Рішення
від 27.02.2025 по справі 912/96/25
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25006,

тел. (0522) 30-10-22, 30-10-23, код ЄДРПОУ 03499951,

e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2025 рокуСправа № 912/96/25

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Тимошевської В.В. за участі секретаря судового засідання Проскурні О.О. розглянув у відкритому судовому засіданні справу №912/96/25

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО", вул. Юрія Іллєнка, буд. 27, м. Черкаси, 18005

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР", просп. Соборний, буд. 51/1, кабінет, 10, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000

про стягнення 2 687 087,68 грн

Представники:

від позивача - Мухінський В.О., довіреність від 03.06.2024 (в режимі відеоконференції);

від відповідача - участі не брали.

В засіданні суду оголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" (далі - ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО", позивач) звернувся до господарського суду з позовною заявою з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (далі - ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР", відповідач) про стягнення 2 687 087,68 грн, з яких: 2 321 310,00 грн - основний борг за виконані роботи (надані послуги), 365 777,68 грн - штрафні санкції, з покладенням на відповідача судових витрат.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про неналежне виконання відповідачем зобов`язань з оплати послуг (робіт) за договором на переробку давальницької сировини №0502/5/2024 від 05.02.2024.

Ухвалою суду від 17.01.2025 за поданим позовом відкрито провадження у справі №912/96/25 за правилами загального позовного провадження. У справі призначено підготовче засідання, сторонам встановлено строк для подання заяв по суті справи.

У підготовчому засіданні 11.02.2025 суд постановив ухвалу, згідно якої закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 27.02.2025.

27.02.2025 суд відкрив засідання з розгляду справи по суті.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю.

Відповідач своїм процесуальним правом на участь у судовому засіданні не скористався, відзив на позов не подав, будь-яких заяв, клопотань щодо розгляду справи не заявив.

Частиною 5 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) передбачено, що ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому ст. 242 цього Кодексу, та з додержанням вимог ч.4 ст.120 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 11 ст. 242 ГПК України якщо учасник справи має електронний кабінет, суд надсилає всі судові рішення такому учаснику в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи чи її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами.

У даному випадку ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" має зареєстрований електронний кабінет, куди надіслано ухвали суду від 17.01.2025 та від 11.02.2025, а тому в силу п. 2 ч. 6 ст. 242 ГПК України відповідач вважається таким, що отримав процесуальні документи у справі та є належним чином повідомленим про розгляд справи.

Частиною 2 ст. 178 ГПК України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

На підставі викладеного та відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 202 ГПК України суд розглядає справу за відсутності відповідача.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення позивача та дослідивши докази у справі, суд встановив наступні обставини, які є предметом доказування.

05.02.2024 між ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (Замовник) та ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" (Виконавець) укладено договір на переробку давальницької сировини № 0502/5/2024 (далі - Договір, а.с. 10-13), предметом якого є виготовлення Виконавцем швейних виробів (Продукція) з давальницької сировини Замовника (роботи).

Пунктом 1.1. Договору передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується виконати відповідно до умов договору послуги (роботи) з переробки давальницької сировини - тканини, швейної фурнітури, інших швейних матеріалів, тощо, у готову продукцію - швейні вироби (спецодяг, засоби індивідуального захисту та інші швейні вироби), далі за текстом - Готова продукція, згідно Замовлення, яка є невід`ємною частиною Договору. Замовник зобов`язується прийняти Готову продукцію і оплатити проведену роботу згідно умов цього Договору.

Згідно умов Договору, з урахуванням змін згідно Додаткової угоди від 26.06.2024, погоджено, зокрема, таке:

- результатом виконаних робіт за цим Договором є передана Замовнику Готова продукція згідно накладних приймання-передачі готових швейних виробів, в яких зазначається кількість та кінцева вартість послуг з виготовлення одиниці Готової продукції та усієї партії (п. 2.6.);

- загальна вартість робіт, наданих Замовнику Виконавцем згідно цього Договору, складається з вартості робіт з виготовлення окремих партій Готової продукції протягом всього терміну дії цього Договору (п. 2.8.);

- вартість робіт, що підлягають оплаті Замовником Виконавцю, визначається згідно рахунків-фактур; Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) складаються Виконавцем при завершенні виготовлення Готової продукції (п. 2.9.);

- виготовлення Готової продукції проводиться з давальницької сировини (матеріалів) Замовника, а у разі необхідності, з залученням сировини Виконавця зі складанням окремого Акту на використання додаткової сировини на виробництво Готової продукції (п.п. 3.1., 3.2.);

- найменування, асортимент, комплектність, кількість, розміри, ціна одиниці і вартість партії товару узгоджуються сторонами в Специфікації або в рахунках та накладних, які мають силу специфікації в розумінні ст. 266 ГК України (п. 4.4.);

- якщо інше не визначено Специфікацією, діє порядок розрахунків, передбачений пунктами 5.3.1 та 5.3.2 Договору", а саме:

Замовник сплачує Виконавцю попередню оплату в розмірі 30% вартості робіт, визначених у відповідній Специфікації та/або Замовленні, протягом 3 робочих днів з дати підписання договору; Замовник сплачує Виконавцю остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 70% вартості робіт, протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (п. 5.3.);

- датою оплати вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця (п. 5.5. Договору).

- виконання робіт за даним договором підтверджується сторонами шляхом підписання двостороннього акту здачі-прийняття готової продукції та акту здачі-прийняття виконаних робіт (п. 7.11.);

- у випадку затримки оплати Готової продукції в строк, який узгоджений Сторонами в п.3.2 Договору, несплачена сума важаться боргом; у такому випадку Замовник сплачує Виконавцю:

- пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ (що діяла у період, за який сплачується пеня) від вартості Готової продукції на дату виписки накладної за кожен день прострочення платежу;

- штраф у розмірі 10% від суми боргу (п. 8.9.).

Згідно пункту 11.1., Договір набуває чинності в день підписання та скріплення його печатками обох Сторін і діє до 31.12.2024, а в частині проведення розрахунків за поставлену Готову продукцію - до повного їх завершення.

Договір підписано повноважними представниками сторін та скріплено печатками.

До Договору, між сторонами підписано 05.02.2024 Специфікацію № 1, відповідно до якої передбачено виготовлення Продукції - Штани костюму літнього польового в загальній кількості 20 000 на загальну суму (з ПДВ) 7 000 000,00 грн та 26.06.2024 Специфікацію № 2, відповідно до якої передбачено виготовлення Продукції - Штани костюму літнього польового в загальні кількості 6142 на загальну суму (з ПДВ) 2 149 700,00 грн (а.с. 14-15).

Пунктами 7 та 8 Специфікації № 2 сторони погодили наступний порядок розрахунків: попередня оплата в розмірі 50% вартості робіт визначеній у Специфікації та остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 50% вартості робіт, протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг).

Згідно оформлених позивачем рахунків на оплату та підписаних обома сторонами і наданих до суду Актів прийому-передачі з переробки та Актів про надання послуг позивач виконав роботи (надав послуги) відповідачу на загальну суму 11 321 310,00 грн, а саме:

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02211 від 09.09.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 6187 від 24.10.2024 та Акту про надання послуг № 223 від 24.10.2024 на суму 1 174 250,00 грн у т.ч. ПДВ;

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02197 від 18.07.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 5314 від 10.09.2024 та Акту про надання послуг № 211 від 10.09.2024 а суму 643 650,00 грн у т.ч. ПДВ ;

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02195 від 26.06.2024 та відповідно до наступних Актів:

Акту прийому-передачі з переробки № 4097 від 16.07.2024 та Акту про надання послуг № 171 від 16.07.2024 на суму 1 050 000,00 грн у т.ч. ПДВ;

Акту прийому-передачі з переробки № 4295 від 26.07.2024 та Акту про надання послуг № 182 від 26.07.2024 на суму 378 000,00 грн у т.ч. ПДВ);

Акту прийому-передачі з переробки № 4769 від 20.08.2024 та Акту про надання послуг № 205 від 20.08.2024 на суму 827 400,00 грн у т.ч. ПДВ;

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02183 від 01.05.2024 та відповідно до наступних Актів:

Акту прийому-передачі з переробки № 2744 від 13.05.2024 та Акту про надання послуг № 108 від 13.05.2024 на суму 42 000,00 грн у т.ч. ПДВ;

Акту прийому-передачі з переробки № 2969 від 23.05.2024 та Акту про надання послуг № 116 від 23.05.2024 на суму 210 000,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено частково, борг становить 486 400,00);

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02183 від 01.05.2024 та відповідно до наступних Актів:

Акту прийому-передачі з переробки № 2744 від 13.05.2024 та Акту про надання послуг № 108 від 13.05.2024 на суму 42 000,00 грн у т.ч. ПДВ;

Акту прийому-передачі з переробки № 2969 від 23.05.2024 та Акту про надання послуг № 116 від 23.05.2024 на суму 210 000,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю);

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-02180 від 22.04.2024, Акту прийому-передачі з переробки № 2532 від 26.04.2024 та Акту про надання послуг № 102 від 22.04.2024 на суму 17 500,00 грн у т.ч. ПДВ;

- згідно рахунку на оплату № ГВ00-000554 від 05.02.2024 та відповідно до наступних Актів:

Акт про надання послуг № 50 від 29.02.2024 на суму 1 750 000 грн у т.ч. ПДВ, Акт про надання послуг № 61 від 08.03.2024 на суму 3 500,00 грн у т.ч. ПДВ та Акту приймання-передачі з переробки № 1335 від 11.03.2024 на загальну суму 1 753 500,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю);

Акту приймання-передачі з переробки № 1411 від 15.03.2024 та Акту про надання послуг № 64 від 13.03.2024 на суму 357 000,00 грн у т.ч. ПДВ;

Акту приймання-передачі з переробки № 1474 від 15.03.2024 та Акту про надання послуг № 65 від 15.03.2024 на суму 178 500,00 грн т.ч. ПДВ;

Акту приймання-передачі з переробки № 1565 від 19.03.2024 та Акту про надання послуг № 68 від 19.03.2024 на суму 357 000,00 грн ут.ч. ПДВ;

Акту приймання-передачі з переробки № 1876 від 29.03.2024 та Акту про надання послуг № 83 від 29.03.2024 на суму 1 407 350,00 грн у т.ч. ПДВ;

Акту приймання-передачі з переробки № 2044 від 08.04.2024, Акту приймання-передачі з переробки № 2149 від 12.04.2024, Акту приймання - передачі з переробки № 2639 від 03.05.2024, Акту приймання-передачі з переробки № 2968 від 23.05.2024, Акту приймання-передачі з переробки №2972 від 23.05.2024 та акту про надання послуг № 100 від 23.04.2024, Акту про надання послуг №84 від 29.03.2024, Акту про надання послуг № 105 від 30.04.2024 на загальну суму 2 908 150,00 грн у т.ч. ПДВ (роботи оплачено повністю) (а.с. 17-41).

Крім того, в межах укладеного договору, позивач надав відповідачеві послугу по друкуванню етикеток на передані швейні вироби - костюми в кількості 4500 штук на загальну суму 17 010,00 грн, що підтверджується актом № 547 від 06.06.2024 (послуга не оплачена) (а.с. 48).

За наявними матеріалами справи відповідач роботи (послуги) оплатив частково в сумі 9 000 000,00 грн, що підтверджується поданими платіжними інструкціями (а.с. 42-47).

Отже, залишок заборгованості за виконані роботи становить 2 321 310,00 грн (11 321 310,00 грн - 9 000 000,00 грн)

09.01.2025 між сторонами підписано Акт звірки взаєморозрахунків № 56 за Договором, за яким зафіксовано зазначені вище господарські операції та заборгованість в сумі 2 321 310,00 грн (а.с. 49).

Наведене вище та відсутність оплати стало підставою для звернення з позовом у даній справі.

Норми законодавства, які застосовано судом, та мотивована оцінка доводів сторін і поданих доказів.

1. Щодо основного боргу.

Серед підстав виникнення цивільних прав та обов`язків законодавець у пункті 1 частини другої статті 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) вирізняє, зокрема, договори.

За змістом ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ч. 1 ст. 628 ЦК України).

За своєю природою договір на переробку сировини на давальницьких умовах є договором підряду, оскільки передбачає передачу результату за договором замовнику.

Згідно з частинами 1, 2 ст. 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

Відповідно до частин 1, 3 ст. 843 ЦК України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу.

Згідно з положеннями частини 1 ст. 853 ЦК України, замовник зобов`язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові.

Порядок оплати роботи регламентовано нормою ст. 854 ЦК України, частиною 1 якої встановлено, що якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" виготовлено з давальницької сировини ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" продукцію, якою є штани костюму літнього польового та надано послуги по друкуванню етикеток на передані швейні вироби - костюми в кількості 4500 штук на загальну суму 11 321 310,00 грн.

Вказана Продукція отримана ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" згідно Актів приймання-передачі, підписаними його представниками без зауважень.

Під час розгляду справи відповідач будь-яких заперечень щодо фактично виконаних робіт не заперечив та згідно підписаного з позивачем Акта звірки взаємних розрахунків підтвердив наведені вище господарські операції.

Згідно наданих до справи доказів, відповідач роботи оплатив частково в сумі 9 000 000,00 грн, , а отже залишок заборгованості за виконані роботи становить 2 321 310,00 грн.

Вказаний розмір заборгованості підтверджено відповідачем в Акті звірки взаємних розрахунків станом на 31.12.2024 та не спростовано під час розгляду справи в суді.

З підстав викладеного, позовні вимоги про стягнення 2 321 310,00 грн суми основної заборгованості є документально підтвердженими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

2.Щодо стягнення інших нарахованих сум.

Відповідно до ст. ст. 610, 611 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). У разі порушення зобов`язання, настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.

Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст. 549 ЦК України, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

За вимогами ч. 1 ст. 547 ЦК України правочин щодо забезпечення виконання зобов`язання вчиняється у письмовій формі.

Окрім того, ч. 2 ст. 625 ЦК України передбачено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Як встановлено матеріалами справи, ТОВ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" порушено зобов`язання з оплати виконаних позивачем робіт.

Зазначене в силу наведених вище норм законодавства, є підставами для застосування до відповідача штрафних санкцій, передбачених Договором, а також здійснення нарахувнаь згідно ч. 2 ст. 625 ЦК України.

В пункті 8.9. Договору сторони передбачили відповідальність у випадку затримки оплати Готової продукції у вигляді сплати Замовником Виконавцю пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості Готової продукції на дату виписки накладної за кожен день прострочення платежу та штрафу у розмірі 10% від суми боргу.

Одночасне стягнення з учасника господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання за договором, штрафу та пені не суперечить ст. 61 Конституції України, оскільки згідно ст. 549 Цивільного кодексу України пеня та штраф є формами неустойки, а відповідно до ст. 230 Господарського кодексу України - видами штрафних санкцій, тобто не є окремими та самостійними видами юридичної відповідальності. У межах одного виду відповідальності може застосовуватися різний набір санкцій.

Вказаного висновку дотримується Верховний Суд, у тому числі в постанові Великої Палати Верховного Суду від 01.06.2021 у справі № 910/12876/19.

Враховуючи викладене, вимоги позивача в частині стягнення штрафу в сумі 230 430,00 грн (20% від суми боргу 2 304 300,00 грн за пошиття швейних виробів (1 174 250,00 грн +643 650,00 грн+ 486 400,00 грн) підлягає задоволенню.

З наданого позивачем розрахунку (а.с. 7-8), нарахування пені, 3% річних та інфляційних нарахувань проведено окремо за Актами надання послуг, які взагалі неоплачені відповідачем, виходячи із фактичної суми заборгованості, що існувала на відповідну дату та за фактичний період заборгованості.

В межах періоду розрахунку позивача є правильним нарахування:

- за Актом № 223 від 24.10.2024 на суму боргу 1 174 250,00 грн за період з 08.11.2024 по 10.01.2025 пеня становить 54 340 82 грн, 3 % річних - 6 162,64 грн, інфляційні за листопад 2024 - 22 310,75 грн;

- за Актом № 211 від 10.09.024 на суму боргу 643 650,00 грн за період з 25.10.2024 по 10.01.2025 пеня становить 36 187,55 грн, 3 % річних - 4 116,58 грн, інфляційні за листопад 2024 - 12 229,35 грн,

а всього в межах заявленої позивачем суми - пеня 90 528,36 грн, 3% річних 10 279,22 грн 3%, інфляційні нарахування 34 540,10 грн.

Таким чином, вимоги позивача до відповідача про стягнення заборгованості за Договором на переробку давальницької сировини №0502/5/2024 від 05.02.2024 підлягають задоволенню повністю в розмірі 2 321 310,00 грн основного боргу, 90 528,36 грн пені, 230 430,00 грн штрафу, 10 279,22 грн 3% річних та 34 540,10 грн інфляційних.

Судові витрати.

У відповідності до ст. 129 ГПК України сплачений позивачем судовий збір покладається на відповідача.

Також відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" суд застосовує коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору. Переплачений позивачем судовий збір підлягає поверненню для чого є необхідним подати відповідне клопотання.

Окрім того, згідно попереднього (орієнтованого) розрахунку судових витрат позивач зазначив про понесення витрат на професійну правничу допомогу та в судовому засіданні позивач заявив про подання доказів на підтвердження вказаних витрат після ухвалення рішення суду в порядку, визначеному ч. 8. ст. 129 ГПК України.

Стаття 221 ГПК України передбачає, що якщо сторона з поважних причин не може до закінчення судових дебатів у справі подати докази, що підтверджують розмір понесених нею судових витрат, суд за заявою такої сторони, поданою до закінчення судових дебатів у справі, може вирішити питання про судові витрати після ухвалення рішення по суті позовних вимог.

Для вирішення питання про судові витрати суд призначає судове засідання, яке проводиться не пізніше п`ятнадцяти днів з дня ухвалення рішення по суті позовних вимог.

З підстав викладеного, суд призначає судове засідання для вирішення питання щодо витрат позивача на професійну правничу допомогу.

Керуючись ст. ст. 74, 76, 77, 129, 231, 233, 236-241, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" (просп. Соборний, буд. 51/1, кабінет, 10, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000, ідентифікаційний код 35439270) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" (вул. Юрія Іллєнка, буд. 27, м. Черкаси, 18005, ідентифікаційний код 39457891) 2 321 310,00 грн основного боргу, 90 528,36 грн пені, 230 430,00 грн штрафу, 10 279,22 грн - 3% річних, 34 540,10 грн інфляційних, а також 32 245,05 грн судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Призначити судове засідання для вирішення питання щодо витрат позивача на професійну правничу допомогу на 13.03.2025 о 15:30 год.

Строк подання доказів - протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду.

Забезпечити участь представника Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" у справі №912/96/25 у судовому засіданні 13.03.2025 о 15:30 год в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів, за електронною адресою для реєстрації в системі: mukhinsky@ukr.net.

Провести засідання суду, призначене на 13.03.2025 о 15:30 год, у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду засобами підсистеми ЄСІТС за допомогою свого Електронного кабінету і власних технічних засобів або у приміщенні іншого суду і за допомогою технічних засобів суду. Інструкція користувача підсистеми відеоконференцзв`язку розроблена адміністратором ЄСІТС та розміщена за вебадресою https://wiki.court.gov.ua.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Копії рішення направити Товариству з обмеженою відповідальністю "ГРУПА ВЕНЕТО" та Товариству з обмеженою відповідальністю "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" до електронних кабінетів.

Повне рішення складено 05.03.2025.

Суддя В.В.Тимошевська

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення27.02.2025
Оприлюднено06.03.2025
Номер документу125600881
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них

Судовий реєстр по справі —912/96/25

Рішення від 13.03.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 05.03.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Рішення від 27.02.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 27.02.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 11.02.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 22.01.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 17.01.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні