Ленінський районний суд м.харкова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
Реєстрація17.02.2025
Справа № 642/587/25
Провадження № 3/642/339/25
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 лютого 2025 року м. Харків
Суддя Ленінського районного суду м. Харкова Гладка О.В., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Головного управління Державної податкової служби України у Харківській області, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , паспорт № НОМЕР_2 від 13.07.2023 року, громадянки України, головного бухгалтера КНП «Міська дитяча клінічна лікарня №19» Харківської міської ради, адреса проживання: АДРЕСА_1 ,
-за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 112 від 27.01.2025 року 27.01.2025 року при перевірці КНП «Міська дитяча клінічна лікарня №19» Харківської міської ради (ЄДРПОУ 26150984), адреса: м. Харків, вул. Велика Панасівська, 19, було встановлено, що ОСОБА_1 , головний бухгалтер КНП «Міська дитяча клінічна лікарня №19» Харківської міської ради, вчинила правопорушення: порушення порядку ведення податкового обліку, а саме: порушення п.185.1 ст. 185 та п.187.1 ст. 187 Податкового Кодексу України №2755 -VI від 02.12.10 року зі змінами та доповненнями, що призвело до заниження податкових зобов`язань на загальну суму 2132,00 грн, у т.ч. по періодах: за січень 2023 року у сумі 2132,00 грн; п. п. 269.1.1.2. п.269.1.1. ст. 269, ст. 271, п. п. 282.1.4. п. 282.1. ст. 282 Податкового Кодексу України №2755 -VI від 02.12.10 року зі змінами та доповненнями з урахуванням п. п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, зі змінами, з урахуванням Рішення 29 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 19.08.2024 року №633/24, що призвело до заниження податку на землю на загальну суму 145499,89 грн, в т.ч. по періодах: за 2021 рік (червень-грудень) у сумі 39191,55 грн, за 2022 рік (січень-лютий) у сумі 11558,78 грн, за 2023 рік у сумі 77945,38 грн, за 2024 рік (січень-березень) у сумі 16804,18 грн, чим вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч.1ст. 163-1КУпАП.
ОСОБА_1 до судового засідання не з`явилась, про день та час слухання справи повідомлена належним чином, причини неявки суду не повідомила. З протоколу про адміністративне правопорушення № 112 від 27.01.2025 року вбачається, що ОСОБА_1 була повідомлена, що розгляд адміністративної справи відбудеться у Ленінському районному суду м. Харкова, що підтверджується її підписом.
Відповідно дост. 268 КУпАПсправу може бути розглянуто за відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, за умови, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи, і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Відповідно до ч. 2 ст. 268 КУпАП ст. 163-1 КУпАПне відноситься до категорії правопорушень, по яким присутність в судовому засіданні особи, яка притягається до відповідальності, є обов`язковою.
Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення та оцінивши зібрані докази в їх сукупності, суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно дост. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Згідно з вимогамист. 9 КУпАПадміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Стаття 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікована УкраїноюЗаконом № 475/97-ВР від 17.07.1997 року, гарантує право на справедливий і публічний розгляд справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.
Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст. 251 КпАП Українидоказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюється винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані, крім іншого, встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, а також іншими документами.
Згідно зі ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
При цьому наведена норма не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.
Крім того, логічне тлумачення абзацу першого статті 247 КУпАП дозволяє дійти висновку, що встановлення зазначених у цій статті юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (ст.. 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Таким чином, при вирішенні питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності, першочерговим є встановлення судом дотримання строку накладення адміністративного стягнення, за умови закінчення якого суд або уповноважений орган взагалі позбавлені можливості досліджувати та вирішувати питання про наявність в діях особи ознак адміністративного проступку.
Строк накладення адміністративного стягнення у справах про адміністративні правопорушення - це певний період часу, протягом якого дія чи подія мають юридичне значення. Цей строк не поновлюється і не продовжується і є гарантією того, що будь-які дії щодо притягнення особи до відповідальності після його закінчення мають бути припинені.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справа про адміністративне правопорушення підвідомча суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.
Адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.163-1 КУпАП, не є триваючим.
Як вбачається з постанови №112 про адміністративне правопорушення дата, час і місце вчинення правопорушення за ч.1 ст.163-1 КУпАП ОСОБА_1 : червень грудень 2021 року, січень лютий 2022 року, 2023 рік, січень березень 2024 року.
Згідно до п. 7 ст. 247 КУпАП провадження у справі не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю в разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Тобто, приписи ст. 247 КУпАП є імперативними, і чітко вказують, що суд повинен лише закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення і не вирішувати при цьому жодних інших питань.
Таким чином, на момент розгляду справи закінчились строки накладення адміністративного стягнення, передбачені ст. 38 КУпАП, провадження у справі підлягає закриттю.
На підставі та керуючись ст. 38, п.7 ст. 247, ст. ст. 280, 283, 284, 285 КУпАП України, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження по адміністративній справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП закрити у зв`язку зі спливом строку притягнення до адміністративної відповідальності.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Харкова протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя О.В. Гладка
| Суд | Ленінський районний суд м.Харкова |
| Дата ухвалення рішення | 17.02.2025 |
| Оприлюднено | 18.02.2025 |
| Номер документу | 125187488 |
| Судочинство | Адмінправопорушення |
| Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м.Харкова
Гладка О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні