Постанова
від 05.11.2010 по справі 2а-11363/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

05.11.10 < копія >

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2010 р. Справа № 2а-11363/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі - судді Кононенко О.В. , розглянувши в порядку ск ороченого провадження адмін істративний позов Централь ної міжрайонної державної по даткової інспекції у м. Криво му Розі до товариства з обме женою відповідальністю "Пріо ритет - Консалтинг" про припи нення юридичної особи , -

ВСТАНОВИВ:

15 вересня 2010 року Центра льна міжрайонна державна под аткова інспекція у м.Кривому Розі звернулась до Дніпропе тровського окружного адміні стративного суду з позовною заявою, в який просить припин ити юридичну особу товариств о з обмежною відповідальніст ю «Пріорітет - Консалтінг».

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Центральній міжрайонній де ржавній податковій інспекці ї у м. Кривому Розі як платник податків та інших обов'язков их платежів, проте при здійсн енні своєї діяльності порушу є вимоги діючого законодавст ва, а саме не подає звітність п ро отримані доходи з 14.08.2006 року, що не дає можливості контрол юючим органам здійснювати ко нтроль за додержанням вимог податкового та іншого законо давства, заборгованості по п латежам до бюджету не має.

Відповідач належним чином повідомлений про розгляд сп рави Дніпропетровським окру жним адміністративним судом , що підтверджується поштови м конвертом з відміткою про н езнаходження особи за офіцій ною адресою від 25.10.2010 р. Відпові дач протягом десяти днів не н аддав до суду заперечень про ти позову та позов не визнав.

Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 183-2 Кодексу адміністратив ного судочинства України спр ава повинна бути розглянута у порядку скороченого провад ження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, перед баченого для надання запереч ень або заяви про визнання по зову, якщо до суду не було пода но заперечення відповідача т а за умови, що справа розгляда ється судом за місцезнаходже нням відповідача.

Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.

Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Криво різької міської ради Дніпроп етровської області 14.08.2006 року (а .с. - 4).

Згідно довідки Центрально ї міжрайонної державної пода ткової інспекції у м. Кривому Розі відповідач з 14.08.2006 року не подає декларації та докумен ти податкової звітності, що є грубим порушенням чинного з аконодавства України, поруше нням законних інтересів держ ави (а.с. - 7).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно зі ст.38 Закону Україн и « Про державну реєстрацію ю ридичних і фізичних осіб - п ідприємців» підставами для п остановлення судового рішен ня про припинення юридичної особи є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року (а.с. - 7).

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.

Позивачем надано довідку, п ро відсутність у товариства з обмежною відповідальністю «Пріорітет - Консалтінг» заб оргованості перед бюджетом ( а.с. 8) та розпорядження началь ника Центральної міжрайонно ї державної податкової інспе кції у м. Кривому Розі від 28.07.2010 р оку № 63(а.с. 10) про звернення з від повідним позовом до суду.

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 159-163, 1832 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Центральної міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії у м. Кривому Розі до товарис тва з обмежною відповідальні стю «Пріорітет - Консалтінг» про припинення юридичної ос оби задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу - товариство з обмежною відпо відальністю «Пріорітет - Кон салтінг» (50042, Дніпропетровськ а обл., м. Кривий Ріг, пр.. 200-річчя Кривого Рогу, буд. 3, код ЄД РПОУ 34488457).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оків подання апеляційної ска рги, якщо вона була подана у вс тановлені строки. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня отримання копі ї постанови апеляційної скар ги, з подачею її копій відпові дно до кількості осіб, які бер уть участь у справі.

Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .

< Повний текст постанови складений > < Текст >

Суддя < (підпис) >

< Список >

< Список >

< Список > О.В. Кононенко

< Текст >

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2010
Оприлюднено01.12.2010
Номер документу12516899
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11363/10/0470

Ухвала від 17.09.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Постанова від 05.11.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні