Ухвала
від 27.02.2025 по справі 766/15938/21
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа №766/15938/21

н/п 1-кс/766/1699/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.02.2025 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №42021232010000084 від 08.09.2021 року, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

В С Т А Н О В И В:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №42021232010000084 від 08.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » який знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , по рахунку НОМЕР_1 , а саме отримати оригінали, а у випадку їх відсутності копії документів в якісному стані завірені належним чином :

- інформацію по рахунку НОМЕР_1 , з розшифровкою контрагентів та завірених копій наступних документів: анкети - заяви про приєднання до умов і правил надання банківських послуг у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо відкриття карткового рахунку, паспорту громадянина України, ідентифікаційного коду власника карткового рахунку, його контактного мобільного номеру телефону, можливістю тимчасового вилучення даної інформації;

- інформацію про рух грошових коштів по рахунку НОМЕР_1 у період часу з 01.05.2019 по 31.12.2020 із вказанням суми валюти операції, залишків коштів після здійснення банківської операції, часу здійснення операції, адресами здійснення операцій, адресатами банківських терміналів та відділень банків;

- завірених належним чином платіжних документів (квитанція, виписка по рахунку), що підтверджують факт проведення платіжної операції.

Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що у провадженні СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстровані у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42021232010000084 від 08.09.2021 за ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, до Херсонського районного управління поліції надійшло повідомлення про те, що співробітники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " при виконанні будівельних робіт по ремонту даху будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою АДРЕСА_2 здійснили розтрату майна та коштів.

Між замовником ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі начальника ОСОБА_4 та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі директора ОСОБА_5 , 12.06.2019 року укладено договір №1332, з виконанню робіт з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 " ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт грудень місяць 2019року. Умови договору були виконані, про що свідчать відповідні акти, але розрахунок з підрядником здійснився не в повному обсязі, а саме на суму 767 705,40грн.

09.05.2024 було допитано представника потерпілого ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , яка повідомила, що 06.09.2021 року Управління освіти отримало лист від ІНФОРМАЦІЯ_8 № 56 з повідомленням про порушення конструкції парапету над кабінетом № 419, а в подальшому при огляді виявлено порушення парапету по всьому периметру будівлі. Директор ОСОБА_7 просить створити комісію щодо усунення наслідків аварійної ситуації для збереження здоров`я та життя людей.

Начальником ІНФОРМАЦІЯ_4 , директором ІНФОРМАЦІЯ_9 , начальником матеріально-технічного центру при управлінні освіти та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » було здійснено огляд пошкодженої покрівлі та в усній формі висунуто вимогу щодо усунення виявлених пошкоджень, але недоліки усунуті не були.

Зазначені недоліки становлять загрозу життю та здоров`ю як учасників освітнього процесу так і пересічних громадян міста та можуть привести до руйнації цегляної кладки будівлі з послідуючим потраплянням атмосферних опадів в середину будівлі закладу освіти.

Розрахунки за виконання капітального ремонту проводяться шляхом поетапної оплати замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. ( До актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 підрядником додаються оформлені належним чином документи, що підтверджують виконання договору підряду: журнали виконання робіт, акти на приховані роботи, паспорти, сертифікати відповідності, акти на випробування устаткування. За наявності в договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов?язаних з індексом споживчих цін, їх витрачання при проведенні взаєморозрахунків можливо лише за умовами надання підтверджуючих документів.

Замовник, за участю підрядника, перевіряє обґрунтованість поданих йому документів і зобов?язаний їх підписати та передати підряднику, або надати обґрунтовану відмову у підписанні впродовж 3-х робочих днів.

Замовник до початку робіт сплачує підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови № 1764 від 27.12.2001р. зі змінами) та аванс на виконання робіт, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (п.1 п.п.3 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 зі змінами і доповненнями).

Виконавець зобов`язується використовувати отриманий аванс на виконання робіт та на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.

Приймання виконаних робіт здійснюється замовником після надходження коштів на відповідний розрахунковий рахунок замовника.

ІНФОРМАЦІЯ_11 кошти передбачені бюджетом галузі освіти на конкретний фінансовий рік перераховуються на рахунок Управління освіти. За результатами виконаних робіт Управління освіти перераховує кошти на рахунки підрядних організацій, які виконували роботи згідно укладених договорів.

В даному випадку для проведення остаточного розрахунку підрядник не надав акти виконаних робіт, тому з повної суми 6 648 250 грн відповідно до договору № 1332 від 12.06.2019 підряднику не було виплачено 767 705, 40 грн.

25.11.2024 року призначено судову будівельно технічну експертизу за матеріалами кримінального провадження та направлено для виконання експертам ІНФОРМАЦІЯ_12 .

12.02.2025 року отримано висновок експерта №24-6419 від 12.02.2025 за результатами проведення експертизи встановлено, що обсяги фактично виконаних робіт не відповідають обсягам, які зазначено сумарно в «Актах приймання виконаних робіт» № за б/м 2019 від 25.09.2019р, №2 за жовтень 2019р від 03.10.2019р, №3 за жовтень 2019р. від 23 10.2019р., №4 за листопад 2019р від 14.11.2019р, №5 за грудень 2019р від 27.12.2019. Перевищення обсягів фактично виконаних робіт у порівнянні з виконаними будівельними роботами, зазначеними в «Актах приймання виконаних робіт» по об?єкту: «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 «дошкільного навчального закладу - спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови Іст. ІНФОРМАЦІЯ_13 » призвело до завищення сумарної вартості на 1057812,81 грн. у т.ч. ПДВ 176302,14 грн. До цього, вартість зазначена в Додатковій угоді №5 від 23.12.2019 року до Договору №1332 від 12 червня 2019 року, узгодженої у поточному 2019 році з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на обсяг робіт 55000000,00 грн. у т.ч. ПДВ, не відповідає вартості фактично виконаних ремонтно-будівельних робіт з завищенням вартості на 1057812,81 грн. у т. ч. ПДВ 176302/14 грн

Отже, в ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, з метою проведення судової економічної експертизи, необхідно провести тимчасовий доступ до документів які містять інформацію охоронювану законом таємницю, а саме отримати оригінали, а у випадку їх відсутності копії документів в якісному стані завірені належним чином, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » який знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , по рахунку НОМЕР_1 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .

Дана інформація має суттєве значення для кримінального провадження та може бути використана як доказ того, що посадові особи вчинили кримінальне правопорушення.

Посилаючись на вищевикладені обставини слідчий просить клопотання задовольнити.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані документи та інформація, що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо, однак в частині надання тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів клопотання задоволенню не підлягає, оскільки слідчим не долучено до матеріалів клопотання відомостей на підтвердження необхідності вилучення саме оригіналів вищевказаних документів.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати слідчим СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області: ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , старшому слідчому ОСОБА_15 , т.в.о. слідчого СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , т.в.о. слідчого ОСОБА_16 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, з можливістю вилучення їх копій, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , по рахунку НОМЕР_1 , а саме:

- інформацію по рахунку НОМЕР_1 , з розшифровкою контрагентів та завірених копій наступних документів: анкети - заяви про приєднання до умов і правил надання банківських послуг у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо відкриття карткового рахунку, паспорту громадянина України, ідентифікаційного коду власника карткового рахунку, його контактного мобільного номеру телефону, можливістю тимчасового вилучення даної інформації;

- інформацію про рух грошових коштів по рахунку НОМЕР_1 у період часу з 01.05.2019 по 31.12.2020 із вказанням суми валюти операції, залишків коштів після здійснення банківської операції, часу здійснення операції, адресами здійснення операцій, адресатами банківських терміналів та відділень банків;

- завірених належним чином платіжних документів (квитанція, виписка по рахунку), що підтверджують факт проведення платіжної операції.

В іншій частині клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю шістдесят днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2025
Оприлюднено06.03.2025
Номер документу125591749
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/15938/21

Ухвала від 30.05.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 01.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 01.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 01.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 04.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 04.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 10.09.2024

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні