Рішення
від 07.03.2025 по справі 380/7271/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 березня 2025 рокусправа № 380/7271/24Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Карп`як Оксана Орестівна, розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Львівській області до Комунального підприємства "Жовківське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" про визнання протиправними дій, -

в с т а н о в и в :

До Львівського окружного адміністративного суду звернулося Головне управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, 79026; код ЄДРПОУ 43968090) до Комунального підприємства «Жовківське виробниче управління водопровідно каналізаційного господарства» (вул. Лісна,буд. 2-А, м. Жовква, Львівська область, 80300; код ЄДРПОУ 03333110) про стягнення податкового боргу в розмірі 2 148 479, 60 грн.

За результатами автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено головуючого суддю Карп`як О.О.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідач має податковий борг перед бюджетом, який складається із сум податкових зобов`язань з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) і становить загалом 2 148 479, 60 грн. Вказує, що податковий орган виніс податкову вимогу форми «Ю» від 11.01.2016 року, яку надіслав на адресу платника податків. Позивач стверджує, що станом на сьогодні суми податкових зобов`язань відповідача є узгодженими та у встановлені законом строки до бюджету не сплачені, тобто визнаються сумою податкового боргу. Оскільки платником податків не вживаються заходи щодо погашення наявної у нього заборгованості, просить стягнути її у судовому порядку.

Відповідач позову не визнав. 03.05.2024 від відповідача надійшов відзив (вх. №34620). В обґрунтування відзиву відповідач вказує, що ним вживались всі можливі заходи протягом 2023-2024 років з погашення податкової заборгованості. Оплата за період з лютого 2023 року до квітня 2024 року складає 955 000, 00 грн., а також за попередній період у сумі 19 167, 00 грн. Вказує, що КП «Жовківське ВУВКГ» є добросовісним платником ПДВ, сума податкового боргу виникла з вини держави, яка вчасно не відшкодовувала кошти для погашення різниці в тарифі, частковим та невчасним відшкодуванням дотацій з місцевого бюджету на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, а також із забороною перегляду тарифу на послуги, що призводить до збитків підприємства.

Стосовно клопотання представника відповідача про розгляд справи в загальному порядку. Суд враховує характер спірних правовідносин у цій справі, предмет та підстави позову, склад учасників справи, а також те, що позиція учасників справи викладена в заявах по суті спору. За наведених обставин суд не встановив підстав для розгляду справи у порядку загального позовного провадження. Таким чином в задоволенні клопотання представника відповідача слід відмовити.

Представником позивача подано відповідь на відзив № 36794 від 14.05.2024 року.

Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 08.04.2024 року, вказану позовну заяву залишено без руху, а особі, що звернулась, надано строк для усунення недоліків. Вимоги ухвали судді від 08.04.2024 року позивачем виконано повністю.

Ухвалою судді від 19.04.2024 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін, за наявними у справі доказами.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Заборгованість КП «Жовківське ВУВГ», що підлягає стягненню, згідно довідки про заборгованість від 25.03.2024р. №3815/5/13-01-13-05, яка виникла після 01.02.2023 року становить 2 148 479, 60 грн, зокрема, по податку на додану вартість.

Вищезазначене сума податкового боргу по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (14010100) становить 2148479,60 грн. (в т.ч. недоїмка по основному платежу 1848374,0 грн., штрафні санкції 270242,55 грн., пеня 29863,05 грн.):

Основний платіж у розмірі - 1848374,0 грн, самостійно нараховано згідно податкових декларацій з податку на додану вартість:

нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартiсть № 9027304450 вiд 17.02.2023 на суму - 129068,0 грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартiсть № 9053220570 вiд 17.03.2023 на суму основного платежу 120464,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартiсть № 9086009881 вiд 20.04.2023 на суму основного платежу 137208,0 грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9116552240 вiд 19.05.2023 на суму основного платежу 115799,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9146075578 вiд 20.06.2023 на суму основного платежу 168910,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9176578288 вiд 18.07.2023 на суму основного платежу 99975,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9210889231 вiд 18.08.2023 на суму основного платежу 152 399,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9242944421 вiд 19.09.2023 на суму основного платежу 178 589,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9278314412 вiд 20.10.2023 на суму основного платежу 149 187,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9313807306 вiд 20.11.2023 на суму основного платежу 184 999,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9344651247 вiд 18.12.2023 на суму основного платежу 123 400,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9374762573 вiд 17.01.2024 на суму основного платежу 169220,0грн.;

- нараховано згідно з податковою декларацiєю з податку на додану вартість № 9031418527 вiд 16.02.2024 на суму основного платежу 119156, 0 грн.;

Штрафні санкції 270242,55 грн.; згідно податкового повідомлення - рiшення (форма 'Ш') № 5645/13-01-04-08/03333110 вiд 15.02.2024 в сумі 270242,55 грн.;

Крім того, на суму боргу в автоматичному порядку було нараховано пеню в розмірі 29863,05 грн.

Оцінюючи правовідносини, які виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Стаття 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. 15.1. ст. 15 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (п. 16.1.4. ст. 16 ПК України).

Відповідно до п. 14.1.175 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України). Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п. 56.11 ст.56 ПК України).

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.

Згідно з п. 59.1, 59.5 ст. 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 21.03.2018 по справі №820/1751/17, постанові від 27.03.2018 по справі №2а/0370/2648/12, постанові від 19.02.2019 по справі №818/1117/16.

За визначенням, наведеним у підпункті 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, пеня це сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

В силу ж вимог підпункту 14.1.39. цієї ж статті, сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня вважаються грошовим зобов`язання платника податків.

А за правилами підпункту 14.1.175. цієї ж статті, непогашена пеня, нарахована платнику податків у порядку, визначеному цим Кодексом вважається податковим боргом.

За вимогами підпункту 129.1.1. пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України, при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки нарахування пені розпочинається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом

А за вимогами підпункту 129.1.2. цієї ж статті, при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження нарахування пені здійснюється на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Відповідно до положень пункту 129.3. цієї ж статті, нарахування пені закінчується (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2, 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті), зокрема, у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів на відповідний рахунок платника податків та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань.

Нарахування пені, передбаченої підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, закінчується в день настання строку погашення грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами перевірки. Така пеня нараховується в день закінчення її нарахування за весь період заниження податкового зобов`язання, починаючи з дня, визначеного підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, по день закінчення. (підпункт 129.3.4-1.).

Згідно з п. 41.2 ст. 41 ПК України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (пп. 20.1.34 п. 20.1. ст. 20 ПК України).

У відповідності до п. 1 ст. 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Отже, безспірними вимогами органів стягнення слід вважати узгоджену суму податкового зобов`язання, не сплачену платником податків у строки, визначені статтею 57 ПК України.

Пунктом 87.1 ст. 87 ПК України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Згідно з пп. 95.1 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. (пункти 95.3, 95.4 статті 95 ПК України).

Контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (п. 20.1.34 п. 20.1. ст. 20 ПК України).

Згідно з п. 95.1 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. (п. 95.2. ст. 95 ПК України).

Згідно з п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.

Судом встановлено, контролюючим органом направлено податкову вимогу від 11.01.2016 № 1-23.

Доказів оскарження в адміністративному або судовому порядку зазначених податкової вимоги або податкових повідомлень-рішень відповідачем не надано.

Розмір податкового боргу у розмірі 2 148 479, 60 грн. підтверджується долученими до матеріалів справи письмовими доказами.

Відповідачем заперечується наявності податкового боргу у розмірі 2542303,10 грн, оскільки ними вживалися всі можливі заходи протягом 2023 -2024 років з погашення податкової заборгованості, що підтверджується платіжними інструкціями, які долучені до матеріалів справи, та згідно яких оплата за період з лютого 2023 року до квітня 2024 року складає 955 000, 00 грн., а також за попередній період у сумі 19 167, 00 грн.

Представником позивача до матеріалів справи долучена інтегрована картка платника податків з податку на додану вартість, згідно якої загальна сума податкового боргу відповідача, станом на 13.05.2024 року, згідно інтегрованої картки платника податків з податку на додану вартість становить 6 143 763, 36 грн.

Представник позивача у відповіді на відзив вказує, що сума податкового боргу 1 862 303,10 грн. (з 27.02.2020 по 30.03.2021) охоплена позовною діяльністю згідно рішення ЛОАС від 27.01.2022 у справі № 380/9606/21. Сума заборгованості 2 749 607,39 грн. охоплена позовною роботою згідно рішення ЛОАС від 29.08.2023р. справа № 380/7129/23.

На суму збільшення податкового боргу 2 148 479, 60 грн..(в т.ч.: основний платіж 1848374,0 грн., штрафна санкція 270 242, 55 грн., пеня 2 9863,05 грн.) подано позовну заяву та відкрито провадження у справі 380/7271/24 про стягнення податкового боргу з рахунків боржника.

Сума боргу 2 148 479, 60 грн., це самостійно задекларовані зобов`язання та нарахована в автоматичному порядку пеня.

Щодо проведення часткової оплати суми заборгованості відповідачем згідно платіжних інструкцій, суд зазначає наступне.

Згідно п. 9 ст.87. Податкового кодексу України у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Оплата боргу КП "Жовківське ВУВКГ" податкових зобов`язань та інших нарахувань, відображено в картках платника податків відповідних періодів та зараховано як сплата згідно черговості нарахувань.

Щодо посилань відповідача щодо важкого скрутного фінансового становища підприємства, то суд зазначає, що предметом даного позову є наявність заборгованості зі сплати податкових зобов`язань. Суд, вирішуючи питання про стягнення боргу, досліджує правомірність виникнення такого боргу та наявність чи відсутність факту його сплати. Тоді як, обставини, які ускладнюють можливість вчасної сплати податкових зобов`язань є фактично підставою для розстрочення або відстрочення відповідного рішення суду про стягнення податкового боргу.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Оскільки, у матеріалах справи відсутні докази сплати КП «Жовківське ВУВКГ» у встановлені законодавством строки податкового боргу в повному обсязі, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника в рахунок погашення податкового боргу у сумі 2148479,60 грн. та вважає їх такими, що підлягають до задоволення.

Як вже було зазначено вище, відповідно до п. 87.1 ПК України не можуть бути джерелом погашення податкового боргу, крім погашення податкового боргу з податку на додану вартість, кошти на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Отже, кошти на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість можуть спрямовуватись на погашення податкового боргу з податку на додану вартість.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Із системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст. 72,77,94, 241 -246, 262, 295 КАС України , суд

в и р і ш и в :

Позов Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, 79026; код ЄДРПОУ 43968090) до Комунального підприємства «Жовківське виробниче управління водопровідно каналізаційного господарства» (вул. Лісна,буд. 2-А, м. Жовква, Львівська область, 80300; код ЄДРПОУ 03333110) про стягнення податкового боргу в розмірі 2 148 479, 60 грн., - задовольнити повністю.

Стягнути до бюджету з Комунального підприємства «Жовківське виробниче управління водопровідно каналізаційного господарства» грошові кошти до бюджету в розмірі 2 148 479, 60 грн., які знаходяться на рахунках в банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Розподіл судових витрат не здійснюється.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

СуддяКарп`як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.03.2025
Оприлюднено13.03.2025
Номер документу125748629
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —380/7271/24

Рішення від 07.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні