Городоцький районний суд львівської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 461/793/25
Провадження № 1-кс/461/1136/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.02.2025 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , представників власника майна ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , розглянувши клопотанняслідчого відділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчогоуправління ГУНП у Львівській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про арешт майна,-
в с т а н о в и в :
Слідчий відділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчогоуправління ГУНП у Львівській області лейтенант поліції ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді із клопотанням, погодженим прокурором Львівської обласної прокуратури ОСОБА_6 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань№42024140000000043 від 15.02.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про накладення арешту на майно, яке було вилучено в ході проведення обшуку 14.02.2025 за місцем розташування Івано-Франківської селищної ради, що за адресою: Львівська обл., смт. Івано-Франкове, пл. Ринок, буд. 1, а саме:
1)Оригінал договору №134 від 26.06.2023 між Івано-Франківською селищною радою та ТОВ « Елегант» на 8 арк.;
2)Договірна ціна до договору на 2 арк.;
3)Графік виконання робіт на 2 арк.;
4)Титул об`єкта будівництва у 2023 році на 2 арк.;
5)Звіт про результати проведення закупівлі на 3 арк.;
6)Додаткова угода №1 від 06.10.2023 на 1 арк.;
7)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
8)Додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
9)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
10)Графік виконання робіт на 1 арк.;
11)Графік фінансування робіт до договору №134 від 26.06.2023 додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
12)Додаткова угода №3 від 29.12.2023 на 5 арк.;
13)Додаткова угода №4 від 22.04.2024 на 5 арк.;
14)Додаткова угода №5 від 22.08.2024 на 3 арк.;
15)Додаткова угода №6 від 08.11.2024 на 6 арк.;
16)Договір №139 на здійснення технічного нагляду від 26.06.2023 на 5 арк.;
17)Договір №148 на здійснення авторського нагляду від 03.07.2023 на 3 арк.;
18)Договір №71 на здійснення технічного нагляду від 12.07.2024 на 8 арк.;
19)Додатковий договір №1 від 18.12.2024 до Договору №71 від 12.07.2024 на 1 арк.;
20)Договір №106 з виготовлення проєктно-кошторисної документації від 24.05.2023 на 8 арк.;
21)Акт №1 здачі-приймання робіт від 26.06.2023 на 1 арк.;
22)Платіжна інструкція №1 від 28.06.2023 на 1 арк.;
23)Договір №1843/23 від 02.06.2023 на виконання експертизи проекту будівництва на 4 арк.;
24)Платіжна інструкція №2 від 28.06.2023 на 1 арк.;
25)Акт надання послуг №1843 від 26.06.2023 на 1 арк.;
26)Платіжна інструкція №5 від 26.10.2023 на 1 арк.;
27)Платіжна інструкція №6 від 20.11.2023 на 1 арк.;
28)Платіжна інструкція №18 від 03.12.2024 на 1 арк.;
29)Платіжна інструкція №19 від 03.12.2024 на 1 арк.;
30)Платіжна інструкція №16 від 14.11.2024 на 1 арк.;
31)Платіжна інструкція №17 від 14.11.2024 на 1 арк.;
32)Платіжна інструкція №14 від 12.09.2024 на 1 арк.;
33)Платіжна інструкція №15 від 12.09.2024 на 1 арк.;
34)Платіжна інструкція №8 від 04.07.2024 на 1 арк.;
35)Платіжна інструкція №7 від 04.07.2024 на 1 арк.;
36)Платіжна інструкція №9 від 08.07.2024 на 1 арк.;
37)Платіжна інструкція №6 від 25.04.2024 на 1 арк.;
38)Платіжна інструкція №5 від 09.04.2024 на 1 арк.;
39)Платіжна інструкція №3 від 09.04.2024 на 1 арк.;
40)Платіжна інструкція №1 від 09.04.2024 на 1 арк.;
41)Платіжна інструкція №4 від 09.04.2024 на 1 арк.;
42)Платіжна інструкція №2 від 09.04.2024 на 1 арк.;
43)Платіжна інструкція №11 від 16.07.2024 на 1 арк.;
44)Платіжна інструкція №12 від 16.07.2024 на 1 арк.;
45)Платіжна інструкція №13 від 16.07.2024 на 1 арк.;
46)Платіжна інструкція №10 від 16.07.2024 на 1 арк.;
47)Платіжна інструкція №7 від 20.11.2023 на 1 арк.;
48)Платіжна інструкція №21 від 04.12.2024 на 1 арк.;
49)Платіжна інструкція №20 від 04.12.2024 на 1 арк.;
50)Платіжна інструкція №4 від 24.10.2023 на 1 арк.;
51)Платіжна інструкція №10 від 27.12.2023 на 1 арк.;
52)Акт №1 здачі-приймання робіт від 27.12.2023 за договором №148 на 1 арк.;
53)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду №1 від 23.10.2023 року на 1 арк.;
54)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 20.11.2023 року на 1 арк.;
55)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12.2023 на 1 арк.;
56)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12 .2023 року на 1 арк.;
57)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
58)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
59)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 1 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
60)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
61)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
62)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
63)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 5 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
64)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 6 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
65)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2023 року на 12 арк.;
66)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2023 року на 15 арк.;
67)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за грудень 2023 року на 29 арк.;
68)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за квітень 2024 року на 46 арк.;
69)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 9 арк.;
70)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 22 арк.;
71)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 13 арк.;
72)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 рок 11 арк.;
73)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 року на 23 арк.;
74)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 23 арк.;
75)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 3 арк.;
76)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 6 арк.;
77)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 11 арк.;
78)Тендерна документація, видрукувана з системи «Прозорро», та яка наявна на вказаному інтернет-ресурсі, в 2-х томах на 577 арк.;
79)Проект технічної документації на проведення будівництва в 8-ми томах;
80)Проект документації «Конструкції металеві» в 1 томі;
81)Проект документації «Конструкції будівельні» в 1 томі;
82)Відомість обсягів роботи в 1-му томі;
83)Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі на 65-ти арк.;
84)Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 в 1-му томі;
85)Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в 1-му томі;
86)Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі;
87)Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва в 1-му томі.
88)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
89)Експертний звіт №1843/23 від 27.04.2023 на 2 арк.;
90)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
91)Опитувальний лист на 1 арк.;
92)Рішення №4231 від 27.04.2023 на 1 арк.;
93)Наказ №37/11-12 від 26.06.2023 на 3 арк.;
94)Наказ №7 від 24.05.2023 на 1 арк.;
95)Наказ №11 від 03.07.2023 на 1 арк.;
96)Копія кваліфікаційного сертифікату №004730 на 1 арк.;
97)Експертний звіт №1843/23 від 26.05.2023 на 12 арк.;
98)Протокол виробничої наради від 11.09.2023 на 1 арк.;
99)Технічні умови тимчасового приєднання до ЛОЕ від 25.08.2023 на 2 арк.;
100)Технічні умови на приєднання до водопостачання №298 від 04.07.2023 на 6 арк.;
101)Протокол №1 технічної наради від 04.11.2024 на 25 арк.;
102)Системний блок «FQC-08978»;
103)Мобільний телефон «Iphone 15pro», серійний номер НОМЕР_1 , IMEI НОМЕР_2 , IMEI2 НОМЕР_3 з сім-картою з номером НОМЕР_4 ;
104)Мобільний телефон «OPPO A53», серійний номер НОМЕР_5 , IMEI НОМЕР_6 , IMEI2 НОМЕР_7 з сім-картою з номером НОМЕР_8 ;
105)Мобільний телефон «realme C21-Y», модель RMX3263 з сім-картою з номером НОМЕР_9 ;
106)Рішення №2 від 27.11.2020 року «Про початок повноважень Івано-Франківського селищного голови « на 1 арк.;
107)Свідоцтва про реєстрацію ЮО на 1 арк.;
108)Витяг з реєстру юридичної осіб на 4 арк.;
109)Документи з взірцями підпису ОСОБА_7 на 20 арк.
110)Системний блок «RAX350009175», інвентарний номер 101460012, яким користується ОСОБА_8 ;
111)Ноутбук марки «DEL»L, серійний номер DG13P63, інвентарний номер 101460031, яким користується ОСОБА_5 ; (пароль Jan7775551961)
112)Системний моноблок марки «ARTLINE», HOME G43, серійний номер AL295524, інвентарний номер 101460118, яким користується ОСОБА_9 .
Подане клопотання мотивує тим, що вилучені в ході проведення обшуку речі та документи маютьдоказове значенняу даномукримінальному провадженні,оскільки можутьбути знаряддямвчинення кримінальногоправопорушення,зберегти насобі йогосліди тамістити іншівідомості,які можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюєтьсяпід часкримінального провадження,а такожмістити інформаціюпро обставинивчинення кримінальногоправопорушення тапричетних осіб,а томує необхідним долучення таких речей та документів до матеріалів кримінального провадження з метою використання їх у доказуванні, отримання постійного безперешкодного доступу до них, недопущення їх відчуження, зміни або знищення.
Слідчий ОСОБА_3 усудовому засіданні клопотання підтримав з наведених у ньому підстав.
Представник власника майна ОСОБА_4 у судовому засіданні частково заперечив проти задоволення клопотання про накладення арешту на майно. Просив відмовити у накладенні арешту на вилучені в ході обшуку комп`ютери, оскільки вони необхідні для забезпечення роботи Івано-Франківської селищної ради.
Також, ОСОБА_5 просив не накладати арешт на вилучений у нього особистий мобільний телефон.
Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши та перевіривши клопотання та долучені донього матеріали, слідчий суддя прийшов до наступних висновків.
Слідчим суддею встановлено, щоСлідчим управлінням ГУНП у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024140000000043 від 15.02.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що посадові особи Івано-Франківської селищної ради (Львівська обл., Яворівський р-н, смт. Івано-Франкове, пл. Ринок, буд. 1, код ЄДРПОУ 34106981) та Виконавчим комітетом Бельзької міської ради (Львівська обл., Червоноградський р-н, м. Белз, вул. Домініканська, буд. 1,код ЄДРПОУ 36739391) спільно з представниками підрядних організацій налагодили протиправний механізм заволодіння бюджетними коштами під час будівництва центрів надання адміністративних послуг за адресами: Львівська обл., Червоноградський р-н, м. Белз, вул. Степана Бандери, буд. 1, та Львівська обл., Яворівський р-н, смт. Івано-Франкове, вул. Міцкевича.
Зокрема, встановлено, що ТОВ «ЕЛЕГАНТ» (юридична адреса: Львівська обл., смт. Великий Любінь, вул. Січ. Стрільців, буд. 6, код ЄДРПОУ 13809915) укладали договорів №134 від 26.06.2023 з Івано-Франківською селищною радою на проведення «Нове будівництво центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр дія по вул. Міцкевича в смт. Івано-Франкове, Яворівського р-ну, Львівської обл.», загальна вартість укладеного договору становить 12257419 грн.. Крім цього, встановлено, що ТОВ «ЕЛЕГАНТ» також уклав договір №1 від 12.07.2023 із Виконавчим Комітетом Белізької міської ради «Нове будівництво центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр дія по вул. Степана Бандери, буд. 1 в м. Бельз, Червоноградського р-ну, Львівської обл.», загальна вартість укладеного договору становить 12589919 грн.
В межах виконання вказаних договір передбачалось виконання нового будівництва приміщення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр дія для громад Бельзької та Івано-Франківської об`єднаних територіальних громад.
У подальшому, було встановлено, що в межах виконання вказаних договір замовниками, що сплачені суми не відповідають фактичним виконаним роботам згідно договорів, а замовники разом із підрядником в свою чергу внесли недостовірні відомості щодо фактично виконаних робіт згідно договорів.
На даний час роботи по виконанні вказаних проєктів завершені та замовниками згідно умов договору та виконаних робіт здійснено повні оплати на користь ТОВ «ЕЛЕГАНТ» на загальну суму 22 640 770,6 грн. (згідно договору №134 від 26.06.2023 сплачено 11111049,99 грн., а згідно договору №1 від 12.07.2023 11529720, 71 грн.), також встановлено, що згідно поданих актів приймання виконаних робіт умисно внесені неправдиві відомості щодо об`ємів фактично виконаних робіт та умисно внесено завищені ціни на вартість закупленого обладнання.
Відповідно до вище викладено, завищення цін відповідно до актів та обсягів виконаних робіт відбулось відносно металопрофілю ТП-128 (оцинкований 0,8 мм), електропрокладання, провідникової продукції (кабель ВВГнг-Is 3х2,5 мм, кабель ВВГнг-Is 4 мм), внутрішнього блоку мультиспліт-системи Gree Smart R32 GWH(09)QB-K6DNB61/1 та зовнішнього мультиспліт-системи Gree GWHD(42)NK6LO R32, багатофункціонального сенсорного інформаційного кіоску Корсар 22М ZB та інших матеріалів.
Разом з тим, згідно встановлених на теперішній час матеріалами кримінального провадження обставин вчинення злочину встановлено, що посадові особи Івано-Франківської селищної та Виконавчим комітетом Бельзької міської спільно з ТОВ «ЕЛЕГАНТ» діючи за попередньою змовою між собою шляхом обману та умисного внесення неправдивих відомостей привласнюють грошові кошти призначені на будівництво центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр дія.
14.02.2025 на підставі ухвали слідчого судді Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 проведено обшук за місцем розташування Івано-Франківської селищної ради, що за адресою: Львівська обл., смт. Івано-Франкове, пл. Ринок, буд. 1, в ході проведення якого було виявлено та вилучено:
1)Оригінал договору №134 від 26.06.2023 між Івано-Франківською селищною радою та ТОВ « Елегант» на 8 арк.;
2)Договірна ціна до договору на 2 арк.;
3)Графік виконання робіт на 2 арк.;
4)Титул об`єкта будівництва у 2023 році на 2 арк.;
5)Звіт про результати проведення закупівлі на 3 арк.;
6)Додаткова угода №1 від 06.10.2023 на 1 арк.;
7)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
8)Додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
9)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
10)Графік виконання робіт на 1 арк.;
11)Графік фінансування робіт до договору №134 від 26.06.2023 додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
12)Додаткова угода №3 від 29.12.2023 на 5 арк.;
13) Додаткова угода №4 від 22.04.2024 на 5 арк.;
14)Додаткова угода №5 від 22.08.2024 на 3 арк.;
15)Додаткова угода №6 від 08.11.2024 на 6 арк.;
16)Договір №139 на здійснення технічного нагляду від 26.06.2023 на 5 арк.;
17)Договір №148 на здійснення авторського нагляду від 03.07.2023 на 3 арк.;
18)Договір №71 на здійснення технічного нагляду від 12.07.2024 на 8 арк.;
19)Додатковий договір №1 від 18.12.2024 до Договору №71 від 12.07.2024 на 1 арк.;
20) Договір №106 з виготовлення проєктно-кошторисної документації від 24.05.2023 на 8 арк.;
21) Акт №1 здачі-приймання робіт від 26.06.2023 на 1 арк.;
22)Платіжна інструкція №1 від 28.06.2023 на 1 арк.;
23)Договір №1843/23 від 02.06.2023 на виконання експертизи проекту будівництва на 4 арк.;
24)Платіжна інструкція №2 від 28.06.2023 на 1 арк.;
25) Акт надання послуг №1843 від 26.06.2023 на 1 арк.;
26)Платіжна інструкція №5 від 26.10.2023 на 1 арк.;
27)Платіжна інструкція №6 від 20.11.2023 на 1 арк.;
28)Платіжна інструкція №18 від 03.12.2024 на 1 арк.;
29)Платіжна інструкція №19 від 03.12.2024 на 1 арк.;
30)Платіжна інструкція №16 від 14.11.2024 на 1 арк.;
31)Платіжна інструкція №17 від 14.11.2024 на 1 арк.;
32)Платіжна інструкція №14 від 12.09.2024 на 1 арк.;
33)Платіжна інструкція №15 від 12.09.2024 на 1 арк.;
34)Платіжна інструкція №8 від 04.07.2024 на 1 арк.;
35)Платіжна інструкція №7 від 04.07.2024 на 1 арк.;
36)Платіжна інструкція №9 від 08.07.2024 на 1 арк.;
37)Платіжна інструкція №6 від 25.04.2024 на 1 арк.;
38)Платіжна інструкція №5 від 09.04.2024 на 1 арк.;
39)Платіжна інструкція №3 від 09.04.2024 на 1 арк.;
40)Платіжна інструкція №1 від 09.04.2024 на 1 арк.;
41)Платіжна інструкція №4 від 09.04.2024 на 1 арк.;
42)Платіжна інструкція №2 від 09.04.2024 на 1 арк.;
43)Платіжна інструкція №11 від 16.07.2024 на 1 арк.;
44)Платіжна інструкція №12 від 16.07.2024 на 1 арк.;
45)Платіжна інструкція №13 від 16.07.2024 на 1 арк.;
46)Платіжна інструкція №10 від 16.07.2024 на 1 арк.;
47)Платіжна інструкція №7 від 20.11.2023 на 1 арк.;
48)Платіжна інструкція №21 від 04.12.2024 на 1 арк.;
49)Платіжна інструкція №20 від 04.12.2024 на 1 арк.;
50)Платіжна інструкція №4 від 24.10.2023 на 1 арк.;
51)Платіжна інструкція №10 від 27.12.2023 на 1 арк.;
52)Акт №1 здачі-приймання робіт від 27.12.2023 за договором №148 на 1 арк.;
53)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду №1 від 23.10.2023 року на 1 арк.;
54)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 20.11.2023 року на 1 арк.;
55) Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12.2023 на 1 арк.;
56) Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12 .2023 року на 1 арк.;
57)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
58)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
59) Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 1 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
60)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
61)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
62)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
63)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 5 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
64)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 6 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
65) Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2023 року на 12 арк.;
66)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2023 року на 15 арк.;
67)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за грудень 2023 року на 29 арк.;
68)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за квітень 2024 року на 46 арк.;
69)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 9 арк.;
70)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 22 арк.;
71)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 13 арк.;
72)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 рок 11 арк.;
73)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 року на 23 арк.;
74)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 23 арк.;
75)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 3 арк.;
76)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 6 арк.;
77)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 11 арк.;
78)Тендерна документація, видрукувана з системи «Прозорро», та яка наявна на вказаному інтернет-ресурсі, в 2-х томах на 577 арк.;
79) Проект технічної документації на проведення будівництва в 8-ми томах;
80)Проект документації «Конструкції металеві» в 1 томі;
81)Проект документації «Конструкції будівельні» в 1 томі;
82)Відомість обсягів роботи в 1-му томі;
83)Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі на 65-ти арк.;
84)Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 в 1-му томі;
85)Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в 1-му томі;
86) Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі;
87)Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва в 1-му томі.
88)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
89)Експертний звіт №1843/23 від 27.04.2023 на 2 арк.;
90)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
91)Опитувальний лист на 1 арк.;
92)Рішення №4231 від 27.04.2023 на 1 арк.;
93)Наказ №37/11-12 від 26.06.2023 на 3 арк.;
94)Наказ №7 від 24.05.2023 на 1 арк.;
95)Наказ №11 від 03.07.2023 на 1 арк.;
96)Копія кваліфікаційного сертифікату №004730 на 1 арк.;
97)Експертний звіт №1843/23 від 26.05.2023 на 12 арк.;
98)Протокол виробничої наради від 11.09.2023 на 1 арк.;
99)Технічні умови тимчасового приєднання до ЛОЕ від 25.08.2023 на 2 арк.;
100)Технічні умови на приєднання до водопостачання №298 від 04.07.2023 на 6 арк.;
101)Протокол №1 технічної наради від 04.11.2024 на 25 арк.;
102)Системний блок «FQC-08978»;
103)Мобільний телефон «Iphone 15pro», серійний номер НОМЕР_1 , IMEI НОМЕР_2 , IMEI2 НОМЕР_3 з сім-картою з номером НОМЕР_4 ;
104)Мобільний телефон «OPPO A53», серійний номер НОМЕР_5 , IMEI НОМЕР_6 , IMEI2 НОМЕР_7 з сім-картою з номером НОМЕР_8 ;
105)Мобільний телефон «realme C21-Y», модель RMX3263 з сім-картою з номером НОМЕР_9 ;
106)Рішення №2 від 27.11.2020 року «Про початок повноважень Івано-Франківського селищного голови « на 1 арк.;
107)Свідоцтва про реєстрацію ЮО на 1 арк.;
108)Витяг з реєстру юридичної осіб на 4 арк.;
109)Документи з взірцями підпису ОСОБА_7 на 20 арк.
110)Системний блок «RAX350009175», інвентарний номер 101460012, яким користується ОСОБА_8 ;
111)Ноутбук марки «DEL»L, серійний номер DG13P63, інвентарний номер 101460031, яким користується ОСОБА_5 ; (пароль Jan7775551961)
112)Системний моноблок марки «ARTLINE», HOME G43, серійний номер AL295524, інвентарний номер 101460118, яким користується ОСОБА_9 .
Слідчий зазначає, що з огляду на обставини вчинення кримінального правопорушення, на даний час в органу досудового розслідування існує сукупність підстав вважати, що вилучені перелічені речі та документи є речовими доказами у вказаному вище кримінальному провадженні, оскільки містить інформацію щодо обставин вчинення кримінального правопорушення. Зокрема, вилучені мобільні телефони можуть містити вхідні\вихідні дзвінки, листування співучасників кримінального правопорушення. Також, мобільні телефони та комп`ютерна техніка можуть містити файлові документи та інші відомості, які можуть мати доказове значення у кримінальному провадженні. Крім цього,вилучені документинададуть можливістьвикористовувати їхяк доказиу цьомукримінальному провадження,також надастьможливість проведеннютоварознавчих,почеркознавчих,а такожекономічних експертиз,крім цьогоунеможливить змінуабо знищенняїх оригіналів,що дозволитьв подальшомувстановити таперевірити фактивчинення кримінальногоправопорушення танадасть інформаціюнеобхідну длярозслідування вказаногопровадження. Вище переліченіречі тадокументи постановоюслідчого буливизнані речовимидоказами у вказаномукримінальному провадженні.
Відповідно до ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у разі якщо до такої юридичної особи може бути застосовано захід кримінально-правового характеру у вигляді конфіскації майна, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому цим Кодексом порядку. Відповідно до вимог цього Кодексу арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.
Арешт може бути накладено на нерухоме і рухоме майно, майнові права інтелектуальної власності, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, цінні папери, корпоративні права, які перебувають у власності у підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, і перебувають у нього або в інших фізичних, або юридичних осіб, а також які перебувають у власності юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, з метою забезпечення можливої конфіскації майна, спеціальної конфіскації або цивільного позову.
Арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з ч.3 ст.170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно з ч.10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.
Таким чином, метою накладення арешту на майно євиконання завдань кримінального провадження та забезпечення збереження речових доказів.
Слідчий довів, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження
Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого.
Оцінюючи надані стороною обвинувачення докази слідчий суддя вважає їх належними та допустимими, їх сукупність та взаємозв`язок між ними достатній для прийняття процесуального рішення про арешт майна.
Враховуючи вищевикладене, а також правову підставу для арешту майна, наслідки арешту майна, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, наявність об`єктивної необхідності та виправданість такого втручання у права і свободи особи, а також з метою виконання завдань кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає до частково задоволення, в частині накладення арешту на вилучені документи, мобільні телефони та системний моноблок марки «ARTLINE», HOME G43, серійний номер AL295524, інвентарний номер 101460118, яким користується ОСОБА_9 .
Разом з тим, слідчим не доведено, наявність ризиків, передбачених абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України та необхідності у накладенні арешту на системний блок «FQC-08978», системний блок «RAX350009175», інвентарний номер 101460012, яким користується ОСОБА_8 та ноутбук марки «DEL»L, серійний номер DG13P63, інвентарний номер 101460031, яким користується ОСОБА_5 ; (пароль Jan7775551961). Слідчим не доведено наявності об`єктивної необхідності та виправданості накладення арешту на вказане майно.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя,
у х в а л и в :
клопотанняслідчого відділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчогоуправління ГУНП у Львівській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 задовольнити частково.
Накласти арешт на майно, яке було вилучено в ході проведення обшуку 14.02.2025 за місцем розташування Івано-Франківської селищної ради, що за адресою: Львівська обл., смт. Івано-Франкове, пл. Ринок, буд. 1, а саме:
1)Оригінал договору №134 від 26.06.2023 між Івано-Франківською селищною радою та ТОВ « Елегант» на 8 арк.;
2)Договірна ціна до договору на 2 арк.;
3)Графік виконання робіт на 2 арк.;
4)Титул об`єкта будівництва у 2023 році на 2 арк.;
5)Звіт про результати проведення закупівлі на 3 арк.;
6)Додаткова угода №1 від 06.10.2023 на 1 арк.;
7)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
8)Додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
9)Договірна ціна на будівництво на 2 арк.;
10)Графік виконання робіт на 1 арк.;
11)Графік фінансування робіт до договору №134 від 26.06.2023 додаткова угода №2 від 17.10.2023 на 1 арк.;
12)Додаткова угода №3 від 29.12.2023 на 5 арк.;
13)Додаткова угода №4 від 22.04.2024 на 5 арк.;
14)Додаткова угода №5 від 22.08.2024 на 3 арк.;
15)Додаткова угода №6 від 08.11.2024 на 6 арк.;
16)Договір №139 на здійснення технічного нагляду від 26.06.2023 на 5 арк.;
17)Договір №148 на здійснення авторського нагляду від 03.07.2023 на 3 арк.;
18)Договір №71 на здійснення технічного нагляду від 12.07.2024 на 8 арк.;
19)Додатковий договір №1 від 18.12.2024 до Договору №71 від 12.07.2024 на 1 арк.;
20)Договір №106 з виготовлення проєктно-кошторисної документації від 24.05.2023 на 8 арк.;
21)Акт №1 здачі-приймання робіт від 26.06.2023 на 1 арк.;
22)Платіжна інструкція №1 від 28.06.2023 на 1 арк.;
23)Договір №1843/23 від 02.06.2023 на виконання експертизи проекту будівництва на 4 арк.;
24)Платіжна інструкція №2 від 28.06.2023 на 1 арк.;
25)Акт надання послуг №1843 від 26.06.2023 на 1 арк.;
26)Платіжна інструкція №5 від 26.10.2023 на 1 арк.;
27)Платіжна інструкція №6 від 20.11.2023 на 1 арк.;
28)Платіжна інструкція №18 від 03.12.2024 на 1 арк.;
29)Платіжна інструкція №19 від 03.12.2024 на 1 арк.;
30)Платіжна інструкція №16 від 14.11.2024 на 1 арк.;
31)Платіжна інструкція №17 від 14.11.2024 на 1 арк.;
32)Платіжна інструкція №14 від 12.09.2024 на 1 арк.;
33)Платіжна інструкція №15 від 12.09.2024 на 1 арк.;
34)Платіжна інструкція №8 від 04.07.2024 на 1 арк.;
35)Платіжна інструкція №7 від 04.07.2024 на 1 арк.;
36)Платіжна інструкція №9 від 08.07.2024 на 1 арк.;
37)Платіжна інструкція №6 від 25.04.2024 на 1 арк.;
38)Платіжна інструкція №5 від 09.04.2024 на 1 арк.;
39)Платіжна інструкція №3 від 09.04.2024 на 1 арк.;
40)Платіжна інструкція №1 від 09.04.2024 на 1 арк.;
41)Платіжна інструкція №4 від 09.04.2024 на 1 арк.;
42)Платіжна інструкція №2 від 09.04.2024 на 1 арк.;
43)Платіжна інструкція №11 від 16.07.2024 на 1 арк.;
44)Платіжна інструкція №12 від 16.07.2024 на 1 арк.;
45)Платіжна інструкція №13 від 16.07.2024 на 1 арк.;
46)Платіжна інструкція №10 від 16.07.2024 на 1 арк.;
47)Платіжна інструкція №7 від 20.11.2023 на 1 арк.;
48)Платіжна інструкція №21 від 04.12.2024 на 1 арк.;
49)Платіжна інструкція №20 від 04.12.2024 на 1 арк.;
50)Платіжна інструкція №4 від 24.10.2023 на 1 арк.;
51)Платіжна інструкція №10 від 27.12.2023 на 1 арк.;
52)Акт №1 здачі-приймання робіт від 27.12.2023 за договором №148 на 1 арк.;
53)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду №1 від 23.10.2023 року на 1 арк.;
54)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 20.11.2023 року на 1 арк.;
55)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12.2023 на 1 арк.;
56)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 27.12 .2023 року на 1 арк.;
57)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
58)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 27.12.2023 року на 1 арк.;
59)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 1 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
60)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 2 від 15.07.2024 року на 1 арк.;
61)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 3 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
62)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 4 від 16.07.2024 року на 1 арк.;
63)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 5 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
64)Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду № 6 від 04.12.2024 року на 1 арк.;
65)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2023 року на 12 арк.;
66)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2023 року на 15 арк.;
67)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за грудень 2023 року на 29 арк.;
68)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за квітень 2024 року на 46 арк.;
69)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 9 арк.;
70)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 22 арк.;
71)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за червень 2024 року на 13 арк.;
72)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 рок 11 арк.;
73)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за вересень 2024 року на 23 арк.;
74)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 23 арк.;
75)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за листопад 2024 року на 3 арк.;
76)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 6 арк.;
77)Довідка про вартість робіт, акт виконаних робіт, розрахунок та підсумкова відомість ресурсів за жовтень 2024 року на 11 арк.;
78)Тендерна документація, видрукувана з системи «Прозорро», та яка наявна на вказаному інтернет-ресурсі, в 2-х томах на 577 арк.;
79)Проект технічної документації на проведення будівництва в 8-ми томах;
80)Проект документації «Конструкції металеві» в 1 томі;
81)Проект документації «Конструкції будівельні» в 1 томі;
82)Відомість обсягів роботи в 1-му томі;
83)Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі на 65-ти арк.;
84)Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 в 1-му томі;
85)Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в 1-му томі;
86)Підсумкова відомість ресурсів в 1-му томі;
87)Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва в 1-му томі.
88)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
89)Експертний звіт №1843/23 від 27.04.2023 на 2 арк.;
90)Витяг з реєстру будівельної діяльності на 6 арк.;
91)Опитувальний лист на 1 арк.;
92)Рішення №4231 від 27.04.2023 на 1 арк.;
93)Наказ №37/11-12 від 26.06.2023 на 3 арк.;
94)Наказ №7 від 24.05.2023 на 1 арк.;
95)Наказ №11 від 03.07.2023 на 1 арк.;
96)Копія кваліфікаційного сертифікату №004730 на 1 арк.;
97)Експертний звіт №1843/23 від 26.05.2023 на 12 арк.;
98)Протокол виробничої наради від 11.09.2023 на 1 арк.;
99)Технічні умови тимчасового приєднання до ЛОЕ від 25.08.2023 на 2 арк.;
100)Технічні умови на приєднання до водопостачання №298 від 04.07.2023 на 6 арк.;
101)Протокол №1 технічної наради від 04.11.2024 на 25 арк.;
102)Мобільний телефон «Iphone 15pro», серійний номер НОМЕР_1 , IMEI НОМЕР_2 , IMEI2 НОМЕР_3 з сім-картою з номером НОМЕР_4 ;
103)Мобільний телефон «OPPO A53», серійний номер НОМЕР_5 , IMEI НОМЕР_6 , IMEI2 НОМЕР_7 з сім-картою з номером НОМЕР_8 ;
104)Мобільний телефон «realme C21-Y», модель RMX3263 з сім-картою з номером НОМЕР_9 ;
105)Рішення №2 від 27.11.2020 року «Про початок повноважень Івано-Франківського селищного голови» на 1 арк.;
106)Документи з взірцями підпису ОСОБА_7 на 20 арк.;
107)Системний моноблок марки «ARTLINE», HOME G43, серійний номер AL295524, інвентарний номер 101460118, яким користується ОСОБА_9 .
В задоволенні решти вимог відмовити.
Контроль за виконанням ухвали покласти на уповноваженого прокурора, який здійснює процесуальне керівництво у даному кримінальному провадженні.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом п?яти днів з дня її оголошення.
Повний текст ухвали складено та підписано 19 лютого 2025 року.
Слідчий суддя ОСОБА_10
Суд | Городоцький районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2025 |
Оприлюднено | 26.02.2025 |
Номер документу | 125378755 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Кітов О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні