ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 лютого 2025 рокусправа №380/23043/24Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Кухар Н.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Приватного підприємства "ЗахідБуд-Плюс" до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення,-
в с т а н о в и в:
До Львівського окружного адміністративного суду звернулося Приватне підприємство "ЗахідБуд-Плюс" (79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 152; ЄДРПОУ 35327477) з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська,35) в якому просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 03.10.2024 року №35434 про відповідність ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» (ЄДРПОУ 35327477), платника податку на додану вартість, критеріям ризиковості платника податку;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області виключити ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» (ЄДРПОУ 35327477) із переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості;
- стягнути з Відповідача за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь Позивача суму витрат зі сплати судового збору.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено головуючого суддю Кухар Н.А.
Позивач обгрунтовує позовні вимоги тим, що 05.03.2024 Комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення №6233 «Про відповідність платника податку на додану вартість пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків» в зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, та наявною у податкового органу інформації щодо накопичення нереалізованих товарів за відсутності місць для їх зберігання (код 11) та придбання товарів (послуг) у платників податків щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (код 13).
Як вбачається з оскаржуваного рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, у ньому міститься розшифровка податкової інформації, що слугувала підставою для віднесення підприємства до переліку ризикових платників податку, а саме: в розділі «Інформація, щодо осіб, які віднесені до категорії ризикових», наведено перелік платників податків, з якими ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС» здійснювало господарську діяльність в частині придбання у них товарів та послуг, та, які за даними ДПС відповідають критеріям ризиковості , а саме: ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (ЄДРПОУ 38992487), ТОВ «Вікнарьофф Львів» (ЄДРПОУ 39401847), ФОП ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ).
Зокрема, в тексті рішення, щодо ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (ЄДРПОУ 38992487) в графі таблиці рішення №6233 від 05.03.2024 року « Дата включення платника податку до категорії ризикових платників податків» зазначається дата прийняття рішення про його ризиковість 09.01.2024року. При цьому, інформація про взаємовідносини між ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС» та ТОВ «Аутстаффінгова компанія «Трудові ресурси», яка використовувалась податковим органом (за даними цього рішення) стосується періоду 01.12.2023-31.12.2023 р., тобто до прийняття податковим органом рішення про віднесення ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» до категорії ризикових. По інших постачальниках ТОВ «Вікнарьофф Львів» та ФОП ОСОБА_1 в рішенні взагалі відсутня будьяка інформація щодо прийняття податковим органом будь-якого рішення Комісії щодо відповідності цих платників податків критеріям ризиковості.
Будь-якої детальної інформації з приводу вказаних платників податку, господарських операцій з цим платником податків, джерела цієї інформації, в рішенні не конкретизовано, що не відповідає вимогам, які ставляться до обґрунтованості акту індивідуальної дії. В такому випадку, Позивач після його ухвалення залишається в стані правової невизначеності щодо підстав ухвалення такого правового акту.
Відсутність в рішенні Комісії будь-яких покликань на податкову інформацію, свідчить про те, що на момент прийняття оскаржуваних рішень, у Відповідача була відсутня інформація, яка б свідчила про відповідність ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС» пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків, а відтак відсутні підстави для прийняття відповідного рішення Комісією ГУ ДПС «Про відповідність/невідповідність ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС» критеріям ризиковості платника податку».
З огляду на вищенаведене, вважає, що наведені в рішенні Комісії № 6233 обгрунтування з приводу взаємовідносин ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» із платниками податків, які віднесені до ризикових, не можуть бути підставою для прийняття рішення щодо надання ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» статусу ризикового платника податків.
Крім того, податковим органом, при прийнятті рішення не дотримано вимоги пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165), оскільки жодної податкової накладної, яка б слугувала підставою для висновків щодо відповідності Позивача статусу ризиковості податковим органом не досліджувалось та не аналізувалось. Джерела отримання та опрацювання інформації, які б могли свідчити про ризиковість здійснення господарської діяльності Позивачем, в тому числі аналіз первинних документів щодо проведених операцій, в рішенні податкового органу не зазначено. Будь-яких розрахунків щодо залишків нереалізованих товарів, як одну із підстав прийняття оскаржуваного рішення, податковим органом у рішенні або в інших документах не наведено, що вказує на його необґрунтованість та безпідставність прийняття.
Не зважаючи на необґрунтованість прийнятого податковим органом рішення №6233 від 05.03.2024 р. «Про відповідність платника податку на додану вартість пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків», Позивачем, на спростування вказаної позиції, направлено до контролюючого органу ДПС «Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку» від 27.09.2024 № 1, яким обгрунтовано відсутність підстав для віднесення позивача до Критеріїв ризиковості платника податку, а також надано докази, якими підтверджуються умови та порядок здійснення господарських операцій.
До повідомлення про надання інформації, Підприємством додані документи, які підтверджують господарські відносини із ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (ЄДРПОУ 38992487), ТОВ «Вікнарьофф Львів» (ЄДРПОУ 39401847), ФОП ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ). Проте, за наслідками їх розгляду Комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відповідність / невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 03.10.2024 року №35434.Вваажє таке рішення протиправним та просить його скасувати.
Відповідач подав до суду відзив на позов, у якому зазначив, що Комісією Головного управління ДПС у Львівській області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглянуто питання щодо відповідності/невідповідності критеріям ризиковості платника податку на додану вартість ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС». За результатами проведеного моніторингу даних ЄРПН та аналізу інформаційних баз даних, у зв`язку з отриманням інформації у процесі поточної діяльності встановлено здійснення ризикових фінансово-господарських операцій по ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС», що відповідає п. 8 критеріїв ризиковості платника податку згідно кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, а саме: код 11 - накопичення залишкiв нереалiзованих товарiв за вiдсутностi (недостатностi) мiсць для їх зберiгання (власних, орендованих складських примiщень) вiдповiдно до поданої до контролюючих органiв звiтностi; код 13 - придбання товарiв (послуг) у платника(iв) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку; Згідно з цим, Позивачем на розгляд Комісії не було надано документів щодо спростування підстав для включення до ризикових. У зв`язку з цим, прийнято рішення №35434 від 03.10.2024 року про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість ПП «ЗАХІДБУД ПЛЮС» критеріям ризиковості платника податків на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платників податків.
Отже, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку. Зазначає, що Позивач до матеріалів справи не долучив документів та пояснень, які б спростовували інформацію, що стала підставою включення до переліку ризикових. Позивач як активний учасник господарської діяльності на певному сегменті ринку, обізнаний з тонкощами роботи на цьому ринку, а відтак має розуміння сутності та тонкощів певних операцій, має усвідомлення не тільки щодо базових документів, які супроводжують певні операції, а й щодо інших документів, які зазвичай супроводжують такого роду операції. Відтак, саме позивач має можливість визначити конкретний перелік документів, який наявний у нього та супроводжує певні операції з тим, щоб подати ці документи. Так, з огляду на правове регулювання характер цих відносин, під час вирішення спорів такої категорії, суд повинен досліджувати і надавати оцінку змісту оскаржуваного Рішення, змісту протоколу засідання комісій та наданих податковим органом документів, порядку прийняття рішення та повноваження комісії контролюючого органу, що узгоджується з правовою позицією викладеною в постановах Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справі №640/11321/20 та від 05 січня 2021 року у справі № 640/10988/20.
Оскаржуване Рішення прийнято контролюючим органом у межах своєї компетенції, а з його тексту можна встановити підстави віднесення позивача до пункту 8 Критерію ризиковості.
З врахуванням положень пункту 6 Порядку № 1165 та частини першої статті 77 КАС України, у разі оскарження платником податку рішення Комісії регіонального рівня про визнання платника таким, що відповідає критеріям ризиковості в судовому порядку, саме на позивача покладено обов`язок спростування відповідності платника податку критеріям ризиковості, шляхом подання до суду документів, необхідних для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
Однак, позивачем не надано доказів, які б спростовували наявну у контролюючого органу податкову інформацію в базах ДПС, в зв`язку з чим, оскаржуване Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку є законними та обґрунтованими.
Вищенаведене повністю кореспондується з правовою позицією Восьмого апеляційного адміністративного суду, висловленою у постановах від 20.07.2022 у справі № 380/17104/21, від 16.08.2022 у справі № 380/4784/22, від 25.08.2022 у справі № 380/4465/22, від 20.09.2022 у справі №380/6485/22, від 22.11.2022 у справі №380/8807/22, від 07.12.2022 у справі №380/8285/22, від 17.01.2023 у справі №380/5239/22, від 24.01.2023 у справі №380/8827/22, від 17.02.2023 у справі №380/8894/22.
Головне управління ДПС у Львівській області звертає увагу суду на те, що позовна вимога щодо виключення платника податків із переліку ризикових, на нашу думку, є неправомірною, так як суд в даному випадку перебирає функцію органу ДПС щодо зібрання, опрацювання та контролю за своєчасністю та достовірністю сплатою кошті до бюджету.
Просить в задоволенні позовної заяви відмовити в повному обсязі.
Ухвалою суду від 13 листопада 2024 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Приватне підприємство «ЗАХІДБУДПЛЮС» (ЄДРПОУ 35327477) є юридичною особою, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 02.08.2007 року, платником податку на додану вартість, та здійснює свою діяльність у сфері будівництва об`єктів. Юридична адреса підприємства: 79067, Львівська обл., місто Львів, вулиця Тракт Глинянський, будинок 152.
Основним видом економічної діяльності підприємства є : 43.39- Інші роботи із завершення будівництва. Додатково, підприємство може здійснювати такі види діяльності: 43.21- Електромонтажні роботи; 43.22 - Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 - Інші будівельно-монтажні роботи; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 82.99 - Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 74.10 - Спеціалізована діяльність із дизайну; 41.20 - Будівництво житлових і нежитлових будівель; 77.32 - Надання в оренду будівельних машин і устаткування; 43.12 - Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 42.11 - Будівництво доріг і автострад; 43.91 - Покрівельні роботи.
05.03.2024 Комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних в зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності прийнято рішення №6233 «Про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку» про відповідність Приватного підприємства «ЗАХІДБУДПЛЮС» критеріям ризиковості платника податку. Підставою для такого рішення зазначено п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, код податкової інформації, яка є підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості: 11- накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності місць для їх зберігання; 13- придбання товарів (послуг) у платників податків щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:
-тип операції- придбання, період здійснення господарської операції -з 01.12.2023 по 31.12.2023, податковий номер 38992487, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 09.01.2024;
-тип операції- придбання, період здійснення господарської операції -з 01.11.2023 по 01.03.2024, податковий номер 39401847, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку ;
- тип операції- придбання, період здійснення господарської операції -з 01.10.2023 по 05.03.2024, податковий номер 3122106267, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку .
Позивачем направлено до контролюючого органу ДПС «Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку» від 27.09.2024 № 1, яким обгрунтовано відсутність підстав для віднесення позивача до Критеріїв ризиковості платника податку, а також надано докази, якими підтверджуються умови та порядок здійснення господарських операцій.
До повідомлення про надання інформації, Підприємством додані наступні документи, які підтверджують господарські відносини із ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (ЄДРПОУ 38992487), ТОВ «Вікнарьофф Львів» (ЄДРПОУ 39401847), ФОП ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ): обгрунтовані письмові пояснення з приводу взаємовідносин із вказаними суб`єктами господарювання, витяг з ЄДР, наказ на призначення директора, затверджені штатні розписи, рішення Комісії №6233 від 05.03.2024 р., договір оренди нежитлових приміщень 01/01/2020 від 01.01.2020р., договір оренди нежитлових приміщень № 07-2024 від 31.05.2024р.,20-ОПП, договір виконання підрядних робіт №681 від 18.09.2023р., договір підряду № 482 від 10.10.2023р., договір підряду № 91 від 28.11.2023 року, акт виконаних робіт № 91/1 від 11.12.2023 року, платіжне доручення №3790 від 20.12.2023 року, акт виконання робіт №248-1 від 15.12.2023р, платіжна інструкція №15/12/2023 від 19.12.2023р., №12/12/2023 від 14.12.2023р., договір підряду № 89 від 27.11.2023, акт виконаних робіт № 89/1 від 07.12.2023 року, платіжні доручення №3760 від 07.12.2023, №3767 від 14.12.2023, №3789 від 20.12.2023, договір поставки 8/20 від 30.04.2020, видаткові накладні № 534,535,536 від 06.12.2023 року, та ТТН № 534, №535,№536 від 06.12.2023 року, акт виконаних робіт № 482-1 від 28.12.2023, видаткові накладні № 537,538, 539, 541,542 та ТТН, видаткові накладні та ТТН №544,545,546, акт виконаних робіт № 482- 1 від 28.12.2023 року, договір поставки №147 від 11.05.2024, видаткові накладні № 652 від 07.12.2023, № 674 від 01.12.2023, № 675 від 04.12.2023, № 703 від 21.12.2023, № 704 від 19.12.2023 та ТТН до них, ВН № 652 та ТТН № 652 від 07.12.2023р, ВН № 675 та ТТН № 675 від 04.12.2023р, ВН № 703 та ТТН № 703 від 21.12.2023р, ВН № 674 та ТТН № 674 від 01.12.2023р., ВН № 24 від 30.01.2024 та ТТН № 000000024 від 30.01.2024, платіжні дорученнями № 3799, 3883, 3678, 3761, 3767, 3815, 3816, оборотно-сальдові відомості по рах 10,11,12,231,6851.
За наслідками розгляду пояснень та долучених до них документів Комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято Рішення про відповідність / невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 03.10.2024 року №35434 з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 27.09.2024 №1.
Даним рішенням ПП «ЗАХІДБУДПЛЮС» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку, та віднесено до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з тих самих підстав, що і при прийнятті попереднього рішення, а саме: - код 11- накопичення нереалізованих залишків товарів за відсутності місць для їх зберігання, - код 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:
-тип операції- придбання, період здійснення господарської операції -з 01.12.2023 по 31.12.2023, податковий номер 38992487, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 09.01.2024;
-тип операції- придбання, період здійснення господарської операції -з 01.11.2023 по 01.03.2024, податковий номер 39401847, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку ;
У оскаржуваному рішенні зазначено про ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
Позивач вважає таке рішення протиправним та звернувся до суду за захистом прав.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України (далі ПК України).
Відповідно до підпункту "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі - ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 вказаного Кодексу. Згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Положеннями пункту 201.1 статті 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений вказаним Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 вказаної статті та/або пунктом 192.1 статті 192 вказаного Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 вказаної статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019, яка набрала чинності 01.02.2020, затверджено порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У рішенні про відповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених у податкових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.
При цьому не може бути підставою для розгляду питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 операція, відображена у податковій накладній/розрахунку коригування, дата реєстрації якої/якого у Реєстрі припадає на період, що перевищує 180 днів до дати прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі технічними засобами електронних комунікацій з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Якщо за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1, комісією регіонального рівня прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, в такому рішенні зазначається:
актуальна інформація щодо податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та ризикових операцій, відображених у попередньому рішенні про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту;
інформація щодо операцій, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, дата подання для реєстрації в Реєстрі яких не раніше 180 днів до дати прийняття попереднього рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту.
У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку втрачає чинність.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом одинадцятим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
У рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (додаток 4) за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно до абзацу восьмого цього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня за основним місцем обліку платника податку виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У разі виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, на підставі рішення комісії регіонального рівня або рішення суду автоматично виключаються з переліку ризикових його контрагенти за умови, що:
виключною підставою для включення такого контрагента до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості на підставі пункту 8 додатка 1, було здійснення операції з таким платником податку;
відсутні інші підстави та інформація, за якою встановлено відповідність контрагента критеріям ризиковості платника податку.
Рішення про відповідність/невідповідність критеріям ризиковості платника податку набирає чинності у день засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
За змістом пункту 40 Порядку № 1165 засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду.
Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення.
Пунктом 44 Порядку № 1165, визначено, що комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
З аналізу наведених правових положень слідує, що у разі прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості, платник податку звертається до контролюючого органу з необхідними документами, перелік який визначений у п. 6 Порядку № 1165, для розгляду питання про виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
Тобто, пунктом 6 Порядку № 1165 визначено алгоритм дій платника податку у разі незгоди з рішенням комісії регіонального рівня про визнання платника таким, що відповідає критеріям ризиковості шляхом надання контролюючому органу доказів на спростування наявної у базах ДПС податкової інформації.
Так, абзацами 7-10 п. 6 Порядку № 1165 передбачено, що Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
Таким чином, на підставі вищенаведеного можна зробити висновок, що у випадку ініціювання платником процедури спростування відповідності платника податку критеріям ризиковості обов`язок такого спростування покладений на самого платника, який надсилає до контролюючого органу через електронний кабінет інформацію та копії відповідних документів на підтвердження реальності здійснення господарських операцій.
Так, позивач згідно вимог п. 6 Порядку № 1165 27.09.24 звернувся до контролюючого органу з документами для розгляду питання про виключення його з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
У поясненнях до контролюючого органу позивач зазначив, що підприємство володіє великою кількістю спеціальних інструментів та обладнання для проведення ремонтів, таких машини для зняття штукатурки, перфоратори, пили, шліф машинки, відбійні молотки, бетонозмішувачі, обігрівачі, насосні станції тощо (оборотно-сальдові відомості по рах 10,11,12 додаються). На підприємстві, згідно затвердженого штатного розпису, введено такі посади, як директор, бухгалтер, інженер з охорони праці, кошторисник, виконавець робіт, машиніст екскаватора, маляр, штукатур, слюсар-сантехнік, монтажник систем утеплення будинків, бетоняр, підсобний робітник, що дозволяє підприємству активно реалізовувати вищевказані напрямки статутної діяльності, та повністю задовольняє потреби підприємства. Додатково, підприємство з метою забезпечення своєчасного виконання будівельних робіт, та збільшення трудових ресурсів для якісного та своєчасного виконання зобов`язань перед замовниками, залучає сторонні організації для виконання певних видів будівельних та ремонтних
Протягом 2023 року, підприємство отримало чимало замовлень на проведення капітального ремонту та реконструкцію об`єктів, по яких, зокрема в грудні 2023 року проводили будівельні роботи із залученням таких постачальників товарів ( робіт , послуг) як ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (ЄДРПОУ 38992487), ТОВ «Вікнарьофф Львів» (ЄДРПОУ 39401847), ФОП ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ), на різних об`єктах.
На підтвердження цієї інформації податковому органу було надано оборотно-сальдову відомість по об`єктах, рахунок 231. 18.09.2023 року, між ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та Головним управлінням Національної поліції у Львівській області, було укладено договір виконання підрядних робіт №681 про здійснення капітального ремонту адмінбудівлі Червоноградського РВП ГУНП у Львівській області.
Також, між ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне обєднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» укладено договір підряду № 482 від 10.10.2023р. на виконання робіт з облаштування кабінету магнітно-резонансної томографії. Зважаючи на численні замовлення по проведенню капітальних ремонтів, підприємство співпрацювало з великим колом постачальників та за необхідності залучало сторонні організації для надання різних видів робіт та послуг.
З метою залучення додаткових трудових ресурсів, для своєчасної здачі обєкта адмінкорпусу Національної поліції у м.Червоноград, між ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» було укладено договір підряду № 91 від 28.11.2023 року. Згідно умов цього договору, ТОВ «Трудові ресурси» зобов`язувалось виконати до 31.12.2023 року роботи з капітального ремонту адмінбудівлі м.Червоноград, згідно проектної документації та у відповідності до умов договору. По закінченню виконання робіт, складається акт виконаних робіт, який підписується обома сторонами та є підставою для проведення розрахунків із підрядником. Актом виконаних робіт № 91/1 від 11.12.2023 року підтверджується виконання ТОВ «Трудові ресурси» покрівельних та інших робіт на об`єкті у м.Червоноград. Згідно платіжного доручення №3790 від 20.12.2023 року, ПП«ЗАХІДБУД-ПЛЮС» проведено оплату ТОВ «Трудові ресурси» згідно акту виконаних робіт № 91/1.
Також, протягом грудня 2023 року, ТОВ «Трудові ресурси» надавались послуги по проведенню капітального ремонту будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 пожежно-рятувальної частини 3 пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області ( акт виконання робіт №248-1 від 15.12.2023р., підписаний між замовником ГУ ДСНС у Львівській області та ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС»).
Згідно укладеного між ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та ТОВ «Трудові ресурси» договору підряду № 89 від 27.11.2023 року, підрядник ТОВ «Трудові ресурси» зобов`язувався провести капремонт будівлі з утепленням фасаду будинку по вул. Вол. Великого 56. Згідно умов договору, виконавець здійснює роботи із застосуванням власного технологічного, енергетичного, електротехнічного обладнання та інструменту. Факт виконання робіт (встановлення укріплень крокв, улаштування лат, контрлат, покрівлі тощо) підтверджується актом виконаних робіт № 89/1 від 07.12.2023 року, на підставі якого ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» перераховано кошти згідно платіжних доручень №3760 від 07.12.2023, №3767 від 14.12.2023, №3789 від 20.12.2023.
Також, між ПП «ЗАХІДБУД ПЛЮС» та ТОВ «Вікнарьофф Львів» укладено договір поставки №147 від 11.05.2024, на підставі якого ТОВ «Вікнарьофф Львів» поставляє власним транспортом, пристосованим для перевезення віконних рам та скла, замовнику продукцію металопластикові віконні конструкції, металопластикові двері, алюмінієві конструкції, асортимент, та загальна кількість яких визначається в замовленні. Згідно видаткових накладних № 652 від 07.12.2023, № 674 від 01.12.2023, № 675 від 04.12.2023, № 703 від 21.12.2023, № 704 від 19.12.2023 та ТТН, виписаних на кожну з наведених поставок здійснило поставку металопластикових та алюмінієвих конструкцій на об`єкти, де ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» здійснює будівельні та ремонтні роботи: приміщення спортзалу ліцею ім. В. Симоненка 6 (ВН № 652 та ТТН № 652 від 07.12.2023р.), приміщення ліцею ЛМР на вул.Лисинецька 3 (ВН № 675 та ТТН № 675 від 04.12.2023р), приміщення Львівського Будинку підтриманого проживання Центру «Джерело» на вул. Пасічна 39 (ВН № 703 та ТТН № 703 від 21.12.2023р), на об`єкт будівництва адмінбудівлі Нацполіції у м.Червоноград (ВН № 674 та ТТН № 674 від 01.12.2023р., ВН№ 24 від 30.01.2024 та ТТН№ 000000024 від 30.01.2024) та інші. Оплата за поставлену продукцію здійснюється підприємством систематично, та підтверджується долученими до пояснень платіжними дорученнями №3799,3883,3678,3761,3767,3815,3816.
Між ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та ФОП ОСОБА_1 , ІПН НОМЕР_1 - укладено договір поставки 8/20 від 30.04.2020, на підставі якого, ФОП протягом грудня-місяця 2023 року здійснював на замовлення підприємства щебінь, пісок, щебеневу продукцію. На виконання умов укладеного договору, ФОП ОСОБА_1 , відповідно до видаткових накладних № 534,535,536 від 06.12.2023 року та згідно ТТН № 534 від 06.12.2023 року здійснив поставку щебня фракції 10-20 в кількості 46,8 м3 на адресу знаходження об`єкта Нацполіції - вул. Св.Володимира 8а, м.Червоноград, Львівської області. Згідно підписаного сторонами договору акту виконаних робіт № 482-1 від 28.12.2023 року, проведено оплату із ФОП ОСОБА_1 , за продукцію, поставлену на об`єкт адмінбудинку Нацполіції. 19.12.2023 року, згідно видаткових накладних № 537,538, 539, 541,542 та ТТН (додаються), ФОП ОСОБА_1 відвантажив на об`єкт клінічної лікарні та для будівництва злітно-посадкового майданчика гвинтокрилів, що знаходиться по вул. Миколайчука, 9 пісок в кількості 83 м3, 29.12.2023 року ФОП здійснив відвантаження щебня фракції 5-20 згідно видаткових накладних №544,545,546. Після підписання сторонами договору акту виконаних робіт № 482-1 від 28.12.2023 року, ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» проведено розрахунок із ФОП ОСОБА_1 за поставлену продукцію. 28.12.2023 року, згідно платіжного доручення №1904 отримано від замовника Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об`єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» кошти в розмірі 583 292,40 грн., якими проведено розрахунки із постачальником ФОП ОСОБА_1 . Розрахунки з постачальником за придбаний товар, по яких здійснювався капітальний ремонт підтверджуються платіжними дорученнями №3774 від 18.12.2023, № 3819 від 28.12.2023, № 3826 від 29.12.2023.
Судом досліджено подані позивачем письмові докази, які були долучені до пояснення від 27.09.24, що скеровувались відповідачу. Суд зазначає, що відповідачем не надано суду жодних пояснень з приводу поданих документів. В оскаржуваному рішенні та відзиві на позов відповідач обмежився лише тим, що вказав, що на розгляд Комісії не було надано документів щодо спростування підстав для включення до ризикових та не вказав чому подані документи не свідчать про невідповідність критеріям ризиковості.
Судом досліджено витяг з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.10.2024 №294, у якому міститься наступна інформація:
П.3 Порядку денного: розгляд питання щодо відповідності/ невідповідності критеріям ризиковості платника податку на додану вартість ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», затверджених постановою КМ України від 11.12.2019 №1165.
СЛУХАЛИ:
3.Комісією розглянуто питання щодо відповідності/ невідповідності критеріям ризиковості платника податку на додану вартість ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС».
За результатами проведеного моніторингу даних ЄРПН та аналізу інформаційних баз даних, у зв`язку з отриманням інформації у процесі поточної діяльності встановлено здійснення ризикових фінансово-господарських операцій по ПП«ЗАХІДБУД-ПЛЮС», що відповідає п.8 критеріїв ризиковості платника податку згідно кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, а саме:
код 11- накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання ( власних, орен6дованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;
- код 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
УХВАЛИЛИ:
3.Прийняти рішення про відповідність ПП«ЗАХІДБУД-ПЛЮС» п.8 критеріїв ризиковості платника податку згідно кодів податкової інформації 11,13, затверджених постановою КМ України від 11.12.2019 №1165.
Як встановлено судом із вказаного протоколу, Комісією при розгляді 3 питання порядку денного не досліджувались надані позивачем первинні документи та пояснення, тому посилання представника відповідача на те, що « на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку» судом не береться до уваги, так як не вказано які документи не належно оформлені, не містять необхідних реквізитів та іншої інформації необхідної для підтвердження беззаперечного факту реального вчинення господарських операцій. Відповідач обмежився лише інформацією з моніторингу даних ЄРПН та аналізу інформаційних баз даних, що була підставою для винесення рішення від 05.03.2024, що свідчить про прийняття рішення необгрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Крім того, суд погоджується з поясненнями представника позивача про те, що позивач мав господарські взаємовідносини з ТОВ «Аутстаффінгова компанія «Трудові ресурси» в період 01.12.2023-31.12.2023 р., тобто до прийняття податковим органом рішення про віднесення ТОВ «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» до категорії ризикових -09.01.2024року. По інших постачальниках ТОВ «Вікнарьофф Львів» та ФОП ОСОБА_1 в рішенні відсутня будьяка інформація щодо прийняття по них будь-якого рішення Комісії щодо відповідності їх критеріям ризиковості.
З приводу накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності місць зберігання придбаних товарів, позивач зазначив, що всі товари і продукція, яка використовується при будівництві об`єктів (щебінь, пісок, бетон, віконні та металеві конструкції) завозяться безпосередньо на спеціальні площадки по місцю знаходження об`єктів і перебувають під відповідальним зберіганням. Для цього ПП «ЗАХІДБУД- ПЛЮС» як підряднику і виконавцю будівельних робіт не потрібно спеціально облаштованих окремо виділених площадок або додаткових складів. Будівельні матеріали завозяться постачальниками їх власним або орендованим транспортом у день подання Позивачем, як замовником, заявки на поставку продукції.
Зважаючи на вищевикладене, оскаржуване рішення є протиправним та таким, що порушують права позивача, які можуть бути відновлені шляхом його скасування.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, перевіривши та проаналізувавши матеріали справи і надані сторонами докази за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову повністю.
При зверненні до суду позивачем сплачено суму судового збору у розмірі 3028,00 грн.
Отже, відповідно до положень ст. 139 КАС України сплачений позивачем судовий збір за подання позову до суду в сумі 3028,00 грн. підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст. ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295 КАС України, суд,
в и р і ш и в:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 03.10.2024 року №35434 про відповідність Приватного підприємства «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» (ЄДРПОУ 35327477), платника податку на додану вартість, критеріям ризиковості платника податку.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області виключити Приватне підприємство «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» із переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 35; код ЄДРПОУ 43968090) на користь Приватного підприємства "ЗахідБуд-Плюс" (79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 152; ЄДРПОУ 35327477) 3028( три тисячі двадцять вісім) 00 грн сплаченого судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяКухар Наталія Андріївна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2025 |
Оприлюднено | 05.03.2025 |
Номер документу | 125529962 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні