Постанова
від 26.02.2025 по справі 380/26268/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2025 рокуЛьвівСправа № 380/26268/23 пров. № А/857/19769/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОнишкевича Т.В.,

суддівСеника Р.П., Судової-Хомюк Н.М.,

розглянувши у порядку письмового провадження у м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест авто плюс» на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2024 року у справі за його позовом до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

суддя у І інстанціїСидор Н.Т.,

час ухвалення судового рішенняне зазначено,

місце ухвалення судового рішенням. Львів,

дата складення повного тексту рішення 03 липня 2024 року,

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест авто плюс» (далі ТОВ «Вест авто плюс») звернулося до суду із адміністративним позовом, у якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення (далі ППР) Головного управління ДПС у Львівській області (далі ГУ ДПС) від 23.05.2023 №11319/13-01-04-07/43803250, яким до товариства за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних (далі ПН/РК) у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) застосовано штраф на загальну суму 318997,08 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2024 року у справі № 380/26268/23 у задоволенні позову було відмовлено.

При цьому суд першої інстанції виходив із того, що позивач допустив порушення строків реєстрації ПН у ЄРПН, що має наслідком застосування штрафних санкцій. Кількість днів прострочення граничних строків реєстрації ПН в ЄРПН розрахована контролюючим органом правильно, розмір штрафу є правомірним.

ТОВ «Вест авто плюс» у поданій апеляційній скарзі просило рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове судове рішення, яким позовні вимоги товариства задовольнити повністю.

На обґрунтування своїх вимог посилається на помилковість висновків контролюючого органу, з якими погодився суд першої інстанції.

Зазначає, що ТОВ «Вест авто плюс» керувалося чинним податковим законодавством на підставі норм Кабінету Міністрів України, які впроваджували карантин, та податкових норм, які забороняли застосовувати до платника податків штрафи за порушення податкового законодавства під час карантину.

Станом на 24.02.2022 були відсутні законодавчі підстави, які б чітко та однозначно зобов`язували його здійснити реєстрацію ПН у в ЄРПН. Такий обов`язок був введений 27.05.2022 Законом 2260-ІХ. Відповідно до абзацу 3 підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України (далі ПК) товариство мало право здійснити реєстрацію ПН в ЄРПН у строк до 15.07.2022.

У відзиві на апеляційну скаргу позивача ГУ ДПС підтримало доводи, викладені у оскаржуваному судовому рішенні, заперечило обґрунтованість апеляційних вимог та просило залишити рішення суду першої інстанції без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Наполягає на тому, що доводи позивача про те, що штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію ПН в ЄРПН у період з 01.03.2020 і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину не застосовуються є хибними, оскільки підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК скасував мораторій (зупинення) застосування штрафних санкцій на період дію карантину.

Звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію ПН в ЄРПН передбачено лише для платників податків щодо реєстрації ПН, дата складання яких припадає на період з 01.02.2022 по 31.05.2022 за умови забезпечення їх реєстрації до 15.07.2022.

Позивачем не заперечується, що зазначені у акті перевірки ПН було подано для реєстрації в ЄРПН з порушенням строків, визначених статтею 201 ПК.

ТОВ «Вест Авто Плюс» заяву про неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку не подавало.

Посилання позивача на пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК є безпідставним.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається у порядку письмового провадження.

Переглянувши судові рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального та процесуального права, апеляційний суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційних вимог, виходячи із такого.

Як безспірно встановлено судом першої інстанції, ГУ ДПС було проведено камеральну перевірку ТОВ Вест авто плюс, за результатами якої склало акт №9204/13-01-04-07/43803250 від 19.04.2023 Про результати камеральної перевірки дотримання вимог п. 192.1 ст.192, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. Під час перевірки контролюючий орган дійшов висновку про встановлення несвоєчасної реєстрації позивачем ПН у ЄРПН, виписаних з грудня 2021 по грудень 2022 року, а саме:

ПН №111 від 15.12.2021, дата реєстрації 29.11.2022, кількість днів затримки 186, штраф 40%;

ПН №122 від 16.12.2021, дата реєстрації 29.11.2022, кількість днів затримки 186, штраф 40%;

ПН №220 від 23.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №169 від 09.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №50 від 10.06.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 61, штраф 40%;

ПН №4 від 01.06.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 61, штраф 40%;

ПН №75 від 15.06.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 61, штраф 40%;

ПН №110 від 22.06.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 46, штраф 30%;

ПН №355 від 30.03.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №311 від 15.03.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №56 від 11.03.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №315 від 15.03.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №35 від 07.03.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №45 від 09.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №85 від 17.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №477 від 21.04.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №187 від 10.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №131 від 02.02.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №145 від 29.04.2022, дата реєстрації 30.08.2022, кількість днів затримки 47, штраф 30%;

ПН №35 від 07.07.2022, дата реєстрації 29.08.2022, кількість днів затримки 29, штраф 20%;

ПН №75 від 15.07.2022, дата реєстрації 29.08.2022, кількість днів затримки 29, штраф 20%;

ПН №95 від 19.05.2022, дата реєстрації 31.08.2022, кількість днів затримки 48, штраф 2%;

ПН №144 від 29.03.2022, дата реєстрації 11.11.2022, кількість днів затримки 120, штраф 40%;

ПН №1137 від 04.10.2022, дата реєстрації 02.11.2022, кількість днів затримки 2, штраф 10%;

ПН №441 від 22.04.2022, дата реєстрації 29.11.2022, кількість днів затримки 138, штраф 40%;

ПН №1260 від 30.11.2022, дата реєстрації 16.12.2022, кількість днів затримки 1, штраф 10%;

ПН №1341 від 29.12.2022, дата реєстрації 08.02.2023, кількість днів затримки 24, штраф 20%;

ПН №116 від 23.12.2022, дата реєстрації 24.01.2023, кількість днів затримки 9, штраф 10%.

З урахуванням висновків акту ГУ ДПС складено ППР №11319/13-01-04-07/43803250 від 23.05.2023, яким до ТОВ Вест авто плюс застосовано штраф у сумі 318 997,08 грн.

ТОВ Вест авто плюс не погодилося із правомірністю такого рішення контролюючого органу та звернулося до адміністративного суду з позовом, що розглядається

При наданні правової оцінки правильності вирішення судом першої інстанції цього публічно-правового спору оскаржуваним рішенням та доводам апелянтів, що викладені у апеляційних скаргах, суд апеляційної інстанції виходить із такого.

Відповідно до частини 1 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Частиною 1 статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Згідно з приписами частини 3 статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Відповідно до приписів частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положеннями статті 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регламентовано приписами ПК.

У відповідності до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті14 ПК Єдиний реєстр податкових накладних (далі - ЄРПН) - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику (а саме ДФС України), в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних. Реєстрація таких у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

На підставі аналізу матеріалів справи та позицій сторін, викладених у заявах по суті справи, апеляційний суд дійшов переконання, що на стадії апеляційного перегляду суть публічно-правового спору, що розглядається, зводиться до оцінки доводів сторін щодо правомірності застосування контролюючим органом штрафних санкцій у зв`язку із виявленням фактів несвоєчасної реєстрації позивачем ПН у ЄРПН.

При цьому наявність у ГУ ДПС права на проведення контролю за своєчасністю реєстрації ТОВ Вест авто плюс ПН у ЄРПН, виявлені у ході перевірки факти порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації ПН у ЄРПН та правильність визначення самого розміру штрафних санкцій позивачем не заперечується.

Під час проведення камеральних перевірок платників податків щодо своєчасності реєстрації ПН/РК у ЄРПН на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах, та з урахуванням положень статті 102 ПК може бути охоплено період в 1095 днів, що настали за останнім днем граничного строку реєстрації ПН/РК.

Пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК було передбачено, що за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

Разом із тим, Законом України від 12.05.2022 №2260-ІХ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану, що набрав чинності 27.05.2022, було внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 №64/2022, затвердженим Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.

Водночас згідно із підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу Перехідні положення ПК у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК встановлено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

З урахуванням наведеного суд апеляційної інстанції погоджується із судом першої інстанції у тому, що з 27.05.2022 Законом №2260-ІХ поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності.

Водночас підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК скасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Таким чином, на переконання апеляційного суду, звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію ПН в ЄРПН передбачено лише для платників податків щодо реєстрації ПН/РК, граничний термін виконання яких припадає на період з 24.02.2022 до 27.05.2022 (тобто до дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану) за умови реєстрації такими платниками ПН/РК в ЄРПН до 15.07.2022 року.

При цьому ПН №111 від 15.12.2021 (дата реєстрації 29.11.2022) та ПН №122 від 16.12.2021 (дата реєстрації 29.11.2022) були складені ТОВ Вест авто плюс у період дії мораторію, однак зареєстровані в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26.05.2022) із порушенням встановлених строків.

Водночас ПН №220 від 23.02.2022 (дата реєстрації 30.08.2022), ПН №169 від 09.02.2022 (дата реєстрації 30.08.2022), ПН №355 від 30.03.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №311 від 15.03.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №56 від 11.03.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №315 від 15.03.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №35 від 07.03.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №45 від 09.02.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №85 від 17.02.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №477 від 21.04.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №187 від 10.02.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №131 від 02.02.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №145 від 29.04.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №95 від 19.05.2022 (реєстрація 31.08.2022), ПН №144 від 29.03.2022 (реєстрація 11.11.2022), ПН №441 від 22.04.2022 (реєстрація 29.11.2022) були складені позивачем у період з 01.02.2022 по 31.05.2022, однак зареєстровані після 15.07.2022 з порушенням встановлених строків.

Окрім того ПН №50 від 10.06.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №4 від 01.06.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №75 від 15.06.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №110 від 22.06.2022 (реєстрація 30.08.2022), ПН №35 від 07.07.2022 (реєстрація 29.08.2022), ПН №75 від 15.07.2022 (реєстрація 29.08.2022), ПН №1137 від 04.10.2022 (реєстрація 02.11.2022), ПН №1260 від 30.11.2022 (реєстрація 16.12.2022), ПН №1341 від 29.12.2022 (реєстрація 08.02.2023), ПН №116 від 23.12.2022 (реєстрація 24.01.2023) складені товариством після 01.06.2022 та зареєстровані з порушенням встановлених строків.

Водночас ТОВ Вест авто плюс не надано доказів дотримання Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та перелік документів на підтвердження, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225.

Підсумовуючи наведене, на переконання апеляційного суду, доводи апеляційної скарги, наведені на спростування висновків суду першої інстанції, не містять належного обґрунтування чи фактичних обставин, які б були безпідставно залишені без розгляду судом першої інстанції.

Порушень норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильного застосування норм матеріального права поза межами вимог апелянта та доводів, викладених у апеляційній скарзі, у ході апеляційного розгляду справи встановлено не було.

З огляду на викладене суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції, вирішуючи цей публічно-правовий спір, правильно встановив фактичні обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, а відтак апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.

Підстав для зміни розподілу судових витрат за наслідками апеляційного перегляду справи у відповідності до вимог частини 6 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України немає.

Керуючись статтями 241, 243, 308, 311, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,

ПОСТАНОВИВ :

апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест авто плюс» залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2024 року у справі № 380/26268/23 без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її ухвалення та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції лише у випадках, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Т. В. Онишкевич судді Р. П. Сеник Н. М. Судова-Хомюк

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.02.2025
Оприлюднено28.02.2025
Номер документу125446975
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/26268/23

Постанова від 26.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 19.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Рішення від 28.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні