Придніпровський районний суд м.Черкаси
Справа № 711/377/25
Номер провадження2/711/717/25
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 лютого 2025 року Придніпровський районний суд м. Черкаси в складі:
головуючого судді Казидуб О.Г.
при секретарі Шульга А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Черкаси цивільну справу за позовом Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про стягнення боргу за послуги з вивезення твердих побутових відходів, інфляційних, 3% річних,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (18003, м. Черкаси, вул. Чайковського, 117, ЄДРПОУ 03328652) звернувся до суду зпозовом до ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , РНОКПП в матеріалах справи відсутній), ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , АДРЕСА_1 , РНОКПП в матеріалах справи відсутній), ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , АДРЕСА_1 , РНОКПП в матеріалах справи відсутній), ОСОБА_4 , ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , АДРЕСА_1 , РНОКПП в матеріалах справи відсутній) про стягнення боргу за послуги з вивезення твердих побутових відходів, інфляційних, 3% річних.
Позовна заява мотивована тим, що На виконання постанови КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» № 1070 від 10.12.2008 року, виконавчий комітет Черкаської міської ради своїм рішенням № 564 від 29.05.2015 року визнав надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Черкаси КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.
04.06.2015 року між КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР та виконавчим комітетом Черкаської міської ради укладено Договір про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси, термін дії якого продовжено до 31.05.2025 року.
КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР належним чином виконує взяті на себе зобов`язання щодо надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та території м. Черкаси та здійснює вивезення твердих побутових відходів згідно з графіком.
Відповідачі є власниками (співвласниками, наймачами) та зареєстровані в квартирі АДРЕСА_2 . Квартира знаходиться у багатоквартирному житловому будинку, вивезення ТПВ якого здійснює КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР.
Особовий рахунок № НОМЕР_1 відкрито на ОСОБА_4 .
Згідно інформації Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» ЧМР за вищевказаною адресою зареєстровано 5 осіб, а саме, повнолітні ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та неповнолітня ОСОБА_5 , 2010 р.н., а отже являються споживачами послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Черкаси.
В порушення зобов`язань щодо оплати за послуги, які надає позивач, відповідачі не здійснюють їх оплату, та за період з 01.03.2011 року по 31.12.2024 року у них виникла заборгованість, яка становить 13421 грн. 85 коп.
Крім того, за даний період нараховані інфляційні в сумі 4064 грн. 25 коп. та 3% річних в сумі 391 грн. 66 коп.
Просить стягнути солідарно з відповідачів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 на користь КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів в сумі 13421 грн. 85 коп., інфляційні в сумі 4064 грн. 25 коп., 3% річних в сумі 391 грн. 66 коп., а всього 17877 грн. 76 коп. Стягнути з відповідачів сплачений позивачем судовий збір в сумі 3028 грн. 00 коп.
23 січня 2025 року ухвалою суду відкрито спрощене позовне провадження по справі та призначено її до судового розгляду.
Представник КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР в судове засідання не зявився, надавши через систему «Електронний суд» заяву, в якій просить здійснювати розгляд справи без їхньої участі за наявними у справі матеріалами. Також зазначено, що позовні вимоги підтримують та просять задоволити їх в повному обсязі. Проти винесення заочного рішення не заперечують.
Відповідачі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 в судове засідання не з`явилися, не повідомивши суд про причини неявки, хоча про день, час та місце розгляду справи повідомлялись у встановленому законом порядку - шляхом направлення судових повісток за адресою, за якою рахується борг, яка також є їх зареєстрованим місцем проживання. Натомість судові повістки-повідомлення повернулись до суду без вручення відповідачам з причин відсутності останніх за вказаною адресою, а також за закінченням терміну зберігання, що в контексті положень п. 3, 4 ч. 8 ст. 128, ч. 10 ст. 130 ЦПК суд вважає належним повідомленням відповідачів. Додатково судом вживались заходи з повідомлення відповідачів шляхом розміщення оголошення про виклик в судове засідання на веб-сайті суду.
Отже, будучи належним чином повідомленими про час і місце розгляду справи, відповідачі не з`явились в судове засідання та не повідомили про причини неявки, внаслідок чого на підставі ч. 4 ст. 223, ч. 1 ст. 280 ЦПК України судом, за згодою представника позивача, викладеної в письмовій заяві від 10.02.2025р., прийнято рішення про заочний розгляд справи.
Дослідивши письмові матеріали справи та оцінивши надані учасниками справи докази, судом встановлені наступні обставини справи та відповідні їм правовідносини.
Згідно зі статтею 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.
Статтею 13 ЦПК України встановлено, що суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно до положень ст.ст. 12, 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками процесу. Доказування не може ґрунтуватись на припущеннях.
Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (ст. 80 ЦПК України).
Частиною другою статті 95 ЦПК України передбачено, що письмові докази подаються в оригіналі або належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки, регулюютьсяЗаконом України «Про житлово-комунальні послуги».
Пунктом 5ч.1ст.1Закону України«Про житлово-комунальніпослуги» встановлено,що житлово-комунальніпослуги це результатгосподарської діяльності,спрямованої назабезпечення умовпроживання та/абоперебування осібу житловихі нежитловихприміщеннях,будинках іспорудах,комплексах будинківі спорудвідповідно донормативів,норм,стандартів,порядків іправил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.
Згідно зі статтею 5 вказаного Закону до житлово-комунальних послуг належать: житлова послуга (послуга з управління багатоквартирним будинком) та комунальні послуги (послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами).
Статтями 7, 8 вказаного вище Закону визначені права та обов`язки споживачів й виконавця комунальних послуг. Зокрема, правом споживача є одержання своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно з законодавством і умовами договорів, а обов`язком споживача - є укладення договору про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом, а також оплата наданих житлово-комунальних послуг за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами. Обов`язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, а також підготовка та укладення із споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором. При цьому, п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону передбачено, що споживач зобов`язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом.
Згідно з ч. 1 ст. 64 ЖК України члени сім`ї наймача, які проживають разом з ним, користуються нарівні з наймачем усіма правами і несуть усі обов`язки, що випливають з договору найму жилого приміщення. Повнолітні члени сім`ї несуть солідарну з наймачем майнову відповідальність за зобов`язаннями, що випливають із зазначеного договору.
За змістом ст.ст. 67-68, 162 ЖК України, наймач чи власник житла зобов`язаний своєчасно вносити плату за комунальні послуги по затвердженим тарифам. Плата за комунальні послуги вноситься щомісячно.
Крім того, згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач здійснює оплату за спожиті житлово-комунальні послуги щомісяця, якщо інший порядок та строки невизначені відповідним договором. Споживач не звільняється від оплати житлово-комунальних послуг, отриманих ним до укладення відповідного договору.
Згідно з ч. 5 ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», відмова споживача (іншої особи, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача) від укладання договору з виконавцем комунальної послуги не звільняє його від обов`язку оплати фактично спожитої комунальної послуги, наданої таким виконавцем.
В судовому засіданні встановлено, що позивач Комунальне підприємство«Черкаська службачистоти» Черкаськоїміської радиє виконавцем(надавачем)послуг звивезення твердихта рідкихпобутових відходів.Зазначене стверджується:постановою КМУ№1070від 10.12.2008р.«Про затвердженняПравил наданняпослуг зповодження зпобутовими відходами»;постановою КМУ№835від 08.08.2023р.«Про затвердженняПравил наданняпослуг зуправління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами»; рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради №252 від 01.03.2011 року, яким визначено Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради надавечем послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів; рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради №564 від 29.05.2015р., яким введено в дію рішення конкурсної комісії (протокол №2 від 26.05.2015р.) щодо визначення переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Черкаси Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (термін надання послуг п`ять років з дня укладення договору); Договором на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси від 04.06.2015р., укладеним між виконавчим комітетом Черкаської міської ради та Комунальним підприємством «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради. /а.с. 22, 23, 24, 7-9, 10/.
Так, відповідно до умов вищевказаного Договору на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси від 04.06.2015р. виконавець КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради зобов`язався згідно з графіком надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси, - термін дії договору до 31.05.2020р. /а.с. 7-9/.
Відповідно до Додаткової угоди №1 від 02.03.2020р. до Договору на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси від 04.06.2015р. сторонами продовжено строк дії основного Договору від 04.06.2015р. до 31.05.2025р. /а.с. 10/.
На виконання вимог ст.ст. 26, 32, 33 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року №2320-1Х рішенням Черкаської міської ради № 45-14 від 15.08.2023 року /а.с. 24/ Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради визначено адміністратором послуги з управління побутовими відходами на території міста Черкаси та покладено обов`язок по забезпеченню функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами.
Пунктом 24 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №835 від 08.08.2023 року визначено, що послуги надаються споживачеві згідно із умовами договору, що укладається на підставі типових договорів «Про надання послуги з управління побутовими відходами» відповідно до норм статтей 13 і 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема шляхом укладення індивідуального договору (Публічний договір приєднання).
На виконання вимог Закону України «Про відходи», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Публічний договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами опублікований 15.09.2021 року в газеті «Черкаський край» №37, а також на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua та на сайті Комунального Підприємства «Черкаська служба чистоти» ЧМР www.chistota.ck.ua, тобто оприлюднений в установленому діючим законодавством порядку.
До зазначеного часу КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради надавало послуги з вивезення твердих побутових відходів відповідно до Публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 17.04.2013 року, який був доведений до відома споживачів шляхом його публікації в офіційному виданні - газеті «МІСТО» №5 від 17.04.2013 року /а.с. 21/ та розміщений на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassv.ua).
В силу чинного законодавства, Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Черкаси є укладеним з моменту, коли споживачі таких послуг акцептували пропозицію офертанта у формі конклюдентних дій та не висловили заперечень проти договору.
Факт реєстрації відповідачів ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_3 підтверджується відомостями Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Черкаської міської ради, наданими на запити суду.
Відповідачі, як споживачі послуг з вивезення твердих побутових відходів, які надає КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР за вказаною вище адресою, не надсилали повідомлень позивачу про те, що ними не визнаються умови вищевказаних публічних договорів про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, що дає підстави вважати, що останні приєдналися до публічного договору.
Таким чином, відповідачі являються споживачами послуг з вивезення твердих побутових відходів, що надає КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.
Оскільки відповідачі своєчасно та в повному обсязі не оплачували надані позивачем послуги з вивезення твердих побутових відходів, у них утворилася заборгованість розмір якої за період з 01.03.2011 року по 31.12.2024 року складає 13421 грн. 85 коп., що стверджується відомостями стану особового рахунку по оплаті за житлово-комунальні послуги за період з 01.03.2011 року по 31.12.2024 року, о/р НОМЕР_1 .
Статтею 67 ЖК України встановлено, що плата за комунальні послуги (водопостачання, газ, електрична, теплова енергія та інші послуги) береться крім квартирної плати за затвердженими в установленому порядку тарифами, а ст. 68 ЖК передбачено, що наймач зобов`язаний своєчасно вносити квартирну плату та плату за комунальні послуги, які вносяться щомісячно в строки встановлені КМ України. Плата за комунальні послуги вноситься щомісячно.
Відповідно до ст. 156, 162 ЖК України плата за комунальні послуги в будинку (квартирі), що належить на праві приватної власності, здійснюється з затвердженими в установленому порядку тарифами. Власник зобов`язаний своєчасно вносити квартирну плату і плату за комунальні послуги.
Статтями 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначені права та обов`язки споживача й виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, правом споживача є одержання вчасно та відповідної якості житлово-комунальних послуг згідно з законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг, а обов`язком споживача - є укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово-комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом. Обов`язком виконавця надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення із споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Відповідно до п. б, ст. 15 Закону України «Про відходи», громадяни України, іноземні особи без громадянства зобов`язані в установленому порядку вносити плату за послуги з поводження з побутовими відходами.
Положеннями ст.ст. 526, 530 ЦК України передбачено, що зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Як зазначено у ст. 610 ЦК України, - порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). Відповідно до положень ст. 611 ЦК України, - у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки встановлені договором або законом.
Оскільки в судовому засіданні встановлено, що відповідачі несвоєчасно та не у повному обсязі вносили плату за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надавав позивач, і, згідно розрахунку заборгованості за послуги з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів за період з 01.03.2011 року по 31.12.2024 року останні мають заборгованість в загальній сумі 13421 грн. 85 коп., тому, суд приходить до висновку про задоволення позову та стягнення вказаної вище заборгованості з відповідачів на користь позивача в солідарному порядку.
Також суд вважає, що правовідносини, які виникли між сторонами, є грошовим зобов`язанням, в якому, серед інших прав і обов`язків сторін, на боржників покладено виключно певний цивільно-правовий обов`язок з оплати отриманих житлово-комунальних послуг, якому кореспондує право вимоги кредитора (частина першастатті 509 ЦК України)- вимагати сплати грошей за надані послуги.
У разі солідарного обов`язку боржників (солідарних боржників) кредитор має право вимагати виконання обов`язку частково або в повному обсязі як від усіх боржників разом, так і від будь-кого з них окремо. Кредитор, який одержав виконання обов`язку не в повному обсязі від одного із солідарних боржників, має право вимагати недоодержане від решти солідарних боржників. Солідарні боржники залишаються зобов`язаними доти, доки їхній обов`язок не буде виконаний у повному обсязі (ч.ч. 1, 2 ст. 543 ЦК України).
За таких обставин, оцінивши докази надані позивачем, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради підлягають до задоволення, оскільки встановлено, що позивач є надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Черкаси, ним були надані відповідні послуги відповідачам, як споживачам таких послуг, наведені ним розрахунки розміру боргу здійснені за встановленими тарифами та не спростовані відповідачами, а тому до стягнення з відповідачів підлягає заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів у сумі 20096,40 грн.
Крім того, відповідно до ч.1 ст.625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Згідно розрахунків наведених позивачем, інфляційні збитки за період прострочення платежів з 01.03.2011року по 31.12.2024 становлять 4064 грн. 25 коп. та 3% річних у сумі 391 грн. 66 коп.
Разом з тим, суд звертає увагу, у наведених розрахунках позивачем враховано положення Постанови Кабінету Міністрів України № 206 від 05.03.2022 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» якими визначено, що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні», до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги, вказана постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року. Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 через агресію російської федерації проти України введено воєнний стан, який в подальшому було продовжено до сьогодні.
Тобто, на період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану відповідач звільняється від сплати інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги, які були нараховані з 24 лютого 2022 року.
Окрім цього, постановою Кабінету Міністрів України № 1405 від 29.12.2023, яка набрала чинності 30.12.2023, було внесено зміни у постанову Кабінету Міністрів України № 206 від 05.03.2022 та установлено, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення плати за житлово-комунальні послуги населенням (у тому числі населенням, що проживає у будинках, де створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельні (житлові) кооперативи або яким послуги надаються управителем чи іншою уповноваженою співвласниками особою за колективним договором) в територіальних громадах, що розташовані на територіях, на яких ведуться бойові дії (територіях можливих бойових дій, активних бойових дій, активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси) або тимчасово окупованих Російською Федерацією, відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (до дати припинення можливості бойових дій, завершення бойових дій, завершення тимчасової окупації), або якщо нерухоме майно споживача було пошкоджено внаслідок воєнних (бойових) дій за умови інформування про такі випадки відповідного виконавця комунальної послуги.
Так як місто Черкаси та Черкаська область до категорії вказаних територій не належать, тому згідно розрахунку інфляційних збитків та трьох відсотків річних, доданих позивачем до позову вказані нарахування не здійснювалися з лютого 2022 року по січень 2024 року.
Таким чином, на думку суду, розрахунок інфляційних збитків у сумі 4064 грн. 25 коп. та трьох відсотків річних у сумі 391 грн. 66 коп., наданих позивачем, знайшли своє підтвердження під час судового розгляду та на думку суду, підлягають до стягнення у солідарному порядку з відповідачів на користь позивача.
Крім того, відповідно до ст. 141 ЦПК України та Закону України «Про судовий збір», суд вважає за необхідне стягнути з відповідачів на користь позивача судовий збір в розмірі 3028,00 грн., сплачений ним при зверненні до суду, у рівних частках по 757 грн. 00 коп.
На підставі викладеного вище та керуючись Законом України «Про житлово-комунальні послуги», ст.ст. 526, 530 ЦК України, ст. ст. 67, 68, 162 ЖК України, ст. ст. 12-13, 81, 82, 89, 133, 141, 164, 223, 259, 264-265, 268, 280-282, 354 ЦПК України суд,-
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про стягнення боргу за послуги з вивезення твердих побутових відходів, інфляційних, 3% річних - задовольнити.
Стягнути солідарно із ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 на користь Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів в сумі 13421 грн. 85 коп., інфляційні в сумі 4064 грн. 25 коп., 3% - річних в сумі 391 грн. 66 коп., а всього 17877 грн. 76 коп.
Стягнути в рівних частках із ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 на користь Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради судовий збір у розмірі 3028 грн., тобто по 757 грн. 00 коп. з кожного.
Заочне рішення може бути переглянуто судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Рішення може бути оскаржене в загальному порядку до Черкаського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, а відповідачем - в той же строк з дня залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення.
Головуючий: О. Г. Казидуб
Суд | Придніпровський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2025 |
Оприлюднено | 25.02.2025 |
Номер документу | 125351952 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них про стягнення плати за користування житлом |
Цивільне
Придніпровський районний суд м.Черкас
Казидуб О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні