Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
24 лютого 2025 року справа №520/11164/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі судді Ніколаєвої Ольги Вікторівни, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу
за позовною заявоюФермерського господарства «Клепки»
доКурилівської сільської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області
провизнання протиправним та скасування розпорядження,
В С Т А Н О В И В:
Фермерське господарство «Клепки» (далі по тексту позивач, ФГ «Клепки») звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Курилівської сільської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області (вулиця Шкільна, будинок 2, село Нооосинове, Куп`янський район, Харківська область, 63732, код ЄДРПОУ: 45037533), в якій просить визнати протиправним та скасувати розпорядження від 25.10.2023 №244.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що він володіє на праві оренди земельними ділянками, які знаходяться на території Курилівської сільської територіальної громади Куп`янського району Харківської області. Землі Курилівської сільської територіальної громади, а саме село Сенькове, перебували на територіях активних бойових дій, тривалий час у тимчасовій окупації та перебувають на територіях активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. З метою отримання пільг з місцевих податків та зборів (зі сплати за землю та сплати єдиного податку ІV групи у 2023 року), позивач звернувся до відповідача із відповідними заявами, як передбачено нормами Податкового кодексу України. Відповідачем за результатами розгляду заяв про застосування пільг з податку 29.09.2023 прийняті, зокрема - розпорядження №223 про застосування передбачених Податковим кодексом України пільг з 01.01.2023 до моменту визначення земельних ділянок придатними для використання. Встановлено податкову пільгу з орендної плати за земельні ділянки площею 505,3542 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходиться за межами населених пунктів Курилівської сільської ради, за період з 01.01.2023 до моменту визначення земельної ділянки придатною для використання, у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами. Однак, розпорядженням №244 відповідачем внесено зміни до розпорядження №223, де без відповідного посилання на вимоги Закону застосовано початок періоду надання податкових пільг з 01.09.2023 замість з 01.01.2023». На переконання позивача, вказане рішення порушує права позивача.
Згідно з витягом з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу передано на розгляд судді Ніколаєвій Ользі Вікторівні.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 07.05.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Цією ж ухвалою відповідачу запропоновано у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання ухвали про відкриття спрощеного провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву разом з усіма доказами, що обґрунтовують доводи, які в ньому наведені або заяву про визнання позову та надати суду докази надіслання (подання) копії відзиву іншим учасникам справи.
Вказану ухвалу суду надіслано судом відповідачу з використанням системи ЄСІТС та доставлено в його електронний кабінет, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа. Однак у встановлений судом строк відповідач відзиву не подав, про причини не подання відзиву суд не повідомив, тому суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Розглянувши надані сторонами документи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Харківський окружний адміністративний суд встановив наступне.
Позивач є орендарем земельних ділянок, які знаходяться на території Куп`янської міської територіальної громади Харківської області.
Власником зазначених земельних ділянок є Куп`янська міська рада Харківської області.
Позивач звернувся до відповідача з заявою від 31.08.2023 №302023, в якій просив розглянути питання потенційного забруднення земельних ділянок площею 505,3542 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходиться за межами населених пунктів Курилівської сільської ради та забруднені вибухонебезпечними предметами, визнати непридатними для використання, у зв`язку з потенційною загрозою її забруднення вибухонебезпечними предметами земельні ділянки державної та комунальної власності та встановити податкову пільгу зі сплати орендної плати за земельні ділянки державної власності, за період з 01.01.2023 до моменту визначення земельної ділянки придатною для використання, у зв`язку з потенційною загрозою забруднення вибухонебезпечними предметами, оскільки починаючи з 08.09.2022 зазначені земельні ділянки розташовані на територіях можливих бойових дій.
За результатами розгляду вказаної заяви відповідачем прийнято розпорядження «Про надання податкових пільг із сплати місцевих податків і зборів Фермерського господарства «Клепкина» на 2023 рік» від 29.09.2023 №223.
Пунктом 1 вказаного розпорядження позивачу встановлено податкову пільгу з плати єдиного податку четвертої групи за земельні ділянки площею 505,3542 га для товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходяться за межами населених пунктів Курилівської сільської ради, за період з 01.01.2023 до моменту визначення земельних ділянок придатними для використання, у зв`язку з тим, що вони непридатні для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами, відповідно додатку 1.
У подальшому, відповідачем прийнято розпорядження «Про внесення змін до розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 29.09.2023 №223» від 25.10.2023 №244.
Пунктом 1 вказаного розпорядження внесено зміни до розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 29.09.2023 №223, а саме: пункт 1 цифри і слова « 01 січня 2023 року» замінити на цифри і слова « 01 вересня 2023 року».
Не погоджуючись з вказаним розпорядженням відповідача, позивач звернувся зі зверненням про скасування розпорядження про внесення змін, яке надіслано позивачем засобами поштового зв`язку, що підтверджується матеріалами справи.
Листом від 22.11.2023 №К-91 відповідач повідомив позивача про заплановану нараду на якій буде розглянуто поставлене питання позивача.
Не погоджуючись з наведеним з розпорядженням «Про внесення змін до розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 29.09.2023 №223» від 25.10.2023 №244, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно із статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Положеннями статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Системний аналіз наведених норм свідчить, що адміністративне судочинство спрямоване на захист порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин; задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин. При зверненні до суду позивачеві необхідно обирати такий спосіб захисту, який би міг відновити його становище та захистити порушене, на його думку право. Застосування конкретного способу захисту права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулась особа, так і від характеру його порушення.
Указом Президента України від 27.10.2022 №737/2022 утворено Куп`янську міську військову адміністрацію Куп`янського району Харківської області.
Відповідно до частин першої третьої статті 4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» повноваження Куп`янської міської ради Харківської області здійснюються Куп`янською міською військовою адміністрацією Куп`янського району Харківської області.
На підставі Постанови Верховної Ради України від 16.11.2022 №2777ІХ повноваження міської ради, виконавчого комітету та міського голови здійснює начальник Куп`янської міської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області, відповідно до повноважень, передбачених частиною другою статті10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Відповідно до пункту 30.1 статті 30 Податкового кодексу України податкова пільга - передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов`язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених пунктом 30.2 статті 30 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 30.5 статті 30 Податкового кодексу України податкові пільги, порядок та підстави їх надання встановлюються з урахуванням вимог законодавства України про захист економічної конкуренції виключно цим Кодексом, рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, прийнятими відповідно до цього Кодексу.
Приписами статті 288 Податкового кодексу України визначає порядок визначення орендної плати за земельні ділянки.
Відповідно до пункту 288.1 статті 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Відповідно до положень пункту 288.8 статті 288 Податкового кодексу України за земельні ділянки, визначені цим пунктом, у цілях розрахунку орендної плати розмір податкових зобов`язань з орендної плати визначається з урахуванням положень, визначених цим Кодексом. Не нараховується орендна плата за договорами оренди земельних ділянок державної і комунальної власності, які забруднені вибухонебезпечними предметами, за період, який починається з першого числа місяця, на який припадає дата початку обстеження земельної ділянки операторами протимінної діяльності, та завершується останнім числом місяця, в якому такі земельні ділянки визнані придатними для використання.
У частині земельних ділянок, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) активні бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, період, коли земельні ділянки визнаються забрудненими вибухонебезпечними предметами, визначається як період, що починається з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому завершено активні бойові дії або тимчасова окупація на відповідній території (у тому числі коли дата початку обстеження небезпечної території операторами протимінної діяльності настає після дати завершення бойових дій або тимчасової окупації на відповідній території), за умови подання платником плати за землю заяви до органу місцевого самоврядування, військової адміністрації та військово-цивільної адміністрації про потенційне забруднення земельної ділянки вибухонебезпечними предметами та прийняття таким органом місцевого самоврядування, військовою адміністрацією або військово-цивільною адміністрацією рішення про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів щодо земельної ділянки, зазначеної в такій заяві, та завершується останнім числом місяця, в якому такі земельні ділянки визнані придатними для використання.
Не нараховується орендна плата за договорами оренди земельних ділянок державної і комунальної власності, які непридатні для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами, протягом періоду, що починається з першого числа місяця, на який припадає дата прийняття рішення сільською, селищною, міською радою, військовою адміністрацією або військово-цивільною адміністрацією про надання податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів на підставі заяви платника податків, та завершується останнім числом місяця, на який припадає дата, що настає раніше, - або останній день строку, на який надано пільгу зі сплати місцевих податків та зборів відповідно до прийнятого рішення (у тому числі з урахуванням змін, внесених до такого рішення), або дата скасування відповідного рішення, або дата початку обстеження земельної ділянки операторами протимінної діяльності чи визнання земельної ділянки придатною для використання.
Приписи статті 292-1 Податкового кодексу України визначають об`єкт та базу оподаткування для платників єдиного податку ІV групи.
Відповідно до положень пункту 292-1.1 статті 292-1 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.
При цьому слід звернути особливу увагу, що період, коли земельні ділянки визнаються забрудненими вибухонебезпечними предметами, визначається як період, що починається з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому завершено активні бойові дії або тимчасова окупація на відповідній території та завершується останнім числом місяця, в якому такі земельні ділянки визнані придатними для використання.
Відповідно до підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України не дозволяється сільським, селищним, міським радам встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.
Дія абзацу першого цього підпункту не поширюється на прийняття сільськими, селищними, міськими радами, військовими адміністраціями та військово-цивільними адміністраціями рішень про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів на підставі заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами (з обов`язковим зазначенням кадастрових номерів таких земельних ділянок), а також про внесення змін до таких рішень.
Рішення про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів на підставі заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами повинні прийматися на кожний календарний рік окремо, за умови наявності відповідних заяв платників податків, та на період не більше ніж до кінця поточного календарного року.
Відтак вказаною нормою встановлено обов`язок сільських, селищних, міських рад, військових адміністрацій та військово-цивільних адміністрацій приймати рішення про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів на кожний календарний рік окремо, за умови наявності відповідних заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами, та на період не більше ніж до кінця поточного календарного року.
Станом на день прийняття оскаржуваного розпорядженням від 25.10.2023 №244 набрав чинності Закон України «Про адміністративну процедуру" від 17.02.2022 №2073-IX (далі по тексту - Закон України №2073-IX).
Відповідно до статті 1 вказаного Закону, цей Закон регулює відносини органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, інших суб`єктів, які відповідно до закону уповноважені здійснювати функції публічної адміністрації, з фізичними та юридичними особами щодо розгляду і вирішення адміністративних справ шляхом прийняття та виконання адміністративних актів.
Відповідно до підпунктів 1-3 частини першої статті 2 Закону України №2073-IX адміністративний орган - орган виконавчої влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадова особа, інший суб`єкт, який відповідно до закону уповноважений здійснювати функції публічної адміністрації; адміністративна справа (далі - справа) - справа, що стосується публічно-правових відносин щодо забезпечення реалізації права, свободи чи законного інтересу особи та/або виконання нею визначених законом обов`язків, захисту її права, свободи чи законного інтересу, розгляд якої здійснюється адміністративним органом; адміністративний акт - рішення або юридично значуща дія індивідуального характеру, прийняте (вчинена) адміністративним органом для вирішення конкретної справи та спрямоване (спрямована) на набуття, зміну, припинення чи реалізацію прав та/або обов`язків окремої особи (осіб).
Відповідно до сфери дії Закон України «Про адміністративну процедуру» поширюється також на вирішення відповідачем питання щодо встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів, відповідач підпадає під визначення адміністративний орган, процедура розгляду відповідачем заяви позивача підпадає під визначення адміністративна справа.
Згідно з частинами першою та третьою статті 69 Закону України №2073-IX за результатами розгляду справи адміністративний орган у межах своїх повноважень приймає адміністративний акт.
Рішення про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів на підставі заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами повинні прийматися на кожний календарний рік окремо, за умови наявності відповідних заяв платників податків, та на період не більше ніж до кінця поточного календарного року.
З матеріалів справи судом встановлено, що розпорядження «Про надання податкових пільг із сплати місцевих податків і зборів Фермерського господарства «Клепкина» на 2023 рік» від 29.09.2023 №223 встановлено податкову пільгу з плати єдиного податку четвертої групи за земельні ділянки площею 505,3542 га для товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходяться за межами населених пунктів Курилівської сільської ради, за період з 01.01.2023 до моменту визначення земельних ділянок придатними для використання, у зв`язку з тим, що вони непридатні для використання у зв`язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами, відповідно додатку 1.
У подальшому, розпорядженням «Про внесення змін до розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 29.09.2023 №223» від 25.10.2023 №244 внесено зміни до розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 29.09.2023 №223, а саме: пункт 1 цифри і слова « 01 січня 2023 року» замінити на цифри і слова « 01 вересня 2023 року».
Як вбачається із Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією (з урахуванням змін і доповнень)» від 22.12.2022 №309 Курилівська сільська територіальна громада Куп`янського району Харківської області з 24.02.2022 по 26.02.2022 знаходилася на території активних бойових дій, з 27.02.2022 по 08.09.2022 перебувала у повній тимчасовій окупації рф, з 08.09.2022 по 01.07.2023 перебувала на території можливих бойових дій. А з 01.07.2023 по невизначений час - на території активних бойових дії, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси.
Суд системно аналізуючи наведене, вважає, що пільги з місцевих податків та зборів (зі сплати орендної плати за землю та сплати єдиного податку) надаються платнику податків якщо дві умови (в сукупності) збігаються, а саме:
- платником податку (позивачем) подана Заява про потенційне забруднення земельної ділянки вибухонебезпечними предметами до військової адміністрації (відповідача) щодо земельних ділянок, зазначених в такій заяві (із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок);
- розташування земельної ділянки на територіях, на яких ведуться (велися) активні бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.
З матеріалів справи встановлено, що позивачем така заява була подана відповідачу, а земельна ділянка знаходилася на території активний бойових дій і в тимчасовій окупації рф.
Таким чином, відповідно до приписів пункту 288.8 статті 288 та пункту 292-1.1 статті 292-1 Податкового кодексу України та з урахуванням положень Наказу від 22.12.2022 №309 відповідачем позивачу повинні були бути встановлені пільги з місцевих податків та зборів з 01.10.2022 до моменту визнання земельної ділянки придатної для використання.
При цьому, суд звертає увагу, що положення пункту 288.8 статті 288 та пункту 292-1.1 статті 292-1 Податкового кодексу України з`явилися у Податковому кодексі України у зв`язку з прийняттям Закону України від 11.04.2023 №3050-ІХ, який набув чинності тільки 06.05.2023, тобто дію таких положень законодавець розповсюдив на період, який вже минув.
Відтак, з урахуванням того, що позивач з 01.03.2022 по 31.12.2022 був звільнений від сплати місцевих податків та зборів (орендної плати за землю та сплати єдиного податку) на законодавчому рівні (пункт 69.14 та пункт 69.33, підрозділу 10, розділу ХХ Податкового кодексу України), то потреби у позивача в податкових пільгах з 01.10.2022 по 31.12.2022 не було.
Тому, позивач просив у відповідача надати податкові пільги саме з 01.01.2023.
Так, землі Курилівської сільської територіальної громади, а саме, селище Сенькове. перебували на територіях активних бойових дій, тривалий час - у тимчасовій окупації та перебувають на територіях активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси.
Разом з тим, всупереч наведених норм, відповідач спочатку визнав територію земельної ділянки потенційно забрудненою вибухонебезпечними предметами: за період з 01.01.2023 до моменту визначення земельної ділянки придатною для використання. У зв`язку з тим, шо вона непридатна для використання у зв`язку з потенційною загрозою її забруднення вибухонебезпечними предметами, а потім змінив дату з 01.01.2023 на 01.09.2023.
Тобто, беручи до уваги зміни внесені до розпоряджень, відповідач вважає, що земельні ділянки, які були визнані ним з початку як непридатні для використання у зв`язку з потенційною загрозою і забруднення вибухонебезпечними предметами з 01.01.2023 (відповідно до розпорядження від 29.09.2023 №223) чомусь перестали бути такими на період з 01.01.2023 по 31.08.2023.
Враховуючи те, що земельні ділянки перебували в зоні проведення активних бойових дій, потім 6 місяців в окупації, а після деокупацїї входили до переліку територій можливих бойових дій та по теперішній час перебувають на території активних бойових дії, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, та враховуючи те, що ці земельні ділянки у період з 01.01.2023 по 31.08.2023 не обстежувалася операторами протимінної діяльності, які б могли надати висновок про можливість їх використання у такий період, суд вважає, що відповідачем безпідставно та незаконно внесено зміни до розпорядження від 29.09.2023 №223 щодо зміни дати визнання земельної ділянки непридатною до використання та надання податкових пільг з місцевих податків і зборів саме з 01.09.2023.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем не надано належних та допустимих доказів правомірності прийнятого розпорядження від 25.10.2023 №244.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що розпорядження відповідача від 25.10.2023 №244 прямо суперечить зазначеному Наказу від 22.12.2022 №309, а також пункту 288.8 статті 288 та пункту 292-1.1 статті 292-1 Податкового кодексу України.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.
Суд встановив, що за подання позовної заяви у цій справі позивач сплатив судовий збір у розмірі 2422,40 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 24.04.2024 №11454, копія якої наявна у матеріалах справи.
Як вбачається з позовних вимог, предметом позову у даній справі є одна вимога немайнового характеру, а отже, ставка судового збору за подання даного позову становить 2422,40 грн.
Водночас, суд звертає увагу на те, що у зв`язку з початком функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС), а саме: «Електронний кабінет», «Електронний суд» та підсистеми відеоконференцзв`язку, статтю 4 Закону України «Про судовий збір» доповнено частиною третьою, згідно з якою при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Оскільки у цій справі позивач позовну заяву подав в електронній формі через підсистему «Електронний суд», розмір судового збору становить 1 937,92 грн (2422,40 грн * 0,8).
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для стягнення судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача у розмірі 1937,92 грн.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 371 Кодексу адміністративного судочинства України
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Фермерського господарства «Клепки» (вулиця Сватівська, будинок 56, місто Куп`янськ, Куп`янський район, Харківська область, 63702, код ЄДРПОУ: 30136059) до Курилівської сільської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області (вулиця Шкільна, будинок 2, село Нооосинове, Куп`янський район, Харківська область, 63732, код ЄДРПОУ: 45037533) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати розпорядження Курилівської сільської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області «Про надання податкових пільг із сплати місцевих податків і зборів Фермерського господарства «Клепкина» на 2023 рік» від 29.09.2023 №223.
Стягнути з Курилівської сільської військової адміністрації Куп`янського району Харківської області за рахунок бюджетних асигнувань витрати по сплаті судового збору на користь Фермерського господарства «Клепки» у розмірі 1937,92 грн (одна тисяча дев`ятсот тридцять сім гривень 92 копійки).
Рішення набирає законної сили у порядку, передбаченому статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та підлягає оскарженню у порядку та у строки, визначені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення складено 24.02.2025.
СуддяОльга НІКОЛАЄВА
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2025 |
Оприлюднено | 26.02.2025 |
Номер документу | 125373528 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Ніколаєва О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні