ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25006,
тел. (0522) 30-10-22, 30-10-23, код ЄДРПОУ 03499951,
e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 лютого 2025 рокуСправа № 912/96/25
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Тимошевської В.В. за участі секретаря судового засідання Проскурні О.О. розглянув у відкритому судовому засіданні справу №912/96/25
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО", вул. Юрія Іллєнка, буд. 27, м. Черкаси, 18005
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР", просп. Соборний, буд. 51/1, кабінет, 10, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000
про стягнення 2 687 087,68 грн
Представники:
від позивача - Мухінський В.О., довіреність від 03.06.2024 (в режимі відеоконференції);
від відповідача - участі не брали.
В засіданні суду оголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" (далі - ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО", позивач) звернувся до господарського суду з позовною заявою з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (далі - ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР", відповідач) про стягнення 2 687 087,68 грн, з яких: 2 321 310,00 грн - основний борг за виконані роботи (надані послуги), 365 777,68 грн - штрафні санкції, з покладенням на відповідача судових витрат.
В обґрунтування позовних вимог зазначено про неналежне виконання відповідачем зобов`язань з оплати послуг (робіт) за договором на переробку давальницької сировини №0502/5/2024 від 05.02.2024.
Ухвалою суду від 17.01.2025 за поданим позовом відкрито провадження у справі №912/96/25 за правилами загального позовного провадження. У справі призначено підготовче засідання, сторонам встановлено строк для подання заяв по суті справи.
У підготовчому засіданні 11.02.2025 суд постановив ухвалу, згідно якої закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 27.02.2025.
27.02.2025 суд відкрив засідання з розгляду справи по суті.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю.
Відповідач своїм процесуальним правом на участь у судовому засіданні не скористався, відзив на позов не подав, будь-яких заяв, клопотань щодо розгляду справи не заявив.
Частиною 5 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) передбачено, що ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому ст. 242 цього Кодексу, та з додержанням вимог ч.4 ст.120 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 11 ст. 242 ГПК України якщо учасник справи має електронний кабінет, суд надсилає всі судові рішення такому учаснику в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи чи її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами.
У даному випадку ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" має зареєстрований електронний кабінет, куди надіслано ухвали суду від 17.01.2025 та від 11.02.2025, а тому в силу п. 2 ч. 6 ст. 242 ГПК України відповідач вважається таким, що отримав процесуальні документи у справі та є належним чином повідомленим про розгляд справи.
Частиною 2 ст. 178 ГПК України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
На підставі викладеного та відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 202 ГПК України суд розглядає справу за відсутності відповідача.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення позивача та дослідивши докази у справі, суд встановив наступні обставини, які є предметом доказування.
05.02.2024 між ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (Замовник) та ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" (Виконавець) укладено договір на переробку давальницької сировини № 0502/5/2024 (далі - Договір, а.с. 10-13), предметом якого є виготовлення Виконавцем швейних виробів (Продукція) з давальницької сировини Замовника (роботи).
Пунктом 1.1. Договору передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується виконати відповідно до умов договору послуги (роботи) з переробки давальницької сировини - тканини, швейної фурнітури, інших швейних матеріалів, тощо, у готову продукцію - швейні вироби (спецодяг, засоби індивідуального захисту та інші швейні вироби), далі за текстом - Готова продукція, згідно Замовлення, яка є невід`ємною частиною Договору. Замовник зобов`язується прийняти Готову продукцію і оплатити проведену роботу згідно умов цього Договору.
Згідно умов Договору, з урахуванням змін згідно Додаткової угоди від 26.06.2024, погоджено, зокрема, таке:
- результатом виконаних робіт за цим Договором є передана Замовнику Готова продукція згідно накладних приймання-передачі готових швейних виробів, в яких зазначається кількість та кінцева вартість послуг з виготовлення одиниці Готової продукції та усієї партії (п. 2.6.);
- загальна вартість робіт, наданих Замовнику Виконавцем згідно цього Договору, складається з вартості робіт з виготовлення окремих партій Готової продукції протягом всього терміну дії цього Договору (п. 2.8.);
- вартість робіт, що підлягають оплаті Замовником Виконавцю, визначається згідно рахунків-фактур; Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) складаються Виконавцем при завершенні виготовлення Готової продукції (п. 2.9.);
- виготовлення Готової продукції проводиться з давальницької сировини (матеріалів) Замовника, а у разі необхідності, з залученням сировини Виконавця зі складанням окремого Акту на використання додаткової сировини на виробництво Готової продукції (п.п. 3.1., 3.2.);
- найменування, асортимент, комплектність, кількість, розміри, ціна одиниці і вартість партії товару узгоджуються сторонами в Специфікації або в рахунках та накладних, які мають силу специфікації в розумінні ст. 266 ГК України (п. 4.4.);
- якщо інше не визначено Специфікацією, діє порядок розрахунків, передбачений пунктами 5.3.1 та 5.3.2 Договору", а саме:
Замовник сплачує Виконавцю попередню оплату в розмірі 30% вартості робіт, визначених у відповідній Специфікації та/або Замовленні, протягом 3 робочих днів з дати підписання договору; Замовник сплачує Виконавцю остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 70% вартості робіт, протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (п. 5.3.);
- датою оплати вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця (п. 5.5. Договору).
- виконання робіт за даним договором підтверджується сторонами шляхом підписання двостороннього акту здачі-прийняття готової продукції та акту здачі-прийняття виконаних робіт (п. 7.11.);
- у випадку затримки оплати Готової продукції в строк, який узгоджений Сторонами в п.3.2 Договору, несплачена сума важаться боргом; у такому випадку Замовник сплачує Виконавцю:
- пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ (що діяла у період, за який сплачується пеня) від вартості Готової продукції на дату виписки накладної за кожен день прострочення платежу;
- штраф у розмірі 10% від суми боргу (п. 8.9.).
Згідно пункту 11.1., Договір набуває чинності в день підписання та скріплення його печатками обох Сторін і діє до 31.12.2024, а в частині проведення розрахунків за поставлену Готову продукцію - до повного їх завершення.
Договір підписано повноважними представниками сторін та скріплено печатками.
До Договору, між сторонами підписано 05.02.2024 Специфікацію № 1, відповідно до якої передбачено виготовлення Продукції - Штани костюму літнього польового в загальній кількості 20 000 на загальну суму (з ПДВ) 7 000 000,00 грн та 26.06.2024 Специфікацію № 2, відповідно до якої передбачено виготовлення Продукції - Штани костюму літнього польового в загальні кількості 6142 на загальну суму (з ПДВ) 2 149 700,00 грн (а.с. 14-15).
Пунктами 7 та 8 Специфікації № 2 сторони погодили наступний порядок розрахунків: попередня оплата в розмірі 50% вартості робіт визначеній у Специфікації та остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 50% вартості робіт, протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг).
Згідно оформлених позивачем рахунків на оплату та підписаних обома сторонами і наданих до суду Актів прийому-передачі з переробки та Актів про надання послуг позивач виконав роботи (надав послуги) відповідачу на загальну суму 11 321 310,00 грн, а саме:
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02211 від 09.09.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 6187 від 24.10.2024 та Акту про надання послуг № 223 від 24.10.2024 на суму 1 174 250,00 грн у т.ч. ПДВ;
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02197 від 18.07.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 5314 від 10.09.2024 та Акту про надання послуг № 211 від 10.09.2024 а суму 643 650,00 грн у т.ч. ПДВ ;
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02195 від 26.06.2024 та відповідно до наступних Актів:
Акту прийому-передачі з переробки № 4097 від 16.07.2024 та Акту про надання послуг № 171 від 16.07.2024 на суму 1 050 000,00 грн у т.ч. ПДВ;
Акту прийому-передачі з переробки № 4295 від 26.07.2024 та Акту про надання послуг № 182 від 26.07.2024 на суму 378 000,00 грн у т.ч. ПДВ);
Акту прийому-передачі з переробки № 4769 від 20.08.2024 та Акту про надання послуг № 205 від 20.08.2024 на суму 827 400,00 грн у т.ч. ПДВ;
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02183 від 01.05.2024 та відповідно до наступних Актів:
Акту прийому-передачі з переробки № 2744 від 13.05.2024 та Акту про надання послуг № 108 від 13.05.2024 на суму 42 000,00 грн у т.ч. ПДВ;
Акту прийому-передачі з переробки № 2969 від 23.05.2024 та Акту про надання послуг № 116 від 23.05.2024 на суму 210 000,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено частково, борг становить 486 400,00);
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02183 від 01.05.2024 та відповідно до наступних Актів:
Акту прийому-передачі з переробки № 2744 від 13.05.2024 та Акту про надання послуг № 108 від 13.05.2024 на суму 42 000,00 грн у т.ч. ПДВ;
Акту прийому-передачі з переробки № 2969 від 23.05.2024 та Акту про надання послуг № 116 від 23.05.2024 на суму 210 000,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю);
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02180 від 22.04.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 2532 від 26.04.2024 та Акту про надання послуг № 102 від 22.04.2024 на суму 17 500,00 грн у т.ч. ПДВ;
- згідно рахунку на оплату № ГВ00-000554 від 05.02.2024 та відповідно до наступних Актів:
Акт про надання послуг № 50 від 29.02.2024 на суму 1 750 000 грн у т.ч. ПДВ, Акт про надання послуг № 61 від 08.03.2024 на суму 3 500,00 грн у т.ч. ПДВ та Акту приймання-передачі з переробки № 1335 від 11.03.2024 на загальну суму 1 753 500,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю);
Акту приймання-передачі з переробки № 1411 від 15.03.2024 та Акту про надання послуг № 64 від 13.03.2024 на суму 357 000,00 грн у т.ч. ПДВ;
Акту приймання-передачі з переробки № 1474 від 15.03.2024 та Акту про надання послуг № 65 від 15.03.2024 на суму 178 500,00 грн т.ч. ПДВ;
Акту приймання-передачі з переробки № 1565 від 19.03.2024 та Акту про надання послуг № 68 від 19.03.2024 на суму 357 000,00 грн ут.ч. ПДВ;
Акту приймання-передачі з переробки № 1876 від 29.03.2024 та Акту про надання послуг № 83 від 29.03.2024 на суму 1 407 350,00 грн у т.ч. ПДВ;
Акту приймання-передачі з переробки № 2044 від 08.04.2024, Акту приймання-передачі з переробки № 2149 від 12.04.2024, Акту приймання - передачі з переробки № 2639 від 03.05.2024, Акту приймання-передачі з переробки № 2968 від 23.05.2024, Акту приймання-передачі з переробки №2972 від 23.05.2024 та акту про надання послуг № 100 від 23.04.2024, Акту про надання послуг №84 від 29.03.2024, Акту про надання послуг № 105 від 30.04.2024 на загальну суму 2 908 150,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю) (а.с. 17-41).
Крім того, в межах укладеного договору, позивач надав відповідачеві послугу по друкуванню етикеток на передані швейні вироби - костюми в кількості 4500 штук на загальну суму 17 010,00 грн, що підтверджується актом № 547 від 06.06.2024 (послуга не оплачена) (а.с. 48).
За наявними матеріалами справи відповідач роботи (послуги) оплатив частково в сумі 9 000 000,00 грн, що підтверджується поданими платіжними інструкціями (а.с. 42-47).
Отже, залишок заборгованості за виконані роботи становить 2 321 310,00 грн (11 321 310,00 грн - 9 000 000,00 грн)
09.01.2025 між сторонами підписано Акт звірки взаєморозрахунків № 56 за Договором, за яким зафіксовано зазначені вище господарські операції та заборгованість в сумі 2 321 310,00 грн (а.с. 49).
Наведене вище та відсутність оплати стало підставою для звернення з позовом у даній справі.
Норми законодавства, які застосовано судом, та мотивована оцінка доводів сторін і поданих доказів.
1. Щодо основного боргу.
Серед підстав виникнення цивільних прав та обов`язків законодавець у пункті 1 частини другої статті 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) вирізняє, зокрема, договори.
За змістом ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ч. 1 ст. 628 ЦК України).
За своєю природою договір на переробку сировини на давальницьких умовах є договором підряду, оскільки передбачає передачу результату за договором замовнику.
Згідно з частинами 1, 2 ст. 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до частин 1, 3 ст. 843 ЦК України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу.
Згідно з положеннями частини 1 ст. 853 ЦК України, замовник зобов`язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові.
Порядок оплати роботи регламентовано нормою ст. 854 ЦК України, частиною 1 якої встановлено, що якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.
Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" виготовлено з давальницької сировини ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" продукцію, якою є штани костюму літнього польового та надано послуги по друкуванню етикеток на передані швейні вироби - костюми в кількості 4500 штук на загальну суму 11 321 310,00 грн.
Вказана Продукція отримана ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" згідно Актів приймання-передачі, підписаними його представниками без зауважень.
Під час розгляду справи відповідач будь-яких заперечень щодо фактично виконаних робіт не заперечив та згідно підписаного з позивачем Акта звірки взаємних розрахунків підтвердив наведені вище господарські операції.
Згідно наданих до справи доказів, відповідач роботи оплатив частково в сумі 9 000 000,00 грн, , а отже залишок заборгованості за виконані роботи становить 2 321 310,00 грн.
Вказаний розмір заборгованості підтверджено відповідачем в Акті звірки взаємних розрахунків станом на 31.12.2024 та не спростовано під час розгляду справи в суді.
З підстав викладеного, позовні вимоги про стягнення 2 321 310,00 грн суми основної заборгованості є документально підтвердженими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
2.Щодо стягнення інших нарахованих сум.
Відповідно до ст. ст. 610, 611 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). У разі порушення зобов`язання, настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.
Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст. 549 ЦК України, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.
За вимогами ч. 1 ст. 547 ЦК України правочин щодо забезпечення виконання зобов`язання вчиняється у письмовій формі.
Окрім того, ч. 2 ст. 625 ЦК України передбачено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Як встановлено матеріалами справи, ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" порушено зобов`язання з оплати виконаних позивачем робіт.
Зазначене в силу наведених вище норм законодавства, є підставами для застосування до відповідача штрафних санкцій, передбачених Договором, а також здійснення нарахувнаь згідно ч. 2 ст. 625 ЦК України.
В пункті 8.9. Договору сторони передбачили відповідальність у випадку затримки оплати Готової продукції у вигляді сплати Замовником Виконавцю пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості Готової продукції на дату виписки накладної за кожен день прострочення платежу та штрафу у розмірі 10% від суми боргу.
Одночасне стягнення з учасника господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання за договором, штрафу та пені не суперечить ст. 61 Конституції України, оскільки згідно ст. 549 Цивільного кодексу України пеня та штраф є формами неустойки, а відповідно до ст. 230 Господарського кодексу України - видами штрафних санкцій, тобто не є окремими та самостійними видами юридичної відповідальності. У межах одного виду відповідальності може застосовуватися різний набір санкцій.
Вказаного висновку дотримується Верховний Суд, у тому числі в постанові Великої Палати Верховного Суду від 01.06.2021 у справі № 910/12876/19.
Враховуючи викладене, вимоги позивача в частині стягнення штрафу в сумі 230 430,00 грн (20% від суми боргу 2 304 300,00 грн за пошиття швейних виробів (1 174 250,00 грн +643 650,00 грн+ 486 400,00 грн) підлягає задоволенню.
З наданого позивачем розрахунку (а.с. 7-8), нарахування пені, 3% річних та інфляційних нарахувань проведено окремо за Актами надання послуг, які взагалі неоплачені відповідачем, виходячи із фактичної суми заборгованості, що існувала на відповідну дату та за фактичний період заборгованості.
В межах періоду розрахунку позивача є правильним нарахування:
- за Актом № 223 від 24.10.2024 на суму боргу 1 174 250,00 грн за період з 08.11.2024 по 10.01.2025 пеня становить 54 340 82 грн, 3 % річних - 6 162,64 грн, інфляційні за листопад 2024 - 22 310,75 грн;
- за Актом № 211 від 10.09.024 на суму боргу 643 650,00 грн за період з 25.10.2024 по 10.01.2025 пеня становить 36 187,55 грн, 3 % річних - 4 116,58 грн, інфляційні за листопад 2024 - 12 229,35 грн,
а всього в межах заявленої позивачем суми - пеня 90 528,36 грн, 3% річних 10 279,22 грн 3%, інфляційні нарахування 34 540,10 грн.
Таким чином, вимоги позивача до відповідача про стягнення заборгованості за Договором на переробку давальницької сировини №0502/5/2024 від 05.02.2024 підлягають задоволенню повністю в розмірі 2 321 310,00 грн основного боргу, 90 528,36 грн пені, 230 430,00 грн штрафу, 10 279,22 грн 3% річних та 34 540,10 грн інфляційних.
Судові витрати.
У відповідності до ст. 129 ГПК України сплачений позивачем судовий збір покладається на відповідача.
Також відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" суд застосовує коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору. Переплачений позивачем судовий збір підлягає поверненню для чого є необхідним подати відповідне клопотання.
Окрім того, згідно попереднього (орієнтованого) розрахунку судових витрат позивач зазначив про понесення витрат на професійну правничу допомогу та в судовому засіданні позивач заявив про подання доказів на підтвердження вказаних витрат після ухвалення рішення суду в порядку, визначеному ч. 8. ст. 129 ГПК України.
Стаття 221 ГПК України передбачає, що якщо сторона з поважних причин не може до закінчення судових дебатів у справі подати докази, що підтверджують розмір понесених нею судових витрат, суд за заявою такої сторони, поданою до закінчення судових дебатів у справі, може вирішити питання про судові витрати після ухвалення рішення по суті позовних вимог.
Для вирішення питання про судові витрати суд призначає судове засідання, яке проводиться не пізніше п`ятнадцяти днів з дня ухвалення рішення по суті позовних вимог.
З підстав викладеного, суд призначає судове засідання для вирішення питання щодо витрат позивача на професійну правничу допомогу.
Керуючись ст. ст. 74, 76, 77, 129, 231, 233, 236-241, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (просп. Соборний, буд. 51/1, кабінет, 10, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000, ідентифікаційний код 35439270) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" (вул. Юрія Іллєнка, буд. 27, м. Черкаси, 18005, ідентифікаційний код 39457891) 2 321 310,00 грн основного боргу, 90 528,36 грн пені, 230 430,00 грн штрафу, 10 279,22 грн - 3% річних, 34 540,10 грн інфляційних, а також 32 245,05 грн судового збору.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Призначити судове засідання для вирішення питання щодо витрат позивача на професійну правничу допомогу на 13.03.2025 о 15:30 год.
Строк подання доказів - протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду.
Забезпечити участь представника Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" у справі №912/96/25 у судовому засіданні 13.03.2025 о 15:30 год в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів, за електронною адресою для реєстрації в системі: mukhinsky@ukr.net.
Провести засідання суду, призначене на 13.03.2025 о 15:30 год, у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду засобами підсистеми ЄСІТС за допомогою свого Електронного кабінету і власних технічних засобів або у приміщенні іншого суду і за допомогою технічних засобів суду. Інструкція користувача підсистеми відеоконференцзв`язку розроблена адміністратором ЄСІТС та розміщена за вебадресою https://wiki.court.gov.ua.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Копії рішення направити Товариству з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" та Товариству з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" до електронних кабінетів.
Повне рішення складено 05.03.2025.
Суддя В.В.Тимошевська
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2025 |
Оприлюднено | 06.03.2025 |
Номер документу | 125600881 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Тимошевська В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні