Хмельницький окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 560/18497/24
РІШЕННЯ
іменем України
13 лютого 2025 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивачка звернулась до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області в якому з урахуванням уточнень до позовних вимог просить визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодо відмови у видачі ОСОБА_1 довідок про заробітну плату працюючого державного службовця на відповідній (прирівняній, рівнозначній) посаді та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі. Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 довідки про заробітну плату працюючого державного службовця Головного управління ДПС у Хмельницькій області за відповідною (прирівняною, рівнозначною) посадою та відповідного рангу, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, для призначення пенсії державного службовця, а саме: довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що не погоджується з діями Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодо відмови у видачі їй довідок про складові заробітної плати, форми яких затверджено Постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3 "Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям", за відповідною (прирівняною, рівнозначною) посадою та рангу для призначення пенсії та вважає їх такими, що не ґрунтуються на нормах та суперечать вимогам чинного законодавства, а тому звернулась до суду з цим позовом за захистом своїх прав і законних інтересів.
Ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Від відповідача на адресу суду надійшов відзив, в якому останній просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Вказує, що відповідно до наданої копії трудової книжки, ОСОБА_1 звільнена 04.04.2016 (наказ № 69-о від 04.04.2016) з посади головного державного ревізора-інспектора відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції м. Хмельницького Головного управління ДФС у Хмельницькій області. з 09 вересня 2015 року позивач отримує пенсію згідно Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
Відповідач вказує, що певна схожість у назві посад не може бути підставою для їх прирівняння, зважаючи на різну юрисдикцію державних органів та зумовленою цим різницю в посадових окладах: юрисдикція Головного управління ДПС у Хмельницькій області поширюється на територію Хмельницької області та діє схема посадових окладів територіальних органів ДПС, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, затверджена постановою КМУ від 28.12.2020 №1346. Юрисдикція державної податкової інспекції міста Хмельницького Головного управління ДФС у Хмельницькій області поширювалась на територію міста обласного значення і з посадовими окладами, встановленими для державних органів відповідного рівня.
Таким чином, в спірних правовідносинах помилково застосовувати поняття «рівнозначної посади» і в ГУ ДПС відсутні посади до яких можна прирівняти посаду державного ревізора-інспектора відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції м. Хмельницького Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
Від позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив в якій остання просить задовольнити позовні вимоги.
Відповідач подав до суду заперечення на відповідь на відзив в яких просить відмовити в задоволенні позовних вимог.
Дослідивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази у їх взаємозв`язку та сукупності суд дійшов наступних висновків.
Суд встановив, що позивачка перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Хмельницькій області та отримує пенсію по інвалідності (II група) з 09 вересня 2015-року, яку призначено відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 року №1058-IV.
Наказом від 04.04.2016 року №69 Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби України у Хмельницькій області позивачка звільнена з посади державного службовця, а саме: головного державного ревізора - інспектора відділу контролю за декларуванням ПДВ Управління оподаткування юридичних осіб ДПІ у м. Хмельницькому.
Згідно запису у трудовій книжці посада за останнім місцем роботи на державній службі це головний державний ревізор - інспектор.
01.11.2024 року позивачка звернулась до Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області ДПС України із заявою з проханням надати довідки про складові заробітної плати працюючого державного службовця відповідної (прирівняної) посади за останнім місцям роботи на державній службі для призначення пенсії державного службовця згідно форм, які затверджені Постановою правління Пенсійного фонду України від 17 січня 2017 року №1-3 (із змінами, внесеними Постановою правління ПФУ №41-1 від 09.10.2023), на день звернення та за жовтень місяць 2024 року.
На звернення позивача від 01.11.2024 року із заявою щодо видачі довідок про складові заробітної плати працюючого державного службовця відповідної (прирівняної) посади за останнім місцям роботи на державній службі для призначення пенсії державного службовця Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області надано лист - відмову від 15.11.2024 року.
Не погоджуючись з такою бездіяльністю відповідача, позивачка звернулась до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За змістом статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
У статті 37-1 Закону України "Про державну службу" від 16.12.1993 №3723-XII (далі - Закон №3723-XII) (у редакції, чинній до 01.05.2016) закріплено, що на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку.
01.05.2016 набрав чинності Закон України "Про державну службу" №889-VІІІ від 10.12.2015 (надалі - Закон №889-VІІІ). Статтею 90 Закону №889-VIII передбачено, що пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", стаття 42 якого визначає підстави перерахунку призначених пенсій.
У зв`язку з набранням чинності Законом №889-VІІІ з 01.05.2016 втратив чинність Закон №3723-VIII окрім статті 37, що застосовується до осіб, зазначених у пунктах 10 і 12 цього розділу.
Згідно з пунктом 10 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII державні службовці, які на день набрання чинності цим Законом займають посади державної служби та мають не менш як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону №3723-ХІІ та актами Кабінету Міністрів України, мають право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-ХІІ у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців. В силу вимог пункту 12 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII для осіб, які на день набрання чинності цим Законом мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону №3723-ХІІ та актами Кабінету Міністрів України, зберігається право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-ХІІ у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.
Отже, Прикінцевими та перехідними положеннями Закону №889-VIII передбачено, що за наявності у особи станом на 01.05.2016 певного стажу державної служби (10 років для осіб, що на зазначену дату займали посади державної служби, або 20 років стажу держслужби незалежно від того, чи працювала особа станом на 01.05.2016 на державній службі), така особа зберігає право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-ХІІ, але за певної додаткової умови: у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців. Водночас, для осіб, які мають не менш 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, статтею 37 Закону №3723-ХІІ передбачені додаткові умови для наявності права на призначення пенсії державного службовця: вік і страховий стаж.
За визначенням наведеним у ч.1 ст.1 Закону України "Про оплату праці" від 24.03.1995 заробітна плата-це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Постановою правління Пенсійного фонду України від 04.09.2013 №15-1 затверджено форму довідки про складові заробітної плати, що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.09.2013 за №1661/24193). Постановою правління Пенсійного фонду України від 04.07.2016 №15-2 "Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 4 вересня 2013 №15-1" з пункту 1 цієї постанови виключений, зокрема, абзац 3 щодо затвердження форми довідки про заробітну плату, що подається для перерахунку пенсії непрацюючим державним службовцям, а також державним службовцям, які на момент перерахунку пенсії працюють на інших посадах, ніж ті, з яких їм призначено (перераховано) пенсію.
В подальшому постанови правління Пенсійного фонду України від 04.09.2013 №15-1 та від 04.07.2016 №15-2 втратили чинність на підставі постанови правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3 "Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям. Постановою №1-3, зокрема затверджено форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.
В свою чергу, п. 6 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622, передбачено, що у разі ліквідації державного органу довідку видає орган, який є правонаступником, а в разі його відсутності чи перейменування (відсутності) посад, у тому числі відсутності відповідних посад державної служби, довідка видається у порядку, встановленому Мінсоцполітики за погодженням із Нацдержслужбою.
Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 №750 затверджений Порядок №750, згідно з пунктом 2 якого довідка про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16.12.1993 №3723-XII "Про державну службу" видається особам, які мають право на призначення пенсії згідно з пунктом 3 Порядку № 622.
Згідно з п. 2 Порядку видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 № 750 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 р. за №766/30634 (далі - Порядок №750) довідка про заробітну плату для призначення пенсії (далі - довідка для призначення пенсії) відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-ХІІ "Про державну службу" видається особам, які мають право на призначення пенсії згідно з пунктом 3 Порядку № 622.
Як встановлено зі змісту п. 3 Порядку №622, право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", з урахуванням стажу державної служби, передбаченого пунктом 2 цього Порядку, якщо до набрання чинності Законом України від 10.12.2015 №889-VIII "Про державну службу" не призначалася пенсія відповідно до Закону, мають: чоловіки, які досягли віку 62 роки. До досягнення зазначеного віку право на призначення пенсії мають чоловіки 1955 року народження і старші після досягнення ними такого віку: 61 рік - які народилися по 31 грудня 1954; 61 рік 6 місяців - які народилися з 1 січня 1955 по 31 грудня 1955; жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
В той же час, зазначене у пункті 3 Порядку №622 застереження щодо права на призначення пенсії лише особам, яким раніше пенсія за цим законом не призначалась, не узгоджується із змістом статті 37 Закону, оскільки звужує коло осіб, яким видається вищезгадана довідка.
Пунктом 3 Порядку №750 встановлено, що довідка видається у разі ліквідації державного органу без правонаступника або якщо останнє місце роботи особи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній чи у якому на час призначення пенсії перейменовані (відсутні) посади, у тому числі відсутні відповідні посади державної служби. Довідки для призначення пенсії видає Міністерство соціальної політики України особам, у яких останнє місце роботи на посаді державної служби було в державних органах, юрисдикція яких поширювалась на всю територію України (крім Національного банку України).
Відповідно до п. 7 Порядкуй №750 у разі відсутності або перейменування (відсутності) у державному органі посади, що була останньою, яку особа займала на державній службі, її посада визначається цим органом згідно з додатком 1 до цього Порядку або за відповідною категорією, підкатегорією з урахуванням юрисдикції державного органу.
Тобто, у разі відсутності або перейменування в державному органі посади державної служби, що була останньою, яку особа займала на державній службі після 01 травня 2016 року, її посада визначається цим органом згідно з додатком 1 до цього Порядку або за відповідною категорією, підкатегорією з урахуванням юрисдикції державного органу.
В останньому абзаці п. 7 Порядку №750 чітко вказано, що довідка для призначення пенсії видається державним органом, в якому працювала особа, відповідно до пунктів 4,5 Порядку № 622.
Суд встановив, що останньою посадою, яку позивачка займала на державній службі, була посада головного державного ревізора-інспектора відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції у м.Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області, що підтверджується копією трудової книжки.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 14.05.2019 року Державна податкова інспекція у м. Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області припинила діяльність, як юридична особа.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання, як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів служби, а саме, Кам`янець-Подільської об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
Головне управління ДПС у Хмельницькій області є правонаступником Головного управління ДФС у Хмельницькій області відповідно до постанови КМУ від 18.12.2018 № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України". Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" Головне управління ДПС у Хмельницькій області ліквідоване, як юридична особа та наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" утворено, як відокремлений підрозділ, Головне управління ДПС у Хмельницькій області.
Відповідно до п. 1 Положення про Головне управління ДПС у Хмельницькій області затвердженого наказом ДПС України від 12.11.2020 № 643 (далі - Положення) ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Хмельницької області. Згідно із п. 7 Положення у складі ГУ ДПС діють ДПІ, які є його структурними підрозділами.
Як визначено нормами цивільного законодавства, реорганізація - це форма припинення юридичної особи, під час якої всі її права й обов`язки у порядку правонаступництва переходять до нової (іншої) юридичної особи. Реорганізація може здійснюватись злиттям, приєднанням, поділом, відокремленням та перетворенням юридичної особи за рішенням учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби. Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідовані, перейшли Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.
Суд зазначає, що відтак, Головне управління ДПС у Хмельницькій області (ЄДРПОУ 44070171) є правонаступником прав та обов`язків Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області (ЄДРПОУ 43142957), яке в свою чергу є правонаступником ГУ ДФС у Хмельницькій області. Отже, саме Головне управління ДПС у Хмельницькій області уповноважене видати позивачці довідки про заробітну плату для призначення пенсії.
Суд також звертає увагу, що враховуючи рекомендацію Головного управління ДПС у Хмельницькій області, позивачка звернулася із заявою від 01.10.2024 до управління соціального захисту населення Хмельницької міської ради про видачу їй довідок про складові заробітної плати, форми яких затверджено Постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3 "Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям", за вересень 2024 року за відповідною (прирівняною, рівнозначною) посадою та рангу для призначення пенсії.
Однак, Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації своїм листом від 31.10.2024 року № 8905 повідомило позивачку, що звернулось до ГУ ДПС у Хмельницькій області з проханням надати відповідні довідки.
Отже, з огляду на те, що ключовим для позивача є видача довідок про розмір грошового забезпечення за аналогічною посадою (прирівняною, рівнозначною) співробітника Головного управління ДПС у Хмельницькій області тій, яку позивач займала на дату звільнення, а отже такі довідки повинні видаватись правонаступником, а саме Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області.
Враховуючи наведене вище, суд вважає, що позивачка довела протиправну бездіяльність відповідача, щодо відмови у видачі довідок про заробітну плату працюючого державного службовця на відповідній (прирівняній, рівнозначній) посаді та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі.
А тому, суд вважає, що належним захистом прав позивачки буде зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 довідки про заробітну плату працюючого державного службовця Головного управління ДПС у Хмельницькій області за відповідною (прирівняною, рівнозначною) посадою та відповідного рангу, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, для призначення пенсії державного службовця, а саме: довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби..
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість основних доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та дій і докази, надані стороною позивача, суд приходить до переконання, що адміністративний позов необхідно задовольнити.
Підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.
Визнати протиправною відмову Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодо відмови у видачі ОСОБА_1 довідок про заробітну плату працюючого державного службовця на відповідній (прирівняній, рівнозначній) посаді та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 довідки про заробітну плату працюючого державного службовця Головного управління ДПС у Хмельницькій області за відповідною (прирівняною, рівнозначною) посадою та відповідного рангу, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, для призначення пенсії державного службовця, а саме: довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29001 , код ЄДРПОУ - 44070171)
Головуючий суддя О.П. Шевчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2025 |
Оприлюднено | 17.02.2025 |
Номер документу | 125141813 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Шевчук О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні