Рішення
від 25.09.2024 по справі 367/3141/23
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/3141/23

Провадження №2/367/1445/2024

РІШЕННЯ

Іменем України

(заочне)

25 вересня 2024 року Ірпінський міський суд Київської області у складі:

головуючого - судді Кравчук Ю.В.,

за участю:

секретаря судових засідань Яцун А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Ірпені цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Гостомельська селищна рада про визнання права власності, -

в с т а н о в и в :

У травні 2023 року до суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Гостомельська селищна рада, про визнання права власності, в якому просив визнати за ним право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 3210945900:01:076:0006, площею 0,0943 га, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель та стягнути судові витрати.

Позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтовує тим, що 23 вересня 2021 року чотирнадцятою сесією восьмого скликання Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області було прийнято рішення № 1216-14-VIII про надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 0,0943 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель.

Позивач зазначає, що 08 листопада 2021 року він звернувся до ФОП ОСОБА_2 із заявою щодо виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в межах селища Гостомель. Позивач зазначає, що своє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд він не використав.

Позивач звертає увагу суду, що 23 лютого 2022 року було розглянуто його заяву та проект землеустрою, розроблений ФОП ОСОБА_2 щодо відведення земельної ділянки у власність.

Позивач зазначає, що 10.02.2022 року Гостомельська селищна рада Бучанського району Київської області прийняла рішення № 1767-21-VIII про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, кадастровий номер 3210945900:01:076:0006, площею 0,0943га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель. Позивач стверджує, що йому було надано у власність земельну ділянку площею 0,0906 га для будівництва і обслуговуванню житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель та зобов`язано його забезпечити проведення державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Позивач зазначає, що 24 лютого 2022 року розпочалось повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України, тому вчасно отримати належним чином завірену копію рішення Гостомельської ради Бучанського району Київської області він не мав можливості. Крім того, позивач зазначає, що 21 березня 2022 року на виконання Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента № 156/2022 було утворено Гостомельську селищну військову адміністрацію Бучанського району Київської області у зв?язку з чим достроково припинено повноваження Гостомельської селищної ради.

Після утворення Гостомельської селищної військової адміністрації, він звернувся щодо отримання копії рішення Гостомельської селищної ради № 1763-21-VIII від 23 лютого 2022 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у його власність в селищі Гостомель, але отримав відмову.

31.01.2023 року адвокат Севастьянова О.В. звернулась із адвокатським запитом до Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області щодо надання копії порядку денного 21 сесії Гостомельської селищної ради восьмого скликання від 23.02.2022 р. та копії рішення Гостомельської селищної ради № 1767-21-VIII від 23 лютого 2022 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 в селищі Гостомель, кадастровий номер: 3210945900:01:076:0006.

07.02.2023 Гостомельська селищна військова адміністрація надала відповідь на адвокатський запит, в якій було зазначено, що всі документально оформлені рішення, прийняті на 21 сесії Гостомельської селищної ради VIII скликання від 23.02.2022, у тому числі порядок денний, були вилучені Бучанською окружною прокуратурою в межах проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні.

Позивач наголошує, що після запиту до Бучанської окружної прокуратури він отримав відповідь № 53-1833 вих-23, в якій було зазначено, що Бучанською окружною прокуратурою не вилучався порядок денний 21 сесії Гостомельської селищної ради VIII скликання від 23.02.2022 р. та повідомлено, що проект рішення Гостомельської селищної ради № 1767-21-VIII від 23 лютого 2022 року «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 в селищі Гостомель» є доказом у кримінальному провадженні № 42022112320001866 від 01.06.2022 та додана копія вищезгаданого рішення. Крім того, позивач зазначає, що Гостомельська селищна військова адміністрація зазначає, що вона не є правонаступником Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області, а Бучанська окружна прокуратура засвідчує копії лише тих документів, що створюються нею, а тому він не моє змоги отримати належним чином засвідчену копію вищевказаного рішення та провести державну реєстрацію земельної ділянки.

Ухвалою Ірпінського міського суду Київської області від 21 червня 2023 року відкрито провадження у справі та вирішено розглядати справу в порядку загального позовного провадження. У судове засідання позивач та його представник не з`явилися, від представника позивача надійшла заява, в якій позовні вимоги підтримав, просив розгляд справи проводити за його відсутності.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про місце, дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає позовну заяву такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Згідно ч. 1 ст. 19 ЦПК України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.

Відповідно до ч. 3 ст. 12 ЦПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Відповідно до ч. 1 ст. 76 ЦПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ч. 2 ст. 77 ЦПК України встановлено, що предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухвалені судового рішення. Ч. 5 та 6 ст. 81 ЦПК України встановлено, що докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Відповідно до вимог ст. 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права з дотриманням норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню цивільного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі та застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно та всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні. Судом встановлено, що 20 вересня 2021 року ОСОБА_1 звернувся із заявою до Гостомельської селищної ради, в якій просив надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 0,0943 га для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель і споруд в селищі Гостомель.

Рішенням Гостомельської селищної ради № 1216-14-VIII від 23 вересня 2021 року надано ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 0,0943 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель.

У грудні 2021 року Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, площею 0,0943 га, кадастровий номер: 3210945900:01:076:0006 у власність ОСОБА_1 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в межах селища Гостомель, Київської області.

Позивач долучає копію рішення, прийнятого 21 сесією восьмого скликання Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області від 23 лютого 2022 року №1767-21-VIII, яким було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 , кадастровий номер 3210945900:01:076:0006, площею 0,0943 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в селищі Гостомель, та надано у власність ОСОБА_1 вказану земельну ділянку. Вказане рішення підписане секретарем Гостомельської селищної ради Київської області Драпеєм А.

24 лютого 2022 року розпочалось повномасштабне вторгнення на територію України, у зв`язку з чим позивач вказує, що вчасно отримати належним чином завірену копію рішення Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області він не мав можливості. 21 березня 2022 року на виконання Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента № 156/2022 від 21 березня 2022 року утворено Гостомельську селищну військову адміністрацію Бучанського району Київської області, у зв`язку з чим відповідно до ч. 5 ст. 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР достроково припинено повноваження Гостомельської селищної ради. Після утворення Гостомельської селищної військової адміністрації позивач звернувся за отриманням копії рішення Гостомельської селищної ради № 1767-21-VIII від 23 лютого 2022 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність йому в сел. Гостомель, але отримав відмову, що підтверджується копією листа Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області № 435 від 07.02.2023 року, в якому зазначено, що Гостомельську селищну військову адміністрацію Бучанського району Київської області було утворено Указом Президента України № 156/2022 від 21.03.2022, у зв`язку з чим відповідно до ч. 5 ст. 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280/97-ВР достроково припинено повноваження Гостомельської селищної ради, Гостомельська селищна військова адміністрація не володіє документами щодо затвердження проекту землеустрою на відведення земельної ділянки з кадастровим номером 3210945600:01:076:0006 у власність ОСОБА_1 , оскільки вказані документи останньою не передавалися. Додатково повідомлено, що за наявною інформацією всі документально оформлені рішення, прийняті на 21 сесії Гостомельської селищної ради VIII скликання від 23.02.2022, були вилучені Бучанською окружною прокуратурою в межах проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні.

Відповідно до копії листа Бучанської окружної прокуратури Київської області від 10.03.2023 № 53-1834 вих-23, проект рішення Гостомельської селищної ради № 1767-21-VIII від 23.02.2022 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 в сел. Гостомель» є доказом у кримінальному провадженні № 42022112320001866 від 01.06.2022. У матеріалах даного кримінального провадження відсутнє оформлене у відповідності до п. п. 51, 54 Регламенту роботи Гостомельської селищної ради рішення № 36.42 від 23.02.2022 щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в межах сел. Гостомель, Бучанського району, Київської області (кадастровий номер: 3210945900:01:076:0006) та Бучанською окружною прокуратурою не вилучався порядок денний 21 сесії Гостомельської селищної ради VIII скликання від 23.02.2022. Згідно зі ст. 41 Конституції України право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.

Відповідно до ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом. Відповідно до ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду цільового призначення.Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Відповідно до ч. 1, 2, 6, 7, 9 ст. 118 ЗК України, громадянин, заінтересований у приватизації земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації, що перебуває у його користуванні, у тому числі земельної ділянки, на якій розташовані жилий будинок, господарські будівлі, споруди, що перебувають у його власності, подає клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. До клопотання додається розроблена відповідно до Закону України «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що замовляється громадянином без надання дозволу на її розроблення. У випадку, визначеному частиною першою цієї статті, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у місячний строк з дня отримання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) приймає рішення про її затвердження та передачу земельної ділянки у власність або вмотивоване рішення про відмову. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність. Відповідно до ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання). Відповідно до ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Відповідно до ст. 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відповідно до ст. 392 ЦК України власник майна може пред`явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності. Можливість виникнення права власності за рішенням суду ЦК України передбачено лише у статтях 335 та 376 ЦК України. У всіх інших випадках право власності набувається з інших не заборонених законом підстав, зокрема із правочинів (частина перша статті 328 ЦК України). Стаття 392 ЦК України, в якій йдеться про визнання права власності, не породжує, а підтверджує наявне у позивача право власності, набуте раніше на законних підставах, якщо це право не визнається іншою собою, а також у разі втрати позивачем документа, який посвідчує його право власності. Отже, враховуючи, що відповідно до статті 328 ЦК України набуття права власності - це певний юридичний склад, з яким закон пов`язує виникнення в особи суб`єктивного права власності на певні об`єкти, суд при застосуванні цієї норми повинен встановити, з яких саме передбачених законом підстав, у який передбачений законом спосіб позивач набув право власності на спірний об`єкт та чи підлягає це право захисту в порядку, передбаченому статтею 392 ЦК України. Вказані правові висновки викладені в постановах Верховного Суду України від 18 лютого 2015 року у справі № 6-244цс14, від 24 червня 2015 року у справі № 6-318цс15, від 18 листопада 2015 року у справі № 6-1858цс15, від 10 лютого 2016 року у справі № 6-2124цс15. Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог, оскільки позивач не надав доказів правомірного набуття права власності на земельну ділянкукадастровий номер 3210945900:01:076:0006, площею 0,0943 га, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), до того ж з матеріалів справи вбачається, що проект рішення Гостомельської селищної ради № 1767-21-VIII від 23.02.2022 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 в сел. Гостомель» є доказом у кримінальному провадженні № 42022112320001866 від 01.06.2022, тобто досліджується відповідність прийнятого рішення вимогам законодавства, законність даного рішення перевіряється в рамках досудового розслідування в зазначеному кримінальному провадженні.

Таким чином, оскільки позивачем не було надано належних та допустимих доказів на обґрунтування позовних вимог, суд відмовляє у задоволенні позову у повному обсязі. Керуючись ст. ст. 12, 133, 141, 258-259, 263-265, 273, 354 ЦПК України, суд

в и р і ш и в :

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Гостомельська селищна рада про визнання права власності відмовити.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача.

Заява про перегляд заочного рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

У разі залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення заочне рішення може бути оскаржене в загальному порядку, встановленому цим Кодексом. У цьому разі строк на апеляційне оскарження рішення починає відраховуватися з дати постановлення ухвали про залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду до Київського апеляційного суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 18.02.2025.

Суддя Ю.В. Кравчук

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення25.09.2024
Оприлюднено20.02.2025
Номер документу125243397
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них:

Судовий реєстр по справі —367/3141/23

Рішення від 25.09.2024

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Кравчук Ю. В.

Рішення від 25.09.2024

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Кравчук Ю. В.

Ухвала від 20.03.2024

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Кравчук Ю. В.

Ухвала від 21.06.2023

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Кравчук Ю. В.

Ухвала від 15.05.2023

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Кравчук Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні