Волинський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про прийняття справи до провадження
26 лютого 2025 року ЛуцькСправа № 826/12246/16
Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Костюкевича С.Ф., одержавши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Димерське автотранспортне підприємство» до Конкурсного комітету з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Київської облдержадміністрації, Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Димерське автотранспортне підприємство» звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кріон» до Конкурсного комітету з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Київської облдержадміністрації, Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до Київської обласної державної адміністрації, оформленого протоколом від 31.05.2015 №2016-1, об`єкт конкурсу №7 (маршрут №799, с. Новосілки-Київ АС «Полісся через Вишгород») та №11 (маршрут №869/870, 871/872, 873/874, 875/876, 877/878, 879/880, 881/882, 883/884, с. Ровжі - Київ АС «Полісся»); визнання протиправним та скасування наказу Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації від 10.06.2016 №17-од "Про введення в дію рішення Конкурсного комітету з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до Київської обласної державної адміністрації від 31 травня 2016 року" в частині введення в дію рішення конкурсного комітету об`єкта конкурсу №7 (маршрут №799, с. Новосілки-Київ АС «Полісся через Вишгород») та №11 (маршрут №869/870, 871/872, 873/874, 875/876, 877/878, 879/880, 881/882, 883/884, с. Ровжі - Київ АС «Полісся»); зобов`язання Конкурсного комітету з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до Київської обласної державної адміністрації, провести повторний конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до Київської обласної державної адміністрації об`єкт конкурсу №7 (маршрут №799, с. Новосілки-Київ АС «Полісся через Вишгород») та №11 (маршрут №869/870, 871/872, 873/874, 875/876, 877/878, 879/880, 881/882, 883/884, с. Ровжі - Київ АС «Полісся») на підставі документів, поданих перевізниками-претендентами до 16.05.2016 включно.
Ухвалою судді Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.08.2016 відкрито провадження у справі № 826/12246/16 в порядку загального позовного провадження, призначено справу до судового розгляду на 13:30 24.10.2016, в подальшому відкладено розгляд справи до 09:00 07.04.2018.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.05.2019 замінено відповідача - Конкурсний комітет з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Київської облдержадміністрації на належного - Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації.
Станом на 15.12.2022 день набрання чинності Законом України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду від 13.12.2022 № 2825-IX (далі Закон № 2825-IX), адміністративну справу № 826/8986/17 Окружним адміністративним судом міста Києва не було розглянуто.
Згідно із частиною третьою статті 29 КАС України у разі ліквідації або припинення роботи адміністративного суду справи, що перебували у його провадженні, невідкладно передаються до суду, визначеного відповідним законом або рішенням про припинення роботи адміністративного суду, а якщо такий суд не визначено - до суду, що найбільш територіально наближений до суду, який ліквідовано або роботу якого припинено.
Відповідно до статей 1, 2 розділу І Закону № 2825-IX ліквідовано Окружний адміністративний суд міста Києва. Утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.
Пунктом 2 розділу ІІ Закону № 2825-ІХ (в редакції Закону України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ від 16.07.2024 № 3863-IX) установлено, що з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя.
До початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом, крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту.
Не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративні справи, які були передані до Київського окружного адміністративного суду та розподілені між суддями до набрання чинності Законом України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ, але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Справи, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України, до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Після початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду Київський окружний адміністративний суд та інші окружні адміністративні суди України завершують розгляд та вирішення переданих їм справ.
Судом апеляційної інстанції щодо всіх справ, підсудних окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, та переданих на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України відповідно до цього Закону, є Шостий апеляційний адміністративний суд.
Згідно із пунктом 10 Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 № 399 (далі Порядок № 399), розподіл судових справ, які не розглянуті ОАСК та передані до КОАС, але не розподілені між суддями, передаються на розгляд та вирішення судам (крім судових справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України) шляхом їх автоматичного розподілу між цими судами з урахуванням навантаження за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ.
Відповідно до пункту 19 Порядку № 399 відповідальною особою протягом семи робочих днів після отримання результатів автоматизованого розподілу судових справ на підставі протоколу формується перелік судових справ у електронній формі із застосуванням КЕП за формою, визначеною у додатку до Порядку, про визначені суди із зазначенням єдиних унікальних номерів судових справ.
Згідно із переліком судових справ за формою додатку 3 до Порядку № 399 адміністративна справа № 826/12246/16 передана на розгляд Волинського окружного адміністративного суду (https://court.gov.ua/gromadjanam/perelik_rozpodil/).
21.02.2025 справа № 826/12246/16 зареєстрована у Волинському окружному адміністративному суді та за результатами автоматизованого розподілу справи між суддями визначено склад суду (суддя Костюкевич С.Ф.) для розгляду цієї справи.
За приписами частини другої статті 30 КАС України адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
З урахуванням наведеного, справу № 826/12246/16 необхідно прийняти до провадження.
Суд звертає увагу, що провадження у цій справі було відкрито до набрання чинності 15.12.2017 Законом України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів від 03.10.2017 № 2147-VIII, яким КАС України було викладено у новій редакції, та визначено форми адміністративного судочинства України.
Суд також звертає увагу, що провадження у цій справі було відкрито до набрання чинності 15.12.2017 Законом України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів від 03.10.2017 № 2147-VIII, яким КАС України було викладено у новій редакції, та визначено форми адміністративного судочинства України.
Відтак, зважаючи також на те, що 10.08.2016 Окружний адміністративний суд міста Києва відкрив провадження у справі в порядку загального позовного провадження, тому справа підлягає подальшому розгляду за правилами загального позовного провадження з повідомленням сторін.
Керуючись статтями 29, 30, 248, 262 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Прийняти до провадження адміністративну справу № 826/12246/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Димерське автотранспортне підприємство» до Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Справу розглядати за правилами загального позовного провадження суддею одноособово.
Призначити у даній справі підготовче засідання на 12:00 24.03.2025 в залі судових засідань Волинського окружного адміністративного суду, розташованого за адресою: м. Луцьк, вул. Словацького, 3.
В підготовче засідання викликати представників сторін, яким необхідно мати при собі документ, що посвідчує їх особу, а також документ, що підтверджує повноваження на ведення справи у суді.
Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позов та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі.
Відповідач повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Встановити позивачу строк для подання до суду відповіді на відзив - п`ять днів з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів.
Встановити відповідачу строк для подання заперечення - п`ять днів з дня отримання копії відповіді на відзив.
Роз`яснити учасникам справи, що відзив, відповідь на відзив, заперечення (заяви по суті справи) повинні відповідати вимогам частин другої - четвертої статті 162 КАС України. Заяви по суті справи одночасно з їх надісланням (наданням) до суду також повинні бути надіслані іншим учасникам справи.
Роз`яснити сторонам, що письмові докази подаються безпосередньо до суду в оригіналі або належним чином засвідченій копії з дотриманням вимог статей 79, 94 КАС України.
Справа розглядатиметься і вирішуватиметься суддею одноособово.
Учасники справи можуть отримати інформацію у справі в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі судової влади України за веб-адресою: https://court.gov.ua/sud0370/.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя С.Ф. Костюкевич
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2025 |
Оприлюднено | 03.03.2025 |
Номер документу | 125473822 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні