Рішення
від 10.02.2025 по справі 320/42733/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 лютого 2025 року м.Київ №320/42733/23

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації Київської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації Київської області, у якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області, щодо виплати допомоги на проживання ОСОБА_1 , за березень і квітень 2022 року;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області здійснити призначення, нарахування та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 , на підставі заяви від 29.04.2022 року за березень і квітень 2022 року;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області подати у місячний строк з дня набрання судовим рішенням законної сили звіт про виконання постанови суду відповідно до статті 382 КАС України.

Позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтовані тим, що у березні 2022 року позивачка у зв`язку з військовим вторгненням російської федерації в Україну була вимушена разом з сім`єю залишити своє місце проживання у м.Києві та переміститися до с.Лісники Обухівського району Київської області. У квітні 2022 року позивачка засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг Портал Дія подала заявку про надання їй статусу вимушено переміщеної особи (далі - ВПО) та призначення у зв`язку з цим соціальних виплат. Проте, довідка ВПО у застосунку "ДІЯ" не була сформована та соціальні виплати позивачці не виплачено. У вересні 2022 року позивачка звернулась до відповідача з заявою про надання соціальних виплат як ВПО. Однак, відповідач відмовив у нарахуванні та виплаті позивачці соціальної допомоги, оскільки позивачка не перебуває на обліку відповідача. Вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, позивачка звернулась до суду з цим позовом.

Ухвалою суду відкрито спрощене позовне провадження без виклику сторін.

Відповідач не скористався своїм правом щодо подання відзиву на позовну заяву, заяв/клопотань суду не направлено, а відтак враховуючи положення частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин.

Дослідивши зміст заяв по суті справи, надані до суду письмові докази у справі, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному і об`єктивному дослідженні, проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, суд доходить висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

ОСОБА_1 є громадянкою України, що підстверджується копією паспорту.

У березні 2022 року позивачка з метою уникнення негативних наслідків повномасштабного військового вторгнення Російської Федерації в Україну була змушена разом з сім`єю залишити своє місце проживання у АДРЕСА_1 та переміститись в с. Лісники Обухівського району Київської області.

29 квітня 2022 року ОСОБА_1 програмними засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг Портал Дія (через мобільний додаток Порталу Дія на електронному пристрої) подала заявку про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (ВПО), заява була надіслана реєстратору і опрацьована.

06 вересня 2022 року позивачка звернулась до Державної установи «Урядовий контактний центр» щодо отримання допомоги на проживання ВПО.

14 вересня 2022 року за вих. №60/95-20/556 отримала відповідь на зазначене вище звернення з Обухівської районної державної адміністрації Київської області з рекомендацією звернутись до відділу соціального захисту населення Феодосіївської сільської ради обухівського району Київської області.

06 грудня 2022 року позивачка звернулась до Обухівської районної державної адміністрації Київської області з питання призначення їй допомоги на проживання ВПО.

Листом від 19.12.2022 за вих.№60/07-71/807 Обухівською РДА Київської області надано відповідь що відсутні підстави для призначення їй допомоги на проживання ВПО за березень та квітень 2022 року.

20 січня 2023 року за вих.№78 Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області (далі- Відповідач) надіслало повідомлення про відмову в наданні державної соціальної допомоги в зв`язку з відсутністю довідки про встановлення статусу внутрішньо переміщеної особи.

27 січня 2023 року позивачка звернулась до Міністерства цифрової трансформації України стосовно надання інформації щодо заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи поданої через мобільний додаток Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія).

Листом від 30.01.2023 за №464/03.9-17 Міністерства цифрової трансформації України Державне підприємство «Дія» надало відповідь, що підприємством здійснено перевірку та встановлено, що відомості щодо заяв про взяття на облік та отримання допомоги, сформованих засобами мобільного додатку Порталу Дія (Дія) від 29.04.2022 користувачки ОСОБА_1 з реєстраційним номером облікової картки платника податків - НОМЕР_1 наявні в інформаційно-комунікаційній системі Порталу Дія. Крім того, було зазначено, що передача заяв до інформаційної системи Мінсоцполітики здійснюється автоматично засобами Порталу Дія в день формування заяви про взяття на облік у мобільному додатку Порталу Дія (Дія). При цьому, рішення у призначенні допомоги та видачі довідки внутрішньо переміщеної особи приймає уповноважений орган, а список внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, формується органами соціального захисту населення на підставі поданих заяв після проведення перевірки інформації.

03 січня 2023 року позивачка знову звернулась до Державної установи «Урядовий контактний центр» стосовно призначення та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Листом від 30.01.2023, за №0000-030201-КО-47укц/4466 Національна Соціальна Сервісна Служба України, зокрема зазначила, що відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 №332 ,,Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам" (зі змінами) (далі - Порядок), у разі коли внутрішньо переміщена особа подала заяву для отримання допомоги з використанням мобільного додатка Порталу Дія до 30 квітня 2022 року та не отримала її, допомога надається за період, коли така особа мала право на допомогу на підставі сформованого Мінцифрою відповідного переліку внутрішньо переміщених осіб, що подається Мінсоцполітики.

Перелік, сформований Мінцифри, має містити прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності) заявника; реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); серію та/або номер паспорта громадянина України; відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання на території адміністративно територіальної одиниці, звідки перемістилася особа; реквізити свідоцтва про народження (за наявності); інші відомості про неповнолітніх дітей, які перемістилися разом із внутрішньо переміщеною особою (за наявності); номер телефону (за наявності) та електронну адресу (за наявності).

За наявності у сформованих Мінцифри переліках внутрішньо переміщених осіб всієї необхідної інформації для призначення і виплати допомоги орган соціального захисту населення забезпечує призначення такої допомоги за відповідний період. У разі відсутності у зазначених переліках необхідної інформації або некоректності її викладення орган соціального захисту населення за наявності засобів зв`язку інформує внутрішньо переміщену особу, включену до сформованого Мінцифри переліку, про надання такою особою необхідної інформації для призначення допомоги за відповідні періоди, а у разі невключення інформації про особу до переліку така особа додатково подає інформацію, збережену на носіях, що підтверджує факт подання заяви засобами Порталу Дія.

Однак, листом №1232/36.01/36.08-2023 від 20.02.2023 Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, повідомило позивачку, про те, що за даними управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації від 06.02.2023 №60/29-138, відповідно до заяв про взяття на облік в електронній формі, переданих засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики, позивачку не включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, та згідно інформації єдиної Web-орієнтованої інформаційної бази сегмент «Облік ВПО», Дія не сформувала заяву, що не дає права на призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Чинним Порядком не передбачено включення громадян до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб на підставі сформованого Мінцифри відповідного переліку осіб.

Також листом №2462/36.01/36.04.01/2023 від 06.04.2023, Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, розглянувши чергове звернення позивачки надав відповідь, що відповідно до заяви від 17.10.2022 №1686, їй відмовлено у призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за березень - квітень 2022 року. Всі розрахунки проведені відповідно до вимог чинного законодавства.

В свою чергу 26 квітня 2023 року адвокатом Лисенко Л. було подано адвокатський запит за №25/04 до відповідача з проханням повідомити чи перебуває позивачка на обліку як ВПО і чи призначалась і нараховувалась їй допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам за період з березня 2022 року по квітень 2023 року.

Відповідач за №60/03010-693 від 19.05.23 надав відповідь на зазначений адвокатський запит, в якій зазначив, що станом на 19.05.2023 ОСОБА_1 не перебуває на обліку в єдиній Web-орієнтованій інформаційній базі сегмент «Облік ВПО» в Обухівському районі Київської області як внутрішньо переміщена особа. Допомога на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 за період березень 2022 року по квітень 2023 року ій не призначалась і не нараховувалась.

Позивачка, не погодилась з бездіяльністю відповідача щодо встановлення їй статусу ВПО та нарахування та виплати їй допомоги для проживання для ВПО за березень-квітень 2022 року, та звернулась до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Відповідно до вимог частини 2 статті 2 КАС України, відповідно до яких у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Відповідно до статті 1 Закону України Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб від 20.10.2014 №1706-VII (далі - Закон №1706-VII) внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Статтею 2 Закону №1706-VII встановлено, що Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.

Згідно з частиною 1 та 2 статті 4 Закону №1706-VII факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.

Частиною 1 статті 5 Закону №1706-VII передбачено, що довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.

Відповідно до абзацу другого пункту 1 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №509 (далі - Порядок № 509) довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Згідно з положеннями пункту 2 Порядку №509 для отримання довідки повнолітня або неповнолітня внутрішньо переміщена особа звертається особисто, а малолітня дитина, недієздатна особа або особа, дієздатність якої обмежена, - через законного представника із заявою про взяття на облік за формою згідно додатком 1 до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи).

Заява про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про внутрішньо переміщену особу за наявності технічної можливості може подаватися також через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія).

У період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. №64 "Про введення воєнного стану в Україні", внутрішньо переміщена особа для отримання довідки може звернутися до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг (далі - уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг).

Уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг приймає рішення та видає довідку внутрішньо переміщеній особі і реєструє заяву з формуванням електронної справи з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики для включення інформації про внутрішньо переміщену особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

З метою обліку внутрішньо переміщених осіб орган соціального захисту населення на підставі отриманої електронної справи включає інформацію про таких осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

На отримання довідки мають право особи, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204 "Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми "єПідтримка"(далі - територія адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії).

Інформація про внутрішньо переміщену особу, у тому числі отримана від уповноваженої особи територіальної громади / центру надання адміністративних послуг у вигляді сформованої електронної справи, включається до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб без копій / сканкопій документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку. При цьому посадова особа уповноваженого органу, уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг несе персональну відповідальність за правильність внесення інформації про внутрішньо переміщену особу до електронної справи та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Відповідно до пункту 2-1 Порядку № 509 заява про взяття на облік може бути подана в електронній формі з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія) повнолітньою або неповнолітньою внутрішньо переміщеною особою, якій присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків. У разі наявності в такої особи дітей подання заяви про взяття їх на облік можливе лише за наявності відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження таких дітей, виготовленому на паперовому бланку (далі - е-свідоцтво про народження).

Для подання заяви особі необхідно встановити мобільний додаток порталу «ДІЯ» на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, із увімкненою функцією геолокації, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи.

Заява про взяття на облік в електронній формі формується засобами мобільного додатка Порталу Дія у формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, зазначених у пункті 3 цього Порядку, заповнення форм (полів) заяви здійснюється автоматично, зокрема з урахуванням відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії.

Під час формування заяви в мобільному додатку Порталу Дія отримуються/підтверджуються такі відомості:

- із Єдиного державного демографічного реєстру через єдину інформаційну систему МВС (щодо осіб, які мають паспорт громадянина України у формі картки та/або паспорт громадянина України для виїзду за кордон, оформлені засобами Єдиного державного демографічного реєстру) - відомості про стать особи, дату та місце народження, серію та/або номер, дату видачі, найменування уповноваженого суб`єкта, що видав паспорт, строк дії (за наявності), адресу та дату поточного задекларованого/зареєстрованого місця проживання;

- із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС - відомості про адресу та дату поточного задекларованого/зареєстрованого місця проживання, відомості про особу (за наявності): стать, дата та місце народження, серія та номер, дата видачі паспорта громадянина України, найменування уповноваженого суб`єкта, що видав паспорт;

- із електронного пристрою, за допомогою якого особа подає заяву, - відомості про геолокацію особи на момент подання такої заяви;

- із е-свідоцтва про народження (за наявності) - відомості про серію та номер свідоцтва про народження дитини.

Для визначення застрахованих осіб, зазначених в абзацах дванадцятому - чотирнадцятому пункту 2 Порядку №509, використовуються відомості, надані Пенсійним фондом України.

Протягом одного робочого дня з дня визначення території адміністративно-територіальних одиниць, на яких проводяться бойові дії, ДПС передає Пенсійному фонду України відомості про страхувальників, які перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, сформовані ДПС станом на 1 число місяця.

Пенсійний фонд України на підставі відомостей, що обробляються в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, яка поновлюється щомісяця до 10 числа, формує та передає Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, зазначених у абзацах дванадцятому - чотирнадцятому пункту 2 цього Порядку, що містить актуальні відомості на дату та час її формування.

Порядок інформаційної взаємодії між ДПС, Пенсійним фондом України та Мінцифри, структура та формат інформації, зазначеної в цьому пункті, що передається, визначаються в договорі інформаційної взаємодії.

Формування заяви про взяття на облік в електронній формі припиняєтьсяза допомогою засобів мобільного додатка «ДІЯ» , якщо зазначені в заяві відомості:

надані не в повному обсязі;

не відповідають відомостям інформаційно-комунікаційних систем, зазначених у цьому пункті;

не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.

Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про взяття на облік, несе заявник.

У разі подання заяви в електронній формі через Портал Дія, у тому числі мобільний додаток Портал Дія, складення та/або подання будь-яких інших заяв, документів чи відомостей для отримання довідки не вимагається.

Обробка персональних даних осіб здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Заява про взяття на облік в електронній формі, сформована засобами мобільного додатка Порталу Дія та накладеним віддаленим кваліфікованим електронним підписом "Дія.Підпис" ("Дія ID") особи, передається засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики для включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Після включення відомостей про особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб така особа може сформувати засобами Портал Дія електронну довідку, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення та взяття на облік такої особи відповідно до пункту 6-1 цього Порядку.

Внутрішньо переміщена особа, яка подала заяву в електронній формі через Портал Дія, зокрема мобільний додаток Порталу Дія, після включення відомостей про неї до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб може звернутися до уповноваженого органу або уповноваженої особи територіальної громади/центру надання адміністративних послуг за місцем перебування на обліку для отримання довідки у паперовій формі.

Така довідка з позначкою щодо подання внутрішньо переміщеною особою заяви в електронній формі видається уповноваженим органом або уповноваженою особою територіальної громади/центру надання адміністративних послуг відповідно до пункту 6 цього Порядку.

Пунктом 6 Порядку № 509 передбачено, що у день подання заяви про взяття на облік, крім випадків, передбачених абзацом другим пункту 4 цього Порядку, безоплатно видається довідка за формою згідно з додатком 2, яка роздруковується на аркуші формату А4, підписується посадовою особою уповноваженого органу та скріплюється печаткою такого органу.

У період дії воєнного стану в разі звернення внутрішньо переміщеної особи для отримання довідки до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг відповідна довідка видається уповноваженою особою територіальної громади / центру надання адміністративних послуг.

Електронна форма довідки може формуватися засобами Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб і передається в мобільний додаток Порталу Дія внутрішньо переміщеної особи за її запитом шляхом використання інформації, наявної в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та переданої до Порталу Дія з дотриманням вимог законодавства про інформацію та законодавства про захист персональних даних.

У випадках, передбачених абзацом другим пункту 4 цього Порядку, уповноважений орган зобов`язаний розглянути заяву протягом 15 робочих днів та прийняти рішення про видачу довідки або відмову в її видачі.

Довідка діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону та абзацом восьмим цього пункту.

Згідно з пунктом 61 Порядку № 509 особа, яка включена до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб може замовити електронну довідку, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи (далі - електронна довідка), разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом). Замовлення та формування електронної довідки здійснюється безоплатно.

Для замовлення електронної довідки особі необхідно встановити мобільний додаток Портал Дія на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, і пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію.

Електронна довідка формується засобами Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та Порталу Дія і передається в мобільний додаток Порталу Дія особи за її запитом шляхом використання інформації, наявної в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та переданої до Порталу Дія з дотриманням вимог законодавства про інформацію та законодавства про захист персональних даних.

В електронній довідці відображається така інформація: прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) особи або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) особи, зазначеної в абзацах сьомому - десятому пункту 2 цього Порядку; дата народження; місце народження; стать; серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус; найменування органу, який видав паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, дата видачі паспорта або документів; відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання; номер та дата видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; найменування органу, який видав довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Інформаційна взаємодія Порталу Дія та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб здійснюється відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 "Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів" (Офіційний вісник України, 2016 р., N 73, ст. 2455).

Особа за її запитом отримує через мобільний додаток Порталу Дія сформовану електронну довідку разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом) за наявності в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб необхідної інформації.

Доступ особи до електронної довідки забезпечується протягом періоду дії довідки та припиняється в разі прийняття рішення про скасування довідки з відображенням відповідного статусу дії довідки під час проведення перевірки з використанням технічних засобів Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та Порталу Дія.

Електронна довідка пред`являється особою на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія, без пред`явлення довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Особа може подавати електронну довідку через Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія, за умови проведення одержувачами такої інформації перевірки та підтвердження відповідності таких реєстраційних даних в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами. Перевірка достовірності електронної довідки здійснюється у випадках, передбачених законодавством, за допомогою технічних засобів, зокрема з використанням унікального електронного ідентифікатора (QR-коду, штрих-коду, цифрового коду), який забезпечує в режимі реального часу отримання даних з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Особа за власним рішенням може надати електронні копії (відомості, дані) електронної довідки засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія, визначеним нею юридичним особам та фізичним особам -підприємцям, інформаційно-телекомунікаційні системи яких підключені до Порталу Дія.

Електронні копії (відомості, дані) електронних довідок також можуть бути сформовані засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія, для забезпечення можливості подальшої їх передачі електронною поштою з дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах за умови укладення суб`єктами, що отримуватимуть такі електронні копії, з технічним адміністратором Порталу Дія договору приєднання.

Інформаційно-телекомунікаційні системи, що підключаються до Порталу Дія для отримання електронних копій (відомостей, даних) електронних довідок, повинні відповідати вимогам законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Юридичні особи та фізичні особи - підприємці повинні забезпечити обробку та використання зазначених електронних копій (відомостей, даних) відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

З огляду на викладене, доказом внутрішнього переміщення особи є довідка, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення та взяття на облік такої особи, яка може бути сформована в електронному вигляді засобами Порталу Дія або у паперовій формі уповноваженою особою територіальної громади/центру надання адміністративних послуг.

Відповідно до частин другої, третьої статті 7 Закону №1706-VII Україна вживає всіх можливих заходів, спрямованих на розв`язання проблем, пов`язаних із соціальним захистом, зокрема відновленням усіх соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Громадянин пенсійного віку, особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю та інша особа, яка перебуває у складних життєвих обставинах, яких зареєстровано внутрішньо переміщеними особами, мають право на отримання соціальних послуг відповідно до законодавства України за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.

За приписами частини першої статті 9 Закону №1706-VII внутрішньо переміщена особа має право, зокрема, на створення належних умов для її постійного чи тимчасового проживання.

20.03.2022 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», якою затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - Порядок №332 в редакції чинній на час виникнення правовідносин).

Відповідно до пункту 1 Порядку №332 цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).

Пунктом 2 Порядку № 332 передбачено, що допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Російською Федерацією території України, а також території адміністративно-територіальних одиниць, де проводяться бойові дії та що визначені в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми єПідтримка, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204. Облік внутрішньо переміщених осіб ведеться відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. №509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб".

Згідно з пунктом 3 Порядку №332 допомога надається щомісячно з місяця звернення до квітня 2022 р. включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах: для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень; для інших осіб - 2000 гривень.

Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.

Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30.04.2022 включно, надається починаючи з березня 2022 року.

Допомога на проживання призначається автоматично без подання додаткового звернення внутрішньо переміщеним особам, які станом на 1 березня 2022 р. отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271). Виплата допомоги внутрішньо переміщеним особам за місяці, у яких вони отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, не здійснюється.

Допомога не надається внутрішньо переміщеним особам, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи до 24 лютого 2022 р. у регіонах, що не включені до переліку, зазначеному в абзаці першому пункту 2 цього Порядку, за винятком осіб, які отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Наявний Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 27 квітня 2022 року, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 25 квітня 2022 року №75 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 28 квітня 2022 року №80).

З аналізу наведених норм законодавства судом встановлено, що законодавством визначене поетапне оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи, а після отримання статусу внутрішньо переміщеної особи оформлення допомоги на проживання.

З матеріалів справи вбачається, та не заперечується відповідачем, що позивачка зареєстрована, та проживала до березня 2022 року у м.Києві, яке віднесено до території активних бойових дій відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» у період з 24.02.2022 по 30.04.2022.

Внаслідок ведення воєнних дій у м.Києві у вказаний період, позивачка перемістилася до с.Лісники Обухівського району Київської області.

29.04.2022 позивачка через портал «Дія» подала заяву про оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи та отримання допомоги на проживання, що зокрема відображено й у листах ДП "ДІЯ", Департаменту адміністрування програм соціальної підтримки, Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації.

Суд звертає увагу, що відповідно до оголошення, опублікованого 19.04.2022 на офіційному веб-сайті Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України (https://minre.gov.ua/2022/04/19/v-diyi-zapustyly-kompleksnu-poslugu-dlya-vpo/) в «Дії» запустили комплексну послугу для ВПО, яка полягає у тому, що при зверненні через портал «Дія» із заявою про оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи така особа одночасно набуває права на отримання виплат від держави.

Таким чином, звернувшись 29.04.2022 через портал «Дія» із заявою про оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи позивач одночасно розраховував на отримання допомоги на проживання.

Разом з тим, суд акцентує, що матеріали справи місять докази на підтвердження того, що з метою отримання інформації щодо стану розгляду заяви про надання йому статусу внутрішньо переміщеної особи та отримання допомоги на проживання, позивач у липні 2023 року звертався до Міністерства соціальної політики стосовно надання інформації щодо поданої заяви на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі за допомогою Порталу Дія.

30.01.2023 листом за вих.№464/03.9-17 ДП "ДІЯ" Міністерства цифрової трансформації на звернення позивача зазначило, що за відомості щодо заяв про взяття на облік та отримання допомоги, сформованих засобами мобільного додатку Порталу Дія (Дія) від 29.04.2022 користувачки ОСОБА_1 з реєстраційним номером облікової картки платника податків - НОМЕР_1 наявні в інформаційно-комунікаційній системі Порталу Дія. Передача заяв до інформаційної системи Мінсоцполітики здійснюється автоматично засобами Порталу Дія в день формування заяви про взяття на облік у мобільному додатку Порталу Дія (Дія). При цьому, рішенн у призначенні допомоги та видачі довідки внутрішньо переміщеної особи приймає уповноважений орган, а список внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, формується органами соціального захисту населення на підставі поданих заяв після проведення перевірки інформації.

Звернення до уповноважених органів, на думку суду, свідчить про те, що позивачка вчинила усі залежні від неї дії, та виконала усі необхідні умови для оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи, та отримання допомоги на проживання, а тому мала законні очікування та сподівання, що її заява буде розглянута у передбаченому чинним законодавством порядку.

Разом з тим, станом на час розгляду справи, відповідачем не видано позивачці довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, не призначено й не виплачено соціальні виплати за березень-квітень 2022 року.

При цьому, листом №1232/36.01/36.08-2023 від 20.02.2023р. Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, повідомило позивачку, про те, що за даними управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації від 06.02.2023 №60/29-138, відповідно до заяв про взяття на облік в електронній формі, переданих засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики, позивачку не включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, та згідно інформації єдиної Web-орієнтованої інформаційної бази сегмент «Облік ВПО», Дія не сформувала заяву, що не дає права на призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Чинним Порядком не передбачено включення громадян до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб на підставі сформованого Мінцифри відповідного переліку осіб.

Також листом №2462/36.01/36.04.01/2023 від 06.04.2023 Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, розглянувши чергове звернення позивачки надав відповідь, що відповідно до заяви від 17.10.2022 №1686, позивачці відмовлено у призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за березень - квітень 2022 року. Всі розрахунки проведені відповідно до вимог чинного законодавства.

В свою чергу 26 квітня 2023 року адвокатом Лисенко Л. було подано адвокатський запит за №25/04 до Відповідача з проханням повідомити чи перебуває позивачка на обліку як ВПО і чи призначалась і нараховувалась їй допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам за період з березня 2022 року по квітень 2023 року.

Відповідач за №60/03010-693 від 19.05.23 надав відповідь на зазначений адвокатський запит, в якій зазначив, що станом на 19.05.2023 ОСОБА_1 не перебуває на обліку в єдиній Web-орієнтованій інформаційній базі сегмент «Облік ВПО» в Обухівському районі Київської області як внутрішньо переміщена особа. Допомога на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 за період березень 2022 р.- квітень 2023 року не призначалась і не нараховувалась.

Так, з приводу посилань відповідача на відсутність підстав для призначення та виплати ОСОБА_1 допомоги на проживання за березень-квітень 2022 року, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до абзацу 25 пункту 6 Порядку №332 у разі коли внутрішньо переміщена особа подала заяву відповідно до абзацу першого цього пункту до 30 квітня 2022 та не отримала допомоги, допомога надається за період, коли така особа мала право на таку допомогу згідно сформованого Мінцифри відповідного переліку внутрішньо переміщених осіб, що подається Мінсоцполітики.

Таким чином, враховуючи, що позивачка подала заяву про оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи та отримання допомоги на проживання через портал «Дія» 29.04.2022, тобто у строк до 30.04.2022 року, та з огляду на неотримання позивачкою такої допомоги, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 має право на взяття його на облік як внутрішньо переміщену особу, та призначення і виплати йому допомоги на проживання саме за березень-квітень 2022 року.

Відповідно до статті 2 КАС України метою адміністративного судочинства є ефективний захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Ця мета кореспондує положенням статті 13 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, відповідно до якої кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Європейський суд з прав людини у своїх численних рішеннях сформував сталу практику оцінки ефективності засобу юридичного захисту. Засіб юридичного захисту, якого вимагає стаття 13, має бути "ефективним" як з практичної, так і з правової точки зору, тобто таким, що запобігає стверджуваному порушенню чи його повторенню в подальшому, або забезпечує адекватне відшкодування за те чи інше порушення, яке вже відбулося. Навіть якщо якийсь окремий засіб юридичного захисту сам по собі не задовольняє вимоги статті 13, задоволення її вимог може забезпечуватися за допомогою сукупності засобів юридичного захисту, передбачених національним законодавством (рішення у справі "Юрій Миколайович Іванов проти України", № 40450/04, пункт 64).

Засіб юридичного захисту має бути "ефективним" в теорії права та на практиці, зокрема, в тому сенсі, що можливість його використання не може бути невиправдано ускладнена діями або бездіяльністю органів влади держави-відповідача (рішення у справі "Аксой проти Туреччини" (Aksoy v. Turkey), № 21987/93, пункт 95).

При оцінці ефективності необхідно враховувати не тільки формальні засоби правового захисту, а й загальний правовий і політичний контекст, в якому вони діють, й особисті обставини заявника (рішення у справі "Джорджевич проти Хорватії" (Djordjevic v Croatia), № 41526/10, пункт 101; рішення у справі "Ван Остервійк проти Бельгії" (Van Oosterwijck v Belgium), № 7654/76 пункти 36-40). Отже, ефективність засобу захисту оцінюється не абстрактно, а з урахуванням обставин конкретної справи та ситуації, в якій опинився позивач після порушення.

Суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, що виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду.

Таким чином, з урахуванням вище окресленого, належним способом захисту прав ОСОБА_1 буде визнання протиправною бездіяльності Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області, щодо взяття на облік внутрішньо переміщену особу - ОСОБА_1 та щодо виплати допомоги на проживання ОСОБА_1 , за березень і квітень 2022 року; зобов`язання Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області взяти на облік як внутрішньо переміщену особу ОСОБА_1 , здійснити призначення, нарахування та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 за березень-квітень 2022 року.

Отже, позов підлягає задоволенню з виходом за межі позовних вимог.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню, з вище окреслених підстав.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, заявленого позивачем у прохальній частині позову, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 382 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Суд звертає увагу, що встановлення судового контролю є правом суду, а не його обов`язком, тому таке процесуальне питання приймається з урахуванням обставин справи.

Відтак, суд зазначає, що наразі відсутні підстави вважати, що відповідач ухилиться від обов`язку виконання вимог даного рішення, у зв`язку із чим, суд відмовляє у такому клопотанні позивача.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Відповідно до частини третьої статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивачем за подання позовної заяви сплачено судовий збір у розмірі 858,88 грн.

Враховуючи задоволення позовних вимог, на користь позивача слід присудити судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 858,88 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області, щодо взяття на облік внутрішньо переміщену особу - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП - НОМЕР_2 , та виплати допомоги на проживання ОСОБА_1 , за березень і квітень 2022 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області (код ЄДРПОУ - 03193695, вул.Київська, буд.24, м.Обухів, Київська область, 08700) взяти на облік внутрішньо переміщену особу ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП - НОМЕР_2 та здійснити призначення, нарахування та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 на підставі заяви від 29.04.2022 за березень і квітень 2022 року.

Відмовити у задоволенні клопотання ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Обухівської районної військової адміністрації Київської області (код ЄДРПОУ - 03193695, вул.Київська, буд.24, м.Обухів, Київська область, 08700) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) сплачений нею судовий збір у розмірі 858 (вісімсот п`ятдесят вісім) грн 88 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2025
Оприлюднено14.02.2025
Номер документу125107646
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —320/42733/23

Рішення від 10.02.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні