Рішення
від 17.02.2025 по справі 560/13685/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 560/13685/24

РІШЕННЯ

іменем України

17 лютого 2025 рокум. ХмельницькийХмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Мазуркевич Ф.Г." до Головного управління ДПС у Хмельницькій області , Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що до контролюючого органу надано пояснення та первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій, які складені відповідно до вимог чинного законодавства та є достатніми для реєстрації податкових накладних №1 від 09.02.2023, №2 від 09.02.2023, №3 від 09.02.2023. Проте відповідач протиправно відмовив в їх реєстрації.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 24.09.2024 відкрито провадження у справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження.

Представником Головного управління ДПС у Хмельницькій області подано до суду відзив на позовну заяву, в якому останній зазначив, що Головне управління ДПС у Хмельницькій області приймаючи оскаржувані рішення діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений чинним законодавством України, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Суд, розглянувши позовну заяву, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд встановив наступне.

Фермерське господарство "Мазуркевич Ф.Г." зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 34342316. Основним видом діяльності згідно КВЕД-2010 є 01.11 Вирощування зернових культур, бобових культур і насіння олійних культур (крім рису).

Фермерське господарство "Мазуркевич Ф.Г." уклало з ТОВ "АС-2022" Договір купівлі - продажу №08/02/23 від 08.02.2023 на поставку цукру білого кристалічного урожаю 2022 року у кількості 30 тонн загальною вартістю 810000,00 грн. на умовах самовивозу.

Відповідно до платіжних інструкцій №46, 47, 48 від 08.02.2023 ТОВ "АС-2022" сплатило та надійшли грошові кошти 09.02.2023 для ФГ «Мазуркевич Ф.Г.» по 270000,00 грн. загалом 810000,00 грн. за цукор згідно рахунку №15 від 08.02.2023.

Згідно видаткової накладної № 6 від 09.02.2023 ТОВ «АС-2022» отримало у ФГ «Мазуркевич Ф.Г.» цукор у кількості 30 тонн загальною вартістю 810000,00 грн. в т.ч. ПДВ 135000,00 грн.

Згодом у відповідності до Договору купівлі - продажу №08/02/23 від 08.02.2023 та настання першої події (поставка товару) відповідно до вимог ПК України ФГ «Мазуркевич Ф.Г.» сформувало податкові накладні для ТОВ "АС-2022" - ПН № 1 від 09.02.2023 на суму 270000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45000,00 грн. по цукру у кількості 10 т., ПН № 2 від 09.02.2023 на суму 270000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45000,00 грн. по цукру у кількості 10 т., ПН № 3 від 09.02.2023 на суму 270000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45000,00 грн. по цукру у кількості 10 т.

Позивачем подано на реєстрацію податкові накладні №1 від 09.02.2023, №2 від 09.02.2023, №3 від 09.02.2023.

Згідно квитанцій від 03.03.2023 зупинено реєстрацію податкових накладних № 1 від 09.02.2023, № 2 від 09.02.2023, № 3 від 09.02.2023, в яких зазначено, що «Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 2 01.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 09.02.2023 №1, №2, №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1701, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D""=19.5973%, "P"= 0. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».

Фермерське господарство «Мазуркевич Ф.Г.» подало повідомлення № 3 від 27.07.2024 щодо подання пояснень та копій документів, щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, щодо податкових накладних № 1 від 09.02.2023, № 2 від 09.02.2023, № 3 від 09.02.2023, в якому зазначено: «В обробітку знаходиться 168,75 га землі. Для здійснення діяльності господарство має достатню кількість технічних ресурсів.». До повідомлення № 3 від 27.07.2024 позивачем надано додатки в кількості 99, а саме: Договір купівлі - продажу №08/02/23 від 08.02.2023; Договір поставки №4/29-03-2022 від 29.03.2022; Договір поставки №56/22 від 22.02.2022, Доповнення 1-2/п; Договір купівлі-продажу нафтопродуктів №695/06/22 від 15.06.2022; Договір поставки №45 від 05.12.20; Договір №04/11/22 про виконання робіт по навантаженню від 04.11.2022; Договір №08/11/22 на надання сільськогосподарських послуг від 03.11.2022; Договір №18-Ф переробки цукрових буряків урожаю 2022р. на давальницьких умовах від 03.10.2022, Дод.угода №1, Дод.угода №2, №4; Видаткова накладна №6 від 09.02.2023, Рахунок; Акт звірки за 01.2023 - 04.2024; Лист від 09.02.2023 ТОВ «АС-2022» про відвантаження цукру 30 т.; Видаткова накладна №7 від 17.11.2022; Довідка про підтвердження залишків на відповідальному зберіганні станом на 21.12.2022; Товарно - транспортна накладна за 11.2022; ОСВ по рах. 0231 за 2020р., 2021р., 2022р.; Витяг з ЄДР; Витяг з реєстру платників ПДВ; Податкова декларація платника єдиного податку 4 гр за 2022р. Додатки.; Податкова декларація з плати за землю за 2022р. Додатки.; Скрин ел. Кабінету; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого за 1-4 кв.2022р.; Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №119 від 17.11.2022р.; Акт виконання робіт (надання послуг) №661 від 30.11.2022; Акт розрахунків з переробки давальницької сировини розрахунок ціни послуги від 18.12.2020, 09.01.2022, 16.01.2023; Акт про використання мінеральних добрив, ЗЗР.; Акт про витрати насіння та садивного матеріалу; Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 14.11.2022, 16.11.2022.; Видаткова накладна; ТТН; Ліцензія на зберігання пального; Податкова накладна. Квитанція.; Посвідчення тракториста -машиніста; Шляховий лист трактора; Виписка з ЄДР ТОВ «Цукорагропром»; Ф-20-ОПП; Документи про реєстрацію ТОВ «АС-2022»; Звіт про площі та валові збори сг-культур у 2022 р (ф№29-сг); Звіт про посівні площі сгкультур під урожай 2022 р (ф№4-сг); ПД розрахунки з постачальниками: ТОВ НУ СП «Верват Україна ЛТд», ТОВ «Васко Україна», ПП «Укрпалетсистем», ПП «Велес Агросервіс», ТОВ «Цукорагропром»; Банківська виписка за 09.02.2023 ПІ №48 сума 270000 грн., №47 - 270000 грн., №46 - 270000 грн., платник ТОВ «АС-2022»; Платіжні доручення, розрахунки з постачальниками: ТОВ НУ СП «Верват Україна ЛТд», ТОВ «Васко Україна», ПП «Укрпалетсистем», ПП «Велес Агросервіс», ТОВ «Цукорагропром»; банківська виписка за 09.02.2023 ПІ №48 сума 270000 грн., №47 - 270000 грн., №46 - 270000 грн., платник ТОВ «АС-2022».

На підставі документів, поданих Позивачем на підтвердження правомірності реєстрації податкових накладних, ГУ ДПС у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято Рішення № 11496933/34342316 від 29.07.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податковихнакладних, Рішення № 11496934/34342316 від 29.07.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, Рішення № 11496935/34342316 від 29.07.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Не погоджуючись із вищевказаними рішеннями про відмову у реєстрації податкових накладних, якими, на думку позивача, порушено його права та інтереси, звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі -ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, яка набула чинності з 01.02.2020, затверджений, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

За правилами пункту 7 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Згідно отриманих платником податків квитанцій, реєстрація ПН зупинена у зв`язку із їх відповідністю пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, одним із критеріїв ризиковості операції є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Згідно квитанції про зупинення реєстрації ПН, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН / РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Отже, пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно такого переліку. Конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Згідно пункту 10 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тобто, рішення Комісії регіонального рівня повинно містити чітку підставу для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Відповідно до пункту 44 Порядку №1165, Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації. Проте комісія регіонального рівня фактично не досліджувала наданих позивачем документів, а лише вказала на неподання ним окремих документів.

У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи.

Позивачем були надані пояснення та копії ряду первинних документів, складених під час здійснення відповідної господарської операції, що підтверджується контролюючим органом.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних №1 від 09.02.2023, №2 від 09.02.2023, №3 від 09.02.2023 в оскаржуваних рішеннях відповідач зазначив "надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства".

Суд вважає за необхідне зазначити, що усі сумніви контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення відповідних перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених нормами ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет її реальності. При реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача чи правильності складення податкової накладної, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Отже, відповідачем - Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області, як суб`єктом владних повноважень, не надано суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не наведено обґрунтованих мотивів прийняття оскаржуваних рішень, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, неупереджено, добросовісно та розсудливо.

Таким чином, у контролюючого органу були наявні достатні документи для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операцій, а наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №1 від 09.02.2023, №2 від 09.02.2023, №3 від 09.02.2023.

Отже, оскаржувані рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Хмельницькій області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №11496933/34342316 від 29.07.2024, №11496934/34342316 від 29.07.2024, №11496935/34342316 від 29.07.2024 є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, то суд зазначає наступне.

Згідно з п.19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. №3341) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині.

Наведене свідчить про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

Питання розподілу судових витрат вирішується відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11496933/34342316 від 29.07.2024, №11496934/34342316 від 29.07.2024, №11496935/34342316 від 29.07.2024.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 09.02.2023, №2 від 09.02.2023, №3 від 09.02.2023, подані Фермерським господарством "Мазуркевич Ф.Г.".

Стягнути на користь Фермерського господарства "Мазуркевич Ф.Г." судові витрати в розмірі 9084 (дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн 00 коп., за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Фермерське господарство "Мазуркевич Ф.Г." (с. Райки, Хмельницький р-н, Хмельницька обл., 31197 , код ЄДРПОУ - 34342316) Відповідачі:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м. Хмельницький, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, 29001 , код ЄДРПОУ - 44070171) Державна податкова служба України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053 , код ЄДРПОУ - 43005393)

Головуючий суддя /підпис/ І.І. Тарновецький "Згідно з оригіналом" Суддя І.І. Тарновецький

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2025
Оприлюднено19.02.2025
Номер документу125206420
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —560/13685/24

Рішення від 17.02.2025

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні