ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 лютого 2025 рокусправа № 380/14599/24
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Потабенко В.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Франківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, відділу державної реєстрації актів цивільного стану у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про визнання протиправним висновку та зобов`язання вчинити дії,
в с т а н о в и в:
на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 , далі - ОСОБА_1 , позивач) до Франківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (79013, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 29; код ЄДРПОУ 33286125, далі - Франківський ВРАЦС, відповідач 1), відділу державної реєстрації актів цивільного стану у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (79026, м. Львів, вул. І. Франка, 157; код ЄДРПОУ 19170503, далі - ВДРАЦС у м. Львові, відповідач 2), у якій просить:
- визнати протиправним та скасувати висновок Франківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 09.01.2024 про відмову у внесенні змін до актового запису про народження № 5760 від 01.08.1980, який складено відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції;
- зобов`язати відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства внести зміни до актового запису про народження № 5760 від 01.08.1980, який складено відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, шляхом виправлення власного прізвища дитини з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 ».
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач звернулась до Франківського ВРАЦС із заявою про внесення змін до актового запису про народження №5760 від 01.08.1980, складеного ВДРАЦС у м. Львові, оскільки у зазначеному записі невірно вказано прізвище позивачки: " ОСОБА_2 " замість " ОСОБА_3 ". Висновком від 09.01.2024 Франківський ВРАЦС відмовив у внесенні відповідних змін до актових записів цивільного стану у зв`язку з відсутністю підстав. Вважаючи вказану відмову відповідача необґрунтованою та протиправною, позивачка звернулась з цим позовом до суду.
Ухвалою від 15.07.2024 суддя відкрила спрощене провадження в адміністративній справі, відповідачу запропоновано у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали подати відзив на позовну заяву.
Відповідачі правом на подання відзиву, передбаченим ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), не скористались, свою позицію стосовно позову не висловили. Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі від 15.07.2024, отримано відповідачами 16.07.2024, що підтверджується довідками про доставку електронних листів.
Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Оскільки відсутні клопотання будь-якої зі сторін про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
01.08.1980 за актовим записом № 5760 зареєстровано народження ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . Батьки: батько - ОСОБА_5 , мати - ОСОБА_6 .
26.02.1983 ОСОБА_6 (мати позивачки) одружилась з ОСОБА_7 .
18.07.1986 батько позивачки ОСОБА_5 написав нотаріально посвідчену заяву, якою надав згоду на зміну прізвища його доньці ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на прізвище « ОСОБА_3 » без зміни імені, по батькові і дати народження.
01.08.1997 Залізничним РВ УМВС України у Львівській області видано паспорт громадянина України, в якому вже зазначено прізвище « ОСОБА_3 ».
18.09.2000 Державною податковою адміністрацією у Львівській області було видано довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, у якій також зазначено прізвище « ОСОБА_3 ».
29.08.2015 року було зареєстровано шлюб між ОСОБА_1 та ОСОБА_8 , що підтверджується свідоцтвом серії НОМЕР_2 .
У свідоцтвах про народження дітей серії НОМЕР_3 та серії НОМЕР_4 прізвище позивачки у графі «Мати» зазначено як « ОСОБА_3 ».
У жовтні 2023 року представниця позивача звернулась до ВДРАЦС у м. Львів з проханням видати повторно свідоцтво про народження ОСОБА_1 . На що листом від 27.10.23 № 1369/33.20-108 було повідомлено, що актовий запис про народження № 5760 від 01.08.1980, що відповідно до даних Державного реєстру актів цивільного стану громадян, актовий запис про народження №5760 від 01.08.1980 складений на ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ВДРАЦС у м. Львові ). Одночасно повідомлено, що відповідно до даних паперового носія актового запису жодних змін щодо дитини не вносилося. Рекомендовано звернутися для більш детальної інформації до Залізничного відділу ДРАЦС м. Львова.
09.11.23 представниця позивача звернулась із адвокатським запитом до Залізничного відділу ДРАЦС у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, в якому також висловила проханням видати повторно свідоцтво про народження ОСОБА_1 .
Залізничний відділом ДРАЦС у листі від 10.11.2023 повідомив, що за результатами перевірки у архіві Залізничного відділу ДРАЦС актових записів про народження, визнання батьківства, усиновлення стосовно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , не виявлено.
За даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян виявлено актовий запис про народження №5760 від 01.08.1980, складений ВДАЦС у м. Львові на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , батько ОСОБА_5 , мати - ОСОБА_6 . Додатково повідомлено, що терміни тимчасового зберігання документів становлять від 3 до 10 років.
Відтак, позивач звернулась до Франківського ВРАЦС із заявою про внесення змін до актового запису про народження №5760 від 01.08.1980, складеного ВДРАЦС у м. Львові, оскільки у зазначеному записі невірно вказано прізвище позивачки: « ОСОБА_2 » замість « ОСОБА_3 ».
Для внесення змін до актового запису заявником були надані та відділом РАЦС були зібрані наступні документи:
- копія паспорта заявниці;
- повний витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження №5760 від 01.08.1980, складеного ВДРАЦС у м. Львові на гр. ОСОБА_4 ;
- повний витяг актового запису про шлюб матері заявника № 91 від 26.02.1983, складений Франківським ВРАЦС на ОСОБА_7 та ОСОБА_6 (після реєстрації шлюбу прізвище ОСОБА_3 ).
- повний витяг актового запису про шлюб заявника № 400 від 29.08.2015, складеного Галицьким районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на ОСОБА_8 та ОСОБА_1 (після реєстрації шлюбу прізвище ОСОБА_3 ).
Висновком від 09.01.2024 Франківський РАЦС відмовив у внесенні відповідних змін до актового запису цивільного стану у зв`язку з відсутністю підстав.
Не погодившись із відмовою, позивачка звернулась до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд застосовує наступні правові норми.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" № 2398-УІ від 01.07.2010 року, встановлено, що Державній реєстрації відповідно до цього Закону підлягають народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені, смерть.
Частиною 1 ст. 6 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" передбачено, що відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження.
Частиною 1-3 статті 9 цього Закону передбачено, що державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті. Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться шляхом складення актових записів цивільного стану. Актовий запис цивільного стану - це документ органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану. Актовий запис цивільного стану складається у двох примірниках. Інформація, що міститься в актовому записі цивільного стану, є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Актовий запис цивільного стану є безспірним доказом фактів, реєстрація яких посвідчується, до спростування його в судовому порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" про факт державної реєстрації акта цивільного стану органами державної реєстрації актів цивільного стану видається відповідне свідоцтво.
Згідно ч. 1 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, оригінал якого було вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, та повторна видача свідоцтва у разі внесення змін до актового запису чи його поновлення здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичними представництвами і консульськими установами України на підставі актового запису цивільного стану за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров`я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 цього ж Закону, внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за наявності достатніх підстав. За наслідками перевірки зібраних документів орган державної реєстрації актів цивільного стану складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому. У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку вказуються причини відмови та зазначається про можливість її оскарження в судовому порядку.
Частинами 3 та 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених законодавством, - за місцем зберігання актового запису цивільного стану. Зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису.
Як вбачається з наведених положень Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", внесення змін здійснюється саме органом державної реєстрації актів цивільного стану до актового запису цивільного стану, тобто до документу органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану.
Порядок внесення змін до актових записів цивільного стану регулюється Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12.01.2011 року №96/5 (далі - Правила).
Відповідно до п. 1.1 зазначених Правил, внесення змін до актових записів цивільного стану, які складено органами державної реєстрації актів цивільного стану України, проводиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану) у випадках, передбачених чинним законодавством. У разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказуються причини відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.
Процедура внесення змін до актових записів цивільного стану закріплена розділом другим Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Відповідно до п. 2.1. Правил заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.
Пунктом 2.5. Правил передбачено, що заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається, зокрема особою, щодо якої складено актовий запис.
Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються: свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні; інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті (пункт 2.6. Правил).
Відповідно до п. п. 2.6, 2.7, 2.18 Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні; інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті. Якщо актовий запис цивільного стану, до якого потрібно внести зміни, зберігається в архіві іншого відділу державної реєстрації актів цивільного стану України, то відділ державної реєстрації актів цивільного стану, який прийняв заяву, надсилає відповідний запит щодо підтвердження відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану, яке в подальшому додається до повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у відповідній справі. Зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації за місцем зберігання відповідного актового запису цивільного стану. Факти, зазначені в заяві, а також записи у свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану та в інших поданих заявником документах, якщо вони викликають сумніви щодо їх достовірності, можуть бути перевірені відділом державної реєстрації актів цивільного стану шляхом направлення запитів до відповідних установ, організацій для затребування необхідних документів (п. 2.11 Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання).
Відповідно до п. 2.12 Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання на підставі зібраних документів та за наслідками перевірки відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (або декількох актових записів) цивільного стану або про відмову в цьому.
У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку мають бути чітко вказані причини відмови та зазначено про можливість її оскарження в судовому порядку.
Таким чином, з наведених положень Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, вбачається, що внесення змін до актових записів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, за місцем проживання заявника.
На підставі зібраних документів та за наслідками перевірки відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (або декількох актових записів) цивільного стану або про відмову в цьому, який може бути оскаржений в судовому порядку.
Відповідно до п.п. 2.13.2 п. 2.13 Правил підставою для внесення змін в актові записи цивільного стану є, зокрема постанова адміністративного суду.
Згідно п.2.16 Правил, зміни, доповнення, виправлення вносяться в паперові носії актових записів цивільного стану та одночасно до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Підпунктом 2.16.7 п. 2.16 Правил зазначено, що на підставі рішення суду про внесення змін, доповнень або виправлень в актові записи цивільного стану вносяться відповідні зміни, які зазначені в рішенні суду.
Після внесення змін до актового запису цивільного стану заявнику повторно видається свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану (ч. 6 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану").
Підставою виникнення спірних правовідносин стало те, що в актовому записі про народження позивачки №5760 від 01.08.1980, зареєстрованому в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження, прізвище позивачки зазначено « ОСОБА_2 » замість « ОСОБА_3 ».
Вирішуючи спірні правовідносини, суд враховує правову позицію Великої Палати Верховного Суду, яка міститься у постановах від 14.11.2018 у справі №425/2737/17 та від 23.01.2019 у справі № 807/45/17, згідно якої у справах про оскарження відмови внести за заявою особи зміни до актового запису цивільного стану, суд за правилами адміністративного судочинства вивчає наявність чи відсутність достатніх підстав для прийняття відповідного рішення, зокрема, перевіряє чи відповідні рішення прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також, чи прийняті вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення. Завдання адміністративного суду у таких справах полягає, насамперед, у перевірці додержання процедури розгляду та прийняття органом реєстрації актів цивільного стану відповідного рішення. Адміністративний суд, розглядаючи такі справи, не вправі вийти за межі їх публічно-правових аспектів і встановлювати юридичні факти, що мають значення для внесення змін до актових записів цивільного стану.
Зі змісту оскаржуваного висновку судом встановлено, що відповідачем не заперечується факт, що позивачка іменує себе прізвищем « ОСОБА_3 » , що підтверджено копіями паспорта, актовим записом про реєстрацію шлюбу.
Відмова обґрунтована лише відсутністю підстав для внесення змін до актових записів, без будь-якого мотивування.
На думку суду, вказані підстави для відмови не відповідають приписам ч. 1 ст. 295 Цивільного кодексу України, згідно якої фізична особа, яка досягла шістнадцяти років, має право на власний розсуд змінити своє прізвище, та (або) власне ім`я, та (або) по батькові.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідачем не доведено правомірності свого висновку від 09.01.2024 про відмову у внесення змін до актового запису цивільного стану.
Як було зазначено вище, згідно Правил №96/5 зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації за місцем зберігання відповідного актового запису цивільного стану.
З цього приводу суд зазначає, що, якщо актовий запис цивільного стану про народження позивача не зберігається у відповідача 1, то на нього, як на орган державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, все рівно покладено обов`язок щодо розгляду заяви позивача про внесення змін до актового запису цивільного стану шляхом складення відповідного висновку та надіслання його до відділу державної реєстрації за місцем зберігання відповідного актового запису цивільного стану.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Матеріали справи свідчать, що відповідні положення відповідачем 1 при прийнятті оскаржуваного висновку дотримані не були, що зумовило звернення позивача за своїм захистом до суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
З огляду на зазначене, оцінюючи докази, які є у справі, в їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність їх задоволення шляхом визнання протиправним і скасування оскаржуваного висновку. При цьому, на відповідача 2 слід покласти обов`язок щодо внесення змін до актового запису про народження № 5760 від 01.08.1980, який складено ВДРАЦС м. Львова, шляхом виправлення власного прізвища дитини з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 », навіть враховуючи той факт, що ВДРАЦС м. Львова не було допущено відносно позивачки протиправної поведінки.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. ст. 2, 6-9, 19-20, 22, 25-26, 72, 77, 90, 139, 143, 241-246, 255, 257-258, 293, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII «Перехідні положення» КАС України, суд
в и р і ш и в:
адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати висновок Франківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Львів) від 09.01.2024 про відмову у внесенні змін до актового запису про народження № 5760 від 01.08.1980, який складено відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Зобов`язати відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (79026, м. Львів, вул. І. Франка, 157; код ЄДРПОУ 19170503, далі - ВДРАЦС у м. Львові) внести зміни до актового запису про народження № 5760 від 01.08.1980, який складено відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, шляхом виправлення власного прізвища дитини з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 ».
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Франківського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Львові Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (79013, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 29; код ЄДРПОУ 33286125) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) понесені судові витрати по сплаті судового збору у сумі 968 (дев`ятсот шістдесят вісім) грн. 96 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У випадку розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 12.02.2025.
СуддяПотабенко Варвара Анатоліївна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2025 |
Оприлюднено | 14.02.2025 |
Номер документу | 125108236 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо реєстрації актів цивільного стану, крім актів громадянства |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні