Виноградівський районний суд Закарпатської області
П О С Т А Н О В А
20.02.2025 року м. Виноградів
Суддя Виноградівського районного суду Закарпатської області Бак М.Д., ознайомившись в порядку підготовки до розгляду з матеріалами, які поступили з Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі - КУпАП),
В С Т А Н О В И В:
18.02.2025 року із Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області до суду поступив протокол про адміністративне правопорушення від 11.02.2025 року № 13-02-0024/2025, складений головним державним аудитором відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Мурин В.Ф. відносно ОСОБА_1 за частиною третьою статті 164-14 КУпАП, з додатками.
Відповідно до пункту 2 статті 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання про те, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Вимоги до змісту протоколу про адміністративне правопорушення передбачені у статті 256 КУпАП.
Згідно статті 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Протокол про адміністративне правопорушення, складений відносно ОСОБА_1 , не відповідає вимозі частини першої статті 256 КУпАП, оскільки в ньому не вказано посаду особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
До протоколу про адміністративне правопорушення додано копії таких документів: 1) листа Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.02.2025 року № 130704-14/250-2025, адресованого ОСОБА_1 ; 2) інформації від 10.02.2025 року, виготовленої з вебсайту Укрпошти за посиланням: https://track.ukrposhta.ua, щодо надіслання рекомендованого листа № 0601108314927; 3) листа Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.01.2025 року № 130704-14/162-2025, адресованого Вищому професійному училищу № 34 м. Виноградів; 4) наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.12.2024 року № 70-з «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» з копією Додатку до наказу; 5) висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-10-25-002020-a, складеного головним державним аудитором відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Мурин В.Ф., затвердженого 08.01.2025 року заступником начальника управління начальником відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Миголинець С.; 6) непідписаного заперечення до висновку, складеного уповноваженою особою Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів ОСОБА_1 , у якому не зазначено дату складення, у відмітках про засвідчення яких відсутній підпис особи, яка засвідчила копії, а також копії наступних електронних документів: 1) запиту замовнику на пояснення від 25.12.2024 року; 2) відповіді замовника на пояснення від 28.12.2024 року «Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-10-25-002020-a»; 3) відповіді на звернення щодо висновку від 15.01.2025 року, які не містять дані про осіб, якими складено документи, відсутні відомості про те, з якої електронної системи їх виготовлено, у відмітках про засвідчення немає підпису особи, яка засвідчила копії.
Крім того, до протоколу про адміністративне правопорушення додано копії таких документів: 1) дубліката картки фізичної особи-платника податків, виданої 13.01.2011 року Державною податковою інспекцією у Виноградівському районі Закарпатської області; 2) наказу Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів від 02.07.2020 року № 54-К «Про уповноважену особу ОСОБА_1 »; 3) наказу Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів від 30.12.2021 року № 09 «Про припинення діяльності тендерного комітету, затвердження Положення про Уповноважену особу (в новій редакції)»; 4) положення про уповноважену особу, затвердженого наказом директора Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів ОСОБА_2 від 30.12.2021 року № 09; 5) тендерної документації відкритих торгів з особливостями, предмет закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, затвердженої протоколом уповноваженої особи Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів ОСОБА_1 від 01.11.2024 року № 26, з копіями Додатків №№ 1-5; 6) протоколу уповноваженої особи Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів ОСОБА_1 від 01.11.2024 року № 26 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою»; 7) протоколу № 27 від 11.11.2024 року рішення Уповноваженої особи ВПУ № 34 міста Виноградів (код ЄДРПОУ: 03068903) про відхилення тендерної пропозиції, складеного уповноваженою особою Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів ОСОБА_1 ; 8) протоколу уповноваженої особи Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів Лихтей К.В. від 15.11.2024 року № 28 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою», у відмітках про засвідчення яких не вказано дати засвідчення.
КУпАП не передбачено наслідок неправильного складення протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
КУпАП регулює питання відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, яким, згідно частини першої статті 9 КУпАП, визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Кримінальний процесуальний кодекс України (надалі - КПК України) регламентує порядок притягнення до відповідальності за вчинення злочину, яким, відповідно до частини першої статті 11 Кримінального кодексу України, є передбачене Кримінальним кодексом України суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб`єктом злочину.
Таким чином, КУпАП в частині порядку притягнення до адміністративної відповідальності та КПК України регулюють схожі процесуальні відносини, - процесуальні відносини, що виникають у зв`язку з притягненням до відповідальності за вчинення правопорушень, які (правопорушення) різняться тільки за ступенем суспільної шкідливості. Відтак, до процесуальних відносин, які не врегульовані КУпАП, можливим є застосування процесуальних норм КПК України, що регулюють подібні за змістом відносини.
У кримінальному провадженні суд встановлює доведеність чи недоведеність обвинувачення, тобто твердження про вчинення певною особою діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність, висунутого в обвинувальному акті.
Згідно положень пункту 3 частини третьої статті 314 КПК України в разі невідповідності обвинувального акта вимогам КПК України суд приймає рішення про повернення обвинувального акта прокурору.
У провадженні в справі про адміністративне правопорушення суд розглядає протокол про адміністративне правопорушення.
Виходячи з викладеного вище, за аналогією закону, наслідком невідповідності протоколу про адміністративне правопорушення вимогам КУпАП є повернення протоколу про адміністративне правопорушення з доданими документами органу, від якого протокол поступив до суду.
На підставі наведеного, керуючись статтями 256, 278, 283 КУпАП, суд
П О С Т А Н О В И В:
протокол про адміністративне правопорушення від 11.02.2025 року № 13-02-0024/2025 відносно ОСОБА_1 за частиною третьою статті 164-14 КУпАП з доданими документами повернути Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Постанова не підлягає оскарженню.
Суддя М. Д. Бак
Суд | Виноградівський районний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2025 |
Оприлюднено | 21.02.2025 |
Номер документу | 125280457 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення законодавства про закупівлі |
Адмінправопорушення
Виноградівський районний суд Закарпатської області
Бак М. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні