Постанова
від 05.03.2025 по справі 360/1046/24
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 березня 2025 року справа №360/1046/24

м. Дніпро

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Геращенка І.В., суддів Блохіна А.А., Гайдара А.В., розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 5 листопада 2024 року у справі № 360/1046/24 (головуючий І інстанції Свергун І.О.) за позовом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції до Громадської організації «Новопсковська правозахисна група», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання,-

В С Т А Н О В И В :

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі - позивач) звернулося до суду з позовом до Громадської організації «Новопсковська правозахисна група» (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях, в якому просило: заборонити та примусово розпустити (ліквідувати) Громадську організацію «Новопсковська правозахисна група» (92303, Луганська обл., Новопсковський р-н, селище міського типу Новопсков, вул. Айдарська , буд. 13 Б, кв. 103, код ЄДРПОУ 37325230).

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 5 листопада 2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Позивачем подано апеляційну скаргу на рішення суду, в якій просив скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нове рішення про задоволення позову через неправильне застосуванням норм матеріального права, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду, обставинам справи.

Апелянт зазначив, що оскільки засновник ГО «Новопсковська правозахисна група» ОСОБА_1 з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, у 2022 році на тимчасово окупованій території Луганської області приймала активну участь в організації та проведенні незаконного референдуму з питань входження т.зв. «ЛНР» до складу рф, такі дії ставлять під загрозу суверенітет і територіальну цілісність України, та впливають на підрив її безпеки, посягають на права і свободи громадян України, а також свідчить про незаконне захоплення державою-агресором та незаконними військовими формуваннями державної влади, що є порушенням вимог статті 37 Конституції України.

Крім того, стосовно одного із засновників ГО «Новопсковська правозахисна група» ОСОБА_1 на даний час здійснюється судовий розгляд за кримінальним провадженням № 42023132580000043 від 17.02.2023 за ч. 2 ст. 110, ч. 5 ст. 111-1 Кримінального кодексу України за фактом посягання на територіальну цілісність і недоторканість України та колабораційної діяльності.

З наведеного вбачається, що суд першої інстанції прийшов до необґрунтованого висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Апеляційним судом витребувано у Луганського окружного адміністративного суду справу, який листом повідомив, що всі документи у цій справі, що надійшли в паперовому вигляді або через офіційну електронну пошту суду скановано та експортовано в КП «Діловодство спеціалізованого суду». Паперова справа на формувалась, крім процесуальних документів та документів, які надійшли до суду в паперовому вигляді.

За ч.ч. 1, 4 ст. 18 КАС України у судах функціонує Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система. Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система відповідно до закону забезпечує обмін документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, між судом та учасниками судового процесу, а також фіксування судового процесу і участь учасників судового процесу у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

За пп. 15 пункту 1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України подання, реєстрація, надсилання процесуальних та інших документів, доказів, формування, зберігання та надсилання матеріалів справи здійснюються в паперовій формі (пп. 15.1); розгляд справи у суді здійснюється за матеріалами справи у паперовій формі (пп. 15.3).

Суд проводить розгляд справи за матеріалами судової справи у паперовій або електронній формі в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів) (ч. 9 ст. 18 КАС України).

Процесуальні та інші документи і докази в паперовій формі зберігаються в додатку до справи в суді першої інстанції та у разі необхідності можуть бути оглянуті учасниками справи чи судом першої інстанції або витребувані судом апеляційної чи касаційної інстанції після надходження до них відповідної апеляційної чи касаційної скарги (ч. 10 ст. 18 КАС України).

За пп. 5.2 п.5 розділу І Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21, електронна копія паперового документа - документ в електронній формі, що містить візуальне подання паперового документа, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа. Відповідність оригіналу та правовий статус електронної копії паперового документа засвідчуються кваліфікованим електронним підписом особи, що створила таку копію.

Апеляційний суд вважає за можливе здійснити апеляційний перегляд за документами, наявними в підсистемі «Електронний суд».

Відповідно до ст. 311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Суд апеляційної інстанції заслухав доповідь судді-доповідача, вивчив доводи апеляційної скарги, перевірив їх за матеріалами справи і дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, виходячи з наступного.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Громадська організація «Новопсковська правозахисна група» (код за ЄДРПОУ 37325230) зареєстрована в Реєстрі 24.05.2011, номер запису 13701020000000416; місцезнаходження юридичної особи: 92303, Луганська обл., Новопсковський р-н, селище міського типу Новопсков, вулиця Айдарська, будинок 13 Б, квартира 103; види діяльності: 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н. в. і. у. (основний), 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.; засновники юридичної особи: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 .

До Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 19.08.2024 за вх. № 40501-1-24 надійшов лист Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях від 07.08.2024 року № 78/3/32-10545 про заборону діяльності про заборону діяльності Громадської організації «Новопсковська правозахисна група» (далі ГО «Новопсковська правозахисна група») з метою протидії проявам сепаратизму, екстремізму, тероризму та іншій діяльності антиукраїнського характеру, нівелювання зовнішніх загроз, спрямованих на шкоду Україні.

За змістом цього листа та доданих до нього матеріалів вбачається, що в діях ГО «Новопсковська правозахисна група» виявлені ознаки порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 Закону України «Про громадські об`єднання».

Надані Головним управлінням Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях матеріали свідчать, що спецслужбами, урядовими та недержавними структурами рф та рб, окрім відкритих військових дій щодо України, використовуються інструменти т.зв. «м`якої сили» у вигляді наявного потенціалу проросійської спрямованості. Встановлено, що з використанням легалізованих громадсько-політичних об`єднань, науково-експертного, освітянського середовища, інших інформаційних майданчиків формуються механізми впливу на громадську думку з метою дестабілізації ситуації в нашій державі.

Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності ГО «Новопсковська правозахисна група», яка зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 24.05.2011, код ЄДРПОУ 37325230, адреса місцезнаходження 92303, Луганська обл., Новопсковський р-н, селище міського типу Новопсков, вул. Айдарська , буд. 13 Б, кв. 103, керівник та один із засновників ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Засновник ГО «Новопсковська правозахисна група» ОСОБА_1 є активним учасником пропаганди «руського миру» та т.зв. «єдності слов`янських народів», передбачаючи об`єднання та входження усіх колишніх національних радянських республік до складу російської федерації, а також з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, у 2022 році на тимчасово окупованій території Луганської області приймала активну участь в організації та проведенні незаконного референдуму з питань входження т.зв. «ЛНР» до складу рф.

Також члени зазначеного об`єднання з метою посилення проросійських настроїв серед населення України, проводять активну антиукраїнську інформаційно-пропагандистську діяльність шляхом поширення певних стереотипів щодо взаємовідносин між Україною і росією, підтримують терористичну діяльність рф та контакти з її окупаційною адміністрацією.

Крім того, стосовно одного із засновників ГО «Новопсковська правозахисна група» ОСОБА_1 на даний час здійснюється судовий розгляд за кримінальним провадженням № 42023132580000043 від 17.02.2023 за ч. 2 ст. 110, ч. 5 ст. 111-1 Кримінального кодексу України за фактом посягання на територіальну цілісність і недоторканість України та колабораційної діяльності.

Разом з листом від 07.08.2024 № 78/3/32-10545 до Управління надано акт огляду сайту в мережі Інтернет «Опендатабот» та витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань.

Дослідженням акту огляду сайту в мережі Інтернет «Опендатабот» з ідентифікатором https://opendatabot.ua/c/37325230 встановлено, що співробітник Старобільського РВ 3 управління ГУ СБ України в Донецькій та Луганській областях провів огляд сайту в мережі Інтернет «Опендатабот» з ідентифікатором https://opendatabot.ua/c/37325230 з метою документування Громадської організації «Новопсковська правозахисна група» (код ЄДРПОУ 37325230).

За зазначеним посиланням розміщено інформацію щодо громадської організації «Новопсковська правозахисна група». Зазначена інформація містить: повна назва громадська організація «Новопсковська правозахисна група», адреса 92303, Україна, Новопсковський район, Луганська область, селище міського типу Новопсков, вулиця Айдарська, буд. 13б, кв. 103, дата заснування 24.05.2011, директор Шептуха Тамара Василівна, код ЄДРПОУ 37325230, основний вид діяльності 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у., керівник та підписант Шептуха Тамара Василівна, засновники ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 .

У витязі з єдиного реєстру досудових розслідувань номер КП № 42023132580000043 від 17.02.2023 зазначено: Правова кваліфікація кримінального правопорушення: (КК України 2001) ст. 111-1 ч. 5. Короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення: 17.02.2023 до Старобільської окружної прокуратури Луганської області надійшли матеріали зі Старобільського МРВ 3 управління (з дислокацією у м. Сєвєродонецьк Луганської області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях щодо неправомірної діяльності громадянки України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка в умовах воєнного стану, з метою сприяння окупаційній владі російської федерації, у вересні 2022 року, після прийняття окупаційною адміністрацією російської федерації на території Луганської області рішення про проведення так званого «референдуму луганської народної республіки» з питань входження до складу російської федерації на правах суб`єкта російської федерації, добровільно надала згоду на призначення її на посаду члена виборчої комісії на дільниці так званого референдуму, яка розташовувалась за адресою: Луганська область, Старобільський район, смт Новопсков, вул. Шкільна, 15б, та брала участь в організації та проведенні незаконного референдуму на тимчасово окупованій території.

Згідно абз. 1, 2 пункту 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228, Міністерство юстиції України (Мін`юст) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мін`юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства, у сфері нотаріату, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації обтяжень рухомого майна, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, реєстрації статуту територіальної громади м. Києва, реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб`єктів інформаційної діяльності, у сфері виконання кримінальних покарань та пробації, з питань утримання військовополонених, у сфері правової освіти населення; забезпечує формування державної політики у сфері архівної справи і діловодства та створення і функціонування державної системи страхового фонду документації; забезпечує реалізацію державної політики у сфері стягнення в дохід держави активів осіб, щодо яких застосовано санкції.

За п. 1 Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5 (в редакції наказу Міністерства юстиції України від 20.09.2022 № 3959/5), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 № 759/19497, Міжрегіональні управління Міністерства юстиції України (далі - міжрегіональне управління) підпорядковуються Міністерству юстиції України та є його територіальними органами.

За пп. 4.46 пункту 4 цього Положення міжрегіональне управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює відповідно до закону державну реєстрацію громадських об`єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання, обласних, регіональних, республіканських, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських та місцевих організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів; державну реєстрацію статутів територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно абзацу третього пункту 14 частини першої статті 1 Закону України від 15.03.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб`єктом державної реєстрації є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.

За ч.ч. 1-3 статті 1 Закону України від 22.03.2012 року № 4572-VI «Про громадські об`єднання» (далі - Закон № 4572-VI) громадське об`єднання - це добровільне об`єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об`єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадська організація - це громадське об`єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.

Згідно статті 2 Закону України від 25.03.1992 № 2229-ХІІ «Про Службу безпеки України» на Службу безпеки України покладається у межах визначеної законодавством компетенції захист державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності, науково-технічного і оборонного потенціалу України, законних інтересів держави та прав громадян від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб, а також забезпечення охорони державної таємниці.

До завдань Служби безпеки України також входить попередження, виявлення, припинення та розкриття кримінальних правопорушень проти миру і безпеки людства, тероризму та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України.

За ст. 24 цього Закону Служба безпеки України відповідно до своїх основних завдань зобов`язана: здійснювати контррозвідувальні заходи з метою попередження, виявлення, припинення і розкриття будь-яких форм розвідувально-підривної діяльності проти України (пункт 4); забезпечувати захист державного суверенітету, конституційного ладу і територіальної цілісності України від протиправних посягань з боку окремих осіб та їх об`єднань (пункт 5); здійснювати відповідно до законодавства профілактику правопорушень у сфері державної безпеки (пункт 8).

Згідно статті 25 Закону № 4572-VI припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється:

1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації;

2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.

Припинення діяльності громадського об`єднання відбувається в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

За ст. 28 Закон № 4572-VI громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Справа про заборону громадського об`єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

У разі прийняття рішення про заборону громадського об`єднання майно, кошти та інші активи громадського об`єднання за рішенням суду спрямовуються до державного бюджету.

Інші підстави для заборони діяльності громадського об`єднання, крім зазначених у частині першій цієї статті, не допускаються.

Згідно рішення Конституційного Суду України від 16 липня 2019 року № 9-р/2019 (щодо конституційності так званого «закону про декомунізацію») з огляду на історію становлення української незалежної держави, історичний контекст та загрози, що постали перед нею у зв`язку з тимчасовою окупацією частини її території, Україна має право відстоювати конституційні принципи, у тому числі й шляхом заборони пропаганди тоталітарних режимів.

Разом з тим, виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.

За ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Згідно ст. 37 Конституції України утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.

За ч.ч. 1-3 статті 4 Закону № 4572-VI утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, порушення рівноправності громадян залежно від їх раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками; поширення відомостей, що містять виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії Російської Федерації проти України, у тому числі шляхом представлення збройної агресії Російської Федерації проти України як внутрішнього конфлікту, громадянського конфлікту, громадянської війни, заперечення тимчасової окупації частини території України; пропаганду російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну, забороняються.

Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань.

Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

За матеріалами справи відносно ОСОБА_1 порушено кримінальне провадження за статтею 111-1 частина 5 Кримінального кодексу України. При цьому, сторонами не надано доказів її притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України.

Крім того, підставою для заборони судом громадського об`єднання є виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України.

Позивачем не надано доказів того, що ГО «Новопсковська правозахисна організація» утворене та здійснює свою діяльність з порушенням чинного законодавства України, а також що його уповноважені особи засуджені за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України.

Судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції, з урахуванням ч. 2 ст. 9 КАС України, дійшов вірного висновку про відмову в задоволені позову.

Отже, спір за суттю вимог судом першої інстанції вирішений правильно, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, внаслідок чого відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду.

Керуючись ст.ст. 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції - залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 5 листопада 2024 року у справі № 360/1046/24 за позовом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції до Громадської організації «Новопсковська правозахисна група», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання - залишити без змін.

Повний текст постанови складений 5 березня 2025 року.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати прийняття та відповідно до ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України може бути оскаржена до Верхового Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий І.В. Геращенко

Судді: А.А. Блохін

А.В. Гайдар

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.03.2025
Оприлюднено07.03.2025
Номер документу125622214
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо запобігання та припинення протиправної діяльності товариств, установ, інших організацій, яка посягає на конституційний лад, права і свободи громадян

Судовий реєстр по справі —360/1046/24

Постанова від 05.03.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 05.11.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні