Не вказано
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяКИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Апеляційне провадження № 33/824/1323/2025
Справа № 761/44243/24
Головуючий в суді І інстанції Антонюк М.С.
Доповідач в суді ІІ інстанції Кашперська Т.Ц.
П О С Т А Н О В А
Іменем України
17 лютого 2025 року
м. Київ
Київський апеляційний суд у складі судді Кашперської Т.Ц., за участю секретаря Діденка А.С., розглянувши апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП,
в с т а н о в и в :
Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який є головою політичної партії «Нова політика», зареєстрованого та проживаючого за адресою АДРЕСА_1 , визнано винним у порушенні порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік та вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 грн., а також стягнуто судовий збір в дохід держави в розмірі 605,60 грн.
ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за те, що він, всупереч вимогам ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» порушив порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік (далі - Звіт), чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.
Так, згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 50-33/420 від 01 листопада 2024 року, складеного уповноваженою особою Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно до ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» Національне агентство з питань запобігання корупції здійснило перевірку Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт) за 2023 рік, поданого політичною партією «Нова політика», ідентифікаційний код - 21693906, далі - Партія) до Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру (далі - Реєстр).
За результатами перевірки відповідності відомостей, зазначених у Звіті Партії, відомостям, що містяться у реєстрах, інших інформаційно-телекомунікаційних та довідкових системах, Національним агентством встановлено неповноту інформації.
Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) Партія має 64 місцеві організації, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.
3 них 16 місцевих організацій знаходяться на тимчасово окупованій території відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року №309 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за №1668/39004:
- Алуштинська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37252372;
- Білогірська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37193616;
- Донецька міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37135198;
- Донецька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37087239;
- Енергодарська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36420977;
- Красноперекопська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37143167;
- Кримська республіканська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26135789;
- Макіївська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37112102;
- Маріупольська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37121824;
- Мелітопольська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36968908;
- Нижньогірська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37192366;
- Новоазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36717488;
- Приазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 28042796;
- Приазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38042796;
- Севастопольська регіональна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26152664;
- Якимівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38087711.
Державна реєстрація Олександрійської міської організації політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36526186 скасована.
Водночас інформація про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру 47 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, не додано до Звіту Партії за 2023 рік:
- Білопільська міська партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37601021;
- Білопільська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38020175;
- Білоцерківська міська партійна організація «Нова політика», ідентифікаційний код 37235865;
- Білоцерківська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37235850;
- Біляївська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37796430;
- Бородянська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36965179;
- Бучанська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36827037;
- Варвинська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36326652;
- Великомихайлівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37838605;
- Вінницька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33462663;
- Волинська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37319735;
- Дарницька районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37219686;
- Деснянська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 32978755;
- Дніпропетровська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26049653;
- Єланецька районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36902721;
- Житомирська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33802549;
- Жовківська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36761893;
- Закарпатська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33537120;
- Запорізька міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36576691;
- Запорізька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37301403;
- Івано-Франківська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33860050;
- Івано-Франківська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33426819;
- Іллічівська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 39728403;
- Київська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37145379;
- Кіровоградська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37231991;
- Красноармійська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36975852;
- Львівська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33533702;
- Макарівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37051129;
- Миколаївська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37279187;
- Оболонська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37195812;
- Полтавська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37710064;
- Регіональна партійна організація у чернівецькій області політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37533046;
- Рівненська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37131125;
- Святошинська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37310308;
- Солом?янська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37210259;
- Ставищенська районна партійна організація «Нова політика», ідентифікаційний код 36403365;
- Сумська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37430284;
- Тернопільська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33455970;
- Фастівська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36937204;
- Фастівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36937178;
- Харківська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37092317;
- Харківська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26148415;
- Херсонська обласна організація партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36944782;
- Хмельницька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26094240;
- Черкаська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36861277;
- Чернігівська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36823556;
- Чорноморська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37561995.
Відповідно до пункту 6 розділу IV Порядку подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру, затвердженого наказом Національного агентства від 19 лютого 2021 року №102/21, після підписання керівниками (уповноваженими особами) Звіти місцевих організацій політичної партії, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи, автоматично формуються як додатки до Звіту, що подається до Національного агентства, та є його невід?ємними частинами.
Під час формування Звітів політичною партією в Реєстрі автоматично завантажується інформація про місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи (назва ідентифікаційний код) та про звіти місцевих організацій політичної партії (назва, дата поданого звіту, файл звіту).
Таким чином, керівнику (уповноваженій особі) Партії при формуванні Звітів надається можливість перевірки переліку місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, та, за потреби, вчинити дії, пов?язані із організацією внесення інформації до Реєстру про відсутні місцеві організації.
Отже, неподання Партією відомостей про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру всіх місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, за 2023 рік є порушенням частин 9, 11 та 13 статті 17 Закону.
Відповідно до абзаців другого та четвертого пункту 6 розділу III Порядку проведення перевірки звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру, затвердженого наказом Національного агентства від 14 січня 2021 року №6/21, зазначене є грубим порушенням встановлених вимог щодо оформлення Звітів.
Під час перевірки відповідності відомостей, зазначених у Звіті Партії, з відомостями, що містяться у реєстрах, банках даних, інших інформаційно-комунікаційних та довідкових системах, відкритих базах даних, виявлено, що у звітному періоді здійснену державну реєстрацію змін органів управління, мети, змін у складі керівних органів, до статуту Партії та особи, яка може вчиняти дії від імені Партії, прийнятих на підставі рішень XVI Позачергового З?їзду Партії від 29 листопада 2023 року, а також змін інформації щодо здійснення зв?язку та місцезнаходження Партії.
Водночас у Звіті Партії не відображено відомості щодо спонсорських внесків на загальну суму 2 430,00 грн. у вигляді оплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації внесення змін до відомостей про Партію, у т.ч. за скорочення термінів з надання цих послуг.
Пунктом 1 частини 3, частини 4 статті 14 Закону визначено, що надання матеріальної та фінансової підтримки політичним партіям здійснюється у формі внесків на підтримку партій.
Внеском на підтримку політичної партії є грошові кошти чи інше майно, переваги, пільги, послуги, позики (кредити), нематеріальні активи, будь-які інші вигоди нематеріального або негрошового характеру, у тому числі членські внески членів політичної партії, спонсорство третіми особами заходів чи іншої діяльності на підтримку партії, товари, роботи, послуги, надані або отримані безоплатно чи на пільгових умовах ( за ціною, нижчою за ринкову вартість ідентичних або подібних робіт, товарів та послуг на відповідному ринку), отримані політичною партією, її місцевою організацією, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи.
Таким чином, не відображення у Звіті Партії за 2023 рік відомостей про отримані внески у вигляді сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін на користь Партії, у т.ч. за скорочення термінів з надання цих послуг, є порушенням частини дев?ятої статті 17 Закону та підпункту 1 пункту 10 розділу II, абзацу другого пункту 1 розділу ІІІ Положення.
У пункті 6 «Нематеріальні активи» розділу І «Майно та нематеріальні активи» Звіту Партії не відображено інформацію про наявні у власності Партії торговельні марки (прапор, розпізнавальний знак) - свідоцтво про державну реєстрацію символіки політичної партії від 15 лютого 2012 року № 811, інформація про які розміщена за посиланням minjust.gov.ua/dep/ddr/reestr-simvolik-gromadskih-formuvan, що є порушенням пункту 1 частини дев?ятої статті 17 Закону.
Виявлені порушення зафіксовано у Висновку про результати перевірки Звіту Партії за 2023 рік від 17 червня 2024 року №644, затвердженого наказом Національного агентства від 17 червня 2024 року №155/24, який опубліковано на офіційному вебсайті Національного агентства відповідно до вимог частини 25 статті 17 Закону.
Отже, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.
Не погоджуючись з даною постановою, ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу 09 січня 2025 року, в якій просив скасувати постанову суду першої інстанції через недослідження всіх матеріалів і доказів у справі, що є порушенням норм процесуального права, в результаті чого грубо порушені права голови партії.
Обґрунтовуючи апеляційну скаргу, посилався на те, що партія подала звіти від місцевих організацій, незважаючи на воєнний стан, які були надані в додатку до звіту. Діяльності у організацій не було.
Звертав увагу, що партія повідомляла НАЗК про помилки в роботі реєстру, через що технічно було неможливо сформувати звіт, надсилала офіційний лист, який також додається.
Вказував, що у партії є символіка, зареєстрована державою, так же, як статут і програма, і державі про це було відомо. Накладати на партію стягнення у вигляді штрафу за неповідомлення у звіті інформації про символіку вважав абсурдним, оскільки суть порушення є незрозумілою.
Наголошував, що в жодному нормативному документі не вказано обов`язку зазначати інформацію про символіку в звіті.
Пояснював, що за внесення змін до відомостей про партію було сплачено адміністративний збір та послуги нотаріуса, про що державі також відомо. Квитанції подано до Міністерства юстиції України, тому суть адміністративного стягнення є незрозумілою, будь-які корупційні порушення відсутні.
Крім того, до апеляційної скарги долучене клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження, мотивоване тим, що копію постанови суду першої інстанції ним отримано до електронного кабінету 28 грудня 2024 року і в цей же день вперше подано апеляційну скаргу, яку повернуто постановою Київського апеляційного суду 08 січня 2024 року. Апеляційна скарга подається невідкладно повторно.
Вирішуючи заяву ОСОБА_1 про поновлення строку на апеляційне оскарження, апеляційний суд враховує наступне.
Відповідно до статті 289 КУпАП скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
З матеріалів справи встановлено, що строк на оскарження постанови ОСОБА_1 пропустив з поважних причин, оскільки розгляд справи судом першої інстанції проведено у відсутності ОСОБА_1 , копію постанови Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року ним отримано в електронний кабінет 28 грудня 2024 року і цього ж дня вперше подано апеляційну скаргу, яку повернуто постановою Київського апеляційного суду від 07 січня 2025 року в зв`язку з пропуском строку на апеляційне оскарження та відсутністю клопотання про його поновлення.
За наведених обставин та з метою забезпечення реалізації права ОСОБА_1 на допуск до правосуддя, в якому не може бути відмовлено з формальних підстав, апеляційний суд визнає поважними причини пропуску строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції та вважає за необхідне поновити цей строк.
До апеляційної скарги надано нові докази, а саме примірник звітних даних місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи, звітна інформація; повідомлення про звіти місцевих організацій № 1 від 18 квітня 2024 року на адресу НАЗК, складене головою політичної партії ОСОБА_1 , згідно яких інформація про місцеві організації зі статусом юридичної особи та необхідні відомості стосовно даних, які повинні бути відображені у звітах, Партія надає у вигляді додатку, тому що кабінет НАЗК не синхронізовано з ЄДРПОУ; скарга на незадовільну роботу облікового запису політичної партії в Politdata № 1 від 23 березня 2024 року, складена головою політичної партії ОСОБА_1 , згідно якої протягом цілого дня партія не може заповнити та подати звіти, існують наступні помилки: неможливо створити або відреагувати організації, в тому числі центральну партію, видає помилку - «статус не задано»; неможливо подати звіт в принципі. Зазначив, що партія повернеться до подання звітів, коли реєстр буде працювати належним чином, про що просив повідомити на електронну адресу.
Дослідивши апеляційну скаргу та матеріали справи, апеляційний суд приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з огляду на таке.
Відповідно до вимог ст. 245 КУпАП, завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідальність за ст. 212-21 КУпАП настає за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.
Статтею 251 КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Висновки суду першої інстанції про доведеність факту порушення ОСОБА_1 встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік стверджуються зібраними у справі доказами, а саме:
даними протоколу про адміністративні правопорушення №50-33/420 від 01 листопада 2024 року, складеним стосовно ОСОБА_1 ;
даними звіту політичної партії «Нова політика» про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік;
даними висновку про результати перевірки Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 17 червня 2024 року № 644, затвердженого наказом Національного агентства від 17 червня 2024 року № 155/24, а також іншими наданими суду на дослідження доказами.
Судом встановлено, що повноваження ОСОБА_1 як керівника партії «Нова політика» підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Враховуючи норми ст. 19 Закону України «Про політичні партії в Україні», а також приписи ст. 7, 9, 23, 24 КУпАП, суб`єктом вчинення правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, є керівник партії або його уповноважена особа.
Отже, встановивши, що ОСОБА_1 всупереч вимогам ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» порушив порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік, не забезпечивши повноту інформації, яка має бути зазначена у Звіті, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, з яким погоджується апеляційний суд, що ОСОБА_1 як керівник партії підлягає адміністративній відповідальності за ст. 212-21 КУпАП.
Дослідивши вказані докази та надавши їм належну правову оцінку, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, наявності підстав для притягнення його до відповідальності та на законних підставах наклав на нього стягнення, належним чином мотивувавши своє рішення.
Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях, зокрема, по справам «Кобець проти України» від 14 лютого 2008 року, «Берктай проти Туреччини» від 08 лютого 2001 року, «Леванте проти Латвії» від 07 листопада 2002 року неодноразово вказує, що оцінюючи докази, суд застосовує принцип доведення «за відсутності розумних підстав для сумніву», що може бути результатом цілої низки ознак або достатньо вагомих, чітких і узгоджених між собою неспростовних презумпцій.
У справі «Barbera, Messegu and Jabardo v. Spain» від 06 грудня 1998 року, Європейський суд з прав людини встановив, що принцип презумпції невинуватості вимагає серед іншого, щоб виконуючи свої обов`язки, судді не починали розгляд справи з упередженої думки, щоб особа скоїла правопорушення, яке ставиться їй в провину; всі сумніви, щодо її винуватості повинні тлумачитися на користь цієї особи.
Наявні у справі докази жодних підстав для сумнівів у винуватості ОСОБА_1 не викликають.
Позиція ОСОБА_1 , яку він висловив в апеляційній скарзі щодо невизнання своєї вини, нерозуміння ним суті адміністративного стягнення, а фактично незгода із вимогами закону, яким встановлено порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, розцінюється апеляційним судом як спосіб захисту та уникнення від відповідальності за вчинене правопорушення.
Доводи апеляційної скарги, що партія подала звіти від місцевих організацій, незважаючи на воєнний стан, в додатку до звіту, не підтверджуються належними та допустимими доказами, оскільки наявні в додатках до апеляційної скарги примірник звітних даних місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи, звітна інформація, як і повідомлення про звіти місцевих організацій № 1 від 18 квітня 2024 року на адресу НАЗК, складене головою політичної партії ОСОБА_1 , як і скарга на незадовільну роботу облікового запису політичної партії в Politdata № 1 від 23 березня 2024 року, складена головою політичної партії ОСОБА_1 , не містять будь-яких доказів їх направлення до НАЗК.
У відповідності до ст. 23 КУпАП метою адміністративного стягнення є виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
За змістом ч. 2 ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, крім випадків накладення стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксованому в автоматичному режимі.
Зазначені вимоги закону судом першої інстанції, при розгляді справи про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 КУпАП та накладенні на нього стягнення у виді штрафу були дотримані у повній мірі.
Апеляційний суд приймає до уваги, що апеляційна скарга не містить доводів щодо міри відповідальності, призначеної судом першої інстанції, та щодо обставин, які могли бути не враховані судом при накладенні стягнення.
Враховуючи вищевикладене, доводи апеляційної скарги, що при ухваленні постанови судом були порушені норми матеріального і процесуального права, висновки суду не відповідають обставинам справи, доведені обставини, що мають значення для справи, які суд вважав не встановленими, а також не враховано при винесенні постанови відсутність доказів її винної поведінки, не знайшли свого підтвердження під час апеляційного перегляду.
Наведене вказує на необґрунтованість поданої апеляційної скарги та відсутність підстав для її задоволення.
Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року щодо ОСОБА_1 відповідає вимогам закону, підстав для її зміни чи скасування суд не вбачає, у зв`язку із чим залишає постанову без змін, апеляційну скаргу - без задоволення.
Керуючись ст. 294 КУпАП, суд,
п о с т а н о в и в :
Клопотання ОСОБА_1 про поновлення строку на апеляційне оскарження задовольнити та поновити строк на апеляційне оскарження постанови Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року.
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.
Постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 16 грудня 2024 року, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.
Суддя Кашперська Т.Ц.
Суд | Не вказано |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2025 |
Оприлюднено | 24.02.2025 |
Номер документу | 125330001 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Київський апеляційний суд
Кашперська Тамара Цезарівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні