ЄУН: 336/12782/24
Провадження №: 3/336/599/2025
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 березня 2025 року суддя Шевченківського районного суду м. Запоріжжя Звєздова Н.С., розглянувши матеріали про адміністративне правопорушення, що надійшли з Головного управління ДПС у Запорізькій області Державної податкової служби України у відношенні:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Запоріжжя, яка працює яка є головним бухгалтером ТОВ «Торгівельна компанія «Економ Плюс» (ЄДРПОУ 34268112), розташованому за адресою: м. Запоріжжя, вул.. Шевченка, 243-а, яка проживає (згідно протоколу): АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1
за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП,
ВСТАНОВИЛА:
27.11.2024 о 12.33 годині при перевірці магазину, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 243-а, в якому здійснює діяльність ТОВ «Торгівельна компанія «Економ Плюс» (ЄДРПОУ 34268112), посадова особа ОСОБА_1 , порушила порядок проведення розрахунків, не провела через реєстратор розрахункових операцій сум коштів, яка зазначена у денному звіті реєстратора розрахункових операцій (загальна сума не проведення через реєстратор розрахункових операцій сум продажу на загальну суму 2319,13 грн.). Вказаними діями ОСОБА_1 порушила п.п.1,2 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року №265/95-ВР (зі змінами та доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст.155-1 КУпАП.
Суддя перебувала на лікарняному з 11.02.2025 по 28.02.2025.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилася, з заявою про відкладення розгляду справи та/або запереченнями на протокол до суду не зверталася. Викликалася до суду, шляхом направлення судової повістки за адресою місця проживання. Поштова кореспонденція повернулася до суду без вручення.
Враховуючи той факт, що ОСОБА_1 була обізнана про розгляд справи в суді, а також те, що судом були вжиті всі можливі засоби повідомлення останньої про розгляд справи, суд вважає, що неявка останньої на судовий розгляд не має поважних причин та свідчить про ухилення від участі в судових засіданнях з метою створення штучних перешкод у розгляді справи, як обраний спосіб захисту. Тому суд не вбачає підстав в черговий раз відкладати розгляд справи, оскільки правопорушник за період перебування на розгляді суду матеріалів справи не скористалася правами, наданими їй чинним законодавством, передбаченими статтею 268 КУпАП, не надала пояснень, заперечень щодо протоколу про адміністративне правопорушення, обставин справи й доказів на їх підтвердження, беручи до уваги той факт, що справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною ст.155-1 КУпАП, не віднесено до таких, які підлягають розгляду за обов`язкової присутності особи, що притягується до адміністративної відповідальності, а тому, суд прийшов до висновку про можливість розгляду справи за відсутності правопорушника, на підставі наявних документів, доданих до протоколів про адміністративне правопорушення.
Дослідивши та оцінивши надані по справі докази, суд дійшов висновку про те, що ОСОБА_1 винна у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП, а її вина підтверджується наступними доказами:
- протоколом про адміністративне правопорушення;
- актом довідкою фактичної перевірки;
- копією фіскального чеку.
Дії ОСОБА_1 суд кваліфікує за ч.1 ст.155-1 КУпАП, як порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Відповідно до ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення, зокрема, є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Постанова судді згідно ст.283 КУпАП має ґрунтуватися на обставинах, установлених при розгляді справи, тобто на достатніх і незаперечних доказах.
Відповідно до ст.251 КУпАП - доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність (частина перша статті 9 КУпАП).
Відповідно до ч.2 ст.38 КУпАП, стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.
З протоколу вбачається, що ОСОБА_1 , вчинила правопорушення при проведенні торгівлі 27.11.2024, і саме з цієї дати вона підлягає адміністративній відповідальності.
Правопорушення, інкриміноване ОСОБА_1 не є триваючим, не тягне за собою тривалої, довгострокової або безперервної дії, є вчинене у момент подачі до контролюючого органу відповідного звіту.
З огляду на вказане, на момент розгляду справи закінчилися строки накладення адміністративного стягнення передбачені ст.38 ч.2 КУпАП.
З огляду на викладене, враховуючи встановлені обставини та вимоги закону приходжу до висновку, що провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі п.7 ст. 247 КУпАП, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ч.2 ст. 38 КУпАП.
Керуючись ст.38, 155-1, 247,284 КУпАП, суд,
ПОСТАНОВИЛА:
Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністриатвного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155-1 КУпАП.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.155-1 КУпАП - закрити на підставі п.7 ст. 247 КУпАП України, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст.38 КУпАП.
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Запорізького апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Запоріжжя шляхом подання апеляційної скарги.
Суддя: Н.С. Звєздова
Суд | Шевченківський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2025 |
Оприлюднено | 04.03.2025 |
Номер документу | 125516347 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд м. Запоріжжя
Звєздова Н. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні