Вінницький окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяРІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
20 лютого 2025 р. Справа № 120/14441/24
Вінницький окружний адміністративний суд у складі судді Чернюк Алли Юріївни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Позовні вимоги мотивовані протиправністю, на думку позивача, дій ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відмови в наданні йому відстрочки від призову під час мобілізації, відповідно до п.2 ч.3 ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 04.11.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, за наявними у справі матеріалами (письмове провадження).
19.11.2024 року до суду від представника відповідача надійшов відзив, в якому він проти позову заперечує в повному обсязі. Зазначає, що позивачем не підтверджено, що установа в якій він працює є науковою, в зв`язку з чим у наданні відстрочки було відмовлено.
29.11.2024 року представником позивача подано відповідь на відзив.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 працює в Науковій установі «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» (далі по тексту НУ «НДІ ШІСН») на умовах повного робочого дня, де займає посаду головного наукового співробітника з 1.0 розміром частки ставки, що підтверджується довідкою НУ «НДІ ШІСН» від 26.09.2024 року вих. № 1-26092024.
Окрім цього, ОСОБА_1 захистив у Дніпровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна дисертацію за спеціальністю «Залізнична колія» та здобув науковий ступінь кандидата технічних наук, про що на підставі рішення атестаційної колегії від 29.06.2021 року отримав диплом серії НОМЕР_1 .
ОСОБА_1 , являючись кандидатом технічних наук, є науковим працівником наукової установи Наукової установи «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» вважаючи, що він має право на отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період, 30.09.2024 року звернувся із письмовою заявою до ІНФОРМАЦІЯ_1 для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період на підставі пункту 2 частини 3 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
На вказане звернення позивач отримав відмову у вигляді повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 08.10.2024 року № 7611, з якого слідує, що ОСОБА_1 підлягає призову на військову службу під час мобілізації на особливий період на загальних підставах.
З даного повідомлення також вбачається, що рішення про відмову було ухвалене комісією ІНФОРМАЦІЯ_2 протоколом № 21 від 03.10.2024 року. Причиною відмови ОСОБА_1 у наданні вказаної відстрочки ІНФОРМАЦІЯ_3 вказав «непідтвердження належності НУ «НДІ ШІСН» до наукових установ та організацій, які мають науковий ступінь згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».
Вважаючи протиправною таку відмову у наданні відстрочки, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
За ч. 5 ст. 22 Закону №3543-XII порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період визначається Кабінетом Міністрів України.
Цей порядок визначає порядок надання військовозобов`язаним та резервістам відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період та її оформлення.
Згідно п. 2 ч. 3 ст. 23 Закону №3543-XII призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також наукові і науково-педагогічні працівники закладів вищої та фахової передвищої освіти, наукових установ та організацій, які мають науковий ступінь, і педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, закладів загальної середньої освіти, за умови що вони працюють відповідно у закладах вищої чи фахової передвищої освіти, наукових установах та організаціях, закладах професійної (професійно-технічної) чи загальної середньої освіти за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки.
Відповідно до ч. 7 ст. 23 Закону №3543-XII перевірка підстав щодо надання військовозобов`язаним відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та її оформлення здійснюється територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки.
Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року №560 (далі Порядок №560).
За п. 1 Порядку №560 він, серед іншого, визначає процедуру надання військовозобов`язаним та резервістам відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період та її оформлення.
Відповідно до п. 56 Порядку №560 відстрочка від призову на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період надається військовозобов`язаним з підстав, визначених статтею 23 Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію.
Пунктом 58 Порядку №560 встановлено, що за наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов`язані (крім заброньованих та посадових (службових) осіб, зазначених у підпунктах 16-23 пункту 1 додатка 5) особисто подають на ім`я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов`язаного підлягає обов`язковій реєстрації.
Згідно з п. 60 Порядку №560 Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.
Комісія зобов`язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.
На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.
Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв`язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.
У разі позитивного рішення військовозобов`язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.
У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов`язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.
До ухвалення комісією рішення військовозобов`язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації надається на строк дії відповідних законних підстав, але не більш як на строк проведення мобілізації, встановлений Указом Президента України. У разі продовження строку проведення мобілізації перевірка підстав у військовозобов`язаного на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, крім підстав, зазначених у пункті 2 частини першої, пунктах 3, 4, 5 частини третьої статті 23 Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію, здійснюється за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
Додатком №5 до Порядку №560 затверджено Перелік документів, що подаються військовозобов`язаним для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації відповідно до підстав, зазначених у статті 23 Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію (далі Перелік).
Згідно Переліку для п. 2 ч. 3 ст. 23 Закону № 3543-XII надаються: довідка закладу освіти або наукової установи (організації) про займану посаду за основним місцем роботи та розмір частки ставки під час оплати праці, диплом про науковий ступінь.
Як вже встановлено судом, ОСОБА_1 працює в Науковій установі «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» (далі по тексту НУ «НДІ ШІСН») на умовах повного робочого дня, де займає посаду головного наукового співробітника з 1.0 розміром частки ставки, що підтверджується довідкою НУ «НДІ ШІСН» від 26.09.2024 року вих. № 1-26092024.
Окрім цього, ОСОБА_1 захистив у Дніпровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна дисертацію за спеціальністю «Залізнична колія» та здобув науковий ступінь кандидата технічних наук, про що на підставі рішення атестаційної колегії від 29.06.2021 року отримав диплом серії НОМЕР_1 .
ОСОБА_1 , являючись кандидатом технічних наук, є науковим працівником наукової установи Наукової установи «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» вважаючи, що він має право на отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період, 30.09.2024 року звернувся із письмовою заявою до ІНФОРМАЦІЯ_1 для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період на підставі пункту 2 частини 3 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
На вказане звернення позивач отримав відмову у вигляді повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 08.10.2024 року № 7611, з якого слідує, що ОСОБА_1 підлягає призову на військову службу під час мобілізації на особливий період на загальних підставах.
З даного повідомлення також вбачається, що рішення про відмову було ухвалене комісією ІНФОРМАЦІЯ_2 протоколом № 21 від 03.10.2024 року. Причиною відмови ОСОБА_1 у наданні вказаної відстрочки ІНФОРМАЦІЯ_3 вказав «непідтвердження належності НУ «НДІ ШІСН» до наукових установ та організацій, які мають науковий ступінь згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».
Проаналізувавши підстави відповідача щодо відмови у наданні позивачу відстрочки, норми чинного законодавства, суд зазначає, що дане рішення не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
Як зазначалося судом, згідно п. 2 ч. 3 ст. 23 Закону №3543-XII призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також наукові і науково-педагогічні працівники закладів вищої та фахової передвищої освіти, наукових установ та організацій, які мають науковий ступінь, і педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, закладів загальної середньої освіти, за умови що вони працюють відповідно у закладах вищої чи фахової передвищої освіти, наукових установах та організаціях, закладах професійної (професійно-технічної) чи загальної середньої освіти за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки.
Для отримання вказаної відстрочки такі наукові працівники мають надати документи, що підтверджують право на відстрочку, довідку закладу освіти або наукової установи (організації) про займану посаду за основним місцем роботи та розмір частки ставки під час оплати праці, диплом про науковий ступінь.
Наукові ступені і вчені звання кваліфікаційна система в науковій та науково-педагогічній діяльності, державне визнання рівня кваліфікації вченого, що є критеріями ранжування наукових і науково-педагогічних працівників. В Україні присуджують наукові ступені доктора філософії і доктора наук, до 2021 року кандидата наук.
Термін «науковий ступінь» стосується саме особи, а не закладів вищої та фахової передвищої освіти, наукових установ та організацій. Термін «науковий ступінь» передбачений статтями 28 (Наукові ступені і вчені звання) та 28-1 (Присудження наукового ступеня доктора наук) Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», зокрема: Згідно положень статті 28, вчені мають право на здобуття відповідно до законодавства наукових ступенів доктора філософії і доктора наук та присвоєння вчених звань старшого дослідника, доцента і професора. Присудження наукових ступенів та присвоєння вчених звань є державним визнанням рівня кваліфікації вченого. Присудження наукового ступеня доктора філософії, присвоєння вчених звань здійснюється відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Присудження наукового ступеня доктора наук здійснюється відповідно до цього Закону. Наявність відповідного наукового ступеня або вченого звання може бути кваліфікаційною вимогою для зайняття науковим працівником відповідної посади.
Доктор наук це науковий ступінь, що здобувається особою на основі ступеня доктора філософії (кандидата наук) за науковою спеціальністю та передбачає набуття найвищих компетентностей у галузі розроблення і впровадження методології дослідницької роботи, проведення оригінальних досліджень, отримання наукових результатів, що забезпечують розв`язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення та опубліковані у наукових виданнях. 2. Документами про науковий ступінь є дипломи доктора філософії, кандидата наук, доктора наук.
У дипломах кандидата наук, доктора наук зазначається інформація про здобутий особою науковий ступінь, галузь науки, спеціальність, назву наукової установи чи закладу вищої освіти, у спеціалізованій вченій раді яких захищено дисертацію (Стаття 28-1).
У свою чергу, згідно пунктів 16, 20, 26, 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», наукова (науково-дослідна, науково-технологічна, науково-технічна, науково- практична) установа (далі наукова установа) юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, утворена в установленому законодавством порядку, для якої наукова та (або) науково-технічна діяльність є основною; науковий працівник вчений, який має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня, відповідно до трудового договору (контракту) професійно провадить наукову, науково-технічну, науково-організаційну, науково-педагогічну діяльність та має відповідну кваліфікацію незалежно від наявності наукового ступеня або вченого звання, підтверджену результатами атестації у випадках, визначених законодавством; науково-технічна діяльність наукова діяльність, спрямована на одержання і використання нових знань для розв`язання технологічних, інженерних, економічних, соціальних та гуманітарних проблем, основними видами якої є прикладні наукові дослідження та науково-технічні (експериментальні) розробки; основна діяльність наукових установ проведення фундаментальних досліджень, прикладних наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, надання науково-технічних послуг, проведення наукової і науково-технічної експертизи, підготовка наукових кадрів, розвиток і збереження наукової інфраструктури.
Згідно статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», суб`єктами наукової і науково-технічної діяльності є наукові працівники, науково- педагогічні працівники, аспіранти, ад`юнкти і докторанти, інші вчені, наукові установи, університети, академії, інститути, музеї, інші юридичні особи незалежно від форми власності, що мають відповідні наукові підрозділи, та громадські наукові організації.
Згідно статті 6 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», науковий працівник провадить наукову (науково-технічну, науково-організаційну, науково-педагогічну) діяльність у наукових установах, закладах вищої освіти, наукових підрозділах установ, організацій, підприємств.
Згідно статті 7 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», в Україні діють наукові установи державної, комунальної та приватної форм власності, які мають рівні права у здійсненні наукової, науково-технічної та інших видів діяльності. Наукова установа діє на підставі статуту (положення) чи іншого установчого документа, що затверджуються в установленому порядку. Наукова установа є юридичною особою та може мати статус неприбуткової організації. Утворення, реорганізація та ліквідація державних наукових установ здійснюються в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.
Згідно офіційних даних «YOU CONTROL» у мережі Інтернет Наукова установа «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» «є юридичною особою, її повне найменування cтаном на момент виникнення спірних правовідносин ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НАУКОВА УСТАНОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА СУСПІЛЬНИХ НАУК, скорочена назва НУ «НДІ ШІСН», код ЄДРПОУ 45306469, зареєстрована 16.01.2024 року (м. Київ, вул. Січових стрільців, б. 21, офіс 501).
Її види діяльності за класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД), основний: 72.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук; інші: 09.10 Надання допоміжних послуг у сфері добування нафти та природного газу 09.90 Надання допоміжних послуг у сфері добування інших корисних копалин та розроблення кар`єрів 18.11 Друкування газет 18.12 Друкування іншої продукції 18.13 Виготовлення друкарських форм і надання інших поліграфічних послуг 18.20 Тиражування звуко-, відеозаписів і програмного забезпечення 58.11 Видання книг 58.12 Видання довідників і каталогів 58.13 Видання газет 58.14 Видання журналів і періодичних видань 58.19 Інші види видавничої діяльності 58.29 Видання іншого програмного забезпечення 62.01 Комп`ютерне програмування 62.02 Консультування з питань інформатизації 63.91 Діяльність інформаційних агентств 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у. 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах 71.20 Технічні випробування та дослідження 72.11 Дослідження й експериментальні розробки у сфері біотехнологій 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у. 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок 85.59 Інші види освіти, н.в.і.у. 85.60 Допоміжна діяльність у сфері освіти 94.12 Діяльність професійних громадських організацій.
Вищевказане свідчить про те, що ОСОБА_1 має науковий ступінь кандидата технічних наук, він є науковим працівником головним науковим співробітником, він працює у науковій установі Науковій установі «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» за основним місцем роботи з 1.0 розміром частки ставки.
У свою чергу, Наукова установа «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» є належним чином зареєстрованою та повноцінною юридичною особою і науковою установою приватної форми власності.
При цьому, суд звертає увагу, що чинним законодавством не передбачено наявність наукового ступеню у наукових установах, науковий ступінь може мати лише особа, а не установа.
Таким чином, кандидат технічних наук та головний науковий працівник Наукової установи «Науково-дослідний інститут штучного інтелекту та суспільних наук» ОСОБА_1 , маючи законне право на отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період, подав відповідну заяву на її отримання до ІНФОРМАЦІЯ_1 , який протоколом № 21 від 03.10.2024 року незаконно відмовив у наданні відповідної відстрочки.
На підставі вказаного, суд вважає обґрунтованими вимоги позивача визнання протиправним рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відмови в наданні йому відстрочки від призову під час мобілізації, відповідно до п.2 ч.3 ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», оформлене протоколом № 21 від 03.10.2024 року.
При цьому, суд звертає увагу, що обов`язок особисто подати заяву, не є тотожним обов`язку особисто прибути до відповідача, при цьому ні Закон України «Про військовий обов`язок і військову службу», ні Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", ні Порядок №560 не зобов`язують військовозобов`язаного особисто прибувати до територіального центру комплектування та соціальної підтримки для реалізації права на відстрочку від призову під час мобілізації з підстав, передбачених статтею 23 Закону № 3543-ХІІ, а тому, посилання відповідача в цій частині, вважаю необґрунтованими.
Водночас, оскільки відповідачем наразі не реалізовано належним чином наявну у ньому компетенцію щодо надання відстрочки, з метою ефективного захисту прав позивача суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача-як суб`єкта владних повноважень, який і вчинив спірні дії, повторно розглянути заяву позивача про надання відстрочки, з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.
За вказаних обставин, позовні вимоги в цій частині також підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
В силу вимог ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій, суд приходить до переконання, що заявлений позов належить задовольнити.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, судові витрати позивача на сплату судового збору в розмірі 1211,20 грн. належить стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст. 73 - 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 оформлене протоколом № 21 від 03.10.2024 року щодо відмови ОСОБА_1 в наданні відстрочки від призову під час мобілізації, відповідно до п.2 ч.3 ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_4 повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про надання відстрочки від призову під час мобілізації, на підставі п.2 ч.3 ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні, та прийняти рішення згідно з вимогами законодавства.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 1211,20 грн. (одна тисяча двісті одинадцять гривень 20 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_2 )
Відповідач: ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 )
СуддяЧернюк Алла Юріївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2025 |
Оприлюднено | 24.02.2025 |
Номер документу | 125334070 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Чернюк Алла Юріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні