли у період 2023-2024 років.

Так, в ході досудового розслідування встановлено, що вказані документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_2 .

22.01.2025 року на адресу ІНФОРМАЦІЯ_7 у даному кримінальному провадженні направлено запит за № 55/02-483 ВИХ-25,щодо надання завірених копій вищевказаних документів у строк до 30.01.2025 року, однак, листом за № 01-19/5/1 від 27.01.2025 року представник ІНФОРМАЦІЯ_1 проінформував, що документи будуть надані на ухвалу суду про тимчасовий доступ до речей та документів.

Враховуючи вищевикладене, вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, які можливо використати як докази та немає можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, необхідно отримати тимчасовий доступ до вказаних документів, з можливістю вилучення їх оригіналів, які знаходяться в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_2 .

Слідчий та прокурор у судове засідання не з`явилися, подали заяви про розгляд справи у їх відсутність, клопотання підтримують та просить його задовольнити.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої документації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_1 у володінні яких знаходиться документація.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи.

Відповідно до ст. 107 КПК України фіксування розгляду даного клопотання за допомогою технічних засобів не здійснюється. Відповідно до вимог ст. 108 КПК України ведеться журнал судового засідання.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5 частини 2 статті 131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.

За змістом ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Згідно з ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим суддею встановлено, що 17.01.2025 року органом поліції розпочато кримінальне провадження №42025122030000005 від 17.01.2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 4 статті 191 Кримінального кодексу України. В ході проведення досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів, які знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Отже, слідчий суддя приходить до висновку про наявність достатніх підстав вважати, що отримання зазначеної у клопотанні документації, має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні, так як вичерпані всі інші можливості отримати інформацію про осіб, які вчинили дане кримінальне правопорушення. Крім того, слідчим доведено можливість використання як доказів зазначеної документації, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цієї документації, а тому клопотання є обґрунтованим.

Керуючись ст. ст. 159 164, 166 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Олександрійського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42025122030000005 від 17.01.2025року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України задовольнити.

Надати слідчим Олександрійського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення завірених копій документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

-джерела фінансування (вид бюджету) з якого було виділено бюджетні кошти і оплачені роботи за:

?договором № 21/01 від 21.06.2024 на проведення капітального ремонту частини адміністративних приміщень та коридору другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

?договором № 20/05 від 20.05.2024 на проведення капітального ремонту кабінету фізики, кабінету зарубіжної літератури та допоміжних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

?договором № 08/02 від 08.02.2024 на проведення капітального ремонту кабінету німецької мови, кабінету інформатики та адміністративних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1

-проектно-кошторисну, або локально-кошторисну документацію щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-документацію щодо фінансування (вид бюджету) з якого було виділено бюджетні кошти і оплачені роботи по виготовленню проектно-кошторисної, або локально-кошторисної, документації щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 , та внесення до неї змін (за наявності);

-документацію з авторського нагляду за роботами щодо капітальному ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-змінену проектно-кошторисну, або локально-кошторисну, документацію щодо капітального ремонту вищевказаних кабінетів, адміністративних та допоміжних приміщень ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-договору підряду № 21/01 від 21.06.2024, договору підряду № 20/05 від 20.05.2024 укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄРПОУ НОМЕР_1 ) і ФОП ОСОБА_4 та усіх додатків до них, і додаткових угод з додатками до них;

-договору підряду № 08/02 від 08.02.2024, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄРПОУ НОМЕР_1 ) і ФОП ОСОБА_5 та усіх додатків до них, і додаткових угод з додатками до них;

-актів приймання виконаних робіт форм КБ-2В та КБ-З за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договору підряду № 08/02 від 08.02.2024 з усіма додатками до них (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектні акти, тощо);

-актів на закриття прихованих робіт за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-документації (сертифікатів, протоколів випробувань, висновків, ліцензій, інших документів), що підтверджує якість будівельних матеріалів, використаних при виконанні робіт за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договору підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту частини адміністративних приміщень та коридору другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту кабінету фізики, кабінету зарубіжної літератури та допоміжних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-загального журналу робіт, журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування та журналу авторського нагляду щодо капітального ремонту кабінету німецької мови, кабінету інформатики та адміністративних приміщень другого поверху ІНФОРМАЦІЯ_1 по АДРЕСА_1 ;

-журналу вихідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування робіт щодо капітального ремонту погребу на території ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

-рахунків фактури щодо виплат бюджетних коштів за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-платіжних доручень щодо виплат бюджетних коштів за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-договорів щодо авторського нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-актів приймання виконаних робіт по договорам щодо авторського і технічного нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024;

-рішень юридичних осіб виконавців договорів щодо авторського і технічного нагляду за роботами за договором підряду № 21/01 від 21.06.2024, договором підряду № 20/05 від 20.05.2024 та договором підряду № 08/02 від 08.02.2024 щодо визначення відповідальних осіб за авторський і технічний нагляд;

-Положення ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяло упродовж 2023-2024 років;

-наказу або наказів про призначення особи або осіб на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяли у період 2023-2024 років;

-посадові інструкцій осіб, що займали посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяли у період 2023-2024 років.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_8

СудОлександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення12.02.2025
Оприлюднено13.02.2025
Номер документу125088128
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —398/650/25

Ухвала від 12.02.2025

Кримінальне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Петренко С. Ю.

Ухвала від 12.02.2025

Кримінальне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Петренко С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні