Рішення
від 17.02.2025 по справі 420/35625/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/35625/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 лютого 2025 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого по справі судді Бжассо Н.В.,

розглянув в порядку письмового провадження в м. Одеса за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА-В» до Одеської митниці про визнання протиправними та скасування рішення від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024, скасуванні картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА-В» до Одеської митниці, за результатом розгляду якого позивач просить суд:

Визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці про визначення коду товару від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024.

Скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711, складену Одеською митницею.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що до митного оформлення було надано всі товаросупровідні документи на вантаж та в Рахунку-фактурі (iнвойс) (Commercial invoice) №LV23VV1203V від 10.12.2023 року було вказано, що постачаються три окремі сонячні станції потужністю до 75 кВ·А, код товару яких згідно УКТЗЕД 8501 80 00 20, в Рахунку-фактурі (iнвойс) (Commercial invoice) №LV23VV1203V від 10.12.2023 року деталізованому було надано інформацію про складові частини цих станцій та їх вартість. Також, були надані додаткові пояснення щодо станцій, схеми монтажу двох різних типів станцій (мережева та гібридна), надана технічна документація на складові частини сонячних станцій, тощо. Проте, відповідач об`єднав всі складові трьох сонячних електростанцій (2 мережеві та 1 гібридну, які мають різні принципи роботи) в одну сонячну електростанцію більшої потужності, при цьому не врахувавши відомості в наданих декларантом товаросупровідних документах, технічні характеристики інверторів та інших складових частин сонячних станцій, фізичні можливості проведення такого об`єднання в одну систему, тощо. З урахуванням викладеного, позивач вважає оскаржуване рішення Відповідача про визначення коду товару від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024 та картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711 протиправними, необґрунтованими та такими, що не відповідають вимогам діючого законодавства України та підлягають скасуванню, з огляду на наступне.

Ухвалою суду від 03.12.2024 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.

17.12.2024 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, згідно з яким Одеська митниця вважає позовні вимоги необґрунтованими та зазначає, що, згідно митної декларації ІМ 40 ДЕ від 12.06.2024 № 24UA500500020717U8 для цілей митного оформлення було задекларовано складові частини сонячної станції LOVSUN, а саме: «фотоелектричні елементи вмонтовані в панель; перетворювачі електричні статичні потужністю понад 7,5 кВА; акумулятори електричні літій-іонні; проводи ізольовані для напруги понад 80 В, але менш як 1000; електричні з`єднувальні пристрої для напруги не більш як 1000 В.; електричне обладнання для контролю або розподілу електричного струму для напруги понад 72,5 кВ.; арматура кріплення з недорогоцінних металів» у товарних під категоріях 8541430000, 8504408800, 8507600000, 8544499500, 8536699090, 8537209900, 8302490090 УКТ ЗЕД відповідно, на адресу ТОВ "КМНВП "ТРІАДА - В" (м. Одеса) 18.06.2024 року під час проведення повного митного огляду виникли сумніви щодо правильності визначення коду товару №3 «акумулятори електричні літійіонні артикул HV5120-S1-4S» згідно УКТЗЕД 8507600000, який згідно маркування на товарі є «rechargeable lithium iron phosphate battery system» артикул «HV5120-S1-4S»; правильності визначення коду товару №4 «фотоелектричні кабелі» згідно УКТЗЕД 8544499500, який згідно маркування на товарі напругою 1500 вольт; коду частини товару №6 «фотоелектричні оптимізатори «honeybee1600 та honeybee850» вагою-брутто 118,4 кг вагоюнетто 106,8 кг. згідно УКТЗЕД 8537209900, які згідно маркування на товарі напругою 1500 вольт, що відображено у акті про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та вантажу від 18.06.2024 року. Також в ході проведення митного огляду встановлено, що згідно маркування на товарі виробником товару №4 є компанія «ZHEIJANG PNTECH TECHNOLOGY CO. LTD». Одеська митниця зазначає, що за результатом аналізу товаросупровідних документів, що додавались до зазначеної митної декларації встановлено, що у інвойсі від 10.12.2023 № LV23VV1203V, який є невід`ємною частиною контракту від 15.05.2023 № 17, предметом контракту є «сонячна станція LOVSUN 48 кВт» та «сонячна гібридна станція LOVSUN 48 кВт». Код товару зазначений у інвойсі відповідає 8501800020 згідно УКТ ЗЕД. 21.06.2024року декларантом додатково надано схему роботи товару «сонячна станція LOVSUN 48 кВт» та «сонячна гібридна станція LOVSUN 48 кВт», згідно якої всі задекларовані за митною декларацією від 12.06.2024 № 24UA500500020717U8 частини товару являють собою складову систему у вигляді фотоелектричного генератор. Таким чином, «сонячна фотоелектрична електрогенеруюча система LOVSUN (фотоелектричний генератор) потужністю понад 75 кВ·А, але не більш як 750 кВ·А, яка подана у розібраному стані» класифікується у товарній під категорії 8501 80 00 30, у відповідності до вимог УКТ ЗЕД На підставі вищезазначеного, Одеською митницею прийнято Рішення від 28.06.2024 p. № КТ-UA500000-0041-2024 щодо класифікації товарів, згідно якого заявлені товари № 1-7 «фотоелектричні елементи вмонтовані в панель; перетворювачі електричні статичні потужністю понад 7,5 кВА; акумулятори електричні літій-іонні; проводи ізольовані для напруги понад 80 В, але менш як 1000; електричні з`єднувальні пристрої для напруги не більш як 1000 В.; електричне обладнання для контролю або розподілу електричного струму для напруги понад 72,5 кВ.; арматура кріплення з недорогоцінних металів» за митною декларацією (МД) № 24UA500500020717U8 від 12.06.2024 класифіковано як товар «сонячна фотоелектрична електрогенеруюча система LOVSUN (фотоелектричний генератор) потужністю понад 75 кВ·А, але не більш як 750 кВ·А, яка подана у розібраному стані» за кодом 8501 80 00 30 згідно з УКТ ЗЕД.

23.12.2024 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на позов.

24.12.2024 від представника відповідач надійшли заперечення на відповідь на відзив на позов.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

Відповідно до Договору № 17 від 15.05.2023 ТОВ «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА - В» замовило у Lovsun Solar Energy Co.,Ltd (Китай) 3 сонячні станції: 2 мережеві сонячні станції потужністю 48 кВт, 1 сонячна станція гібридна потужністю 48 кВт.

На виконання умов Договору, Lovsun Solar Energy Co.,Ltd (Китай) здійснено відвантаження товару масою брутто 10398,4 кг (масам нетто 9488.4 кг.) для змішаного контейнерного перевезення. При цьому складові частини сонячних станцій постачалися запакованими в окремі картонні коробки.

07.06.2024 року, під час перетину кордону з Україною, в пункті пропуску Орлівка (Одеська область) було проведено огляд товарів, які переміщалися на користь Товариства.

За результатом проведеного огляду було складено Акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та вантажу №UA200420/2024/001413 від 08.06.2024 року, відповідно до якого встановлено відповідність характеристик товарів даним, зазначеним у митній декларації) щодо опису, маркування та ваги брутто товарів (п.8.3.3. Акту).

12.06.2024 року декларантом ТОВ «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА - В» для митного контролю та оформлення було подано митну декларацію № 24UA500500020717U8 від 12.06.2024 року з метою митного оформлення товару:

№1 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Фотоелектричні елементи вмонтовані в панель виключно цивільного призначення: артикул LR5 -72HTHF 585 - Сонячна панель Longi 585w - 280 штук. Торговельна марка: LONGi.Виробник: "LONGi Green Energy Technology Co., Ltd".Країна виробництва: Китай, CN. (графа 31 ВМД), код товару (графа 33 ВМД) - 8541430000;

№2 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Перетворювачі електричні статичні потужністю понад 7,5 кВА виключно цивільного призначення:- артикул SUN-18K-EU-BM4 - Deye three phase on grid inverter 18kw - Трифазний мережевий інвертор тм Deye 18кВт - 2 шт,- артикул SUN-50K-SG01HP3-EU-BM4 - Deye three phase hybrid inverter 50kw - Трифазний гібридний інвертор тм Deye 50кВт - 1 шт,Виробник: "NINGBO DEYE INVERTER TECHNOLOGY CO., LTD."- артикул MID 30KTL3-X - Growatt three phase on grid inverter 30kw - Трифазний мережевий інвертор тм Growatt 30 кВт - 2 шт. Виробник: "SHENZHEN GROWATT NEW ENERGY CO., LTD"ВСЬОГО: 5 штук. Торговельна марка: Deye, Growatt. Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) - 8504408800;

№3 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Акумулятори електричні літійіонні виключно цивільного призначення: артикул HV5120-S1-4S - Battery module - Акумуляторний модуль 102.4V 50ah, 5.12kwh (4 окремих батареї в наборі) + блоком HV + кабелем - 2 комплекти (8 батарей).Торговельна марка: FEB. Виробник: "FAR EAST BATTERY JIANGSU CO., LTD." Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) - 8507600000;

№4 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Проводи ізольовані для напруги понад 80 В, але менш як 1000 В: - PV Cable PV 10 mm2, 100m/roll, 500 meter red + 500 meter black - Фотоелектричний кабель PV 10 мм2, 100 м/рулон, 500 метрів червоний +500 метрів чорний - 10 наб,- PV Cable PV 6 mm2, 100m/roll, 500 meter red + 500 meter black - Фотоелектричний кабель PV 6 мм2, 100 м/рулон, 500 метрів червоний +500 метрів чорний - 10 наб.ВСЬОГО: 10 наборів довжиною 2000 метрів. Торговельна марка: немає даних. Виробник: немає даних. Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) - 8544499500;

№5 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Електричні з`єднувальні пристрої для напруги не більш як 1000 В виключно цивільного призначення:- Solar PV Connector - Сонячний фотоелектричний роз`єм для кабелю 10 мм2 (гніздо + штекер) - 15 шт,- Solar PV Connector - Сонячний фотоелектричний роз`єм для кабелю 6 мм2 (гніздо + штекер) - 15 шт,- MC Connector - MC10 Роз`єм для кабелю 10 мм2 - 30 шт,- MC Connector - MC4 Роз`єм для кабелю 4/6 мм2 - 30 шт.ВСЬОГО: 90 штук. Торговельна марка: немає даних. Виробник: немає даних. Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) - 8536699090;

№6 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Електричне обладнання для контролю або розподілу електричного струму для напруги понад 72,5 кВ виключно цивільного призначення:- PV Combiner Box - Коробка фотоелектричного комбінатора - 6 шт,- honeybee1600 - Sole PV Power Optimizer - Єдиний фотоелектричний оптимізатор потужності - 96 шт,- honeybee850 - Sole PV Power Optimizer - Єдиний фотоелектричний оптимізатор потужності - 48 шт,- PV Monitoring Device - Пристрій моніторингу PV - 3 шт. Всього: 153 штуки. Торговельна марка: GNE TEK. Виробник JIANGSU GNE NEW ENERGY TECHNOLOGY CO., LTD." Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) - 8537209900;

№7 - 1. Составні частини сонячної станції LOVSUN: Арматура кріплення з недорогоцінних металів: Bracket Accessories - Комплект кріплень для 5 сонячних станцій:- Screw, L feet with the purlin (M10*200) - Гвинт з L-подібною лапкикріпленням (М10*200) - 720 шт,- CR-Rai 6 м Length - CR-Rai направляюча довжиною 6 м - 126 шт,- End Clamp Kits for Modules (30 mm) - Торцевий зовнішний затискач для направляючих (30 мм) - 576 шт,- Inter Clamp Kits for Modules (30mm)- Торцевий внутрішній затискач для направляючих (30 мм) - 576 шт,- Rail Splice - Зрощення (скріплення) направляючих - 30 шт,- Cable tie and Grounding - Кабельні стяжки з заземлення - 60 шт. ВСЬОГО: 2088 штук. Торговельна марка: немає даних. Виробник: немає даних. Країна виробництва: Китай, CN., код товару (графа 33 ВМД) 8302490090.

Для підтвердження заявленої митної вартості товару разом з митною декларацією (МД) № 24UA500500020717U8 від 12.06.2024 позивачем подані документи, які зазначені у графі 44 МД, а саме: - Пакувальний лист (Packing list) Б/Н від 10.12.2023; - Рахунок-фактура (iнвойс) (Commercial invoice) № LV23VV1203V від 10.12.2023; - Рахунок-фактура (iнвойс) (Commercial invoice) № LV23VV1203V (детально) від 05.06.2024; - Домашній коносамент (House bill of lading) UTRUST24031156B від 28.03.2024; - Автотранспортна накладна (Road consignment note) № 84324 від 05.06.2024; - Декларацiя про походження товару (Declaration of origin) № LV23VV1203V від 10.12.2023; - Акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу (у випадках митного огляду, що здійснюється при виконанні митних формальностей під час митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації) № UA200420/2024/001413 від 08.06.2024; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_1 від 06.08.2022; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 від 09.08.2022; - Банківський платіжний документ, що стосується товару - Платіжна інструкція N 71JBKL від 18.12.2023; - Банківський платіжний документ, що стосується товару - Платіжна інструкція N 72JBKL від 04.01.2024 - Банківський платіжний документ, що стосується товару - Платіжна інструкція N 73JBKL від 26.01.2024; - Рахунок-фактура про надання транспортно-експедиційних послуг від виконавця договору (контракту) про транспортно-експедиційні послуги №LS4565512 від 06.06.2024 - Документ, що підтверджує вартість перевезення товару - Довідка № 431044/2 від 06.06.2024 - Зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу товарів (крім позначеного кодом 4104), подання якого для митного оформлення не супроводжується поданням пов`язаних з ним посередницьких (зовнішньоекономічних та/або внутрішніх) договорів №17 від 15.05.2023; - Договір про надання послуг митного брокера №515 від 15.05.2024; - Заява декларанта або уповноваженої ним особи, в вигляді внесення коду до митної декларації, про те, що товари, які декларуються не належать до товарів, що підлягають державному експортному контролю №Б/Н від 12.06.2024; - Інші некласифіковані документи - Вагова № Б/Н від 10.06.2024.

18.06.2024 під час проведення повного митного огляду у посадових осіб Одеської митниці виникли сумніви щодо правильності визначення коду товару №3 «акумулятори електричні літійіонні артикул HV5120-S1-4S» згідно УКТЗЕД 8507600000, який згідно маркування на товарі є «rechargeable lithium iron phosphate battery system» артикул «HV5120-S1-4S»; правильності визначення коду товару №4 «фотоелектричні кабелі» згідно УКТЗЕД 8544499500, який згідно маркування на товарі напругою 1500 вольт; коду частини товару №6 «фотоелектричні оптимізатори «honeybee1600 та honeybee850» вагою-брутто 118,4 кг вагоюнетто 106,8 кг. згідно УКТЗЕД 8537209900, які згідно маркування на товарі напругою 1500 вольт, що відображено у акті про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та вантажу від 18.06.2024. Також в ході проведення митного огляду встановлено, що згідно маркування на товарі виробником товару №4 є компанія «ZHEIJANG PNTECH TECHNOLOGY CO. LTD».

Враховуючи викладене, 18.06.2024 року Одеською митницею було складено Акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі, багажу до декларації №24UA500500020717U8, в якому він вказано: «Інші відомості: необхідно вирішити питання щодо можливої класифікації товарів №1,2,3,4,5,6,7 за мд. №24UA500500020717U8 як комплектування товару «сонячна гібридна станція» за кодом товару згідно УКТЗЕД 8501800020.»

21.06.2024 року від митного органу на адресу позивача надійшов додатковий запит: «Повідомлення до МД ІМ 40 ДЕ 24UA500500020717U8 Відповідно до п.3 статті 69 МКУ прошу вас надати усі наявні документи та/або техніко-технологічну документацію щодо заявлених товарів, зокрема інформацію виробника товарів, що описує матеріал виготовлення, призначення та також принцип роботи відповідних товарів.»

У відповідь на запит митниці, ТОВ «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА - В» надало уточнення вих.№210624 від 21.06.2024 рокузгідно з якими, було надано технологічні схеми монтажу сонячних станцій та надано інформацію про те, що «кожна складова сонячних станцій виготовляється окремим виробником який спеціалізується конкретно на виготовленні даної продукції: Longi виробляє лише сонячні панелі, GNE лише оптимізатори Honeybee (використовуються для нівелювання впливу негативного ефекту затінення сонячних панелей) та систем моніторингу Swarm+Beehive роботи сонячних панелей, Deye та Growatt вигототовляє лише інвертори. FEB та Lovsun лише аккумулятори для сонячних панелей, інші виробники системи крвплень, сонячний кабель, конектори які використовуються для з`єднання сонячних панелей через сонячний кабель з інвертором через захисний PV Box постійного струму, захисний PV Box з`єднання інвертора з накопичувальною батареєю, генератори, систему резервного навантаження (для випадків відключення мережі електроенергії для утилізації надлишків споживання виробляємої електроенергії), системи холодного старту сухих аккумуляторів та інше.» (

Однак, 28.06.2024 відділом класифікації товарів Одеської митниці було прийнято Рішення про визначення коду товару від 28.06.2024 pоку N КТ-UA500000-0041-2024, відповідно до якого графа 31 ВМД «Опис товару» викладена у наступній редакції: Сонячна фотоелектрична електрогенеруюча система (фотоелектричний генератор) потужністю понад 75 кВ·А, але не більш як 750 кВ·А , яка складається з: - Фотоелектричних елементів вмонтованих в панель виключно цивільного призначення: артикул LR5 -72HTHF 585 - Сонячна панель Longi 585w - 280 штук;- Перетворювачів електричних статичних потужністю понад 7,5 кВА виключно цивільного призначення:- артикул SUN-18K-EU-BM4 - Deye three phase on grid inverter 18kw - Трифазний мережевий інвертор тм Deye 18кВт - 2 шт,- артикул SUN-50K-SG01HP3-EU-BM4 - Deye three phase hybrid inverter 50kw - Трифазний гібридний інвертор тм Deye 50кВт - 1 шт,;- Акумуляторів електричних літій-іонних виключно цивільного призначення: артикул HV5120-S1-4S - Battery module - Акумуляторний модуль 102.4V 50ah, 5.12kwh (4 окремих батареї в наборі) + блоком HV + кабелем - 2 комплекти (8 батарей); - Проводів ізольованих для напруги понад 80 В, але менш як 1000 В: - PV Cable PV 10 mm2, 100m/roll, 500 meter red + 500 meter black - Фотоелектричний кабель PV 10 мм2, 100 м/рулон, 500 метрів червоний +500 метрів чорний - 10 наб,- PV Cable PV 6 mm2, 100m/roll, 500 meter red + 500 meter black - Фотоелектричний кабель PV 6 мм2, 100 м/рулон, 500 метрів червоний +500 метрів чорний - 10 наб.ВСЬОГО: 10 наборів довжиною 2000 метрів;- Електричних з`єднувальних пристроїв для напруги не більш як 1000 В виключно цивільного призначення:- Solar PV Connector - Сонячний фотоелектричний роз`єм для кабелю 10 мм2 (гніздо + штекер) - 15 шт,- Solar PV Connector - Сонячний фотоелектричний роз`єм для кабелю 6 мм2 (гніздо + штекер) - 15 шт,- MC Connector - MC10 Роз`єм для кабелю 10 мм2 - 30 шт,- MC Connector - MC4 Роз`єм для кабелю 4/6 мм2 - 30 шт.ВСЬОГО: 90 штук; - Електричні обладнання для контролю або розподілу електричного струму для напруги понад 72,5 кВ виключно цивільного призначення:- PV Combiner Box - Коробка фотоелектричного комбінатора - 6 шт,- honeybee1600 - Sole PV Power Optimizer - Єдиний фотоелектричний оптимізатор потужності - 96 шт,- honeybee850 - Sole PV Power Optimizer - Єдиний фотоелектричний оптимізатор потужності - 48 шт,- PV Monitoring Device - Пристрій моніторингу PV - 3 шт.ВСЬОГО: 153 штуки; - Арматура кріплення з недорогоцінних металів: Bracket Accessories: - Screw, L feet with the purlin (M10*200) - Гвинт з L-подібною лапки-кріпленням (М10*200),- CR-Rai 6 м Length - CR-Rai направляюча довжиною 6 м,- End Clamp Kits for Modules (30 mm) - Торцевий зовнішний затискач для направляючих (30 мм),- Inter Clamp Kits for Modules (30mm)- Торцевий внутрішній затискач для направляючих (30 мм),- Rail Splice - Зрощення (скріплення) направляючих,- Cable tie and Grounding - Кабельні стяжки з заземлення.

Графа 33 ВМД «Код товару»: 8501800030

У зв`язку зі зміною коду товару митним органом було прийнято Картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711, відповідно якої відмовлено у випуску товарів по митній декларації 24UA500500020717U8.

Частинами 6, 8 ст.257 Митного кодексу України визначено, що умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України, а порядок заповнення таких декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється органами доходів і зборів на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів: 1) заявлений митний режим, тип декларації та відомості про особливості переміщення; 2) відомості про декларанта, уповноважену особу, яка склала декларацію, відправника, одержувача, перевізника товарів і сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту), а в разі якщо зовнішньоекономічний договір (контракт) укладено на підставі посередницького договору, - також про іншу, крім сторони зовнішньоекономічного договору (контракту), сторону такого посередницького договору; 3) відомості про найменування країн відправлення та призначення; 4) відомості про транспортні засоби комерційного призначення, що використовуються для міжнародного перевезення товарів та/або їх перевезення митною територією України під митним контролем, та контейнери; 5) відомості про товари: а) найменування; б) звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар; в) торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах); г) код товару згідно з УКТ ЗЕД; ґ) найменування країни походження товарів (за наявності); д) опис упаковки (кількість, вид); е) кількість у кілограмах (вага брутто та вага нетто) та інших одиницях виміру; є) фактурна вартість товарів; ж) митна вартість товарів та метод її визначення; з) відомості про уповноважені банки декларанта; и) статистична вартість товарів; 6) відомості про нарахування митних та інших платежів, а також про застосування заходів гарантування їх сплати: а) ставки митних платежів; б) застосування пільг зі сплати митних платежів; в) суми митних платежів; г) офіційний курс валюти України до іноземної валюти, у якій складені рахунки, визначений відповідно до статті 3-1 цього Кодексу; ґ) спосіб і особливості нарахування та сплати митних платежів; д) спосіб забезпечення сплати митних платежів (у разі застосування заходів гарантування їх сплати); 7) відомості про зовнішньоекономічний договір (контракт) або інший документ, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту), та його основні умови; 8) відомості, що підтверджують дотримання встановлених законодавством заборон та обмежень щодо переміщення товарів через митний кордон України; 9) відомості про документи, передбачені частиною третьою статті 335 цього Кодексу; 10) довідковий номер декларації (за бажанням декларанта).

Відповідно до ч. ч. 1-4 ст. 67 Митного кодексу України, українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.

Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

Приписами ч. 1 ст. 68 Митного кодексу України визначено, що ведення УКТ ЗЕД здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. ч. 1,2 ст. 69 Митного кодексу України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

Згідно з ч. ч. 4, 7 ст. 69 Митного кодексу України, у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.

Рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням органу доходів і зборів щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.

Приписами ч. 8 ст. 69 Митного кодексу України передбачено, що висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Законом України «Про митний тариф України» затверджено Основні правила інтерпретації УКТЗЕД.

Пунктами 1-3 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД передбачено, що класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:

1. назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного; (b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: (a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару; (b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати; (c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

Згідно з п. 4 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

Пунктом 6 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД визначено, що для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Згідно з Митним тарифом України, який є Додатком до Закону України «Про митний тариф України», до коду УКТЗЕД 8501800030 відносяться фотоелектричні генератори змінного струму: потужністю понад 75 кВ·А, але не більш як 750 кВ·А.

До коду УКТЗЕД 8541430000 відносяться напівпровідникові прилади (наприклад діоди, транзистори, напівпровідникові перетворювачі); фоточутливі напівпровідникові прилади, включаючи фотогальванічні (сонячні) елементи, зібрані або не зібрані у модулі, вмонтовані або не вмонтовані у панель; світловипромінювальні діоди (LED), незалежно від того, зібрані чи ні з іншими світловипромінювальними діодами (LED); п`єзоелектричні кристали, зібрані: - фотоелектричні елементи, зібрані в модулі або вмонтовані в панель.

До коду УКТЗЕД 8507600000 відносяться акумулятори електричні, включаючи сепаратори для них, прямокутної (в тому числі квадратної) або будь-якої іншої форми: літій-іонні.

До коду УКТЗЕД 8504408800 відносяться перетворювачі статичні: потужністю понад 7,5 кВ·А.

До коду УКТЗЕД 8544499500 відносяться проводи ізольовані (включаючи емальовані чи анодовані), кабелі (включаючи коаксіальні) та інші ізольовані електричні провідники із з`єднувальними пристроями або без них; кабелі волоконно-оптичні, складені з волокон з індивідуальними оболонками, незалежно від того, зібрані вони чи ні з електричними провідниками або з`єднувальними пристроями для напруги понад 80 В, але менш як 1000 В.

До коду УКТЗЕД 8536699090 відносяться електрична апаратура для комутації або захисту електричних кіл чи для приєднання до електричних кіл або в електричних колах (наприклад вимикачі, роз`єднувачі, перемикачі, реле, запобіжники плавкі, пристрої для гасіння стрибків напруги, штепсельні вилки і розетки, патрони для ламп та інші з`єднувальні пристрої, коробки з`єднання), для напруги не більш як 1 000 В; з`єднувальні пристрої для оптичних волокон, волоконно-оптичних джгутів або кабелів.

До коду УКТЗЕД 8537209900 відносяться пульти, панелі, консолі, столи, розподільні щити та інші основи, обладнані двома або більше пристроями товарної позиції 8535 або 8536, для контролю або розподілу електричного струму, включаючи пристрої чи апаратуру групи 90, та цифрові апарати керування, крім комутаційних пристроїв товарної позиції 8517 для напруги понад 72,5 кВ.

До коду УКТЗЕД 8302490090 відносяться арматура кріплення, фурнітура та аналогічні вироби.

Суд зазначає, що згідно з інвойсом № LV23VV1203V від 10.12.2023 року, ТОВ «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА-В» придбало у Lovsun Solar Energy Co.,Ltd (Китай) 3 сонячні станції: 2 мережеві сонячні станції потужністю 48 кВт, 1 сонячна станція гібридна потужністю 48 кВт (код УКТЗЕД 8501 80 00 20).

Однак, у митній декларації позивачем, за вказівкою відповідача, вказано вантаж з відображенням з розбивкою по товарних позиціях відповідними кодами УКТЗЕД, що вказані вище.

Проте, відповідач, згідно з рішенням про визначення коду товару від 28.06.2024 p. N КТ-UA500000-0041-2024 від 28.06.2024 року, об`єднав мережеві та гібридну сонячні електростанції потужністю до 75 кВ А в одну: Сонячну фотоелектричну електрогенеруючу систему (фотоелектричний генератор) потужністю понад 75 кВ·А, але не більш як 750 кВ·А та відповідно визначив УКТЗЕД 8501800030.

Порядок роботи спеціалізованого підрозділу митного органу з питань класифікації товарів (далі - Підрозділ), підрозділу митного оформлення (далі - ПМО), підрозділу митних компетенцій митного органу під час здійснення контролю правильності класифікації товарів, прийняття рішень щодо класифікації товарів, здійснення митних процедур, пов`язаних з контролем правильності класифікації товарів при митному контролі та митному оформленні товарів, що переміщуються через митний кордон України (далі - товари), порядок взаємодії з іншими структурними підрозділами митного органу при вирішенні питань класифікації товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД) визначає Порядок роботи митних органів при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 30 травня 2012 року № 650 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23 грудня 2022 року № 455).

Відповідно до п. п. 1, 2 розділу II Порядку, посадові особи Підрозділу, ПМО здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час виконання митних формальностей. Обсяг митного контролю, достатнього для забезпечення додержання правил класифікації товарів, визначається на підставі результатів застосування системи управління ризиками.

Контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності: опису товару в митній декларації процедурі декларування відповідно до вимог Кодексу; відомостей про товар та код товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, із врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, відповідно до вимог Кодексу.

Згідно з пунктом 2 розділом 1 цього Порядку, рішення щодо класифікації товарів (далі - Рішення) - рішення митного органу, яке приймається за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Додатком 1 до Порядку роботи митних органів при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України (абзац п`ятий пункту 2 розділу I) є форма рішення щодо класифікації товарів.

Так, згідно з Поясненням до заповнення рішення щодо класифікації товарів, що є додатком до форми рішення щодо класифікації товарів, у графі 5 надається обґрунтування класифікації товару у коді товару згідно з УКТЗЕД, зазначеному у графі 6 рішення щодо класифікації товарів, у тому числі з посиланням на відповідні положення нормативно-правових актів з питань класифікації товарів, Основні правила інтерпретації УКТЗЕД, відповідні примітки до розділів та груп, пояснення до товарних позицій УКТЗЕД тощо.

Суд зазначає, що згідно оскаржуване рішення від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024 взагалі не містить графи № 5, не містить жодних обґрунтувань щодо зміни опису товару та коду УКТЗЕД товару.

Відповідач не зазначає ані у рішенні, ані у відзиві, на якій підставі ним не враховано надані позивачем первинні документи щодо господарських операцій з купівлі 3 сонячних батарей у Lovsun Solar Energy Co.,Ltd та зроблено висновок, що позивачем придбано 1 сонячну фотоелектричну електрогенеруючу систему (фотоелектричний генератор).

Згідно з ч.ч. 1,2 ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); ) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зазначає, що рішення від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024 на відповідає приписам ст. 2 КАС України, оскільки не містить обґрунтувань його прийняття. Також, під час розгляду справи відповідач не надав суду обґрунтованих пояснень, підтверджених відповідними доказами, з яких підстав, митницею було розцінено придбаний підприємством позивача товар у кількості 3 одиниць, як товар, який складається з 1 одиниці.

З урахуванням викладеного, суд робить висновок про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення Одеської митниці про визначення коду товару від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024 та картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711.

Щодо вимоги позивача про здійснення розподілу судових витрат та стягнення з відповідача на користь позивачки судового збору та витрати на професійну допомогу у сумі 41700,00 грн., суд зазначає наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом встановлено, що за звернення до суду із зазначеним адміністративним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 6056,00 грн., який має бути стягнутий з відповідача.

Згідно з ч. ч. 1, 3 ст. 132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: 1) на професійну правничу допомогу; 2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; 3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; 4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; 5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Відповідно до ст. 134 КАС України, витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.

На підтвердження витрат на правничу допомогу, суду надано ордер від 15.11.2024 року та договір про надання правничої допомоги № МК-0511/1 від 05.11.2024 року, додаток № 1 від 05.11.2024 року до договору, платіжна інструкція № 1996 від 06.11.2024 року, рахунок на оплату від 06.11.2024 року №106, згідно з якими розмір гонорару адвокатського об`єднання складає 41700,00 грн.

У постанові від 24.01.2019 року у справі № 910/15944/17 Верховний Суд зауважив, що при визначенні суми відшкодування суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін.

Проте, суд зазначає, що при наданні адвокатом правничої допомоги позивачу на суму 41700,00 грн. не було належним чином враховано витрачений час на вчинення дій та їх обсяг, що пов`язані з розглядом справи. Суд вважає, що розмір понесених позивачем витрат на правничу допомогу адвоката у розмірі 41700,00 грн. є необґрунтованим та непропорційним до предмета спору та складності справи.

Таким чином, суд вважає за можливе присудити на користь позивача понесені витрати на професійну правничу допомогу у сумі 5000,00 грн., що є пропорційним до предмета спору.

З огляду на вищевикладене, суд робить висновок, що адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА-В» належить до задоволення.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 205, 243, 245, 246, 255, 257- 262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «ТРІАДА-В» до Одеської митниці про визнання протиправними та скасування рішення від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024, скасуванні картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711.

Визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці про визначення коду товару від 28.06.2024 pоку № КТ-UA500000-0041-2024.

Визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500500/2024/000711, складену Одеською митницею.

Стягнути з Одеської митниці (вул. Лип Івана та Юрія, 21-А, м. Одеса, 65078, код ЄДРПОУ ВП 44005631) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «Тріада-В» (вул. Кінна, буд. 12, м. Одеса, Одеська обл., 65000, код ЄДРПОУ 19201540) понесені судові витрати у розмірі 11056,00 грн.(одинадцять тисяч п`ятдесят шість гривень 00 копійок).

Відповідно до статті 255 КАС України, рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «Колективне мале науково-виробниче підприємство «Тріада-В» (вул. Кінна, буд. 12, м. Одеса, Одеська обл., 65000, код ЄДРПОУ 19201540).

Відповідач Одеська митниця (вул. Лип Івана та Юрія, 21-А, м. Одеса, 65078; код ЄДРПОУ ВП 44005631)

Повний текст рішення складений та підписаний судом 17 лютого 2025 року, з урахуванням терміну тимчасової непрацездатності судді.

Суддя Н.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2025
Оприлюднено19.02.2025
Номер документу125204561
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —420/35625/24

Рішення від 17.02.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні