Рішення
від 13.02.2025 по справі 460/121/25
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

13 лютого 2025 року м. Рівне№460/121/25

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Борискіна С.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" доГоловного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" (далі - позивач) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі - відповідач), в якому просить суд:

визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Рівненській області від 24.12.2024 №268-Р/Л "Про видачу, анулювання ліцензій та відмову у видачі ліцензій у сфері обігу пального";

зобов`язати Головне управління ДПС у Рівненській області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач вказує, що податковий орган не врахував, що АЗС, на яке позивач подав заяву про отримання ліцензії є контейнерного типу, виконане як цілісний заводський виріб та для її установлення не передбачено виконання будь-яких будівельних робіт. Зауважує, що улаштування АЗС не потребує фундаменту чи бетонного майданчику, що виключає потребу у виконанні будівельних робіт та не передбачає прийняття в експлуатацію об`єктів будівництва відповідно до норм містобудівного законодавства. Стверджує, що документи, які підтверджують право користування земельною ділянкою були надані, підтверджувалися договором оренди та актом приймання-передачі бетонного майданчику. За таких обставин, підстав для відмови у видачі ліцензії не було. Просить задовольнити позов у повному обсязі.

Ухвалою суду від 09.01.2025 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суду від 13.01.2025 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Головне управління ДПС у Рівненській області подало до суду відзив, в якому зазначило, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" не дотримано вимоги статті 15 Закону України " Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального", а саме відсутній акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним. Вважає, що оскаржуване розпорядження є законним, прийнятим контролюючим органом в межах повноважень, тому не підлягає скасуванню. Враховуючи, що позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими, просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Оскільки, розгляд справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін, то відповідно до ч.4ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс Нафта Груп РВ» є суб`єктом господарювання, основним видом діяльності якого є роздрібна торгівля пальним (КВЕД 47.30), додатковим оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (КВЕД 46.71).

05.12.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" звернулось до Головного управління ДПС у Рівненській області із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцем розташування автозаправної станції: 35350,Рівненська область, Рівненський район, селище Квасилів, вул. Рівненська, 86/Б.

До заяви додано визначений ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" перелік документів:

заяву про видачу ліцензії від 05.12.2024 (вх. № 19063/АП/17-00);

докази здійснення платежу за видачу ліцензії у розмірі 2000 грн;

копію договору оренди від 01.12.2024, як документ що підтверджує право користування земельною ділянкою та акту приймання-передачі;

копію акту введення в експлуатацію основних засобів № АН00-000001 від 29.11.2024;

копію акту монтажу САКА № 1 від 31.07.2024;

копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки від 05.11.2024;

копію дозволу на експлуатацію обладнання від 05.11.2024;

копію реєстраційного посвідчення № 43464 від 22.10.2024;

копію паспорта СЕККА ТТ POS.21 ТА35000185;

копію паспорта САКА, обліковий № 0004;

копію паспорта на резервуар сталевий, горизонтальний № 1349;

копію паспорта колонки паливнороздавальної шельф № 16575;

копія паспорта рівнеміру магнітострикційного № 00001139; № 00001138.

За результатами розгляду поданої заяви про видачу ліцензії податковий орган прийняв розпорядження від 24.12.2024 № 268-Р/Л "Про видачу, анулювання ліцензій та відмову у видачі ліцензій у сфері обігу пального", яким зобов`язано Управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Рівненській області у порядку передбаченому чинним законодавством, забезпечити виконання процедур та повідомити суб`єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: 33010, Рівненська область, Рівненський район, селище Квасилів, вул. Рівненська, 86/Б, з підстав відсутності повного пакету завірених копій документів, що подаються із заявою на отримання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, що не відповідає вимогам ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального", зі змінами та доповненнями, а саме:

не подано акту вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним;

не надано документи про реєстрацію оренди земельної ділянки і державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Вважаючи таке розпорядження протиправним, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України визначено Законом України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" із змінами і доповненнями (далі - Закон № 481/95-ВР).

Статтею 1 Закону № 481/95-ВР встановлено, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.

Порядок роздрібної торгівлі пальним встановлено статтею 15 Закону № 481/95-ВР.

Так, роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.

Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Підставою для відмови відповідача у видачі ліцензії зазначено те, що позивачем не надано:

акту вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним;

документи про реєстрацію оренди земельної ділянки і державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Щодо не подання акту вводу в експлуатацію обєкта, суд виходить з такого.

Матеріалами справи підтверджується, що до заяви про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним Товариством з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" подано до Головного управління ДПС у Рівненській області паспорт станції автозапровочної контейнерної автоматичної з обліковим номером 0004.

З вказаного паспорту судом встановлено, що станція автозаправна контейнерного типу САКА, представляє собою автозаправну станцію з наземним розташуванням контейнера для зберігання палива, до складу якого входять контейнер або контейнери (резервуари) зберігання палива, технологічне оснащення і контейнер з паливороздавальною колонкою, (ТРК) і терміналом управління ТРК із вбудованим касовим апаратом і інформаційним дисплеєм, виконані як єдиний виріб або, як єдиний виріб який складається з декількох блоків (контейнерів). САКА призначена для прийому, зберігання, вимірювання об`єму та видачі палива (дизельне паливо, бензин) в`язкістю від 0,55 до 40 мм2 з урахуванням вимог обліково-розрахункових (касових) операцій та внутрішнього обліку.

З розділу 3 паспорту вбачається, що станція автозаправна контейнерна автоматична відповідає вимогам технічної документації і допускається до монтажу та експлуатації.

Пунктом 4.2.9. передбачено, що станція САКА має бути заземлена згідно з "Правилами облаштування електроустановок". Опір заземлюючого пристрою не повинен перевищувати 10 Ом.

Згідно п. 4.4.1.-4.4.3. паспорту, підготовка монтажу, демонтажу, наладка і експлуатація САКА повинні відповідати вимогам технічних умов, керівництва по експлуатації, а також супровідною документацією комплектуючих виробів і забезпечується замовником устаткування. Монтаж і наладка САКА повинні робитися за наявності у споживача:

не потребує фундаменту. Монтаж здійснюється з дотриманням вимог п.п. 4.2.9;

розпорядливого документу споживача, що передбачає закріплення осіб, відповідальних за проведення монтажу і наладки, порядок проведення робіт. реєстрації результатів і оформлення документів.

Електромонтажні роботи повинні робитися відповідно до вимог ГОСТ 12.2.007.0-75. ПУЕ-2008. ПУС. При монтажі виконувати вимоги по опору і міцності ізоляції, вимоги по заземленню електроустаткування.

При монтажі САКА на об`єкті, для захисту грозових перенапружень, виконати облаштування зовнішнього заземлення біля САКА (опором не більше 40м). При більшому значенні опору виконати посилення контуру заземлення по силі установки додаткових вертикальних заземлень. Заземлення виконати з відрізків круглої сталі діаметром 20мм (чи кутової рівнополочної сталі 50Ч50Ч5 мм) довжиною 3,0 м, забитих в ґрунт на глибину 3,2 м від рівня землі і сполучених сталевою смугою 40х4 мм.

Отже, наявними у справі доказами підтверджено, що АЗС, є контейнерного типу, виконаними як цілісні заводські вироби, та для їх установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт. Згідно паспорту АЗС їх улаштування не потребує фундаменту чи бетонного майданчику, що виключає потребу у виконанні будівельних робіт та не передбачає прийняття в експлуатацію об`єктів будівництва відповідно до норм містобудівного законодавства.

Суд враховує правовий висновок Верховного Суду, викладений, зокрема, у постанові від 08.06.2022 у справі № 340/3135/20, відповідно до якого правомірною є відмова у видачі ліцензії суб`єкту господарювання на роздрібну торгівлю пальним у разі неподання таким суб`єктом акта вводу в експлуатацію об`єкта, акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, а саме стаціонарного заправного комплексу.

Однак, за матеріалами даної справи, для установлення цілісного заводського виробу не передбачає виконання будь-яких будівельних робіт, в тому числі улаштування фундаменту, його установлення не є будівництвом, а тому при розміщені такої АЗС не виникає обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.

Такий висновок міститься, зокрема, у постанові Верховного Суду від 22.07.2021 у справі № 640/19955/19.

Відповідач не надав суду доказів того, що для установлення АЗС проводилися будь-які будівельні роботи чи роботи з установлення фундаментів, результати яких потрібно приймати до експлуатації.

Отже, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним суб`єкт господарювання зобов`язаний подати до ліцензійного органу акт вводу в експлуатаціюоб`єкта, акт готовності об`єкта до експлуатації або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта щодо виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного АЗС, проте такий обов`язок не виникає, якщо АЗС розміщено на бетонному майданчику як цілісний заводський виріб і для його установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт.

Аналогічний правовий висновок викладений в постанові Верховного Суду від 09.08.2022 у справі № 580/2513/21.

Щодо не надання документів, які підтверджують право користування ділянкою, суд зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи АЗС, щодо якої було подано заяву про видачу ліцензії, знаходиться на бетонному майданчику площею 60 кв.м, розташованому на земельній ділянці площею 0,0090 га, кадастровий номер 5624655300:01:001:0694.

Вказана земельна ділянка перебуває у приватній власності ОСОБА_1 , що підтверджується актом приймання-передачі, серії та номер: 215-216 від 23.01.2024 та відомостей з ДЗК, серія та номер: 79274875 від 02.12.2024.

Суд зауважує, що позивачем до заяви про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним було долучено договір оренди від 01.12.2024 за умовами якого ОСОБА_2 передала в строкове платне користування Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" земельну ділянку та бетонний майданчик площею 60,00 кв.м., що розташований за адресою: Рівненська область, Рівненський район, селище Квасилів, вул. Рівненська, 86-Б.

Таким чином, договір оренди майна від 01.12.2024 є належним доказом права землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт роздрібної торгівлі пальним.

Суд не бере до уваги посилання податкового органу щодо ненадання витягу про державну реєстрацію речового права оренди, оскільки стаття 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" не передбачає подання витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Крім того, суд зазначає, що розпорядження про анулювання ліцензії №268-Р/Л від 24.12.2024 є індивідуальним актом в розумінні п. 19 ч. 1 ст.4 КАС України.

Правовий акт індивідуальної дії виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому він адресований.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність, а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами.

Аналогічна позиція висловлена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 18.09.2019 у справі №9901/801/18.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами.

З огляду на викладене, суд зазначає, що розпорядження №268-Р/Л від 24.12.2024 не відповідає критеріям чіткості, обґрунтованості та зрозумілості акта індивідуальної дії.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії також вказують на їх протиправність.

Аналогічна позиція висловлена в постанові Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17 (адміністративне провадження № К/9901/62719/18).

Таким чином, в призмі встановлених обставин справи, суд зазначає, що подані позивачем документи були достатніми для прийняття рішення про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, а тому оскаржуване розпорядження Головного управління ДПС у Рівненській області від 24.12.2024 №268-Р/Л "Про видачу, анулювання ліцензій та відмову у видачі ліцензій у сфері обігу пального" є протиправним та підлягає скасуванню.

Також, з метою повного відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Головне управління ДПС у Рівненській області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позову повністю.

Щодо судового збору, то оскільки суд дійшов висновку про повне задоволення позову, за правилами, визначеними ст. 139 КАС України, судові витрати позивача у вигляді судового збору компенсуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Рівненській області від 24.12.2024 №268-Р/Л "Про видачу, анулювання ліцензій та відмову у видачі ліцензій у сфері обігу пального".

Зобов`язати Головне управління ДПС у Рівненській області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, адреса місця роздрібної торгівлі пальним - АЗС за адресою: Рівненська область, Рівненський район, селище Квасилів, вул.Рівненська, 86-Б.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" судовий збір у розмірі 6056, 00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 13 лютого 2025 року

Учасники справи:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс Нафта Груп РВ" (вул. Грунтова, 1,м. Рівне,Рівненська обл., Рівненський р-н,33010, ЄДРПОУ/РНОКПП 44906647)

Відповідач - Головне управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, буд. 12,м. Рівне,Рівненська обл.,33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166)

Суддя С.А. Борискін

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2025
Оприлюднено17.02.2025
Номер документу125141395
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —460/121/25

Рішення від 13.02.2025

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

С.А. Борискін

Ухвала від 13.01.2025

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

С.А. Борискін

Ухвала від 09.01.2025

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

С.А. Борискін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні