Ухвала
від 25.02.2025 по справі 20/24б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61612, телефон/факс (057)702 10 79, inbox@lg.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

25 лютого 2025 року м.Харків Справа № 20/24б

Господарський суд Луганської області у складі судді Ковалінас М.Ю., при секретарі Крейтор В.С., розглянувши матеріали справи

за заявою кредитора - ГУ ДПС у Луганській області

до боржника - Комунального підприємства Алчевський завод

будівельних матеріалів,

м. Алчевськ Луганської області

Про банкрутство

У засіданні брали участь:

від кредиторів - не прибули;

від банкрута - не прибули.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура за нормами Кодексу України з процедур банкрутства.

Сторони та учасники провадження своєчасно та належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи (ухвала суду від 05.12.2024, довідки про доставку електронного листа від 10.12.2024).

Розглянувши матеріали справи, суд

в с т а н о в и в :

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 15.03.2010 порушено провадження у справі №20/24б про банкрутство боржника - Комунального підприємства Алчевський завод будівельних матеріалів, м. Алчевськ Луганської області, вул. Індустріальна, 27, ідентифікаційний код 01235716, строком на дванадцять місяців, до 27.09.2011, згідно положень ст. ст. 1, 6, 7, 8, 11, 12 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції від 30.06.1999 № 784-XIV (далі за текстом - Закон), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та призначено розгляд справи у підготовчому засіданні суду.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 12.04.2010 у справі № 20/24б визнано грошові вимоги кредитора, Алчевської об`єднаної державної податкової інспекції у Луганській області, м. Алчевськ Луганської області до боржника у сумі 576230 грн. 22 коп., у тому числі податкові зобов`язання 393237 грн. 56 коп., штрафні санкції 127787 грн. 01 коп. та пені 55205 грн. 65 коп; відкрито процедуру розпорядження майном КП Алчевський завод будівельних матеріалів, м. Алчевськ Луганської області терміном на 6 місяців, до 12.10.2010. та за клопотанням ініціюючого кредитора призначено розпорядником майна у справі арбітражного керуючого Плескановського М.В. (ліцензія АВ №456564 від 08.07.09., мешкає за адресою: м. Стаханов Луганської області, вул. Б.Хмельницького, 96/11).

Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника Комунального підприємства Алчевський завод будівельних матеріалів оприлюднено в газеті Голос України 06.05.2010 №82 (4832).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 06.09.2010 затверджено реєстр вимог кредиторів у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів, м. Алчевськ Луганської області, у складі вимог наступних кредиторів: УПФУ в м. Алчевську Луганської області у загальній сумі 82486 грн. 06 коп., у тому числі пеня 5101 грн. 33 коп. та страхові внески 77384 грн. 73 коп., ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Алчевську Луганської області у сумі 4361 грн. 13 коп. страхові внески, ЛОВ ФСС з тимчасової втрати працездатності, м. Луганськ, у сумі 4553 грн. 63 коп., Алчевського міського центру зайнятості у сумі 4783 грн. 00 коп. страхові внески, Алчевської ОДПІ Луганської області у загальній сумі 576230 грн. 22 коп., у тому числі податкові зобов`язання 393237 грн. 56 коп., штрафні санкції 127787 грн. 01 коп. та пені 55205 грн. 65 коп., Відкритого акціонерного товариства Алчевський металургійний комбінатв сумі 715 грн. 41 коп.; заборгованість по заробітній платі, яка виникла за три місяці до порушення провадження у справі про банкрутство 53333 грн. 91 коп., заборгованість по заробітній платі 137594 грн. 59 коп.

Постановою Господарського суду Луганської області від 27.09.2010 у справі №20/24б боржника - Комунальне підприємство Алчевський завод будівельних матеріалів, ідентифікаційний код 01235716, вул. Індустріальна, буд. 27, м. Алчевськ Луганської області, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Бойко Т.О., ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , на яку покладено обов`язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом від 30.06.1999 № 784-XIV .

З 19.01.2013 набрав чинності Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції від 22.12.2011 № 4212-VІ (далі - Закон №4212), згідно якого здійснюється подальше провадження у справі.

Строк ліквідаційної процедури у справі №20/24б та повноваження ліквідатора Бойко Т.О. судом було неодноразово продовжено (ухвали суду від 29.08.2011, від 05.03.2012, від 25.06.2012, від 27.08.2012, від 22.10.2012, від 28.01.2013, від 29.04.2013, від 25.07.2013, від 25.10.2014, від 20.01.2014, від 22.04.2014).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 03.06.2014 призначено розгляд справи у засіданні суду на 18.09.2014, але у призначений час судове засідання не відбулося, у зв`язку з проведенням АТО на території Луганської області.

Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р згідно з ч.1 ст.3 Закону України Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції, Указом Президента України від 12.11.2014 №868/2014 Про внесення змін до мережі господарських судів України та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 №8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст.34 Закону України Про судоустрій і статус суддів відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.

Господарським судом Харківської області за супровідним листом від 24.04.2015 №015131 надіслано Господарському суду Луганської області довідку про автоматичний розподіл справ між суддями, зокрема справи №20/24б від 03.04.2015, а також передано матеріали справи №20/24б про банкрутство КП «Алчевський завод будівельних матеріалів».

Згідно з довідкою Господарського суду Луганської області від 16.06.2015 №114 справа №20/24б про банкрутство боржника Комунального підприємства «Алчевський завод будівельних матеріалів», вважається втраченою, що зафіксовано Актом експертної комісії господарського суду Луганської області №1 від 03.04.2015 року Про нестачу архівних справ (документів) внаслідок настання обставин непереборної сили - проведення антитерористичної операції (Указ Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.06.2015 справу №20/24б про банкрутство КП «Алчевський завод будівельних матеріалів» призначено до розгляду у судовому засіданні.

Ліквідатор Бойко Т.О. за супровідним листом від 17.07.2015 №02-01/675 надала до суду матеріали (у копіях), пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури у справі, у т.ч. висновки про вартість майна, протоколи засідань комітету кредиторів, запити ліквідатора, відповіді Держсільгоспінспекції, договори купівлі-продажу, акти приймання передавання, тощо ( а.с. 64-196 т1).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 21.07.2015 у справі №20/24б замінено кредитора - Алчевський міський центр зайнятості Луганської області (код ЕДРПОУ 13391982), на його правонаступника - Луганський обласний центр зайнятості (код ЕДРПОУ 03490878), у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 13.10.2015 у справі №20/24б замінено кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань України у м. Алчевську Луганської області, на його правонаступника Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань України у м. Рубіжному Луганської області ( ідентифікаційний код 25938256, вул. Леніна, б.36-б, м. Рубіжне. Луганської області), у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 09.11.2017 відновлено матеріали справи №20/24б про банкрутство КП "Алчевський завод будівельних матеріалів" в частині ухвал Господарського суду Луганської області згідно переліку, а також постанови Господарського суду Луганської області від 27.09.2010 про визнання боржника банкрутом; замінено кредиторів у справі №20/24б, Алчевську ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області, на його правонаступника - Луганську об`єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Луганській області та Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Рубіжне Луганської області, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Рубіжанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 20.11.2017 у справі №20/24б замінено кредитора - виконавчу дирекцію Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (код ЄДРПОУ 41313100), у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі. .

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 04.10.2018 у справі №20/24б замінено кредитора - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Рубіжанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (код ЄДРПОУ 41313100), у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 06.12.2018 у справі №20/24б замінено кредитора - Луганську ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ 39591445, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400), у тому числі за реєстром вимог кредиторів у справі.

Як вбачається з матеріалів справи №20/24б на адресу суду від арбітражного керуючого Бойко Т.О. надійшла заява від 08.06.2015 №02-01/549 про відмову від участі у справі №20/24б в якості ліквідатора банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів.

Комітет кредиторів неодноразово було зобов`язано надати до суду рішення комітету кредиторів (належним чином оформлені протоколи зборів кредиторів, засідань комітету кредиторів) щодо подання до суду клопотання про призначення іншого арбітражного керуючого ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б (п.8 ст.16 Закону, п.1 ст.114 Закону №4212), з наданням відповідної кандидатури арбітражного керуючого та доказами його згоди на участь у справі (ухвали суду від 26.11.2015, від 04.02.2016, від 12.04.2016, від 14.07.2016, від 27.10.2016, від 07.02.2017, від 18.05.2017, від 03.08.2017 від 09.11.2017, від 01.02.2018, від 17.04.2018, від 05.06.2018, від 13.07.2018 та від 18.09.2018), але вимоги суду не були виконані комітетом кредиторів..

Тому, суд звернувся із запитами до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для автоматичного визначення кандидатури арбітражного керуючого для подальшого призначення ліквідатором банкрута у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів, у відповідь на які надійшли Довідки з пропозиціями кандидатур арбітражних керуючих Овдусенка В. В. (свідоцтво від 08.04.2013 №794) (а.с.39-40 т.4), Боярчука С. Г. (свідоцтво від 04.02.2013 №120) (а.с.116 - 117т.4), Бабенка Е.В. (свідоцтво від 05.07.2013 №1105) (а.с. 183-184), яким було запропоновано надати заяву про згоду на виконання повноважень ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б або письмово повідомити про відмову (ухвали суду від 24.04.2019, від 28.02.2019, від 26.03.2019).

Визначені автоматизованою системою арбітражні керуючі Овдусенко В. В. та Боярчук С. Г. не надали до суду заяв про бажання взяти участь у справі №20/24б в якості ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів.

Від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Бабенка Е. В. на адресу суду надійшла заява від 29.03.2019 №01-17/963 про відмову від участі у справі №20/24б в якості ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с. 196 т.4).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 18.04.2019 у справі №20/24б звільнено арбітражного керуючого Бойко Т.О. від виконання обов`язків ліквідатора банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів.

Враховуючи звільнення арбітражного керуючого Бойко Т.О. від виконання повноважень ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б та відсутність клопотання комітету кредиторів або окремих кредиторів щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів, суд повторно звернувся із запитами до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для визначення кандидатури арбітражного керуючого з метою призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б, у відповідь на які до суду надійшли Довідки, згідно яких запропоновано кандидатури арбітражних керуючих Фоменка А. В. (свідоцтво від 09.08.2013 №1555 ) (а.с. 34-35 т5), Чичотки В. В. (свідоцтво від 24.05.2013 №858,)(а.с. 85-86 т5), Ареф`євої С. А. (свідоцтво від 05.12.2016 №1767) (а.с. 123-124 т.5), Шуби В. І. (свідоцтво від 15.03.2013 №467)(а.с.195-196 т5) та Севостьянова Є. В. (свідоцтво від 23.05.2013 №981)( а.с. 35-36 т6), яким було запропоновано надати заяву про згоду на виконання повноважень ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б або письмово повідомити про відмову (ухвали суду від 18.04.2019 та від 28.05.2019, від 04.07.2019, від 01.08.2019, від 07.10.2019).

На адресу суду від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Фоменка А. В. надійшла заява від 22.05.2019 №22-05/19-1 про відмову від участі у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с. 84 т5).

Визначені автоматизованою системою арбітражні керуючі Чичотка В.В. та Севостьянов Є. В. не надали до суду заяв про бажання взяти участь у справі №20/24б в якості ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів.

На адресу суду від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Ареф`євої С.А. надійшла заява від 21.07.2019 №02-01/116 про відмову від участі у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с. 187 т5)

На адресу суду від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Шуби В. І. надійшла заява від 13.08.2019 №01/01-19 про відмову від участі у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів.(а.с. 219 т5)

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 07.10.2019 у справі №20/24б замінено кредитора - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області) у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

21.10.2019 вступив в дію Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 №2597-VIII (далі - КУзПБ), який з цього моменту застосовується у справі.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 28.11.2019 було зобов`язано комітет кредиторів надати до суду пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б.

При цьому, на адресу суду від кредитора ГУ ДПС у Луганській області надійшли пояснення від 10.01.2020 №147/9/12-32-00 з яких вбачається, що на виконання ухвали від 26.11.2019 кредитором було направлено листи арбітражним керуючим з пропозицією прийняти участь в якості ліквідатора по справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів, а саме: Бохану О.С. та Лободі В.О., але жоден з вищезазначених арбітражних керуючих не надав згоди на виконання повноважень ліквідатора у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с. 118-133 т6).

Оскільки пропозиції комітету кредиторів щодо кандидатури ліквідатора відсутні, суд повторно звернувся із запитами до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для визначення кандидатури арбітражного керуючого з метою призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б, на які було отримано Довідки з пропозицією кандидатури арбітражного керуючого Менчака В. В. (свідоцтво від 20.03.2013 №590), Татіщева О.Є. (свідоцтво від 27.05.2013 №935), Косенка С.Г. (свідоцтво від 26.03.2013 №645) (а.с. 135-136 т6), Менчака В.В. (свідоцтво від 20.03.2013 №590)(а.с.78-79 т7), Шаматріна Є. М. (свідоцтво від 05.12.2013 №1788)(а.с. 104-105 т7), Лукашук Л. С. (свідоцтво від 25.02.2013 №291)(а.с. 125-126 т7), Кравченка Р.С. (свідоцтво МУЮ від 22.12.2020 №1988)(а.с. 163-164 т7), яким було запропоновано надати заяви про згоду (чи про відмову) від призначення ліквідатором КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б (ухвала суду від 23.01.2021, від 24.06.2021, від 10.08.2021, від 21.12.2021 ). Визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Косенко С.Г. надав до суду повідомлення від 06.02.2020 №01-34/48 щодо неможливості прийняти участь у справі №20/24б в якості ліквідатора банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с 159 т6).

Визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Менчак В.В. надав до суду заяви від 07.02.2020 №07/02/20-1б та від 28.04.2021 №28/04/2021-1Б про відмову від участі у справі №20/24б в якості ліквідатора банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів(а.с162, 166 т6, а.с. 89 т7).

Визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Татіщев О. Є. не надав до суду заяви про згоду (чи відмову) призначення його ліквідатором КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б.

Від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Шаматріна Є.М. на адресу суду надійшла заява від 12.07.2021 №01-20/236 про відмову від участі у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів(а.с.119 т7).

Від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Лукашук Л.С. на адресу суду надійшла заява від 26.08.2021 №01-10/2608/21-1 про відмову від участі у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів(а.с.136 т7).

Ухвалами Господарського суду Луганської області від 28.11.2019, від 23.01.2020, від 19.03.2020, від 28.05.2020, від 30.07.2020, від 22.10.2020, від 10.12.2020, від 23.01.2021, від 11.03.2021, від 22.04.2021, від 24.06.2021, від 10.08.2021, від 19.10.2021, від 21.12.2021, було зобов`язано комітет кредиторів надати до суду пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 24.02.2022 розгляд справи було призначено у засіданні суду на 03.05.2022, яке не відбулося у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 Про введення воєнного стану в Україні, в Україні введено воєнний стан із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, тобто до 24.03.2022, якій в подальшому неодноразово продовжувався, в останнє - Указом Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні від 15.01.2025 №4220-IХ, воєнний стан в Україні продовжено до 09.05.2025 включно.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 25.07.2024 справу №20/24б призначено до розгляду у засіданні суду.

Оскільки у справі №20/24б відсутні пропозиції комітету кредиторів щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором, суд повторно звернувся із запитами до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для визначення кандидатури арбітражного керуючого з метою призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів, на які отримано Довідки з пропозиціями кандидатур арбітражних керуючих Бердичевського О.В. (свідоцтво від 18.04.2013 №2113)(а.с. 198-199 т7) та Чупрун Є.В. (свідоцтво від 06.03.2013 №424) (а.с. 220-221 т7), яким було запропоновано надати до суду заяви про згоду (чи про відмову) від призначення ліквідатором у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів (ухвали суду від 08.08.2024 та від 10.10.2024).

Визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Бердичевський О.В. не надав до суду заяву про згоду (чи про відмову) від призначення ліквідатором у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів.

Визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Чупрун Є.В. надав до суду заяву від 16.10.2024 б/н про відмову від участі у справі №20/24б в якості ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів (а.с. 234 т7).

На адресу суду від кредитора ГУ ДПС у Луганській області надійшли пояснення від 09.10.2024 б/н та від 02.12.2024 б/н, аналогічного змісту, у яких зазначено, що кредитор погоджується з кандидатурою арбітражного керуючого, який буде визначений судом в порядку передбаченому КУзПБ шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України та який надасть згоду для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б, а також кредитор вважає, що питання щодо призначення арбітражного керуючого у справі та подальше проведення ліквідаційної процедури можливе лише після встановлення конституційного порядку на тимчасово окупованих територіях України та де окупації м.Алчевськ Луганської області (а.с. 210-219 т7, а.с. 235-240 т7).

Ухвалами Господарського суду Луганської області від 28.05.2024, від 08.08.2024, від 10.10.2024, від 05.12.2024 було зобов`язано комітет кредиторів надати до суду пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24Б.

У дане судове засідання представники кредиторів не прибули, рішення комітету кредиторів з пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП Алчевський завод будівельних матеріалів у справі №20/24б, у вигляді протоколу зборів (засідання) комітету кредиторів до суду не надали.

Суд дійшов висновку про закриття провадження у справі №20/24Б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, з метою повідомлення про дату, час та місце проведення судових засідань, судом було направлено ухвали на адреси кредиторів, розміщено відповідне оголошення на офіційній сторінці Господарського суду Луганської області веб-порталу Судова влада України, тобто судом було вжито всіх можливих заходів для належного повідомлення сторін у справі №20/24б, а тому виходячи з принципу "презумпції обізнаності", суд приходить до висновку, що кредитори були належним чином повідомлені про розгляд справи.

З огляду на те, що під час розгляду справи судом було створено сторонам необхідні умови для доведення фактичних обставин справи, зокрема, було надано достатньо часу для реалізації кожним учасником спору своїх процесуальних прав, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін та за наявними в ній матеріалами.

Станом на 25.02.2025 приписи ч.8 ст.48 КУзПБ та вимоги ухвал Господарського суду Луганської області комітетом кредиторів не виконані, кандидатура арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі №20/24б суду не надана.

Заяв від арбітражних керуючих на призначення ліквідатором у справі №20/24б до суду не надійшло.

Пунктом 2 частини 1 статті 231 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі, якщо відсутній предмет спору. Господарський суд закриває провадження у справі у зв`язку з відсутністю предмета спору, зокрема у випадку припинення існування предмета спору (наприклад, сплата суми боргу, знищення спірного майна, скасування оспорюваного акта державного чи іншого органу тощо), якщо між сторонами у зв`язку з цим не залишилося неврегульованих питань.

Згідно ч1 ст3 Господарського процесуального кодексу України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно з ч 3 ст3 судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

З 21.10.2019р. введений в дію Кодекс України з процедур банкрутства. З дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність, зокрема, Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 440 із наступними змінами); Постанову Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 441).

Пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу. Тобто, перехід від регулювання передбаченого Законом до регулювання передбаченого Кодексом здійснюється негайно (безпосередня дія як спосіб дії в часі нормативно-правових актів) шляхом здійснення подальшого розгляду справи про банкрутство відповідно до положень Кодексу.

Відповідно до статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до частини першої статті 58 Конституції закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Отже, з урахуванням приписів Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства подальший розгляд справи №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів судом здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ст.2 Господарського процесуального кодексу України однією із засад господарського судочинства є розумність строків розгляду справи.

Відповідно до статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно зі статтею 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Процедура ліквідації у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів триває з 27.09.2010 - майже 15 років.

Наслідки ліквідації банкрута зазначені у ст. 59 КУзПБ.

Ліквідаційна процедура проводиться ліквідатором.

У відповідності до ст.10 КУзПБ, арбітражний керуючий є суб`єктом незалежної професійної діяльності. Арбітражний керуючий з моменту постановлення ухвали (постанови) про призначення його керуючим санацією або ліквідатором до моменту припинення здійснення ним повноважень прирівнюється до службової особи підприємства-боржника.

Ст 28 КУзПБ встановлено, що арбітражний керуючий для виконання повноважень ліквідатора призначається господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури.

Так, ч ч 1, 2 ст 61 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; подає відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом (ч.1). Під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства (ч.2).

Частиною 1 ст.60 КУзПБ передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України

У разі відсторонення арбітражного керуючого, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про обрання арбітражного керуючого (Пункт 5 частина 5 ст.48 КУзПБ.).

Також, прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого належить до компетенції комітету кредиторів (п4 ч8 ст48 КУзПБ).

Редакцією Закону №4212 про банкрутство, чинною до 21.10.2019 (ст.115), та Кодексом України з процедур банкрутства (ст.30) встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду та визначено порядок і умови оплати діяльності арбітражного керуючого. Отже виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора у справі про банкрутство обумовлюється тим, що надання таких послуг є оплатним, у тому числі за рахунок кредиторів у справі про банкрутство. Джерелами сплати грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство можуть бути як кошти, отримані від виробничої діяльності підприємства боржника, так і кошти, що сплачуються кредиторами у встановленому Законом про банкрутство і Кодексом порядку.

Як вже було вище зазначено, суд неодноразово зобов`язував комітет кредиторів у справі визначитися стосовно кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором КП Алчевський завод будівельних матеріалів, відповідно до вимог ст.ст. 28, 48 КУзПБ та попереджав про можливі наслідки не виконання вимог суду.

Враховуючи невиконання кредиторами у справі вищезазначених вимог суду, судом неодноразово було здійснено запити щодо автоматизованого визначення кандидатури ліквідатора, однак за наслідком цих запитів, визначені відповідними довідками арбітражні керуючі не надали згоди на призначення їх ліквідатором у справі №20/24б.

Матеріали справи також не містять будь-яких пропозицій від комітету кредиторів або окремих кредиторів у період після 18.04.2019 (дата звільнення арбітражного керуючого Бойко Т.О. від виконання повноважень ліквідатора КП Алчевський завод будівельних матеріалів) щодо порядку здійснення подальшого провадження у цій справі про банкрутство, у тому числі щодо погодження кандидатури ліквідатора та визначення джерел та розміру грошової винагороди (оплати послуг) ліквідатора.

Приписи КУзПБ передбачають, що участь кредитора у справі про банкрутство не може бути формальною. Будучи учасником такого провадження кредитор наділений широким обсягом прав та повноважень, в тому рахунку правом на звернення до суду в межах провадження у справі про банкрутство із заявою про визнання недійсними правочинів боржника (ст 42 КУзПБ), прийняття рішення про обрання арбітражного керуючого у разі відсторонення арбітражного керуючого (п.5.ч.5ст.48 КУзПБ), звернення до господарського суду з клопотанням про призначення іншого арбітражного керуючого (п.4.ч.8 ст.48 КУзПБ), звернення зі скаргою на дії (бездіяльність) ліквідатора (ч.6 ст.61 КУзПБ), визнання недійсним правочину, вчиненого з порушенням порядку підготовки та проведення аукціону (ст 73 КУзПБ), реалізуючи які він має діяти своєчасно та у належний спосіб.

Як особа зацікавлена у задоволені наявних в нього грошових вимог до боржника у повному обсязі, кредитор має діяти розсудливо та проявляти уважність щодо стану ведення справи про банкрутство, зокрема цікавитися вжитими ліквідатором діями у ліквідаційній процедурі та заходами направленими на виявлення, розшук та повернення майна банкрута, ефективністю таких заходів та вчиняти відповідні дії, передбачені його обсягом прав та повноважень, тощо. Саме від таких дій кредитора залежить досягнення основної мети його участі у справі про банкрутство - задоволення (погашення) його вимог.

Процедури банкрутства за вимогами КУзПБ мають строковий характер.

У відповідності до частини 1 статті 58 КУзПБ у ліквідаційній процедурі ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника у строк, що не перевищує 12 місяців.

Судом встановлено, що процедура ліквідації у справі №20/24б про банкрутство боржника - Комунального підприємства Алчевський завод будівельних матеріалів, м. Алчевськ Луганської області, вул. Індустріальна, 27, ідентифікаційний код 01235716, була відкрита за нормами Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції від 30.06.1999 № 784-XIV, згідно постанови суду від 27.09.2010 про визнання боржника банкрутом, тобто триває майже 15 років, але до теперішнього часу її не завершено.

Пунктом 1 статті 6 Конвенції, учасником якої є Україна, визначено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

Європейський суд з прав людини у рішенні у справі "Сюрмелі проти Німеччини" від 08.06.2006 визнав порушенням пункту 1 статті 6 Конвенції тривалість судового провадження, яке продовжувалося у судах понад 16 років та відсутність ефективних засобів оскарження затяжного характеру триваючого розгляду цивільної справи в національному законодавстві Німеччини.

Отже, у разі тривалого здійснення провадження у справі про банкрутство через неможливість його завершення із застосуванням спеціальних норм законодавства про банкрутство суд має право застосувати загальні процесуальні норми з метою забезпечення права на справедливий суд в розумінні строків розгляду справи і забезпечення балансу інтересів кредиторів та боржника під час судового провадження.

Згідно зі статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ практику Європейського суду з прав людини як джерело права. Порушення права на розгляд справи упродовж розумного строку було неодноразово предметом розгляду Європейським судом з прав людини у справах проти України.

Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється залежно від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінку сторін, предмет спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням частини першої статті 6 Конвенції (рішення ЄСПЛ від 08.11.2005 у справі "Смірнова проти України", від 27.04.2000 у справі "Фрідлендер проти Франції"). Роль національних судів полягає у швидкому та ефективному розгляді справ (рішення ЄСПЛ від 30.11.2006 у справі "Красношапка проти України").

Водночас на державні органи покладено обов`язок щодо дотримання принципу ''належного урядування'' і ті з них, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливості отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків (рішення ЄСПЛ від 20.11.2011 у справі ''Рисовський проти України'').

Предметом провадження у справі про банкрутство є досягнення легітимної мети визначеної Законом про банкрутство і Кодексом України з процедур банкрутства, якими встановлено умови та порядок відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів.

Приймаючи до уваги, що провадження у справі №20/24б про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів на стадії ліквідації триває майже 15 років, проте протягом тривалого часу ліквідаційна процедура об`єктивно не здійснюється у зв`язку з відсутністю ліквідатора, пасивною поведінкою кредиторів у справі щодо погодження кандидатури ліквідатора та визначення джерел оплати послуг ліквідатора, безрезультатністю вжитих судом дій щодо визначення кандидатури арбітражного керуючого для участі у даній справі в якості ліквідатора, суд вважає, що вказані вище обставини в їх сукупності унеможливлюють успішне завершення процедури банкрутства Боржника та позбавляють можливості досягнення легітимної мети Закону про банкрутство і Кодексу України з процедур банкрутства.

Порядок та підстави закриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) встановлені ст 90 КУзПБ.

Оскільки неприйняття внаслідок бездіяльності зборами (комітетом) кредиторів рішення про обрання арбітражного керуючого у разі відсторонення арбітражного керуючого та відсутність звернення комітету кредиторів до господарського суду з клопотанням про призначення іншого арбітражного керуючого, та як наслідок - відсутність арбітражного керуючого-ліквідатора у справі про банкрутство, унеможливлює подальше провадження у цій справі, а Кодекс України з процедур банкрутства не встановлює відповідної підстави для закриття провадження у справі про банкрутство в такому випадку, проте не визначає й вичерпного переліку підстав для закриття провадження, суд вбачає наявність правових підстав для закриття провадження у справі про банкрутство КП Алчевський завод будівельних матеріалів на підставі приписів пункту 2 частини 1 статті 231 Господарського процесуального кодексу України - з причин відсутності предмету спору.

При цьому, суд приймає до уваги правові позиції Верховного Суду викладені у постанові від 10.12.2019 року у справі №906/1290/15 та у постанові від 07.10.2020 року у справі №917/1230/15, за змістом яких - "відсутність предмета спору" у розумінні пункту 2 частини 1 статті 231 Господарського процесуального кодексу України означає припинення існування спірних правовідносин внаслідок певних обставин.

Аналогічна правова позиція щодо закриття провадження у справі про банкрутство у зв`язку з об`єктивною неможливістю здійснити розгляд справи упродовж розумного строку та неможливістю досягнення легітимної мети Закону про банкрутство викладена в постановах Верховного Суду у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 10.12.2019 у справі № 906/1290/15 та від 17.04.2024 у справі №5006/27/116б/2012 .

Таким чином, для забезпечення принципів розгляду справи впродовж розумного строку незалежним та безстороннім судом, для правової певності кредиторів, вимоги яких є визнаними за судовими рішеннями та не можуть задовольнятися через існуючий мораторій у справі про банкрутство, суд вважає за необхідне прийняти у даній справі рішення про закриття провадження у справі про банкрутство, керуючись статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997, зазначеною судовою практикою Європейського суду з прав людини, яка зобов`язує органи національної юрисдикції вживати належних заходів до бездіяльності та затягування розгляду справ, а також пунктом 2 частини 1 статті 231 ГПК України та ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства.

Подальше затягування процедури банкрутства КП Алчевський завод будівельних матеріалів на стадії ліквідації за відсутності реальної можливості завершення ліквідаційної процедури призведе лише до порушення прав кредиторів і боржника та матиме наслідком збільшення додаткових витрат, пов`язаних з провадженням у справі, а тому закриття провадження у даній справі суд вважає доцільним та обґрунтованим.

Матеріали справи не містять доказів, які свідчать про наявність невирішених Господарським судом спорів, які підлягали розгляду в межах справи КП Алчевський завод будівельних матеріалів на підставі ст7 Кодексу України з процедур банкрутства.

У разі, якщо після закриття провадження у справі буде виявлено майно банкрута, достатнє для покриття витрат, пов`язаних з провадженням у справі, суд за клопотанням учасника справи може поновити провадження у справі (абз.2 ч3 ст65 КУзПБ).

Відповідно до ч8 ст41 КУзПБ дія мораторію на задоволення вимог кредиторів припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

Керуючись ст 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ст ст 28, 30, 41, 48, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст ст 231 - 235, 255 -257 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в:

1.Закрити провадження у справі №20/24б про банкрутство боржника - Комунального підприємства Алчевський завод будівельних матеріалів, ідентифікаційний код 01235716, вул. Індустріальна, 27, м. Алчевськ Луганської області.

2. Припинити дію мораторію на задоволення вимог кредиторів, якій введено ухвалою суду від 15.03.2010.

3.Державному реєстратору внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про закриття провадження у справі №20/24б про банкрутство боржника - Комунального підприємства Алчевський завод будівельних матеріалів, ідентифікаційний код 01235716, вул. Індустріальна, 27, м. Алчевськ Луганської області.

4.Копію ухвали направити учасникам провадження у справі про банкрутство; державному органу з питань банкрутства; суб`єкту державної реєстрації - для внесення відповідної інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Ухвала набрала законної сили з моменту прийняття, її може бути оскаржено до апеляційного господарського суду у порядку та у строки, передбачені ст ст 255-257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 06.03.2025.

Направлення даної ухвали здійснювати шляхом електронного листування на електронні адреси учасників справи.

Додатково розмістити відповідне оголошення на офіційній сторінці Господарського суду Луганської області веб-порталу Судова влада України.

Суддя Марина КОВАЛІНАС

Надр. прим.:

до справи;

- ГУ ПФУ у Луганській області для УПФУ в м. Алчевську Луганської області (ел.суд);

- Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ел.суд)

- Луганському обласному центру зайнятості (ел.суд);

- ГУ ДПС у Луганській області (ел.суд)

- Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (ел.суд)

- Державному реєстратору Харківської міської ради (майдан Павлівський, 4, м. Харків, 61003)

-банкруту - КП Алчевський завод будівельних матеріалів, м. Алчевськ Луганської області, - ПАТ Алчевський металургійний комбінат (вул.Вілєсова, б.20-А, м.Сєвєродонецьк Луганської області, 93400);не направляється згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи лист УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.3015 № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду.

Вих. №

9

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення25.02.2025
Оприлюднено07.03.2025
Номер документу125637157
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/24б

Ухвала від 25.02.2025

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 05.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 10.10.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 08.08.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 23.02.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 21.12.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.10.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 10.08.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 24.06.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 22.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні