ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" листопада 2010 р.
16 год.54 хв. Справа № 2-а-2376/10/2170
Херсонський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді: Хом'яко вої В.В.,
при секретарі: Мельник О.О., за участю позивача: ОСОБА_ 1, представника позивача: ОСОБА_2, представника треть ої особи: Вінніченка О.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом
ОСОБА_1
до Нєпорожнєвої Лілії Гр игорівни - державного реєст ратора Голопристанської рай онної державної адміністрац ії, за участю третьої особи "Об слуговуючий кооператив "Саді вниче товариство житлового т ипу Петровець-5"
про визнання нечинним ріше ння та припинення державної реєстрації,
встановив:
ОСОБА_1 звернулась д о суду з позовом до Державног о реєстратора Голопристансь кої районної державної адмін істрації Нєпорожнєвої Ліл ії Григорівни, у якому, з ура хуванням уточнень позовних в имог, просила визнати нечинн им рішення реєстратора щодо здійснення державної реєстр ації обслуговуючого коопера тиву "Садівниче товариство ж итлового типу Петровець - 5" та зобов'язати реєстратора при пинити реєстацію обслуговую чого кооперативу "Садівниче товариство житлового типу Пе тровець - 5". Позивачка посилає ться на те, що вона є членом са дового товариства "Петровець - 5", тому зміна організаційно - правової форми садового това риства на обслуговуючий кооп ератив "Садівниче товариство житлового типу Петровець - 5", я ка проведена з грубим поруше нням норм діючого законодавс тва, порушує її інтереси та пр ава, оскільки без її відома та згоди вона стала членом обсл уговуючого кооперативу. Пози вачка зазначає, що зборів чле нів садівничого товариства " Петровець-5", де вирішувалось б и питання зміни найменування і організаційно правової фо рми садового товариства "Пет ровець - 5" на обслуговуючий ко оператив "Садівниче товарист во житлового типу Петровець- 5", не проводилось. Протокол за гальних зборів №1 від 03.05.2009, на як их були присутні 157 членів з 207 ч ленів садового товариства, т а який був поданий державном у реєстратору, є сфальсифіко ваним. Відсутність протоколу підтверджується постановою про відмову в порушенні крим інальної справи від 16.09.2009, в які й вказано, що при проведенні п еревірки стало відомо, що гол ова СТ "Петровець - 5" ОСОБА_5 не складав та не підписував п ротокол зібрання №1 від 03.05.2009. Та кож позивачка вказує на відс утність у відповідача повнов ажень проводити реєстрацію о бслуговуючого кооперативу, о скільки не було оригіналу аб о нотаріально посвідченої ко пії рішення про внесення змі н до установчих документів с адівничого товариства. Держа вний реєстратор безпідставн о включив до найменування ко оперативу словосполучення "с адівниче товариство житлово го типу", хоч кооператив за нап рямом діяльності є садово-го роднім. Держреєстратор повин ен був відмовити в реєстраці ї обслуговуючого кооператив у, тому що зміни до установчих документів не викладено пис ьмово та не підписано заснов никами (учасниками) юридично ї особи. Відсутній документ, щ о підтверджує повноваження г олови кооперативу гр. ОСОБА _5 на підписання статуту. Поз ивачка та її представник з'яв ились до судового засідання, підтримують позов, в судовом у засіданні пояснивши, що обс луговуючий кооператив має ін ші повноваження ніж садове т овариство, яке створюється б ез мети одержання прибутку.
Відповідач (Державний реєс тратор) заперечує проти позо ву, мотивуючи тим, що позовні в имоги є необґрунтованими, ос кільки головою обслуговуючо го кооперативу "Садівниче то вариство житлового типу "Пет ровець-5" ОСОБА_5 11.06.2009 року дл я проведення реєстрації було надано документи, які передб ачені статтею 24 Закону "Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців" для проведення держав ної реєстрації новоутворено ї юридичної особи. Відповідн о до пункуту 3 статті 8 Закону, в ідповідальність за відповід ність установчих документів законодавству несуть заснов ники (учасники) юридичної осо би. Підстав для відмови держа вної реєстрації вищезазначе ної юридичної особи, які визн ачено законодавством, а саме Законом України "Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців " та Законом України "Про коопе рацію" у державного реєстрат ора не було.
3-я особа - обслуговуючий коо ператив "Садівниче товариств о житлового типу "Петровець-5" проти позову заперечує, моти вуючи тим, що ОСОБА_1 не є чл еном обслуговуючого коопера тиву "Садівниче товариство ж итлового типу "Петровець-5", то му реєстрацією даної юридичн ої особи не можуть бути поруш ені її права. Представник 3-ї о соби прибув в судове засідан ня, посилається на те, що діючи м на час реєстрації обслугов уючого кооперативу законода вством не передбачалось ство рення юридичної особи в орга нізаційно-правовій формі "са дове товариство", а тільки в фо рмі кооперативу.
Матеріали справи свідчать , що садівниче товариство "Пет ровець-5" було створено в 1998 роц і на колективно та приватно п риватизованих садових ділян ках акціонерного товариства "Херсонські комбайни". Садівн иче товариство не було зареє стровано як юридична особа, в ідсутнє в Єдиному державному реєстрі підприємств, органі зацій, установ. Садівничому т овариству була виділена земе льна ділянка на території Ве ликокардашинської сільсько ї ради Голопристанського рай ону Херсонської області в ко лективну власність для веден ня садівництва, що підтвердж ується актом № 642 на право коле ктивної власності на землю.
Обслуговуючий кооператив "Садівниче товариство житлов ого типу "Петровець-5" був заре єстрований 11.06.09 державним реєс тратором Голопристанської р айонної державної адміністр ації Нєпорожнєвою Л.Г., ко оперативу видано свідоцтво с ерія А01 № 600012, присвоєно код 36400421. Д ля проведення державної реєс трації головою обслуговуючо го кооперативу ОСОБА_5 бу ло подано такі документи:
- заповнену реєстраційну ка ртку (форма №1) на проведення д ержавної реєстрації юридичн ої особи, утвореної шляхом за снування нової юридичної осо би,
- Статут обслуговуючо го кооперативу "Садівниче то вариство житлового типу "Пет ровець-5" (2 примірники), затверд жений протоколом загальнних зборів членів обслуговоуючо го кооперативу, підписаний г оловою ОСОБА_5, за доручен ням загальних зборів,
- оригінал протоколу № 1 від 03 травня 2009 року загальних зборів членів обслуговуючог о кооперативу,
- квитанцію банку про с плату реєстраційного збору.
Позивачка вважає, що реєстр ація обслуговуючого коопера тиву відбулась з порушенням діючого законодавства та її прав та законних інтересів, о скільки до членів обслуговую чого кооперативу було включе но 207 осіб садового товариства "Петровець-5", отже і її, оскіль ки в садовому товаристві зна ходилось 207 земельних ділянок та 198 членів товариства, але зг оди на створення обслуговуюч ого кооперативу вона не дава ла, голова садового товарист ва ОСОБА_5 вирішив питання створення кооперативу без в ідома та згоди більшості чле нів садового товариства, пог одились стати членами обслуг овуючого кооперативу тільки 46 осіб.
Дослідивши надані суду док ази, заслухавши представникі в сторін, свідків, суд дійшов д о висновку про обґрунтованіс ть позовних вимог.
Згідно Закону "Про судоустр ій та статус суддів" кожному г арантується захист його прав , свобод та законних інтересі в незалежним і безстороннім судом, утвореним відповідно до закону. Ніхто не може бути п озбавлений права на розгляд його справи в суді, до підсудн ості якого вона віднесена пр оцесуальним законом. У части ні другій статті 2 Кодексу адм іністративного судочинства України зазначено, що до адмі ністративних судів можуть бу ти оскаржені будь-які рішенн я, дії чи бездіяльність суб' єктів владних повноважень, к рім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами У країни встановлено інший пор ядок судового провадження. З гідно з частиною першою стат ті 2 КАС завданням адміністра тивного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фіз ичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публі чно-правових відносин від по рушень з боку органів держав ної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посад ових і службових осіб, інших с уб' єктів при здійсненні ним и владних управлінських функ цій на основі законодавства, в тому числі на виконання дел егованих повноважень. Відпов ідно до пункту першого части ни першої статті 17 КАС компете нція адміністративних судів поширюється, зокрема, на спор и фізичних чи юридичних осіб із суб' єктом владних повно важень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів або правових актів інд ивідуальної дії), дій чи безді яльності. Із наведених полож ень вбачається, що суд захища є порушені, невизнані або осп орюванні права, свободи та ін тереси учасників адміністра тивних правовідносин. Визнан ня протиправними дій суб' єк та владних повноважень можли ве лише за позовом особи, прав о або законний інтерес якої п орушені цими діями.
Звернувшись до суду з адмін істративним позовом, позивач ка ОСОБА_1 порушила питанн я про неправомірність реєстр ації юридичної особи, до скла ду якої вона включена як засн овник (член кооперативу). Тобт о оспорювана реєстрація кооп еративу створює правові насл ідки і для ОСОБА_1 і тому мо же спричинити порушення прав та законних інтересів позив ача у публічно-правовій сфер і. Державний реєстратор є суб 'єктом владних повноважень, т ому даний спір підлягає розг ляду в адміністративному суд і. Посилання 3-ї особи на те, що ОСОБА_1 не є членом обслуго вуючого кооперативу "Садівни че товариство житлового типу "Петровець-5" суд не приймає до уваги, як не підтверджене нал ежними доказами. Представник 3-ї особи не надав суду список членів кооперативу в кілько сті 207 осіб, для того щоб суд мав можливість встановити відсу тність ОСОБА_1 в цьому спи ску. Наданий представником 3-ї особи в судове засідання спи сок членів кооперативу в кіл ькості 46 осіб не приймається д о уваги, оскільки суперечить статутним документами коопе ративу. Крім того, за Статутом обслуговуючого кооперативу "Садівниче товариство житло вого типу "Петровець-5" воно ст ворено на земельній ділянці, яка надана в безстрокове кор истування для організації ко лективного саду площею 2,32 га, т обто на ділянці, яка відведен а в колективну власність сад івничого товариства і включа є в себе ділянку ОСОБА_1
Згідно Закону України "Про к ооперацію" кооператив - це ю ридична особа, утворена фізи чними та/або юридичними особ ами, які добровільно об'єднал ися на основі членства для ве дення спільної господарсько ї та іншої діяльності з метою задоволення своїх економічн их, соціальних та інших потре б на засадах самоврядування; обслуговуючий кооператив - ц е кооператив, який утворюєть ся шляхом об'єднання фізични х та/або юридичних осіб для на дання послуг переважно члена м кооперативу, а також іншим о собам з метою провадження їх господарської діяльності. З гідно зі ст. 7 Закону "Про коопе рацію" кооператив створюєтьс я його засновниками на добро вільних засадах. Рішення про створення кооперативу прийм ається його установчими збор ами та оформлюється протокол ом, який підписують головуюч ий та секретар зборів. У прото колі зазначаються особи, які брали участь в установчих зб орах: для фізичної особи - пріз вище, ім'я та по батькові, пасп ортні дані , які засвідчуютьс я її особистим підписом. При с творенні кооперативу склада ється список членів та асоці йованих членів кооперативу, який затверджується загальн ими зборами. Стаття 11 Закону "П ро кооперацію" передбачає, що вступ до кооперативу здійсн юється на підставі письмової заяви. Особа, яка подала заяву про вступ до кооперативу, вно сить вступний внесок і пай у п орядку та розмірах, визначен их його статутом.
Реєстрація кооперативу ві дбувається за загальними пра вилами у відповідності до За кону "Про кооперацію" та Закон у України від 15 травня 2003 року № 755-IV "Про державну реєстрацію ю ридичних та фізичних осіб - пі дприємців", частина 2 статті 4 я кого передбачає порядок пров едення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців, який включа є:
- перевірку комплектн ості документів, які подають ся державному реєстратору, т а повноти відомостей, що вказ ані в реєстраційній картці;
- перевірку документі в, які подаються державному р еєстратору, на відсутність п ідстав для відмови у проведе нні державної реєстрації;
- внесення відомостей про юридичну особу або фізич ну особу - підприємця до Єдино го державного реєстру;
- оформлення і видачу с відоцтва про державну реєстр ацію та виписки з Єдиного дер жавного реєстру.
Законом про державну реєст рацію (ст. 24) встановлено, що для проведення державної реєстр ації юридичної особи засновн ик (засновники) або уповноваж ена ними особа повинні особи сто подати державному реєстр атору (надіслати рекомендова ним листом з описом вкладенн я) такі документи:
- заповнену реєстраці йну картку на проведення дер жавної реєстрації юридичної особи;
- примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення засновників аб о уповноваженого ними органу про створення юридичної осо би у випадках, передбачених з аконом;
- два примірники устан овчих документів;
- документ, що засвідчу є внесення реєстраційного зб ору за проведення державної реєстрації юридичної особи.
Державному реєстратору за бороняється вимагати додатк ові документи для проведення державної реєстрації юридич ної особи, якщо вони не передб ачені частинами першою - сьом ою цієї статті.
Пунктом 11 ст. 24 Закону про реє страцію передбачено, що держ авний реєстратор має право з алишити без розгляду докумен ти, які подані для проведення державної реєстрації юридич ної особи, зокрема, у випадку, якщо документи подані не в по вному обсязі, або якщо докуме нти не відповідають вимогам, які встановлені частинами п ершою, другою, четвертою - сьом ою статті 8 та частиною п'ятою статті 10 цього Закону. Частино ю 5 ст. 8 Закону про реєстрацію п ередбачено, що установчі док ументи юридичної особи підпи суються засновниками (учасни ками) або уповноваженими осо бами, якщо законом не встанов лено інший порядок їх затвер дження. Підписи засновників (учасників) або уповноважени х осіб на установчих докумен тах повинні бути нотаріально посвідчені.
Суд вважає, що державний реє стратор повинен був залишити без розгляду документи, які б ули подані ОСОБА_5 для реє страції обслуговуючого кооп еративу, оскільки ним не було надано примірнику оригіналу або нотаріально засвідченої копії рішення засновників а бо уповноваженого ними орган у про створення юридичної ос оби у випадках, передбачених законом.
Протокол загальних зборів № 1 від 03.05.09, який держреєстрато р вважає рішенням засновникі в обслуговуючого кооператив у про створення юридичної ос оби, таким не є, оскільки він н е відповідає вищевказаним ви могам, які пред'являються до р ішення про створення коопера тиву і яке оформляється прот околом, що підписують голову ючий та секретар зборів. У про токолі № 1 не зазначені особи , які брали участь в установчи х зборах: прізвище, ім'я та по б атькові, паспортні дані, підп иси фізичних осіб. Державний реєстратор зареєстрував коо ператив з 207 осіб, не вказавши п різвище жодної з осіб, не запр осивши списку цих осіб та док азів того, що вони виявили баж ання стати членами кооперати ву. Суд також не було надано сп иску членів обслуговуючого к ооперативу. Голова кооперати ву ОСОБА_5 в судовому засі данні підтвердив наявність 4 6 осіб, яки виявили бажання ста ти членами обслуговуючого ко оперативу, та надав відповід ний список, ці особи виявили б ажання здійснити газифікаці ю своїх дачних будинків. Голо ва кооперативу не заперечува в проти того, що інші члени сад івничого товариства не писал и відповідних заяв про вступ до ОК та не вносили пайові вне ски.
Оглянувши в судовому засід анні протокол загальних збор ів від 03.05.09 про створення обслу говуючого кооперативу та зат вердження списків членів в к ількості 207 осіб, затвердження статуту, суд виявив, що проток ол підписано головою зборів ОСОБА_6 та секретарем ОС ОБА_3 З пояснень свідків О СОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 , ОСОБА_10, ОСОБА_11, допит аних в судовому засіданні, су дом встановлено, що 03.05.09 провод ились збори садівничого това риства, але головуючим був ОСОБА_7, на зборах 03.05.09 питання про створення обслуговуючог о кооперативу не вирішувалос ь, оскільки прийшло близько 60 осіб, заяв про вступ до обслуг овуючого кооперативу ніхто н е писав, тому було прийнято рі шення про перенесення розгля ду вищевказаного питання на 17.05.2009. Але 17.05.2009 питання щодо зміни статусу садового товариства також не вирішувалось через відсутність кворуму учасник ів. На підставі цього, суд крит ично відноситься до законнос ті складання протоколу № 1 від 03.05.09, але визнання даного прото колу недійсним не є компетен цією адміністративного суду , тому суд не має повноважень д авати йому правову оцінку.
З огляду на процесуальні пр инципи належності та допусти мості доказів, встановлені с таттею 70 КАС України, виходячи із правил державної реєстра ції суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи , суд вважає, що в порушення ви мог статті 24, 25 Закону про реєст рацію, а також статтей 207, 208 ЦК Ук раїни державний реєстратор п ротиправно здійснив державн у реєстрацію кооперативу, ос кільки не виявив недоліків т а неповноти відомостей в уст ановчих документах і не зали шив без розгляду документи, я кі були подані. При наявності вищевикладених порушень дер жавний реєстратор повинен бу в відмовити у проведенні реє страційних дій у відповіднос ті з приписами Закону Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців". Таким чином, с уд вважає, що дії державного р еєстратора як суб'єкта владн их повноважень у сфері публі чно-правових відносин, вчине ні 11.06.09, не відповідають нормам чинного законодавства.
Посилання відповідача на т е, що державний реєстратор не має повноважень здійснювати перевірку інформації, що міс титься у документах, наданих для державної реєстрації на предмет їх відповідності за конодавству та статутним док ументам, та не має права перев іряти повноваження осіб, які приймали участь в установчи х або загальних зборах, не при ймаються до уваги, оскільки з а відповідність цих відомост ей законодавству несуть відп овідальність засновники. Суд дійшов до висновку про інше, а саме, що державний реєстрато р не виявив неповноти відомо стей в наданих для реєстраці ї документах.
Відповідно до статті 27 Зако ну України "Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців" підс тавами для відмови у проведе нні державної реєстрації юри дичної особи є: невідповідні сть відомостей, які вказані в реєстраційній картці на про ведення державної реєстраці ї юридичної особи, відомостя м, які зазначені в документах , що подані для проведення дер жавної реєстрації юридичної особи; невідповідність уста новчих документів вимогам ча стини третьої статті 8 цього З акону; порушення порядку ств орення юридичної особи, який встановлено законом; невідп овідність відомостей про зас новників (учасників) юридичн ої особи відомостям щодо них , які містяться в Єдиному держ авному реєстрі; наявність об межень щодо вчинення засновн иками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ним и особою юридичних дій, які вс тановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону; наявність в Єдиному д ержавному реєстрі найменува ння, яке тотожне найменуванн ю юридичної особи, яка має нам ір зареєструватися; використ ання у найменуванні юридично ї особи приватного права пов ного чи скороченого найменув ання органу державної влади або органу місцевого самовря дування, або похідних від цих найменувань, або історичног о державного найменування, п ерелік яких встановлюється К абінетом Міністрів України. Відповідно до приписів Закон у України "Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців" саме д о повноважень державного реє стратора входить перевірка н аданих йому для проведення д ержавної реєстрації докумен тів юридичних осіб на їх відп овідність вимогам цього Зако ну. Тобто, до вчинення суб'єкто м владних повноважень дій по державній реєстрації саме д ержавний реєстратор має з'яс увати відсутність чи наявніс ть зазначених в статті 27 Закон у підстав, які унеможливлюют ь проведення державної реєст рації.
Також суд вважає таким, що н е спростовує виявлених поруш ень доводи відповідача та 3-ї о соби про те, що на час реєстрац ії обслуговуючого кооперати ву була відсутня законодавча можливість зареєструвати са дове (садівниче) товариство ч ерез відсутність відповідно го коду та назви виду економі чної діяльності відповідно д о КВЕД (класифікації видів ек ономічної діяльності). Це бул о б підставою для відмови в ре єстрації, якщо б були подані д окументи для реєстрації садо вого товариства. Відсутність на час реєстрації коду для ре єстрації садових товариств н е створює саме по собі прав чи обов'язків для осіб, які виріш или зареєструвати юридичну о собу, та не тягне жодних право вих наслідків як такий. Жодни й нормативний акт не зобов'яз ує засновників юридичних осі б визначати в засновницьких документах предмет діяльнос ті створюваних юридичних осі б відповідно до рекомендацій , які їм надає державний реєст ратор. Садівницькі товариств а могли створюватися та діят и і як кооперативи, і як об'єдн ання громадян у відповідност і до Закону України "Про об'єдн ання громадян". Садівницьке т овариство могло бути включен о до Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців як грома дська організація.
Згідно з п. 2 ст. 38 Закону про ре єстрацію підставами для пост ановлення судового рішення щ одо припинення юридичної осо би, що не пов'язано з банкрутст вом юридичної особи, зокрема є: визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути.
Суд дійшов до висновку про н еможливість усунення недолі ків державної реєстрації Ста туту обслуговуючого коопера тиву. Кабінетом Міністрів Ук раїни було прийнято розпоряд ження від 30.09.2009 № 1180-р "Про заходи щ одо забезпечення відновленн я та захисту права власності на земельні ділянки (користу вання ними) членів садівниць ких товариств, садово-городн іх, житлово-будівельних та га ражних кооперативів". На вико нання вищевказаного розпоря дження Державним комітетом с татистики України до Класифі кації організаційно-правови х форм господарювання внесен о Поправку, затверджену нака зом Держспоживстандарту від 25 вересня 2009 року № 342, шляхом при своєння нових кодів, а саме: са дівничого товариства - код 950 (п опередній код - 183). Держкомпідп риємництво листом від 19.10.2009 № 12673 надало доручення своїм тери торіальним органам рекоменд увати державним реєстратора м розмістити у приміщеннях, д е проводиться прийом відвіду вачів до відома представникі в садівницьких товариств, са дово-городніх, житлово-будів ельних та гаражних кооперати вів Рекомендації щодо порядк у вирішення уповноваженою пр авлінням особою садівницько го товариства, садово-городн ього, житлово-будівельного, г аражного та обслуговуючого к ооперативу питань, пов'язани х із включенням до Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб - підприє мців відомостей про діючі са дівницькі товариства, садово -городні, житлово-будівельні та гаражні кооперативи. Пунк том третім додатка 1 Рекоменд ацій передбачено, що у разі, як що товариство/кооператив вже включило відомості про себе до ЄДР, на підтвердження чого отримало свідоцтво із зазна ченням у ньому організаційно -правової форми як "обслугову ючий кооператив" (код 320), яке не відповідає статуту товарист ва/кооперативу, свідоцтву, ви даному органом реєстрації, т а іншим його правовстановлюю чим документам, державному р еєстратору необхідно надати : нотаріально посвідчену коп ію статуту товариства/коопер ативу та пред'явити його ориг інал; копію свідоцтва про реє страцію товариства/кооперат иву, виданого органом реєстр ації та пред'явити оригінал ц ього свідоцтва; копію довідк и з ЄДРПОУ, видану органом Дер жкомстату України та пред'яв ити її оригінал; нову реєстра ційну картку форма № 6-включен ня "РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА про в ключення відомостей про юрид ичну особу", заповнену з ураху ванням рекомендацій, зазначе них у пунктах 1 або 2 відповідн о; рішення правління товарис тва/кооперативу (протокол за сідання членів правління тов ариства/кооператив) про необ хідність виправлення відомо стей про товариства/кооперат иву, що вже включені до ЄДР, та які не відповідають відомос тям про нього, що містяться у й ого статуті та свідоцтві, вид аному органом реєстрації, та іншим правовстановлюючим до кументам цього товариства/ко оперативу, та про покладання відповідних повноважень на уповноважену правлінням осо бу; копію рішення загальних з борів членів товариства/кооп еративу, на яких приймалось р ішення про обрання Голови то вариства/кооперативу. За нео бхідності державний реєстра тор допомагає уповноваженій особі заповнити реєстраційн у картку форми № 6-включення з урахуванням відомостей про т овариство/кооператив, що міс тяться у поданих документах. Державним реєстратор після звернення уповноваженої пра влінням особи відповідного т овариства/кооперативу, прово дить корегування відомостей , що включені до ЄДР, на підтве рдження чого видає свідоцтво про державну реєстрацію тов ариства/кооперативу, що пови нно відповідати правовстано влюючим документам, а саме: пр овести корегування організа ційно-правової форми відпові дно до статуту товариства/ко оперативу та свідоцтва, що бу ло раніше видане органом реє страції, згідно з пунктом дру гим Додатка 2 Рекомендацій.
Третя особа мала достатньо часу та можливість ініціюва ти внесення змін та доповнен ь до статуту обслуговуючого кооперативу, перереєстрацію кооперативу на іншу форму - садівниче товариство, але на лежним йому правом не скорис талося, тому суд дійшов висно вку про неможливість усуненн я тих чи інших недоліків Стат уту третьої особи. А сукупніс ть зібраних та перевірених в судовому засіданні доказів свідчать про доведеність пор ушень закону при реєстрації юридичної особи, тому суд виз нає недійсною державну реєст рацію юридичної особи обслуг овуючого кооперативу та прип иняє його як юридичну особу.
Виходячи з вищевикладеног о, суд задовольняє позовні ви моги позивача. В судовому зас іданні оголошено вступну та резолютивну частину постано ви та повідомлено про дату та час складення постанови в по вному обсязі.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд-
постановив:
1. Позов ОСОБА_1 задово льнити.
2. Визнати недійсним запис Д ержавного реєстратора Голоп ристанської районної держав ної адміністрації Нєпорож нєвої Лілії Григорівни про проведення державної реєстр ації юридичної особи обслуго вуючого кооперативу "Садівни чого товариства житлового ти пу "Петровець-5".
3. Припинити юридичну особу обслуговуючий кооператив "Са дівничого товариства житлов ого типу "Петровець-5" (код 36400421).
Копію постанови направити державному реєстратору.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі апеляційної скарги в 10-де нний строк з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до ст. 160 КАС України чи прий няття постанови у письмовому провадженні апеляційна скар га подається протягом десяти днів з дня отримання копії по станови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлений строк. У разі под ання апеляційної скарги пост анова, якщо її не скасовано, на бирає законної сили після за кінчення апеляційного розгл яду справи.
Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 25 ли стопада 2010 р..
Суддя Хом'яко ва В.В.
кат. 2.11.17
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2010 |
Оприлюднено | 01.12.2010 |
Номер документу | 12519358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні