Постанова
від 13.02.2025 по справі 906/1126/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "13" лютого 2025 р.м. Житомир Справа № 906/1126/13

За заявою: Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області

до боржника: Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод"

про банкрутство

Суддя Гнисюк С.Д.

Присутні:

- від кредиторів: Розбицький П.І. (в залі суду) - представник ГУ ДПС в Житомирській області; Заруднєв Є.О. (в режимі відеоконференції) - представник Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ;

- за участю: Зименко Л.О. (в залі суду) прокурор.

У провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа №906/1126/13 про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод".

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 18.10.2024, суддею Гнисюком С.Д., прийнято до свого провадження справу №906/1126/13; постановлено Головному управлінню Державної податкової служби у Житомирській області в строк до 11.11.2024 провести засідання комітету кредиторів на якому розглянути наступні питання: щодо введення наступної судової процедури; щодо визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення у справі про банкрутство. Подати до суду, до дати судового засідання, відповідні рішення комітету кредиторів та клопотання.

24.10.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшла заява від арбітражного керуючого Пилипенко М.М. №01-21/15 від 24.10.2024 про участь у справі, з додатками.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 28.10.2024 прийнято та призначено до розгляду зазначену заяву.

04.11.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшла заява від арбітражного керуючого Терещука О.М. №01-18/74 від 01.11.2024 про участь у справі №906/1126/13 в якості ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод", з додатками.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 05.11.2024 прийнято та призначено до розгляду зазначену заяву.

11.11.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через систему "Електронний суд", надійшла заява від арбітражного керуючого Демчука О.М. від 09.11.2024 про участь у справі №906/1126/13, з додатками.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 12.11.2024 прийнято та призначено до розгляду зазначену заяву.

11.11.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через систему "Електронний суд", від представника Головного управління Державної податкової служби в Житомирській області Бучинської І.В. надійшло клопотання від 11.11.2024 про продовження процедури розпорядження майном ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" та про призначення розпорядником майна ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" арбітражного керуючого Мельник І.А.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 13.11.2024 прийнято та призначено до розгляду зазначену заяву.

18.11.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшли наступні документи:

- від арбітражного керуючого Мельник І.А. надійшла заява від 16.11.2024 про участь у справі;

- від арбітражного керуючого Ткачука Д.В. надійшла заява від 16.11.2024 про участь у справі;

- від представника Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ адвоката Заруднєва Є.О. надійшло клопотання від 16.11.2024 про призначення арбітражного керуючого Мельник І.А. розпорядником майна у справі про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 19.11.2024 прийнято та призначено до розгляду зазначені заяви.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 26.12.2024 призначено засідання суду на 13.02.2025 для розгляду, зокрема:

- заяви арбітражного керуючого Пилипенко М.М. №01-21/15 від 24.10.2024 про участь у справі;

- заяви арбітражного керуючого Терещука О.М. №01-18/74 від 01.11.2024 про участь у справі №906/1126/13 в якості ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод";

- заяви арбітражного керуючого Демчука Олександра Миколайовича від 09.11.2024 про участь у справі;

- клопотання представника Головного управління Державної податкової служби Бучинської І.В. від 11.11.2024 про продовження процедури розпорядження майном ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод";

- клопотання представника Головного управління Державної податкової служби Бучинської І.В. від 11.11.2024 про призначення розпорядником майна ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" арбітражного керуючого Мельник І.А.;

- заяви арбітражного керуючого Мельник І.А. від 16.11.2024 про участь у справі;

- заяви арбітражного керуючого Ткачука Д.В. від 16.11.2024 про участь у справі;

- клопотання представника Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ адвоката Заруднєва Є.О. від 16.11.2024 про призначення арбітражного керуючого Мельник І.А. розпорядником майна у справі про банкрутство.

В засіданні суду 13.02.2025 розглядалось клопотання представника Головного управління Державної податкової служби Бучинської І.В. від 11.11.2024 про продовження процедури розпорядження майном ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" та клопотання представника Головного управління Державної податкової служби Бучинської І.В. від 11.11.2024 про призначення розпорядником майна ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" арбітражного керуючого Мельник І.А.

Представник ГУ ДПС в Житомирській області в засіданні суду клопотання підтримав.

Представник Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ в засіданні суду зазначив про те, що необхідно повернутись до стадії розпорядження майном, провести збори кредиторів і на підставі рішення вирішувати питання щодо подальшої процедури.

Прокурор в засіданні суду не заперечила проти повернення до процедури розпорядження майном боржника.

Дослідивши матеріали справи (з урахуванням Постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 17.09.2024 та Постанови Верховного суду від 10.12.2024 у даній справі), заслухавши пояснення учасників у справі про банкрутство, Господарський суд Житомирської області, -

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 21.01.2019 (суддя Костриця О.О.), зокрема, припинено процедуру розпорядження майном у справі №906/1126/13 про банкрутство ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод"; введено процедуру санації боржника строком на шість місяців; призначено керуючим санацією керівника боржника Неділька І.І.; зобов`язано керуючого санацією Неділька І.І. протягом 3-х місяців подати комітету кредиторів для схвалення план санації боржника, затверджений комітетом кредиторів план санації надати суду в 10-ти денний строк з дня затвердження комітетом кредиторів плану санації.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 07.05.2024 (суддя Макаревич В.А.) постановлено:

1) Відмовити у затвердженні плану санації ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод", схваленого комітетом кредиторів станом на 27.03.2024.

2) Припинити процедуру санації Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55, ідентифікаційний код: 30793296).

3) Припинити повноваження керуючого санацією Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" Неділька Івана Івановича.

4) Закрити провадження у справі про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55, ідентифікаційний код: 30793296).

5) Припинити дію мораторію на задоволення вимог кредиторів боржника Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (м. Малин Житомирська область), введеного ухвалою суду від 10.09.2014 у даній справі.

6) Зазначено Департаменту реєстрації Житомирської міської ради (10014, м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, 15-Б) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань запис про прийняття ухвали Господарського суду Житомирської області від 07.05.2024 у справі №906/1126/13 та закриття провадження у справі про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55, ідентифікаційний код: 30793296).

7) Залишити без розгляду заяву №01-18/02 від 05.01.2023 арбітражного керуючого Терещука О.В про участь у справі.

Додатковою ухвалою Господарського суду Житомирської області від 29.05.2024 (суддя Макаревич В.А.) припинено повноваження розпорядника майна Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55, ідентифікаційний код: 30793296) арбітражного керуючого Ткачука Дмитра Володимировича (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 , свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 272 від 02.04.2013, місцезнаходження: 33003, м. Рівне, вул. Гагаріна, 39).

Суд зазначає про те, що судом неодноразово було відмовлено у затвердженні планів санації ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод", схвалених комітетом кредиторів боржника. Вказане підтверджується ухвалами від 09.07.2019, від 06.07.2021, від 22.11.2022, від 26.09.2023 у даній справі, які набрали законної сили.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 07.05.2024 вчергове відмовлено у затвердженні плану санації ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод", схваленого комітетом кредиторів станом на 27.03.2024.

Постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 17.09.2024 скасовано ухвалу Господарського суду Житомирської області від 07.05.2024 у справі №906/1126/13 в п.п. 4,5,6,7. В решті ухвалу суду першої інстанції залишено без змін.

Постановою Верховного суду від 10.12.2024 постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 17.09.2024 у справі № 906/1126/13 залишено без змін.

Справу №906/1126/13 направлено до Господарського суду Житомирської області для продовження розгляду.

Так, апеляційна інстанція, у своїй постанові, встановила та зазначила про наступне.

Системний аналіз норм Закону про банкрутство та Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України 19.01.2006 №14 (у редакції наказу Міністерства економіки України 26.10.2010 № 1361), дає підстави для висновку, що виявлення господарським судом у підсумковому засіданні ознак неплатоспроможності боржника відбувається на підставі дослідження та правової оцінки доказів, що містяться у матеріалах справи, зокрема Звіту розпорядника майна про фінансово-майновий стан божника, фінансової звітності боржника (балансу підприємства (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів) тощо (висновок Верховного Суду у постанові від 02.11.2022 у справі 904/5749/19).

Для оцінки та підтвердження визнання активів існує ряд нормативних документів, у тому числі й тих, що регулюють проведення інвентаризації, а також стандарти бухгалтерського обліку, які встановлюють вимоги до оцінки та переоцінки активів; для кожного виду активів існують свої стандарти.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності.

Згідно ст. 8 вказаного Закону, питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Підприємство, крім іншого, самостійно визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства, обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних тощо.

Наказом Міністерства фінансів України від 20.10.99 року №246 затверджено Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 "Запаси" (надалі - Стандарт Запаси), відповідно до пункту 4 якого запаси - активи, які: утримуються для подальшого продажу (розподілу, передачі) за умов звичайної господарської діяльності; перебувають у процесі виробництва з метою подальшого продажу продукту виробництва; утримуються для споживання під час виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг, а також управління підприємством; чиста вартість реалізації запасів - очікувана ціна реалізації запасів в умовах звичайної діяльності за вирахуванням очікуваних витрат на завершення їх виробництва та реалізацію.

Відповідно до п. 5 Стандарту Запаси, запаси визнаються активом, якщо існує імовірність того, що підприємство отримає в майбутньому економічні вигоди, пов`язані з їх використанням, та їх вартість може бути достовірно визначена.

Відповідно до п.п. 24-25 Стандарту Запаси, запаси відображаються в бухгалтерському обліку і звітності за найменшою з двох оцінок: первісною вартістю або чистою вартістю реалізації. Запаси відображаються за чистою вартістю реалізації, якщо на дату балансу їх ціна знизилась або вони зіпсовані, застаріли, або іншим чином втратили первісно очікувану економічну вигоду.

Відповідно до п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань від 30.10.2014 р. за №1365/26142, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879, проведення інвентаризації є обов`язковим перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу.

Інвентаризаційні описи застосовуються для фіксування наявності, стану та оцінки активів підприємства та тих активів, які належать іншим підприємствам і обліковуються поза балансом. У акті інвентаризації фіксуються наявність готівки, грошових документів, бланки документів суворої звітності, фінансових інвестицій, а також повнота відображення грошових коштів на рахунках у банку (реєстраційних рахунках), дебіторської та кредиторської заборгованостей, зобов`язань, коштів цільового фінансування, витрат і доходів майбутніх періодів, забезпечень (резервів), які створюються відповідно до вимог національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку у державному секторі, міжнародних стандартів та інших актів законодавства (п. 15 Розділу II Положення про інвентаризацію)".

Зокрема, інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. При цьому забезпечуються: виявлення фактичної наявності активів та перевірка повноти відображення зобов`язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів; установлення лишку або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної їх наявності з даними бухгалтерського обліку; виявлення активів, які частково втратили свою первісну якість та споживчу властивість, застарілих, а також матеріальних та нематеріальних активів, що не використовуються, невикористаних сум забезпечення; виявлення активів і зобов`язань, які не відповідають критеріям визнання (п. 39 постанови ВС КГС у справі №904/1938/22 від 11.07.24).

В постанові Північно-західного апеляційного господарського суду від 27.04.22 у даній справі зазначено, що відомості про активи боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово-майновий стан божника, що повинен бути наданий комітету кредиторів та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.

Встановити наявність ознак неплатоспроможності боржника можливо виключно на підставі результатів інвентаризації всього майна цього боржника.

Застосування судами законодавства про банкрутство зобов`язує суди відповідно до частини першої статті 3 Господарського процесуального кодексу України також використовувати відображені у нормах цього законодавства особливі принципи інституту банкрутства (неплатоспроможності) для забезпечення мети законодавства про банкрутство (неплатоспроможність).

Одним із принципів, які характерні для правового інституту неплатоспроможності є принцип судового контролю у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) щодо повноти та належності дій учасників провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), що зобов`язує суд з достатньою повнотою встановити об`єктивні обставини правовідносин сторін по множинних предметах спорів, які виникають у процедурах банкрутства (неплатоспроможності).

Тож на відміну від справ позовного провадження, в яких господарський суд обмежений принципами диспозитивності та змагальності сторін, у справах про банкрутство (неплатоспроможність)судовий контроль є невід`ємною складовою цього провадження (схожий за змістом висновок, викладений у постанові судової палати для розгляду справ про банкрутство ВС КГС від 22.09.2021 у справі № 911/2043/20).

Застосування судами принципу судового контролю у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) щодо повноти та належності дій учасників справи про банкрутство, єдиного правового захисту інтересів кредиторів в межах процедур банкрутства та пропорційності надає суду у процедурі банкрутства правові важелі, які можуть забезпечити дотримання балансу інтересів кредиторів та боржника на кожному з етапів процедур банкрутства (неплатоспроможності).

Зазначена правова позиція висвітлена у постанові ВС КГС від 26.03.24 у даній справі.

Із застосуванням принципу судового контролю колегією суддів встановлено, що згідно Наказу про проведення інвентаризації №2 від 01.10.2021 (надалі Наказ) проведено інвентаризацію сировини, основних та допоміжних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів, малоцінних необоротних матеріальних активів і основних засобів та інших матеріальних цінностей Приватного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" станом на 01.10.2021 в складі робочої інвентаризаційної комісії, а саме: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , Карпчуком І,Б., Новаком І.В. та Білюком П.П. (том 50, а.с. 119-249; том 51 а.с. 1-40).

Результати інвентаризації наступні: необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 98, кількість одиниць 98, на суму 22466112,56 грн.; необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 218, кількість одиниці 219, на суму 0,00 грн; готової продукції, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 61, кількість одиниць за даними обліку 1685 (за фактичними даними 1656), на загальну суму за даними бухгалтерського обліку 14881451,98 грн (за фактичними даними 958456,00 грн). Містить розбіжність між фактичними даними та даними бухгалтерського обліку; запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 661, кількість одиниць 27665,9 на суму 13933,78 грн. (201 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1947, кількість одиниць 22906,50 грн, на суму 12530,77 грн. (22 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 4, кількість одиниць 7, на суму 3375,00 грн (112 рахунок бухгалтерського обліку) Запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 20, кількість одиниць 29, на суму 1781,12 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 487,50 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 6, кількість одиниць 25, на суму 1054,50 грн. (207 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 13, кількість одиниць 123, на суму 1154,22 грн. (201 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 5, на суму 407,18 грн. (201 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 5, кількість одиниць 53, на суму 6518,90 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 6, кількість одиниць 25, на суму 1054,50 грн. (207 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 3, на суму 50,85 грн. (201 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 4, на суму 80,00 грн. (207 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 2, на суму 30,00 грн. (204 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 20, на суму 2400,50 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 19, кількість одиниць 996,01, на суму 3157,74 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 25, на суму 7125,00 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 30, на суму 50,4 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 400,00 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку); запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 2, на суму 56,0 грн. (209 рахунок бухгалтерського обліку) Необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 2, на суму 1299 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 2, на суму 287,00 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 8, кількість одиниць 33, на суму 2751,3 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 3, кількість одиниць 5, на суму 1787,67 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 5, кількість одиниць 3, на суму 6653,33 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 3, кількість одиниць 3, на суму 1675,78 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 5, кількість одиниць 5, на суму 837,60 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку) Необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 2750,00 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 70 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 215,00 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 2886,67 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку) Необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 2, на суму 645,00 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 2, на суму 814,00 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 3, кількість одиниць 13, на суму 2484,52 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 137,5 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку) Необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 1, кількість одиниць 1, на суму 436,97 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 3, кількість одиниць 3, на суму 1064,97 грн. (112 рахунок бухгалтерського обліку); необоротних активів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 5, кількість одиниць 12, на суму 2779,33 грн. (153 рахунок бухгалтерського обліку) та Запасів, на 01 жовтня 2021 року, кількість порядкових номерів 2, кількість одиниць 3, на суму 145 грн. (204 рахунок бухгалтерського обліку).

Загальна сума за даними інвентаризації (актив) становить 23 509 937, 16 грн. (із урахуванням розбіжностей між фактичними даними та даними бухгалтерського обліку).

Ураховуючи наведене, суд апеляційної інстанції констатував, що висновки місцевого господарського суду про те, що активи Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" перевищують пасиви із урахуванням поданих доказів, які наявні в матеріалах справи не знайшли свого підтвердженням в суді апеляційної інстанції та не підтверджують спроможність боржника погасити свою заборгованість перед кредиторами. Відтак і висновок місцевого господарського суду про закриття провадження у даній справі є необґрунтованим і передчасним, а ухвала підлягає скасуванню в цій частині.

Верховний суд у своїй постанові, вважає, що суд апеляційної інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що висновки місцевого господарського суду про те, що активи Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" перевищують пасиви із урахуванням поданих доказів, які наявні в матеріалах справи не підтверджують спроможність боржника погасити свою заборгованість перед кредиторами.

Таким чином пасив, визначений матеріалами справи, зокрема, реєстр вимог кредиторів (70 603 598,68 грн.), значно перевищує актив за даними інвентаризації (23 509 937, 16 грн.).

Процедура банкрутства щодо боржника переслідує публічний та приватний інтерес. Захист публічного інтересу, зокрема, знаходить свій вияв у недопущенні фіктивного банкрутства, а також недопущенні доведення боржника до банкрутства. Захист приватного інтересу, у свою чергу, полягає в максимальному задоволенні вимог кредиторів, відновленні платоспроможності боржника або його ліквідації та продажі його майна у ліквідаційній процедурі з метою погашення вимог кредиторів. Однією з основних функцій господарського суду під час провадження у справі про банкрутство є дотримання балансу інтересів при захисті публічного та приватного інтересів.

Процедура банкрутства, в основі якої лежить конкурсна природа, спрямована на забезпечення відстоювання обґрунтованості вимог конкурсних кредиторів до боржника на конкурентних засадах.

Провадження у справі про банкрутство є процедурним процесом, у якому кожна з процедур (розпорядження майном, санація, ліквідація) має певні етапи її проведення та передбачає відповідні судові дії у визначені Законом про банкрутство строки. Процесуальні питання, що виникають під час розгляду справи про банкрутство також мають чітко визначені процесуальні строки.

Отже, наразі у справі:

- процедуру розпорядження майном - припинено;

- повноваження розпорядника майна - припинено;

- процедуру санації - припинено;

- повноваження керуючого санацією - припинено.

Провадження у справі триває наразі без визначеної процедури.

Відповідно до ч. 6 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - Кодекс про банкрутство), під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 49 Кодексу про банкрутство, збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

- схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

- подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Суду (на його вимогу, згідно ухвали) надано Протокол №42 засідання комітету кредиторів від 06.11.2024 на якому вирішено, зокрема, не приймати рішення про перехід до наступної судової процедури.

Тобто, комітет кредиторів самоусунувся від прийняття рішень.

Судом встановлено, що провадження у справі перебуває на стадії коли судом не затверджено план санації у межах строку, встановленого Кодексом про банкрутство.

Питання щодо переходу до наступної судової процедури судом не вирішене.

Відповідно до п.2 ст. 52 Кодексу про банкрутство, господарський суд ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у разі, якщо план санації не затверджений судом у межах строку, встановленого цим Кодексом.

Згідно п. 6 ст. 57 Кодексу про банкрутство, якщо зборами кредиторів не прийнято жодного з рішень, визначених частиною п`ятою цієї статті, або таке рішення не подано до господарського суду протягом 15 днів з дня закінчення строку процедури санації, господарський суд розглядає питання про закриття провадження у справі про банкрутство або про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до п.11 ст. 57 Кодексу про банкрутство, у разі закінчення строків процедури санації, передбачених планом санації, та за умови відсутності клопотання зборів кредиторів про продовження строків процедури санації у зв`язку із схваленням відповідних змін до плану санації господарський суд визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні докази, суд дійшов до висновку, що боржник неспроможний самостійно відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до положень ст. 58 Кодексу про банкрутство, у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.

Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов`язання встановлена господарським судом.

Під ліквідацією розуміється припинення суб`єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

З системного аналізу норм закону вбачається, що боржник визнається банкрутом, коли господарським судом встановлено неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до реєстру вимог кредиторів, визначенню підлягає розмір пасиву боржника. Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна) про фінансово - майновий стан божника, що повинен бути наданий комітету кредиторів та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.

Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом надається у підсумковому засіданні суду з огляду на знаходження справи у процедурі розпорядження майном боржника.

Судом досліджено матеріали проведення інвентаризації (наказ №2 від 01.10.2021).

Так, дослідивши матеріали справи (з урахуванням постанови апеляційної інстанції), суд встановив, що пасиви перевищують активи боржника.

Заяв про введення процедури санації до суду не надходило.

Також судом враховано, що провадження у справі триває з 2013 року у процедурах розпорядження майном та санації, при цьому вимоги кредиторів залишаються не погашеними.

Враховуючи викладені обставини, господарський суд приходить до висновку щодо необхідності введення процедури ліквідації та визнання боржника банкрутом.

З огляду на зазначене, підстави для продовження процедури розпорядження майном, яка була припинена, відсутні.

Тому, суд дійшов до висновку в задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби від 11.11.2024 про продовження процедури розпорядження майном ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" відмовити; в задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби від 11.11.2024 про призначення розпорядником майна ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" арбітражного керуючого Мельник І.А. відмовити; в задоволенні клопотання представника Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ від 16.11.2024 про призначення арбітражного керуючого Мельник І.А. розпорядником майна у справі про банкрутство - відмовити.

Також суд відмовляє в задоволенні заяв арбітражних керуючих на участь у справі в якості розпорядника майна боржника, а саме:

- Мельник І.А. заява від 16.11.2024;

- Ткачука Д.В. заява від 16.11.2024;

- Демчука О.М. заява від 09.11.2024.

Заяви на участь у справі в якості ліквідатора зазначеними арбітражними керуючими суду подано не було.

Відповідно до ст. 59 Кодексу про банкрутство, з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

- строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

- продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;

- скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

- припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть зобов`язання щодо відшкодування збитків, завданих таким ухиленням. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

Постанова про визнання боржника банкрутом є підставою для скасування всіх арештів та інших обмежень щодо майна такого боржника (крім тих, які застосовано у кримінальному провадженні) та вчинення відповідних реєстраційних дій.

Щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора у справі, суд зазначає про наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 60 Кодексу про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

За приписами п. 2 ч.1 ст. 28 Кодексу про банкрутство, арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) чи зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи).

Так, було подано дві заяви арбітражних керуючих на участь у справі, в якості ліквідатора, а саме:

- заява арбітражного керуючого Пилипенко Маргарити Миколаївни №01-21/15 від 24.10.2024 про участь у справі;

- арбітражного керуючого Терещука О.М. №01-18/74 від 01.11.2024 про участь у справі.

При вирішенні питання щодо призначенні нового арбітражного керуючого для виконання обов`язків розпорядника майна божника, судом досліджені подані документи та прийнято до уваги наступне.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 10 Кодексу про банкрутство, арбітражний керуючий є суб`єктом незалежної професійної діяльності.

Право на здійснення діяльності арбітражного керуючого надається особі, яка отримала відповідне свідоцтво у порядку, встановленому цим Кодексом, та внесена до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Вимоги до арбітражного керуючого визначені положеннями ст. 11 Кодексу про банкрутство.

Так, за приписами зазначеної норми Кодексу, арбітражним керуючим може бути громадянин України, який має вищу юридичну або економічну освіту другого (магістерського) рівня, загальний стаж роботи за фахом не менше трьох років або не менше одного року після отримання відповідної вищої освіти на керівних посадах, пройшов навчання та стажування протягом шести місяців у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства, володіє державною мовою та склав кваліфікаційний іспит.

Не може бути арбітражним керуючим особа:

1) визнана судом обмеженою у цивільній дієздатності або недієздатною;

2) яка має не зняту або не погашену в установленому законом порядку судимість;

3) яка не здатна виконувати обов`язки арбітражного керуючого за станом здоров`я;

4) якій заборонено обіймати керівні посади або яка вважається такою, що піддана адміністративному стягненню у виді позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю, пов`язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або діяльністю, що прирівнюється до такої діяльності;

5) до якої застосовано дисциплінарне стягнення у виді позбавлення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого, з дня застосування якого минуло менше трьох років.

Арбітражний керуючий має посвідчення та печатку, опис і порядок використання яких встановлює державний орган з питань банкрутства.

Арбітражний керуючий повинен один раз на два роки підвищувати кваліфікацію в порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства.

Відповідно до п.3 ст. 28 Кодексу про банкрутство, розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі, а призначені арбітражні керуючі підлягають відстороненню:

1) які є заінтересованими особами у цій справі;

2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;

3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом;

4) які мають реальний чи потенційний конфлікт інтересів;

6) які є близькими особами боржника - фізичної особи;

7) щодо яких відкрито провадження у справі про неплатоспроможність або з дня закриття провадження у справі про неплатоспроможність минуло менше трьох років;

8) за наявності підстав, визначених статтею 26 цього Кодексу.

До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.

Отже, є виключний перелік обмежень щодо призначення арбітражного керуючого у справі.

Під час призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) господарський суд не пов`язаний з кандидатурами арбітражних керуючих, запропонованими комітетом кредиторів та має право призначити арбітражного керуючого самостійно.

При виборі кандидатури ліквідатора судом враховується освіта, досвід та показники роботи у попередніх справах, кількість справ, у яких бере участь арбітражний керуючий, наявність у нього організаційних та технічних можливостей виконувати обов`язки розпорядника майна у конкретній справі, страхування відповідальності арбітражного керуючого та інші обставини, які свідчать про здатність арбітражного керуючого належним чином виконувати передбаченіКодексом про банкрутство обов`язки.

Жодна з кандидатур арбітражних керуючих не являється для суду пріоритетною.

Через арбітражного керуючого встановлюється контроль з боку кредиторів і господарського суду за активами, за рахунок яких задовольняються вимоги кредиторів. Об`єктами правового інтересу арбітражного керуючого виступає господарська діяльність боржника і управління нею, а також управління і розпорядження виявленими майновими активами.

При визначенні кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором на суд не покладено обов`язку проводити серед арбітражних керуючих конкурс, не покладено обов`язку визначати найкращі показники у їх діяльності та не покладено обов`язку призначати саме ту особу, яка має найкращі показники.

Натомність Кодексом про банкрутство встановлено ті вимоги, перевірку відповідності яким має здійснити суд при прийнятті рішення. Саме дотриманням визначених Кодексом про банкрутство вимог визначається правомірність прийнятого судом рішення.

Після установлення фактів дотримання вимог, передбачених Кодексом про банкрутство, стосовно кожної із запропонованих кандидатур арбітражних керуючих, суд за своїм внутрішнім переконанням оцінює інші їх якості і здатність однієї особи виконувати покладені на неї обов`язки краще від іншої саме у цій конкретній справі виходячи не лише з якісних і кількісних показників, а й з урахуванням інших конкретних (як об`єктивних, так і суб`єктивних) обставин.

Разом з цим, звертаючись до суду із заявою на участь у справі саме арбітражний керуючий має довести суду з посиланням на належні та допустимі докази, що його кандидатура є найкращою у порівнянні з іншими кандидатурами; у разі, якщо арбітражний керуючий бажає взяти участь у справі про банкрутство, то в його інтересах подати суду якомога більше відомостей відносно своєї особи та надати ті докази, які, на думку арбітражного керуючого, свідчать про перевагу його кандидатури над іншими кандидатурами арбітражних керуючих.

Судовий розсуд - це передбачене законодавством право суду, яке реалізується за правилами передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, Кодексом про банкрутство та іншими нормативно-правовими актами, що надає йому можливість під час прийняття судового рішення (вчинення процесуальної дії) обрати з декількох варіантів рішення (дії), встановлених законом, чи визначених на його основі судом (повністю або частково за змістом та/чи обсягом), найбільш оптимальний в правових і фактичних умовах розгляду та вирішення конкретної справи, з метою забезпечення верховенства права, справедливості та ефективного поновлення порушених прав та інтересів учасників судового процесу.

Розглядаючи заяви вказаних кандидатур арбітражних керуючих, суд встановив наступне.

Арбітражний керуючий Пилипенко Маргарита Миколаївна здійснює свою діяльність у м. Київ, має свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1762 від 23.03.2016, просить суд призначити її арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором).

Повідомила, що не належить до жодної категорії осіб, зазначених в п. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства.

В обґрунтування зазначеної заяви, надано суду: копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1762 від 23.03.2016; копію Договору №002-00801035/01ВАК страхування відповідальності арбітражного керуючого перед третіми особами від 13.08.2024 та копію платіжної інструкції №91 від 04.09.2024.

Також надано додаткову інформацію щодо себе.

Арбітражний керуючий Терещук Олександр Володимирович здійснює свою діяльність у м. Житомир, має свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1319 від 17.07.2013, просить суд призначити його ліквідатором.

Повідомив, що не належить до жодної категорії осіб, зазначених в п. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства.

В обґрунтування зазначеної заяви, надано суду: копію паспорту; копію довідки про реєстрацію місця проживання; копію картки платника податків; копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1319 від 17.07.2013; копію Договору №046-046-0001481/01/ВАК_ОП добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого від 27.06.2024; копія платіжної інструкції №148 від 22.07.2024; копія свідоцтва про підвищення кваліфікації №1213 від 07.06.2024; реєстр керівників стажування (станом на 30.04.2024) з інформацією про стажування станом на 05.06.2024.

Інших доказів, пояснень - суду не надано.

Дослідивши подані арбітражними керуючими заяви на участь у справі, суд констатує, що всі арбітражні керуючі, які надали згоди на участь у даній справі, мають свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.

При цьому, суду надано додаткову інформацію щодо своєї кандидатури арбітражним керуючим Пилипенко М.М., зокрема, про те, що вона має технічні можливості виконувати обов`язки арбітражного керуючого (мобільний зв`язок; електронна пошта; оргтехніка (комп`ютер, принтер, факс, сканер); офіс; транспортний засіб.

Крім того, на даний час на арбітражного керуючого Пилипенко М.М., покладено повноваження ліквідатора по 5 справах, що свідчить про не завантаженість арбітражного керуючого та наявність можливості належним чином виконувати нею повноваження ліквідатора у даній справі.

Арбітражний керуючий Терещук О.В. такої інформації суду не надав та, відповідно, не підтвердив наявність переваги його кандидатури.

Здійснивши порівняльний аналіз кандидатур арбітражних керуючих, дослідивши докази, додані до заяв та скориставшись правом остаточного вибору кандидатури, перевіривши їх відповідність вимогам Кодексу про банкрутство, суд для виконання обов`язків ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" обирає кандидатуру арбітражного керуючого Пилипенко Маргарити Миколаївни.

З огляду на зазначене, суд відмовляє в задоволенні заяви арбітражного керуючого Терещука О.М. №01-18/74 від 01.11.2024 про участь у справі.

Керуючись статтею 28, п. 9 ст. 52, п.п. 6, 11 статті 57, статтями 58, 59 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 232, 233 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Житомирської області, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати Публічне акціонерне товариство "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55; код ЄДРПОУ: 30793296) - банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців, до 13.02.2026.

2. Заяву арбітражного керуючого Пилипенко Маргарити Миколаївни №01-21/15 від 24.10.2024 про участь у справі задовольнити.

3. Призначити ліквідатором у справі №906/1126/13 про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" (11601, Житомирська область, м. Малин, вул. Огієнка, 55, код ЄДРПОУ: 30793296) арбітражного керуючого Пилипенко Маргариту Миколаївну (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1762 від 23.03.2016; адреса: вул. Срібнокільська, 24, а/с 120, м. Київ, Україна, 02095; РНОКПП НОМЕР_2 ), за її згодою.

4. В задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби від 11.11.2024 про продовження процедури розпорядження майном ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" відмовити.

5. В задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби від 11.11.2024 про призначення розпорядником майна ПАТ "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" арбітражного керуючого Мельник І.А. відмовити.

6. В задоволенні клопотання представника Фірми Гісерай Ельстерберг ГмбХ від 16.11.2024 про призначення арбітражного керуючого Мельник І.А. розпорядником майна у справі про банкрутство - відмовити.

7. В задоволенні заяви арбітражного керуючого Мельник І.А. від 16.11.2024 про участь у справі відмовити.

8. В задоволенні заяви арбітражного керуючого Ткачука Д.В. від 16.11.2024 про участь у справі - відмовити.

9. В задоволенні заяви арбітражного керуючого Демчука О.М. від 09.11.2024 про участь у справі відмовити.

10. В задоволенні заяви арбітражного керуючого Терещука О.М. №01-18/74 від 01.11.2024 про участь у справі відмовити.

11. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, а також повноваження власника (власників) майна банкрута.

12. Зобов`язати посадових осіб (керівника боржника) Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод", протягом п`ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

13. Зобов`язати колишнього керуючого санацією Неділька І.І. та колишнього розпорядника майна арбітражного керуючого Ткачука Д.В. передати ліквідатору Публічного акціонерного товариства "Малинський дослідно-експериментальний ливарно-механічний завод" Пилипенко М.М. усю наявну бухгалтерську та іншу документацію банкрута.

14. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

15. Зобов`язати ліквідатора виконувати заходи ліквідаційної процедури згідно з Кодексом України з процедур банкрутства.

16. Зобов`язати державного реєстратора внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про призначення ліквідатора.

17. Призначити засідання суду для з`ясування стану здійснення ліквідаційної процедури та розгляду клопотання на "10" квітня 2025 р. о 10:00 в приміщенні Господарського суду Житомирської області зал судових засідань №731.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та підлягає оскарженню.

Порядок та строки апеляційного оскарження визначені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Дата складання повного тексту постанови: 18.02.2025.

Суддя Гнисюк С.Д.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення13.02.2025
Оприлюднено19.02.2025
Номер документу125223218
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —906/1126/13

Ухвала від 14.05.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 13.05.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 09.05.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 30.04.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 30.04.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 29.04.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 21.04.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 17.03.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 12.03.2025

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 28.02.2025

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні