Справа № 507/414/25
Провадження № 1-кс/507/84/2025
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" лютого 2025 р. Слідчий суддяЛюбашівського районногосуду Одеськоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №1 Подільского районного управління поліції ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене зпрокурором Любашівської окружної прокуратуриОдеської області ОСОБА_4 у кримінальномупровадженні №42025162360000002 від 12.02.2025року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.4 ст. 191КК Українипро надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -
в с т а н о в и в :
Клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів відповідає вимогам ст. 160 КПК України.
В клопотанні слідчий вказує, що слідчим відділенням відділу поліції № 1 Подільського РУП ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні від 12.02.2025 за № 42025162360000002 стосовно того, що 12.02.2025 на електрону пошту Любашівської окружної прокуратури надійшла заява від голови ГО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 про те, що розпорядником бюджетних коштів КУ ІНФОРМАЦІЯ_2 27.11.2024 проведено закупівлю відкритих торгів з особливостями, предметом якої є «Капітальний ремонт основної будівлі (А, А, А, Ж), ремонт даху, заміна вікон та дверей», за адресою: АДРЕСА_1 на суму 2 359 868, 35 грн. ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) та 24.12.2024 перераховано кошти в повному обсязі на виконані роботи на користь ПП « ОСОБА_6 », однак роботи виконанні не в повному обсязі, в будівництві залучені будівельні матеріали неналежної якості, що призвело до неправомірного використання бюджетних коштів, тобто за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України
Досудовим розслідуванням встановлено, що 08.11.2024 р. Комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташоване за адресою АДРЕСА_2 , оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями - ІНФОРМАЦІЯ_4 про Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження). За результатом проведення відкритих торгів з особливостями - ІНФОРМАЦІЯ_4 , переможцем визначено ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).
Комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) і ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), 04.12.2024 уклали договір № 109 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів, предметом договору якого є Капітальний ремонт основної будівлі (A'А",А",Ж) комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)" (ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), адреса (місце) розташування об`єкта: АДРЕСА_3 , на суму 2 359 868 гривень 35 копійок.
В порядку ст. 40, 93 КПК України 14.02.2025 за вих. № 66.3.1659 на адресу ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) скеровано запит щодо надання завірених копії документів стосовно об`єкта будівництва: Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження), однак відповідно до листа директора ПП « ОСОБА_6 » від 17.02.2025 № 03/02 відмовлено у надані завірених копії документів.
Таким чином, на даний час виникла необхідність у отриманні інформації (документів), яка перебуває у володінні та користування ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_4 , а саме: Завірених копій установчих документів та документів, які підтверджують державну реєстрацію ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (статуту, свідоцтва про реєстрацію підприємства як юридичної особи, свідоцтва про сплату єдиного податку, тощо); завірених копій матеріалів та тендерну документацію з додатками до неї за процедурами закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 між замовником - Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ); завірених копій проектно-кошторисної документації та коригованої проектно-кошторисної документації (архітектурно-будівельної частини, технологічної частини, електро-технічної, графічної частини) за робочими проектом «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та її електронного варіанту у разі наявності; завірені копії договору № 109 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.12.2024 між ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) щодо об`єкту «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» з усіма додатками до нього та усіма додатковими договорами до нього; завірену копію календарного графіку виконання робіт по проекту щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірена копія плану фінансування по проекту щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірену копію договірної ціни по договору про закупівлю за державні кошти щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та довідки про
вартість виконаних робіт та витрати; завірені копій усіх актів на закриття прихованих робіт на усі види робіт, що відносяться до переліку прихованих робіт відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» на об`єкт будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії актів на прийняття відповідальних конструкцій, що відносяться до переліку робіт відповідно ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» на об`єкт будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії виконавчої та звітної документації, що підтверджує виконання робіт перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копій технологічної карти з виконання робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії журналу загальних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії журналу з виконання спеціальних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії договорів про придбання товарно-матеріальних цінностей, накладних до них, квитанцій про сплату за вказаними накладними, які підтверджують придбання ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) матеріальних цінностей, які вказані в актах приймання виконаних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)», з зазначення кількості матеріальних цінностей, ціни за якою придбана та місця придбання вказаних матеріальних цінностей; завірені копії квитанцій (роздруківок про рух коштів за період дії договору на рахунок ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які підтверджують отримання від Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на рахунок ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) коштів за виконані роботи відповідно до договору № 134 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 18.06.2024 по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та про перерахування коштів фізичним особам або підприємствам за придбання матеріальних цінностей для виконання вказаних
договорів; завірені копії сертифікатів якості на придбані товарно-матеріальні цінності які зазначені в актах приймання виконаних робіт по об`єкту ««Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; завірені копії усіх укладених ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) договорів з субпідрядними організаціями по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» з усіма додатками до нього та усіма додатковими договорами до нього; завірені копії вхідної та вихідної кореспонденції між ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); оригінали або завірені належним чином копії виконавчих схем, креслень щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»; в електронному вигляді звітну документацію (акти приймання виконаних будівельних робіт, дефектні акти), локальний кошторис щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)», з можливістю вилучення о вказаних документів.
Отриманні у ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташоване за адресою: АДРЕСА_4 , зазначені відомості будуть використані в подальшому, як доказ у кримінальному провадженні № 42025162360000002, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 12 лютого 2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Слідчий надав заяву, в якій просить розглядати клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів безйого участі, за наявними матеріалами, подане клопотання підтримує в повному обсязі, просить задовольнити.
На підставі ч.2 ст.163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.
На підставі ст. 107 КПК України фіксування кримінального провадження технічними засобами не здійснюється.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.
Враховуючи, що іншим шляхом старший слідчий не взмозі отримати вказану інформацію, тому суд, вважає, що клопотання обгрунтоване та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
1. Клопотання слідчого СВВП №1Подільского районногоуправління поліціїГУНП вОдеській області ОСОБА_3 ,погоджене зпрокуроромЛюбашівської окружноїпрокуратуриОдеської області ОСОБА_4 у кримінальномупровадженні№42025162360000002від 12.02.2025рокузаознаками кримінальногоправопорушення,передбаченогоч.4ст.191ККУкраїнипро наданнядозволу натимчасовий доступдо речейі документів задовольнити.
2. Надати дозвіл слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 42025162360000002, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 12 лютого 2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташоване за адресою: АДРЕСА_4 , із можливістю їх вилученню оригіналів та завірених копії документів, а саме:
2.1) Завірених копій установчих документів та документів, які підтверджують державну реєстрацію ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (статуту, свідоцтва про реєстрацію підприємства як юридичної особи, свідоцтва про сплату єдиного податку, тощо);
2.2) Завірених копій матеріалів та тендерну документацію з додатками до неї за процедурами закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 між замовником - Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );
2.3) Завірених копій проектно-кошторисної документації та коригованої проектно-кошторисної документації (архітектурно-будівельної частини, технологічної частини, електро-технічної, графічної частини) за робочими проектом «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та її електронного варіанту у разі наявності;
2.4) Завірені копії договору № 109 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.12.2024 між ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) щодо об`єкту «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» з усіма додатками до нього та усіма додатковими договорами до нього;
2.5) Завірену копію календарного графіку виконання робіт по проекту щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.6) Завірена копія плану фінансування по проекту щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.7) Завірену копію договірної ціни по договору про закупівлю за державні кошти щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт даху, системи опалення
будівлі Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.8) Завірені копії усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та довідки про вартість виконаних робіт та витрати;
2.9) Завірені копій усіх актів на закриття прихованих робіт на усі види робіт, що відносяться до переліку прихованих робіт відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» на об`єкт будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.10) Завірені копії актів на прийняття відповідальних конструкцій, що відносяться до переліку робіт відповідно ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» на об`єкт будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.11) Завірені копії виконавчої та звітної документації, що підтверджує виконання робіт перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.12) Завірені копій технологічної карти з виконання робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.13) Завірені копії журналу загальних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.14) Завірені копії журналу з виконання спеціальних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.15) Завірені копії договорів про придбання товарно-матеріальних цінностей, накладних до них, квитанцій про сплату за вказаними накладними, які підтверджують придбання ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) матеріальних цінностей, які вказані в актах приймання виконаних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)», з зазначення кількості матеріальних
цінностей, ціни за якою придбана та місця придбання вказаних матеріальних цінностей;
2.16) Завірені копії квитанцій (роздруківок про рух коштів за період дії договору на рахунок ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які підтверджують отримання від Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на рахунок ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) коштів за виконані роботи відповідно до договору № 134 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 18.06.2024 по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» та про перерахування коштів фізичним особам або підприємствам за придбання матеріальних цінностей для виконання вказаних договорів;
2.17) Завірені копії сертифікатів якості на придбані товарно-матеріальні цінності які зазначені в актах приймання виконаних робіт по об`єкту ««Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.18) Завірені копії усіх укладених ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) договорів з субпідрядними організаціями по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)» з усіма додатками до нього та усіма додатковими договорами до нього;
2.19) Завірені копії вхідної та вихідної кореспонденції між ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
2.20) Оригінали або завірені належним чином копії виконавчих схем, креслень щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)»;
2.21) Надати в електронному вигляді звітну документацію (акти приймання виконаних будівельних робіт, дефектні акти), локальний кошторис щодо обєкту будівництва «Капітальний ремонт основної будівлі (А`, А``, А```, Ж) комунальної установи " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ремонт даху, заміна вікон та дверей) за адресою: АДРЕСА_1 (заходи з енергозбереження)».
3. Дозвіл на забезпечення тимчасового доступу й можливість вилучення вище вказаних речей та документів надати слідчому СВ відділу поліції № 1 Подільського РУП ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_3 та іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи, в тому числі слідчим: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 .
4. Службовим особам ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташоване за адресою: АДРЕСА_4 забезпечити тимчасовий доступ до вищевказаних речей та документів, з можливістю ознайомлення з ними та наданням для вилучення їх оригіналів.
5. Термін дії ухвали 60 днів з моменту винесення.
6. У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
7. Ухвала оскарженню не підлягає.
8. Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів складена у двох примірниках. Зазначеній в ухвалі слідчого судді особі пред`являється оригінал ухвали та вручається її копія, другий примірник ухвали залишається в судовій справі.
Слідчий суддя : ОСОБА_1
Суд | Любашівський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2025 |
Оприлюднено | 27.02.2025 |
Номер документу | 125418314 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Любашівський районний суд Одеської області
Дармакука Т. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні