Справа № 577/3475/19
Провадження № 1-кп/991/83/19
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей та документів
12 лютого 2025 рокумісто Київ
Вищий антикорупційний суд у складі колегії суддів ОСОБА_1 (головуючий), ОСОБА_2 , ОСОБА_3 ,
за участю:
секретаря судового засідання ОСОБА_4 ,
прокурора ОСОБА_5 ,
обвинувачених ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 (у режимі відеоконференції),
захисників ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 ,
розглянув у судовому засіданні клопотання захисника ОСОБА_13 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні № 52016000000000428 за обвинувачення ОСОБА_15 , ОСОБА_16 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України, ОСОБА_17 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України.
(1)Зміст заявленого клопотання
11.02.2025 до суду надійшло клопотання захисника обвинуваченого ОСОБА_8 - адвоката ОСОБА_13 про тимчасовий доступ до документів та інформації, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В обґрунтування свого клопотання заявник вказав, що це кримінальне провадження було зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_3 ) на підставі матеріалів ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_5 ) з використанням при цьому відомостей та матеріалів, що надані ІНФОРМАЦІЯ_6 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_7 ) відповідно до листа від 04.07.2016 № 11302/5/99-99-20-03-16 у відповідь на лист ІНФОРМАЦІЯ_5 від 14.03.2016 № 2/4/4-10809.
Так, зокрема ІНФОРМАЦІЯ_7 надала ІНФОРМАЦІЯ_5 лист ІНФОРМАЦІЯ_8 від 31.05.2016 № 21-10/46810, з долученими до нього копіями документів, що надані в митні органи Грузії під час оформлення експорту запитуваних товарів.
У зазначеному листі Служби доходів Грузії міститься посилання на Угоду між Урядом Грузії та Урядом України про співробітництво у митних справах від 14 лютого 1997 року (далі - Угода) як на правову підставу надання копій запитуваних документів у відповідь на запит ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15 квітня 2016 року № 6579/5/99-99-26-03-03-16 (про надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення на митну територію України товару «паливні баки для вертольотів типу Мі-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Частиною 1 ст. 14 Угоди передбачено, що відомості та документи, отримані відповідно до цієї Угоди, митні служби можуть використовувати як докази лише у своїх протоколах, повідомленнях та інших матеріалах, при проведенні перевірок або розслідувань, у судових або адміністративних розглядах у зв`язку з митними порушеннями.
Відповідно до частини 2 цієї ж статті відомості, повідомлення та документи, надані на запит, використовуються виключно з метою виконання цієї Угоди і не можуть бути переданими кому-небудь або використовуватися з іншою метою без згоди митної служби, що їх надала.
Між тим, у матеріалах провадження не виявлено згоди Служби доходів Грузії щодо передачі вищевказаних копій документів ІНФОРМАЦІЯ_5 , детективам НАБУ, прокурорам Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (далі - САП), суду та/чи згоди на використання їх з метою, що не передбачена Угодою.
У зв`язку з викладеним, сторона захисту звернулася із адвокатськими запитами до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_10 ) та до ІНФОРМАЦІЯ_11 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_12 ) з проханням надати інформацію про те, чи отримували ці служби у період з 15 квітня 2016 року по день надання відповіді на запит на підставі Угоди згоду Служби доходів Грузії на передачу ІНФОРМАЦІЯ_4 , детективам ІНФОРМАЦІЯ_3 , прокурорам ІНФОРМАЦІЯ_13 , слідчим суддям, суддям ІНФОРМАЦІЯ_14 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_15 ) копій документів, наданих листом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 31.05.2016 N?21-10/46810, чи згоду на їх використання ІНФОРМАЦІЯ_7 з метою, що не передбачена Угодою, інформації про обставини надання такої згоди та надання копій усіх наявних документів з цього питання.
У відповідь на такий запит ІНФОРМАЦІЯ_10 надала відомості про реорганізацію ІНФОРМАЦІЯ_7 шляхом поділу та поінформувала, що не володіє запитуваною інформацією.
ІНФОРМАЦІЯ_12 у відповідь з питання, що стосується інформації про те, чи отримувала ІНФОРМАЦІЯ_7 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_12 згоду ІНФОРМАЦІЯ_8 на передачу ІНФОРМАЦІЯ_5 , детективам, прокурорам ІНФОРМАЦІЯ_13 , слідчим суддям, ІНФОРМАЦІЯ_15 копій документів, наданих листом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 31.05.2016 № 21-10/46810, чи згоду на їх використання з метою, яка не передбачена Угодою між Урядом України та Урядом Грузії про співробітництво у митних справах від 14 лютого 1997 року, повідомила, що у ІНФОРМАЦІЯ_12 відсутня інформація про отримання такої згоди у період з 08.12.2019 (початок діяльності ІНФОРМАЦІЯ_12 ) по теперішній час.
Одночасно ІНФОРМАЦІЯ_12 зазначила, що ІНФОРМАЦІЯ_4 , детективи ІНФОРМАЦІЯ_3 , прокурори ІНФОРМАЦІЯ_13 , слідчі судді будь-яких судів, судді ІНФОРМАЦІЯ_15 у період з 08.12.2019 року по теперішній час не звертались до ІНФОРМАЦІЯ_12 щодо одержання від Служби доходів Грузії згоди на передачу їм копій документів, наданих листом від 31.05.2016 № 21-10/46810, використання їх у кримінальному провадженні та як доказів у суді тощо.
Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_12 одночасно надала у відповідь на вказаний адвокатський запит копію листа ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16, адресованого начальнику митного ІНФОРМАЦІЯ_16 .
Зазначений лист ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15.04.2016 також містить посилання на Угоду між Урядом Грузії та Урядом України про співробітництво у митних справах від 14 лютого 1997 року як на правову підставу витребування інформації та копій документів щодо митного оформлення в Грузії паливних баків для вертольотів типу Мі-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від компанії-нерезидента ІНФОРМАЦІЯ_17 із АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », відправником яких є АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Грузія).
У вказаному листі зазначено, що ІНФОРМАЦІЯ_7 здійснюється перевірка законності ввезення на митну територію зазначеного товару, а підставою для проведення перевірки є інформація про заявлення в Україні під час декларування недостовірних відомостей та можлива підміна супровідних документів на товар.
На переконання сторони захисту, існують обґрунтовані підстави вважати, що ІНФОРМАЦІЯ_7 не виконала вимог ст. 1 Угоди, вимог Закону України «Про міжнародні договори України», а в запиті від 15.04.2016 могла вказати відомості, що не відповідають дійсності, а саме щодо підстав, мети та намірів використання запитуваних документів.
Так, з метою з'ясування питання належності і допустимості наявних у кримінальному провадженні доказів сторони обвинувачення, сторона захисту звернулася із адвокатськими запитами до ІНФОРМАЦІЯ_10 та до ІНФОРМАЦІЯ_12 з проханнями надати таку інформацію:
-чи проводила ІНФОРМАЦІЯ_7 станом на квітень - липень 2016 року перевірку законності ввезення на митну територію України товару «паливні баки для вертольотів Mi-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 ». І якщо проводила, то що стало правовою підставою для її проведення, хто саме та в який період часу проводив таку перевірку, який її результат, які факти при цьому були виявлені, яким чином вона була документально зафіксована, які заходи реагування вживалися, чи направлялися будь-яким іншим державним органам матеріали такої перевірки та яким саме?
-чи використовувала ІНФОРМАЦІЯ_7 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_10 , та/чи ІНФОРМАЦІЯ_12 у період з 7 червня 2016 року по день надання відповіді на запит одержані від ІНФОРМАЦІЯ_8 копії документів, надані листом від 31.05.2016 № 21-10/46810, як докази у своїх протоколах, повідомленнях та інших матеріалах, під час проведення перевірок або розслідувань, у судових або адміністративних розглядах у зв`язку з митними порушеннями. І якщо використовувала, то коли саме, яким саме чином, в яких саме матеріалах, справах, перевірках, розслідуваннях, розглядах та у зв`язку з якими саме порушеннями митних правил і щодо кого?
-чи виявляла та документально фіксувала ІНФОРМАЦІЯ_7 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_10 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_12 у період з березня 2014 року по день надання відповіді на це запит будь-які факти порушення митних правил з боку Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та/або компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17) під час здійснення поставки з Грузії до України паливних баків для вертольотів типу Mі-24 на виконання укладених ними контрактів від 25 березня 2014 року № 01/WGA/2014 та від 4 квітня 2014 року № 03/ WGA/2014. І якщо виявляла, то коли саме, які саме порушення, яких саме митних правил, в діяльності яких саме суб'єктів господарювання, які заходи реагування вживалися, до якого виду відповідальності притягувалися порушники, як це документально оформлялося?».
ІНФОРМАЦІЯ_12 у відповідь на такий запит з вказаних питань поінформувала, що Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 шляхом поділу ІНФОРМАЦІЯ_7 утворено ІНФОРМАЦІЯ_12 . Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1217-р «Питання ІНФОРМАЦІЯ_12 », ІНФОРМАЦІЯ_19 розпочала виконувати функції і повноваження з 08.12.2019.
Документи, які надходили або були створенні в період з 01.12.2014 по 08.12.2019, знаходились у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 та до ІНФОРМАЦІЯ_20 не передавалися. Враховуючи зазначене, ІНФОРМАЦІЯ_12 не володіє запитуваною інформацією та не є її розпорядником.
Зі свого боку ІНФОРМАЦІЯ_10 у відповідь на зазначені питання запиту поінформувала про те, що відповідно до п. 6 розділу V Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_21 від 26.10.2015 № 727, зареєстрованого в ІНФОРМАЦІЯ_22 26.10.2015 за № 1300/27745, у редакції наказу ІНФОРМАЦІЯ_21 від 22.12.2021 № 702, один примірник акту (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки зберігається в контролюючому органі, який здійснював перевірку.
При цьому, ІНФОРМАЦІЯ_10 відмовила у наданні запитуваної інформації і копій документів, зазначивши, що належною підставою для отримання доступу до персональних даних, речей і документів є ухвала слідчого суді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів.
Зважаючи на викладене, захисник просив надати тимчасовий доступ до документів та інформації, володільцем якої є ІНФОРМАЦІЯ_10 , а саме до:
-автоматизованих інформаційних систем податкових органів, а також до інших інформаційних, аналітичних, облікових баз даних і систем (у тому числі їх архівних частин за період роботи ІНФОРМАЦІЯ_7 за 2016 рік), в яких міститься інформація про здійснення/нездійснення ІНФОРМАЦІЯ_7 станом на 15.04.2016 зазначеної у запиті цієї Служби від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до Служби доходів Грузії перевірки законності ввезення на митну територію України товару - «паливні баки для вертольотів типу Mi-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17), відправник товару - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Грузія), суб`єктів і період її проведення, підстави проведення, результати цієї перевірки, виявлені при цьому порушення, спосіб і дату документального оформлення результатів перевірки, перелік притягнутих за наслідками перевірки до відповідальності осіб та вид відповідальності, вжиті заходи реагування, направлення акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів для розгляду і результати розгляду;
-оригіналів (примірників) або копій акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки законності ввезення на митну територію України товару «паливні баки для вертольотів типу Мі-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17), відправник товару - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Грузія), зазначеної у запиті ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
-оригіналів (примірників) або копій документів, на підставі яких підготовлений та поданий запит ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
-відомостей журналів обліку та руху вхідних документів ІНФОРМАЦІЯ_7 за 2016 рік, інформаційних та інших баз даних, в яких зареєстровано надходження, суб`єктів розгляду, їх резолюції та відображено відомості про рух листа ІНФОРМАЦІЯ_8 від 31.05.2016 № 21-10/46810, адресованого ІНФОРМАЦІЯ_7 (вхід. ІНФОРМАЦІЯ_7 № 20401/5 від 07.06.2016);
-до автоматизованих інформаційних систем податкових органів, а також до інших інформаційних, аналітичних, облікових баз даних і систем (у тому числі їх архівних частин за період роботи ІНФОРМАЦІЯ_7 ) та до документів і копій документів (у тому числі архівних), в яких міститься інформація щодо суб`єктів і способів використання ІНФОРМАЦІЯ_7 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_10 у період з 7 червня 2016 року по 12 лютого 2025 року одержаних від Служби доходів Грузії інформації та копій документів, що надані листом від 31.05.2016 № 21-10/46810 (вхід ІНФОРМАЦІЯ_7 № 20401/5 від 07.06.2016), як доказів у своїх протоколах, повідомленнях та інших матеріалах, під час проведення документальних перевірок або розслідувань, у судових або адміністративних розглядах у зв'язку з митними чи іншими порушеннями, а також щодо виявлених і задокументованих при цьому будь-яких порушень законодавства з боку Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_9 »
та/або компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17) під час здійснення поставки з Грузії до України паливних баків для вертольотів типу Mі-24 на виконання укладених ними контрактів від 25 березня 2014 року № 01/WGA/2014 та від 4 квітня 2014 року № 03/WGA/2014.
(2)Позиції сторін
Захисник ОСОБА_18 підтримав зазначене клопотання та просив його задовольнити.
Зі свого боку прокурор ОСОБА_19 заперечував проти задоволення заявленого клопотання. Зокрема вказав, що підставою для реєстрації цього провадження став лист ІНФОРМАЦІЯ_5 за результатами документування можливих протиправних дій службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », водночас серед додатків не зазначено жодних матеріалів, які б стосувалися податкових або митних перевірок. Крім того, термін зберігання запитуваних документів - 5 років, у зв`язку з чим, заявником не доведено, що такі документи та інформація досі зберігається в ІНФОРМАЦІЯ_10 .
(3) Мотиви, з яких виходив суд при вирішенні клопотання
Відповідно до ч. 1 та п. 5 ч. 2 ст. 131 Кримінального процесуального кодексу України (далі - КПК) тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Сторони кримінального провадження мають право звернутися до суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів (ч. 1 ст. 160 КПК України). Стороною кримінального провадження з боку захисту є, зокрема, обвинувачений та його захисник (п. 19 ч. 1 ст. 3 КПК України).
Суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
- перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
- самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
- не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю (ч. 5 ст. 163 КПК України).
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
(3.1) Питання перебування документів та інформації у володінні відповідної особи
Дослідивши зміст заявленого клопотання та додатків до нього, суд дійшов таких висновків.
Зі змісту наведеного вбачається, що у відповідь на адвокатський запит ІНФОРМАЦІЯ_10 вказала, що відповідно до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків один примірник акту (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки зберігається в контролюючому органі, який здійснював перевірку.
Водночас ІНФОРМАЦІЯ_10 відмовила у наданні запитуваної інформації, вказавши при цьому, що підставою для отримання такого доступу є ухвала суду про тимчасовий доступ до речей і документів.
Крім цього, у відповіді відсутня будь-яка інформація щодо строку зберігання запитуваних відомостей або їх знищення у зв`язку зі спливом такого строку.
Отож, колегія суддів дійшла висновку, що такі відомості можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 .
(3.2) Самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні
Зі змісту клопотань заявника про тимчасовий доступ до документів та інформації вбачається, що метою такого доступу є встановлення важливих обставин, зокрема, встановлення або спростування того факту, що станом на 15.04.2016 ІНФОРМАЦІЯ_7 не мала правових підстав на застосування Угоди та направлення запиту до ІНФОРМАЦІЯ_8 , а відомості цього запиту щодо правових підстав його подання не відповідають дійсності, а отже, реєстрація кримінального провадження на підставі повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно з листом від 08.11.2016 № 2/4/4-36798нт здійснювалася на незаконно здобутих документах та інформації, а тому подальший збір доказів і прийняття процесуальних рішень здійснювалися з посиланням на недопустимі докази.
Суд констатував, що така інформація та документи можуть мати значення для встановлення обставин, що мають значення у цьому провадженні.
(3.3) Ці документи та інформація містять охоронювану законом таємницю, водночас, захисником доведено можливість використання відомостей як доказів, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою них
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в документах, зокрема, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.
Зважаючи на перелік зазначених документів та інформації, а також їх зміст, вони дійсно можуть містити охоронювану законом таємницю.
Водночас отримання зазначених документів та інформації має істотне значення для з`ясування обставин провадження та дозволить встановити або спростувати факти, зазначені у п. 3.2 ухвали.
Іншими способами довести ці обставини неможливо, оскільки інформація, що міститься в цих документах, має винятковий характер та охороняється законом.
Отож, у зв`язку з викладеним, колегія суддів дійшла висновку, що клопотання заявника про тимчасовий доступ необхідно задовольнити частково, та надати доступ до перелічених документів та інформації, з можливістю ознайомлення та виготовлення їх копій.
Ухвала суду про тимчасовий доступ до речей та документів повинна містити відомості, зокрема, про строк дії ухвали, який не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали (п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України).
Враховуючи дати погоджених судових засідань у цьому провадженні та виділений для розгляду час, суд уважає за необхідне встановити строк дії ухвали в один місяць з дня її постановлення.
На підставі викладеного, суд постановив:
-клопотання захисника ОСОБА_20 про надання тимчасового доступу до документів та інформації, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) задовольнити частково;
-надати захиснику обвинуваченого ОСОБА_17 - адвокату ОСОБА_20 (свідоцтво № 000104 від 19.02.2018) тимчасовий доступ до документів та інформації, з можливістю ознайомитися та зробити копії, а саме:
1)до інформації про здійснення/нездійснення ІНФОРМАЦІЯ_6 станом на 15.04.2016 зазначеної у запиті цієї Служби від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до Служби доходів Грузії перевірки законності ввезення на митну територію України товару - «паливні баки для вертольотів типу Мі-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17), відправник товару - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Грузія), суб'єктів і період її проведення, підстави проведення, результати цієї перевірки, виявлені при цьому порушення, спосіб і дату документального оформлення результатів перевірки, перелік притягнутих за наслідками перевірки до відповідальності осіб та вид відповідальності, вжиті заходи реагування, направлення акта (довідки) документальної перевірки та результати цієї перевірки, виявлені при цьому порушення, спосіб і дату документального оформлення результатів перевірки, перелік притягнутих за наслідками перевірки до відповідальності осіб та вид відповідальності, вжиті заходи реагування, направлення акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів для розгляду і результати розгляду;
2)оригіналів (примірників) або копій акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки законності ввезення на митну територію України товару «паливні баки для вертольотів типу Мі-24» на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (ІНФОРМАЦІЯ_17), відправник товару - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Грузія), зазначеної у запиті ІНФОРМАЦІЯ_23 від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до Служби доходів Грузії;
3)оригіналів (примірників) або копій документів, на підставі яких підготовлений та поданий запит ІНФОРМАЦІЯ_23 від 15.04.2016 № 6579/5/99-99-26-03-03-16 до ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
4)відомостей журналів обліку та руху вхідних документів ІНФОРМАЦІЯ_23 за 2016 рік, інформаційних та інших баз даних, в яких зареєстровано надходження, суб'єктів розгляду, їх резолюції та відображено відомості про рух листа ІНФОРМАЦІЯ_8 від 31.05.2016 № 21-10/46810, адресованого ІНФОРМАЦІЯ_24 (вхід. ІНФОРМАЦІЯ_7 № 20401/5 від 07.06.2016);
5)інформації, документів та їх копій (у тому числі архівних), в яких міститься інформація щодо суб`єктів і способів використання ІНФОРМАЦІЯ_6 та/чи ІНФОРМАЦІЯ_25 у період з 7 червня 2016 року по 12 лютого 2025 року одержаних від Служби доходів Грузії інформації та копій документів, що надані листом від 31.05.2016 № 21-10/46810 (вхід ІНФОРМАЦІЯ_7 № 20401/5 від 07.06.2016), як доказів у своїх протоколах, повідомленнях та інших матеріалах, під час проведення документальних перевірок або розслідувань, у судових або адміністративних розглядах у зв'язку з митними чи іншими порушеннями, а також щодо виявлених і задокументованих при цьому будь-яких порушень законодавства з боку Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та/або компанії ІНФОРМАЦІЯ_17 (Чарльзтаун, Сент-Кітте і Невіс) під час здійснення поставки з Грузії до України паливних баків для вертольотів типу Mі-24 на виконання укладених ними контрактів від 25 березня 2014 року № 01/WGA/2014 та від 4 квітня 2014 року № 03/WGA/2014;
-строк дії ухвали - один місяць з дня її постановлення;
-роз`яснити особам, у володінні яких знаходяться документи та інформація, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів;
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення й оскарженню не підлягає.
Судді
ОСОБА_21 ОСОБА_22 ОСОБА_23
Суд | Вищий антикорупційний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2025 |
Оприлюднено | 18.02.2025 |
Номер документу | 125185481 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Зловживання владою або службовим становищем |
Кримінальне
Вищий антикорупційний суд
Ногачевський В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні