Ухвала
від 24.02.2025 по справі 918/1103/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Давидюка Тараса, 26А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,

e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"24" лютого 2025 р. Справа № 918/1103/24

Господарський суд Рівненської області у складі головуючого судді Політики Н.А., за участі секретаря судового засідання Костюкович Ю.С.,

розглянувши у відкритому попередньому засіданні в залі суду матеріали справи за заявою Головного управління ДПС у Рівненській області

про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453),

у попереднє засідання суду учасники справи не з`явилися.

ВСТАНОВИВ:

У грудні 2024 року Головне управління ДПС у Рівненській області звернулося до Господарського суду Рівненської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453), в якій просить прийняти заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" та відкрити провадження; визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" у розмірі 2 854 832 грн 77 коп., зокрема: вимоги І черги - заборгованість з основного платежу 1 814 892 грн 38 коп., вимоги ІV черги - заборгованість зі штрафних санкцій та пені 1 039 940 грн 39 коп.; включити до І черги витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство витрати на оплату судового збору в розмірі 30 280 грн 00 коп. та витрати на авансування винагороди арбітражного керуючого у розмірі 72 000 грн 00 коп.; призначити арбітражного керуючого у справі Янчука Володимира Володимировича.

Ухвалою суду від 5 грудня 2024 року вищевказану заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 16 грудня 2024 року на 12:30 год.

Ухвалою суду від 16 грудня 2024 року (з врахуванням ухвали суду від 18.12.2024 року) відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453); визнано грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, м. Рівне, вул. Відінська, буд. 12, код ЄДРПОУ 44070166) в розмірі 2 854 832 грн 77 коп., з яких: вимоги ІІІ черги - заборгованість з основного платежу в сумі 1 814 892 грн 38 коп., вимоги VІ черги - заборгованість зі штрафних санкцій та пені в сумі 1 039 940 грн 39 коп.; включено до витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство, витрати на оплату судового збору Головного управління ДПС у Рівненській області в розмірі 24 224 грн 00 коп. та витрати на авансування винагороди арбітражному керуючому Головного управління ДПС у Рівненській області в розмірі 72 000 грн 00 коп. як вимоги першої черги; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453); призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453) арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 28.08.2013 року № 1384); встановлено основну грошову винагороду розпоряднику майна боржника - арбітражному керуючому Янчуку Володимиру Володимировичу (розпоряднику майна) в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за три місяці виконання повноважень за рахунок коштів заявника, у разі якщо процедура триватиме після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі; заборонено боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; встановлено розпоряднику майна боржника строк до 03.02.2025 року для подачі до Господарського суду Рівненської області відомостей про результати розгляду вимог кредиторів (письмові нормативно-обґрунтовані пояснення щодо складеного реєстру, витяги з державних реєстрів заборон щодо майна боржника, а також, при наявності, письмові заперечення боржника щодо вимог кредиторів); зобов`язано розпорядника майна у строк до 15.02.2025 року провести інвентаризацію майна боржника та визначено дату проведення попереднього засідання суду "24" лютого 2025 року об 11:00 год.

17 грудня 2024 року оприлюднено на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет https://supreme.court.gov.ua/supreme/pro_sud/og_pov/ повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453).

21 лютого 2025 року від розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича через систему "Електронний суд" надійшло клопотання про продовження строку на проведення інвентаризації майна боржника та витребування доказів з додатками. Зокрема розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Янчук Володимир Володимирович просить продовжити строк для проведення інвентаризації майна Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453). Також розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Янчук Володимир Володимирович просить витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453) за останні три роки звітування, належним чином завірені документів, матеріалів та відомостей, зокрема:

- копію установчих документів підприємства (засновницький договір, статут), а також довідку про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію;

- копію фінансово-бухгалтерської звітності підприємства: баланс підприємства (форма № 1, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1-м); звіт про фінансові результати (форма № 2, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м); звіт про рух грошових коштів (форма № 3); звіт про власний капітал (форма № 4); примітки до річної фінансової звітності (форма № 5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-ОЗ); обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1- інновація); звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б); звіт з праці (форма № 1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)); звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ); звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП); інша інформація, необхідна для проведення аналізу та виявлення резервів виробництва;

- копію оборотно-сальдових відомостей з розшифровкою статей (рахунків) (аналіз рахунків, картки рахунків, розрахунки між контрагентами тощо);

- відомості та повний перелік активів (майна) боржника (рухомого, нерухомого майна, коштів, нематеріальних активів), яке перебуває на балансі підприємства та належить боржнику на праві власності/користування/господарського відання, а також перелік майна, що перебуває в заставі або є обмеженим в інший спосіб (його місцезнаходження, вартість, інформація про кожного кредитора, на користь якого вчинено обтяження майна боржника тощо);

- матеріали щодо відчуження, продажу та оренди рухомого та нерухомого майна, із зазначенням вартості, в тому числі реалізованого майна в період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року, а також повну інформацію про майно боржника, що передано в орендне користування/володіння іншим особам, договори оренди рухомого/нерухомого майна, акти приймання - передачі, акти звірки, видаткові накладні тощо;

- копії відомостей бухгалтерського обліку у розрізі кредиторів та дебіторів Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" із зазначенням суб`єктів, виконавчих проваджень, арештів майна, а також підстав виникнення кредиторської/дебіторської заборгованості (господарські договори, що вказують на господарсько-операційну діяльність підприємства);

- копію матеріалів останньої проведеної інвентаризації боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- виписки з банківських рахунків боржника за період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року;

- довідку про розмір заробітної плати керівника боржника за період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року;

- копію штатного розпису боржника, інформацію щодо заборгованості боржника по виплаті заробітної плати з поіменним зазначенням працівників боржника, зазначенням їх місця реєстрації, РНОКПП, сумою заборгованості, номерами судових рішень та доказів погашення заборгованості, та окремо повідомити про розмір заборгованості з виплати заробітної плати станом на дату відкриття провадження (у разі відсутності такої заборгованості окремо повідомити про це);

- інформацію щодо наявності заборгованості по виплаті авторської винагороди, аліментів, а також щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, засвідчену належним чином;

- копію матеріалів останньої податкової перевірки діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- відомості щодо заходів, які вживаються Товариством з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" з метою збереження майна боржника, а також повідомити про угоди, укладені боржником з метою забезпечення збереження активів боржника (щодо охорони, зберігання, страхування майна, тощо);

- організувати (видати розпорядчий документ) та провести інвентаризацію активів Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- включити в інвентаризаційну комісію арбітражного керуючого, розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" - Янчука В.В.;

- повідомити розпорядника майна арбітражного керуючого Янчука В.В. про час та місце проведення такої інвентаризації.

Як зазначено розпорядником майна боржника арбітражним керуючим Янчуком Володимиром Володимировичем, з метою проведення інвентаризації майна боржника, розпорядник майна арбітражний керуючий Янчук В.В. звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" та керівника, учасника п. ОСОБА_1 з запитами про надання інформації вих. № 02.01/01-25 від 02 січня 2025 року та вих. № 02.01/02-25 від 02 січня 2025 року, в яких просив надати баланси (фінансову звітність малого підприємства), податкову звітність, які були подані до органів Податкової служби України у період з грудня 2021 року по грудень 2024 року (тобто, за останніх три роки господарської діяльності); відомості про наявність дебіторської заборгованості й, відповідно, копії первинних документів, що підтверджують наявність такої дебіторської заборгованості (наприклад, договорів купівлі-продажу, договорів поставки, договорів відповідального зберігання; видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо) у період з грудня 2021 року по грудень 2024 року (тобто, за останніх три роки господарської діяльності); належним чином засвідчені копії статистичної звітності, що подавалась до органів Державної служби статистики України у період з грудня 2021 року по грудень 2024 року (тобто, за останніх три роки господарської діяльності); належним чином засвідчені копії установчих документів, а саме: рішення загальних зборів, статут, що були прийняті та/або затверджені у період з грудня 2021 року по грудень 2024 року (тобто, за останніх три роки господарської діяльності); інформацію в довільній формі про усе наявне у Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-СЕРВІС" майно; належним чином засвідчені копії усіх правовстановлюючих документів, технічних паспортів тощо на об`єкти рухомого та нерухомого майна, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (у разі наявності таких об`єктів); належним чином засвідчені копії правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають у постійному користуванні Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (у разі наявності таких земельних ділянок), з метою проведення аналізу фінансово - господарського стану підприємства та інвентаризації майна боржника. Проте відповіді від боржника та керівника/учасника ТОВ "АДР-Сервіс" не отримано, документи розпоряднику майна не передано. Направлені запити повернуто розпоряднику майна за закінченням терміну зберігання та в зв`язку з відсутністю за адресою. Отже, арбітражний керуючий не може самостійно отримати документи, необхідні для проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника та проведення інвентаризації майна боржника.

У попереднє засідання суду 24 лютого 2025 року учасники справи не з`явилися, про дату, час і місце даного засідання були повідомлені належним чином. В той час про причини неявки суд не повідомили.

На розгляді у попередньому засіданні 24 лютого 2025 року перебуває клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича про продовження строку на проведення інвентаризації майна боржника та витребування доказів.

Розглянувши у попередньому засіданні 24.02.2025 року клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича про продовження строку на проведення інвентаризації майна боржника та витребування доказів суд зазначає наступне.

Частиною 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до пунктів 5, 6, 8 ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право: звертатися із запитами арбітражного керуючого, у тому числі щодо отримання копій документів, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, а також до фізичних осіб; отримувати інформацію з державних реєстрів; здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Під час виконання повноважень арбітражний керуючий має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, що міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється центральними органами виконавчої влади, які забезпечують їх ведення (ч. 8 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства).

За змістом ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, розпорядник майна зобов`язаний: проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, встановлювати за результатами його проведення наявність або відсутність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, вчинення незаконних дій у разі банкрутства; не пізніше двох місяців з дня відкриття провадження у справі про банкрутство провести інвентаризацію майна боржника та визначити його вартість; виконувати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно п. 1. Порядку проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 10.09.2020 року № 3105/5, аналіз фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства (далі - Аналіз) проводиться згідно з Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року № 14 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361) (далі - Методичні рекомендації). Арбітражний керуючий, призначений судом розпорядником майна, проводить Аналіз до проведення перших зборів кредиторів та подає результати Аналізу до господарського суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію.

Згідно з п. 1 розділу І Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року № 14 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361), ці Методичні рекомендації розроблено з метою визначення однозначних підходів під час аналізу фінансово-господарського стану підприємств на предмет виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства; своєчасного виявлення формування незадовільної структури балансу для вжиття заходів щодо запобігання банкрутству підприємств, а також виявлення резервів підвищення ефективності виробництва та відновлення платоспроможності підприємств шляхом їх санації (далі - аналіз).

Пунктом 1 розділу ІІ вказаних Методичних рекомендацій, передбачено, що основними джерелами інформації для проведення аналізу є: установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідка про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності); баланс підприємства (форма № 1, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1- м); звіт про фінансові результати (форма № 2, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м); звіт про рух грошових коштів (форма № 3); звіт про власний капітал (форма № 4); примітки до річної фінансової звітності (форма № 5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-ОЗ); обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновація); звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б); звіт з праці (форма № 1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)); звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ); звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП); інша інформація, необхідна для проведення аналізу та виявлення резервів виробництва.

Оцінка змін фінансового стану підприємства здійснюється за попередні три календарні роки для формування загального уявлення та загальних тенденцій його розвитку. За результатами аналізу показників складається висновок про спрямованість змін та їх вплив на стан платоспроможності підприємства (абз. 1 п. 2.1. розділу ІІІ Методичних рекомендацій).

Обов`язки, встановлені Кодексом України з процедур банкрутства, розпорядник майна боржника може виконати лише за наявності у нього необхідної інформації та відсутності перешкод керівника боржника у її наданні, а також наданні документів бухгалтерської та податкової звітності, первинних документів, балансів підприємства, фінансової (статистичної) звітності та інших документів, які свідчать про оборотні та необоротні активи підприємства, дебіторську заборгованість.

Отримання такої інформації розпорядником майна безпосередньо впливає на виконання його обов`язків у процедурі банкрутства, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави. Основними засадами (принципами) господарського судочинства є, в тому числі, рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом та змагальність сторін (стаття 2 Господарського процесуального кодексу України).

Як визначено статтею 169 Господарського процесуального кодексу України заяви, клопотання і заперечення подаються в письмові формі та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно статей 113, 114 Господарського процесуального кодексу України, строки, в межах яких вчиняються процесуальні дії, встановлюються законом, а якщо такі строки законом не визначені, - встановлюються судом.

Суд має встановлювати розумні строки для вчинення процесуальної дії. Строк є розумним, якщо він передбачає час, достатній, з урахуванням обставин справи, для вчинення процесуальної дії, та відповідає завданню господарського судочинства.

Частиною 1 статті 116 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок.

Відповідно до статті 119 Господарського процесуального кодексу України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.

Про продовження процесуального строку суд постановляє ухвалу (частина 6 статті 119 Господарського процесуального кодексу України).

Відповідно до ч. 1, 2, 4 ст. 81 ГПК України, учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї.

У клопотанні про витребування судом доказів повинно бути зазначено: 1) який доказ витребовується (крім клопотання про витребування судом групи однотипних документів як доказів); 2) обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати; 3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа; 4) заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу; 5) причини неможливості отримати цей доказ самостійно особою, яка подає клопотання.

У разі задоволення клопотання суд своєю ухвалою витребовує відповідні докази.

Відповідно до ч. ч. 7, 8 ст. 81 ГПК України будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.

З огляду на наведені в клопотанні обставини та обґрунтування щодо необхідності продовження строку, а також витребування доказів, суд вважає за необхідне клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича про продовження строку на проведення інвентаризації майна боржника та витребування доказів задовольнити.

Процедурні питання, пов`язані з рухом справи в суді першої інстанції, клопотання та заяви осіб, які беруть участь у справі, питання про відкладення розгляду справи та оголошення перерви, зупинення або закриття провадження у справі, залишення заяви без розгляду, а також в інших випадках, передбачених цим Кодексом, вирішуються судом шляхом постановлення ухвали (частина 2 статті 232 Господарського процесуального кодексу України).

Керуючись Кодексом України з процедур банкрутства, Господарським процесуальним кодексом України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Янчука Володимира Володимировича про продовження строку на проведення інвентаризації майна боржника та витребування доказів - задовольнити.

2. Продовжити розпоряднику майна боржника строк на проведення інвентаризації майна боржника на два місяці.

3. Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, код ЄДРПОУ 40029453) за останні три роки звітування, належним чином завірені документів, матеріалів та відомостей, зокрема:

- копію установчих документів підприємства (засновницький договір, статут), а також довідку про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію;

- копію фінансово-бухгалтерської звітності підприємства:

баланс підприємства (форма № 1, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1-м);

звіт про фінансові результати (форма № 2, для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м);

звіт про рух грошових коштів (форма № 3);

звіт про власний капітал (форма № 4);

примітки до річної фінансової звітності (форма № 5);

звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-ОЗ);

обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1- інновація);

звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б);

звіт з праці (форма № 1-ПВ);

звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці));

звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ);

звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП);

інша інформація, необхідна для проведення аналізу та виявлення резервів виробництва;

- копію оборотно-сальдових відомостей з розшифровкою статей (рахунків) (аналіз рахунків, картки рахунків, розрахунки між контрагентами тощо);

- відомості та повний перелік активів (майна) боржника (рухомого, нерухомого майна, коштів, нематеріальних активів), яке перебуває на балансі підприємства та належить боржнику на праві власності/користування/господарського відання, а також перелік майна, що перебуває в заставі або є обмеженим в інший спосіб (його місцезнаходження, вартість, інформація про кожного кредитора, на користь якого вчинено обтяження майна боржника тощо);

- матеріали щодо відчуження, продажу та оренди рухомого та нерухомого майна, із зазначенням вартості, в тому числі реалізованого майна в період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року, а також повну інформацію про майно боржника, що передано в орендне користування/володіння іншим особам, договори оренди рухомого/нерухомого майна, акти приймання - передачі, акти звірки, видаткові накладні тощо;

- копії відомостей бухгалтерського обліку у розрізі кредиторів та дебіторів Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" із зазначенням суб`єктів, виконавчих проваджень, арештів майна, а також підстав виникнення кредиторської/дебіторської заборгованості (господарські договори, що вказують на господарсько-операційну діяльність підприємства);

- копію матеріалів останньої проведеної інвентаризації боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- виписки з банківських рахунків боржника за період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року;

- довідку про розмір заробітної плати керівника боржника за період з 16 грудня 2021 року по 16 грудня 2024 року;

- копію штатного розпису боржника, інформацію щодо заборгованості боржника по виплаті заробітної плати з поіменним зазначенням працівників боржника, зазначенням їх місця реєстрації, РНОКПП, сумою заборгованості, номерами судових рішень та доказів погашення заборгованості, та окремо повідомити про розмір заборгованості з виплати заробітної плати станом на дату відкриття провадження (у разі відсутності такої заборгованості окремо повідомити про це);

- інформацію щодо наявності заборгованості по виплаті авторської винагороди, аліментів, а також щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, засвідчену належним чином;

- копію матеріалів останньої податкової перевірки діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- відомості щодо заходів, які вживаються Товариством з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" з метою збереження майна боржника, а також повідомити про угоди, укладені боржником з метою забезпечення збереження активів боржника (щодо охорони, зберігання, страхування майна, тощо).

Зазначені докази надати суду до 17 березня 2025 року.

4. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс":

- організувати (видати розпорядчий документ) та провести інвентаризацію активів Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс";

- включити в інвентаризаційну комісію арбітражного керуючого, розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "АДР-Сервіс" - Янчука В.В.;

- повідомити розпорядника майна арбітражного керуючого Янчука В.В. про час та місце проведення такої інвентаризації.

5. Суд звертає увагу учасників справи, що згідно пункту 1 частини 1 статті 135 Господарського процесуального кодексу України, за невиконання процесуальних обов`язків, зокрема ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу, зловживання процесуальними правами - суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід державного бюджету з відповідної особи штрафу у сумі від одного до десяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Ухвала згідно частини 2 статті 235 ГПК України підписана та набрала законної сили 24 лютого 2025 року та оскарженню не підлягає.

Суддя Політика Н.А.

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення24.02.2025
Оприлюднено25.02.2025
Номер документу125355692
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —918/1103/24

Ухвала від 24.02.2025

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 24.02.2025

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 23.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 19.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 16.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

Ухвала від 05.12.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Політика Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні