Справа № 420/23702/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 лютого 2025 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити пеані дії,
встановив:
Позивач звернувся з позовною заявою до Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, в якій просить:
- визнати протиправними дії Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, щодо відмови у внесені додаткового запису, стосовно продовжені терміну дії посвідчення особи з інвалідністю (серія НОМЕР_1 від 09.08.2023 року) видане на ім`я ОСОБА_1 ;
- зобов`язати Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, внести додатковий запис до посвідчення особи з інвалідністю (серія ДДА № 146730 від 09.08.2023 року) видане на ім`я ОСОБА_1 , яким було би передбачено продовження строку його дії на термін передбачений діючим законодавством України;
- визнати протиправними дії Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, щодо відмови у виготовлені та видачі ОСОБА_1 посвідчення особи з інвалідністю;
- зобов`язати Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, прийняти документи на видачу посвідчення особи з інвалідністю, виготовити та видати ОСОБА_1 , посвідчення особи з інвалідністю 2 (другої) групи з дитинства на термін передбачений діючим законодавством України;
- стягнути з Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на користь ОСОБА_1 , понесені витрати на професійну правничу допомогу адвоката у сумі 4 000,00 грн.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що він має певні захворювання, які дають право на ІІ групу інвалідності з дитинства. Така група інвалідності встановлена позивачеві з дитинства та неодноразово продовжувалась. 09.08.2023 позивачу видано нове посвідчення особи з інвалідністю з дитинства терміном дії відповідно до довідки МСЕК з 04.10.2022 до 31.10.2023. Чергова дата перегляду інвалідності встановлена на 01.10.2023. Позивач зазначає, що відсутність запису у посвідченні про продовження його дії на період воєнного стану позбавляє його права на користування пільгами. Позивач звернувся за місцем обліку до відповідача із заявою про видачу йому довідок та внесення змін у його документи про продовження дії посвідчення та інших документів щодо його інвалідності на час дії режиму воєнного стану. Окрім того, позивач звернувся за місцем обліку із заявою про видачу нового посвідчення, у разі, якщо внести відомості про продовження строку дії до попереднього неможливо. На неодноразові звернення, позивачеві відмовлено у видачі нового посвідчення та внесенні записів про продовження терміну дії наявного, оскільки усі пільги, на які позивач має право, продовжені автоматично. Позивач не погоджується із такими діями та просить позов задовольнити.
Відповідач подав відзив, за змістом якого, позовні вимоги не визнає та у задоволенні позову просить відмовити. Позиція відповідача ґрунтується на тому, що 09.08.2023 позивачу було видане посвідчення особи з інвалідністю серії НОМЕР_1 , тому вимоги, які стосуються видачі посвідчення є безпідставними. П. 1-1 постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 214 установлено, що строк виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю яку було призначено раніше, продовжується на період воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування і така виплата здійснюється за повний місяць без звернення особи до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад. В особовій справі ОСОБА_1 наявна виписка МСЕК з терміном інвалідності до 01.11.2023, у зв`язку з чим, з 01.11.2023 подальше призначення державної соціальної допомоги не проводилось, строк виплати допомоги подовжено автоматично, відповідно до постанови № 214. Нормативно-правовими актами не передбачено зазначення у посвідченні такої інформації, як продовження терміну його дії. Також відповідач наголошує, що позивач знятий з обліку як внутрішньо переміщена особа та на обліку у відповідача не перебуває з 01.06.2024 йому припинено виплату державної соціальної допомоги. З огляду на те, що позивач не перебуває на обліку в Управлінні, відповідач не є уповноваженим органом на видачу посвідчення та внесення до нього записів.
Позивач не погодився із наведеними у відзиві обґрунтуваннями та подав відповідь на відзив. Позивач вважає, що на час виникнення спірних правовідносин він звернувся до уповноваженого органу за місцем реєстрації. Предметом спору є оформлення та надання документів належного зразка, які посвідчують особу з інвалідністю та внесення необхідних записів до таких документів, інших вимог позивач не заявляв. На думку позивача, нові аргументи відповідача, зазначені ним у відзиві, не можуть братися судом до уваги. Позивач разом із заявою про видачу посвідчення надав необхідний перелік документів для його видачі. Надання такого документу, як довідка закладу охорони здоров`я про неможливість направлення ЛКК на МСЕК, законодавством не передбачено. Позовні вимоги просив задовольнити.
Розгляд справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов до таких висновків.
Згідно із посвідченням від 09.08.2023 року серії НОМЕР_1 , виданого УСП м. Чорноморськ, ОСОБА_1 має інвалідність ІІ групи з дитинства та отримував державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства з 04.10.2022 року 31.10.2023 року.
ОСОБА_1 перебував на обліку в Управлінні соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області як внутрішньо переміщена особа з 22.04.2022 року по 29.04.2024 року.
З 25.10.2022 року по 31.05.2024 ОСОБА_1 перебував на обліку в Управлінні соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області та отримував державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства 2 групи, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 79.
Державна соціальна допомога була призначена на підставі виписки з акту огляду Приморської міжрайонної медико-соціальною експертної комісії від 04.10.2022 серії 12 ААГ № 230226, в якій зазначено, що інвалідність встановлено до 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року виплату державної соціальної допомоги особам з інвалідністю позивачеві продовжено автоматично на підставі п. 1 постанови "Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану", затвердженої Кабінетом Міністрів України №214 від 07.03.2022 року.
29.04.2024 року ОСОБА_1 звернувся до управління із заявою про скасування дії довідки та зняття з обліку як внутрішньо переміщеної особи.
01.05.2024 року рішенням УСП Чорноморської МР № 1131/2 скасовано довідку про взяття позивача на облік як внутрішньо переміщену особу.
З 01.06.2024 року виплату державної соціальної допомоги особам з інвалідністю припинено у зв`язку із зняттям з обліку.
19.01.2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою (у електронному вигляді), в якій просив:
- внести відповідні записи про зміни до посвідчення особи з інвалідністю ДДА№146730 від 09.08.2023 року, стосовно інформації про продовження одержання ОСОБА_1 , державної соціальної допомоги, про вид державної соціальної допомоги, її розмір і термін призначення у зв`язку із продовження статусу особи з інвалідністю в силу діючих на теперішній час норм чинного Законодавства України;
- або видати нове посвідчення безкоштовно особисто одержувачу державної соціальної допомоги (особі з інвалідністю з дитинства, особі, яка не має права на пенсію, особі з інвалідністю) у зв`язку з продовження термін призначення та одержання ОСОБА_1 , державної соціальної допомоги і пільг або виготовити та надати довідку для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу, за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
Листом від 02.02.2024 року № 227 відповідач повідомив позивача, що підстав для видачі нового посвідчення немає, оскільки термін призначення державної соціальної допомоги не продовжено. Продовжується виплата раніше призначеної допомоги.
29.01.2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою (у електронному вигляді) про видачу посвідчення особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, особи, яка не має права на пенсію, особи з інвалідністю, якій призначено державну соціальну допомогу.
14.02.2024 року відповідач листом № 500 повідомив, що Порядком оформлення, видачі, обміну та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу не передбачено продовження терміну дії посвідчення в період введення воєнного стану без подовження дії довідки МСЕК.
17.05.2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою (у електронному вигляді) про оформлення та видачу посвідчення особи з інвалідністю ІІ групи з дитинства на весь період дії військового стану.
21.05.2024 року відповідач листом № 597 повідомив позивача, що це питання вже було предметом розгляду, і раніше надано відповідь з цього приводу. Повідомлено про припинення виплати державної соціальної допомоги з 01.06.2024 року. З метою продовження виплати рекомендовано звернутись до органу соціальної захисту населення за місцем проживання.
Позивач вважає, що він має право на отримання нового посвідчення особи з інвалідністю ІІ групи з дитинства на термін передбачений діючим законодавством України або на внесення змін до наявного посвідчення (серія НОМЕР_1 від 09.08.2023 року) про продовження терміну його дії.
Відповідач наполягає на тому, що підстави для видачі нового посвідчення відсутні, оскільки термін виплати призначеної соціальної допомоги продовжено автоматично без кінцевої дати на час дії воєнного стану в Україні та одного місяця після його припинення або скасування, а внесення запису про продовження дії раніше виданого посвідчення неможливо без продовження дії довідки МСЕК.
Вирішуючи цей спір суд керувався наступними приписами законодавства.
Частиною 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
В подальшому, воєнний стан на території України неодноразово продовжувався і діє на даний час.
На період дії на території України воєнного стану встановлення інвалідності вперше або повторне проведення медико-соціальної експертизи проводиться з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 08.03.2022 року № 225 «Деякі питання порядку проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану на території України» (надалі Постанова № 225), тобто екстериторіально та заочно.
Пунктом 3 Постанови № 225 (у редакції станом на дату виникнення спірних правовідносин) визначено, що повторний огляд, строк якого припав на період дії воєнного стану на території України, переноситься на строк після припинення або скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців після його припинення або скасування за умови неможливості направлення:
осіб з інвалідністю та осіб, яким встановлено ступінь втрати професійної працездатності (у відсотках), лікарсько-консультативною комісією на медико-соціальну експертизу відповідно до Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1317.
При цьому, інвалідність та ступінь втрати професійної працездатності (у відсотках) продовжується до останнього числа шостого місяця після припинення або скасування періоду дії воєнного стану, якщо раніше не буде проведено повторний огляд.
Окрім того, постановою Кабінету Міністрів України №214 від 07.03.2022 року "Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану" (надалі Постанова № 214), а саме пунктом 11 останньої визначено, що строк виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, яку було призначено раніше, продовжується на період воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування і така виплата здійснюється за повний місяць без звернення особи до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад.
Отже, державою створені правові засади щодо проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану на території України, при цьому інвалідність та ступінь втрати професійної працездатності (у відсотках) продовжено до останнього числа шостого місяця після припинення або скасування періоду дії воєнного стану, якщо раніше не було проведено повторний огляд.
З урахуванням зазначеного, Урядом також автоматично продовжено виплату всіх пенсій і соціальних допомог по інвалідності, а також термін дії індивідуальної програми реабілітації для зазначених осіб.
Це означає, що люди з інвалідністю, строк повторного огляду яких припав на період воєнного стану, можуть без проходження чергової ЛКК чи МСЕК отримувати пенсії та соціальні допомоги, реабілітаційні заходи, користуватися пільгами та гарантіями, передбаченими для осіб з інвалідністю законодавством.
При цьому, суд враховує, що згідно з ч. 3 ст. 4 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» №875-ХІІ від 21.03.1991 пільги особам з інвалідністю надаються на підставі посвідчення, яке підтверджує відповідний статус, пенсійного посвідчення чи посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги відповідно до законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», в яких зазначено групу та причину інвалідності (для повнолітніх осіб), категорію «дитина з інвалідністю» (для дітей), а також у відповідних випадках вказано їх основні нозологічні форми захворювань (по зору, слуху та з ураженням опорно-рухового апарату).
Таким чином, право особи на одержання пільг та привілеїв підтверджується посвідченням встановленого зразка.
Згідно з пунктом 2 розділу І Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу, що затверджений Наказом Мінсоцполітики від 11.01.2019 року №35 (надалі Порядок №35), посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу є документом, що підтверджує призначення державної соціальної допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дитині з інвалідністю.
Посвідчення оформлюються та видаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за місцем перебування особи на обліку як одержувача державної соціальної допомоги, (пункт 1 розділу ІІ Порядку №35).
Посвідчення оформлюється на ім`я особи з інвалідністю з дитинства, дитини з інвалідністю, особи, яка не має права на пенсію, особи з інвалідністю, якій призначено державну соціальну допомогу, (пункт 2 розділу ІІ Порядку №35).
На сторінці 1 посвідчення зазначаються відомості про дитину з інвалідністю, особу з інвалідністю з дитинства, особу, яка не має права на пенсію, особу з інвалідністю.
Вид державної соціальної допомоги, її розмір і термін призначення зазначаються на сторінках 3, 4 посвідчення, (пункт 3 розділу ІІ Порядку №35).
Посвідчення видається безкоштовно особисто одержувачу державної соціальної допомоги (особі з інвалідністю з дитинства, особі, яка не має права на пенсію, особі з інвалідністю).
Посвідчення оформлюється та видається у день звернення за його отриманням, але не пізніше 15 робочих днів після призначення державної соціальної допомоги, (пункт 4 розділу ІІ Порядку №35).
Якщо змінюються відомості про одержувача державної соціальної допомоги, видається нове посвідчення, про що робиться відповідний запис в особовій справі.
При заміні посвідчення одержувач державної соціальної допомоги повертає органу соціального захисту населення, за наявності, попередньо видане посвідчення, яке знищується відповідним органом соціального захисту населення, (пункт 4 розділу ІV Порядку №35).
Відповідно до Додатку 3 до Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю" та "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю" (пункт 1 розділу III) зразок бланка посвідчення на сторінці 3 та 4 передбачає внесення інформації щодо продовження терміну державної соціальної допомоги.
З огляду на наведені вище приписи нормативно-правових актів, суд робить висновок, що відповідач протиправно відмовив позивачеві у внесенні відомостей до його посвідчення щодо продовження терміну одержання державної соціальної допомоги, оскільки факт продовження інвалідності на підставі абз. 4 п. 3 Постанови № 225 не потребує додаткових документів чи записів в існуючих довідках.
Позиція відповідача щодо необхідності надання додаткових документів, складених працівниками закладів охорони здоров`я щодо неможливості направлення повнолітніх осіб на МСЕК, не підтверджується приписами нормативно-правових актів.
Водночас законодавством, зокрема Порядком №35, не передбачено зазначення у посвідченні терміну його дії, і, відповідно, продовження терміну його дії.
Окрім того, Порядком №35 чітко встановлено, що підставою для видачі нового посвідчення є зміна відомостей про одержувача державної соціальної допомоги.
У випадках пошкодження або втрати посвідчення видається його дублікат.
Таким чином, підстави для видачі позивачеві нового посвідчення відсутні.
З огляду на викладене, суд робить висновок, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню шляхом визнання протиправною відмови відповідача у внесенні до посвідчення позивача від 09.08.2023 року серії НОМЕР_1 відомостей про продовження терміну одержання державної соціальної допомоги на період воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Обґрунтування відповідача з приводу того, що оскільки позивач знятий з обліку управління не є уповноваженим органом на оформлення та видачу останньому посвідчення, суд відхиляє, оскільки позивач був знятий з обліку як внутрішньо переміщена особа вже після виникнення спірних правовідносин, і тому, у цьому спорі, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, який допустив порушення прав позивача, зобов`язаний вчинити дії для їх поновлення.
Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Питання щодо стягнення витрат на правничу допомогу врегульовано ст. 134 КАС України.
Витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.
За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:
1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);
2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);
3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;
4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.
Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.
Позивач заявив про стягнення з відповідача витрат на правничу допомогу у розмірі 4000,00 грн, на підтвердження яких, надав:
-договір про надання правничої допомоги;
- розрахунок вартості послуг (гонорару);
- акт надання послуг;
- квитанцію про оплату послуг на суму 4000,00 грн.
Дослідивши подані позивачем документи на підтвердження витрат на професійну правничу допомогу, а також із урахуванням предмета спору та кількості заявлених у цій справі вимог, суд дійшов висновку, що розмір заявлених витрат є співмірним зі складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг).
Судовий збір стягненню не підлягає, оскільки позивач звільнений від його сплати.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області щодо відмови у внесені додаткового запису до посвідчення особи з інвалідністю серія НОМЕР_1 від 09.08.2023 року, виданого УСП м. Чорноморськ, на ім`я ОСОБА_1 , про продовження терміну одержання державної соціальної допомоги на період воєнного стану в Україні та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Зобов`язати Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області внести додатковий запис до посвідчення особи з інвалідністю серія НОМЕР_1 від 09.08.2023 року, виданого УСП м. Чорноморськ, на ім`я ОСОБА_1 , про продовження терміну одержання державної соціальної допомоги на період воєнного стану в Україні та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
У задоволенні іншої частини вимог відмовити.
Стягнути з Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 03194743, 68001, Одеська обл., Одеський район, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8А) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 4000,00 грн (чотири тисячі гривень).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя В.Ф. Попов
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2025 |
Оприлюднено | 03.03.2025 |
Номер документу | 125476282 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Попов В.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні