Постанова
від 30.01.2025 по справі 160/32960/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

30 січня 2025 року м. Дніпросправа № 160/32960/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Дурасової Ю.В., Лукманової О.М.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2024 в адміністративній справі №160/32960/23 (суддя Олійник В.М.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

в с т а н о в и В:

У грудні 2023 року представник товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан через систему Електронний суд звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, в якій просили суд :визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9606781/44892074 від 28.09.2023, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №28 від 29.08.2023, що подана товариством з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №28 від 29.08.2023, подану товариством з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан, датою її подання на реєстрацію.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2024 адміністративний позов задоволено.

Не погодившись з рішенням суду, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду першої інстанції та винести постанову про відмову в задоволенні позвних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, судом першої інстанції не враховано, що обов`язок підтвердити реальність операції за якими було складено податкові накладні виникає у платника податку з моменту зупинення такої податкової накладної, а для отримання відповідної податкової вигоди такий платник податків зобов`язаний надати первинні документи до Комісії регіонального рівня, що ним були складені відповідно до Закону № 996-XIV.

Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області у межах свої повноважень та у спосіб, що передбачений Законом надано оцінку тим документам які було подано платником податку, але у зв`язку з тими підставами на яких ґрунтується оскаржуване рішення, йому було відмовлено у такій реєстрації у зв`язку з недоведеністю реальності господарської операції.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає про наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан - код ЄДРПОУ 44892074, місцезнаходження: вул. Шкільна, буд.17, с. Новоандріївка, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52635.

Основний вид господарської діяльності за кодом КВЕД 46.75 - оптова торгівля хімічними продуктами.

15 вересня 2023 року товариством з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан направлено на реєстрацію податкову накладну №27 від 29 серпня 2023 року на суму - 563 730,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 93 955,00 грн. та податкову накладну №28 від 29 серпня 2023 року на суму - 563 730,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 93 955,00 грн.

Номенклатура товару - Добриво складне мінеральне NPK6:24:12, біг-бег 950 кг, код УКТЗЕД 3105209000.

Товар добриво складне мінеральне NPK6:24:12, що реалізовувалось по договору поставки товару №21/08-23-1 від 21.08.2023 року та специфікації №5 від 29.08.2023 року до даного договору, було придбане у ТОВ ОстФерт (код ЄДРПОУ 4461073) по договору поставки товару №624КС/2108 від 21.08.2023 року, специфікація №СП-624КС/2108/1 від 21.08.2023 року.

Придбання товару підтверджується видатковою накладною №OF-230830009 від 30 серпня 2023 року на суму 467 954,89 грн. без ПДВ, ПДВ 20% - 93 590,98 грн., загальна сума з ПДВ - 561 545,87 грн. та видатковою накладною №OF-230831016 від 31 серпня 2023 року на суму 935 909,78 грн. без ПДВ, ПДВ 20% - 187 181,96 грн., загальна сума з ПДВ - 1 123 091,74 грн.

Відвантаження відбувалося на умовах поставки EXW ПАТ Сумихімпром, м.Суми, автомобільним транспортом, зазначеному в транспортних інструкціях вих.№29/08/23-3 від 29.08.2023 року та вих.№30/08/23-1 від 30.08.2023 року та наданих ТОВ Компанія Сайпан на адресу ТОВ ОстФерт.

Надходження товару відображено згідно правил бухгалтерського обліку на рахунку 281 викладених в оборотно-сальдовій відомості по pax. 281.

Фактично куплене у ТОВ ОстФерт добриво складне мінеральне NPK6:24:12 товариством було поставлене покупцю ТОВ Укрмінтрейд згідно договору поставки №21/08-23-1 від 21.08.2023 року, специфікації №5 від 29.08.2023 року, видаткової накладної №53 від 30.08.2023 року та видаткової накладної №54 від 31.08.2023 року на умовах поставки EXW ПАТ Сумихімпром, м.Суми, автомобільним транспортом, який зазначений у товарно-транспортних накладних №9 від 30.08.2023 року та №10 від 31.08.2023 року.

Послуги перевезення надала компанія ТОВ Грін Терра Україна (код ЄДРПОУ 40636976) за рахунок ТОВ Укрмінтрейд на підставі отриманих ТОВ Компанія Сайпан від ТОВ Укрмінтрейд транспортних інструкцій вих. №301 від 30.08.2023 року та вих.№302 від 30.08.2023 року.

Відповідно до ЄРПН податковий кредит у розмірі 93 590,98 грн. зареєстровано ТОВ ОстФерт податковою накладною №8 від 30.08.2023 року та податковий кредит у розмірі 187 181,96 грн. зареєстровано ТОВ ОстФерт податковою накладною №7 від 31.08.2023 року (реєстраційний номер 9227843435).

ТОВ Компанія Сайпан в своїй діяльності використовує працю найманих осіб.

Перелік відповідних посад затверджено штатним розписом підприємства. Всі працівники підприємства вчасно отримують заробітну плату, податки нараховуються та перераховуються до бюджету вчасно та в повному обсязі.

ТОВ Компанія Сайпан має достатню кількість матеріальних, технічних та трудових ресурсів для здійснення реалізації добрива мінерального складного NPK6:24:12.

Для забезпечення належних умов зберігання товару ТОВ Компанія Сайпан орендує мехтик-комору-зерносховище у ТОВ Інвестагро на підставі договору №15.11-22 від 15.11.2022 року, відкритий майданчик у ТОВ Демурінський ГЗК на підставі договору №01/11-22 від 01.11.2022 року та має взаємовідносини з організації послуг по зберіганню, вантажно-розвантажувальних робіт та стафіровки вантажів з компанією ТОВ Юнайтед Глобал Лоджистік згідно договору №219-ЮГЛ від 23.09.2022 року.

Відомості про матеріальні та технічні ресурси для здійснення реалізації добрива мінерального складного NPK6:24:12 відображені у формі 20-ОПП від 23.08.2023 року (реєстраційний номер 9213898952).

Судом встановлено, що податкова накладна №27 від 29.08.2023 року та податкова накладна №28 від 29.08.2023 року були складені на підставі отриманої передплати від товариства з обмеженою відповідальністю Укрмінтрейд (код ЄДРПОУ 42434596) 29.08.2023 року у сумі 1 127 460,00 грн. з ПДВ 20% двома перерахуваннями по 563 730,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 93 955,00 грн. кожний.

Передплата від товариства з обмеженою відповідальністю Укрмінтрейд 29.08.2023 року у сумі 1 127 460,00 грн. з ПДВ 20% була перераховано на рахунок ТОВ Компанія Сайпан на підставі рахунку №52 від 29.08.2023 року.

Податкова накладна №27 від 29.08.2023 року була відправлена на реєстрацію в ЕРПН (реєстраційний номер 9239609675) і податкова накладна №28 від 29.08.2023 року були відправлені на реєстрацію в ЕРПН (реєстраційний номер 9239578344).

Податкова накладна №28 від 29.08.2023 року була прийнята, але реєстрація зупинена та зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що реєстрація ПН/РК зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201.

У квитанції №1 було зазначено, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, додатково повідомлено про показник D= 13.0018%, P= 0.

26 вересня 2023 року товариством з обмеженою відповідальністю Компанія Сайпан надіслано до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області засобами електронного зв`язку повідомлення щодо надання пояснень та копії первинних документів (пояснення №26/09/23-4 від 26.09.2023 та квитанція про прийняття пояснень).

28 вересня 2023 року Комісія Головного управління ДПС у Дніпропетровській області прийняла рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9606781/44892074, причина відмови у реєстрації: у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 на виконання вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.

Як зазначалось вище, підставою зупинення реєстрації спірних податкових накладних контролюючим органом зазначено п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 8 Додатку 1 до Порядку №1165 Критерії ризиковості платника податку на додану вартості зазначено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/ невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку №1165).

Згідно із додатком 4 Порядку №1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.

Крім того, відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпункту «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/ розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до матеріалів справи позивача віднесено до переліку ризикових платників податків на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку відповідно до Порядку №1165.

Як вбачається зі змісту спірного рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування №28 від 28.09.2023 року, підставою для відмови слугувало взаємовідносини з ризиковим СГ, відсутні документи (сертифікати відповідності (декларації виробника) та інше.

Будь-яких доказів віднесення позивача до переліку ризикових платників податку на момент розгляду цієї справи скаржником не надано.

В апеляційній скарзі контролюючий орган зазначає, що на момент подання на реєстрацію спірного розрахунку коригування позивач мав взаємовідносини з ризиковими контрагентами, а також були відсутні первинні документи щодо підтвердження господарської операції, зазначеної в РК.

Колегія суддів вважає такі доводи скаржника безпідставними, оскільки можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку документів, надання яких виключить будь-які сумніви контролюючого органу в реальності та законності господарських операцій.

Позивач подав контролюючому органу всі наявні у нього документи на підтвердження зазначених у розрахунку коригування обставин та зазначив причини його складання. Проте, контролюючим органом не вказано ані в рішенні про відмову в реєстрації РК, ані в апеляційній скарзі конкретні причини, які були підставами для прийняття рішення про відмову в реєстрації РК.

Спірне рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування з підстав надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, однак конкретного, чіткого переліку документів, які необхідно надати товариству для підтвердження правомірності складання податкових накладних не наведено.

Разом з тим, як зазначалося вище, вказана податкова інформація стосується контрагентів контрагента та не може бути підставою для прийняття рішення про відмову в реєстрації РК.

Апеляційний суд звертає увагу, що скаржником не доведено, що у податкового органу була наявна податкова інформація, що підтверджує наведені у рішенні підстави для відмови в реєстрації зазначеного вище розрахунку коригування.

Відповідачами ані суду першої, ані суду апеляційної інстанції не надано доказів, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операцій та не доведено, що існують підстави для застосування до позивача п.8 Критеріїв ризиковості платників податку.

В квитанції про зупинення реєстрації спірного розрахунку коригування в ЄРПН не визначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація РК стала можливою.

Крім того, колегія суддів зазначає, що контролюючий орган під час витребування від платника податків документів, має визначити їх перелік, платник податку має чітко розуміти, що саме від нього вимагає орган владних повноважень та мати можливість передбачати наслідки своєї поведінки в залежності від виконання чи не виконання вимоги контролюючого органу. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не довільно, на власний розсуд. Відсутність чіткої вимоги податкового органу до платника податків стосовно надання певного документу виключає можливість визнання правомірним застосування до такого платника негативних наслідків через невиконання такої вимоги.

Матеріалами справи підтверджено надання позивачем податковому органу пояснень та копій первинних документів, які підтверджують та розкривають зміст обставин, що стали причиною для складання розрахунку коригування.

В постанові Верховного Суду від 18.07.2019 року у справі №1740/2004/18 зазначено, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

За таких обставин оскаржуване рішення податкового органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування.

Колегія суддів зазначає, що питання щодо реальності чи не реальності господарської операції по договору може бути предметом перевірки платника податків, в той час як реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування не є в розумінні Податкового кодексу України перевіркою платника податків, оскільки податкова накладна відображає лише частину самої господарської операції (отримання грошей або поставку товару) та погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність вказаного вище рішення контролюючого органу.

Щодо зобов`язання зареєструвати спірний розрахунок коригування датою його фактичного подання на реєстрацію, апеляційний суд зазначає про таке.

Відповідно до пп.14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних/розрахунків коригування ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

При цьому, згідно із нормами п.19, п.20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних, яке набрало законної сили, такі податкові накладні реєструються після проведення перевірок, визначених п.12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому, датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України, до якої з 21 серпня 2019 року перейшли повноваження ДФС України.

Відповідно до ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

За таких обставин суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду відсутні.

Оскільки за приписами ч.1 статті 310 КАС України апеляційний розгляд здійснено за правилами спрощеного позовного провадження, справа згідно із ч.4 ст.257 КАС України не відноситься до таких, які не можуть бути розглянуті за вказаними правилами, то судове рішення суду апеляційної інстанції згідно із п.2 ч.5 ст.328 КАС України не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених цим пунктом.

Керуючись статтями 77, 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2024 - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, за винятком наявності підстав передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України

Головуючий - суддяЛ.А. Божко

суддяЮ. В. Дурасова

суддяО.М. Лукманова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2025
Оприлюднено19.02.2025
Номер документу125207843
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/32960/23

Постанова від 30.01.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 19.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні