ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про прийняття справи до провадження
13 березня 2025 року м. Житомир справа № 320/4796/19
категорія 111020300
Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Окис Т.О., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості в сумі 46121,90 грн.
установив:
До Житомирського окружного адміністративного суду у порядку, визначеному статтею 29 Кодексу адміністративного судочинства України, надійшла адміністративна справа за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області ВП ДПС до ОСОБА_1 , про стягнення заборгованості в сумі 46121,90 грн.
Відповідно до частини 1 статті 30 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями Житомирського окружного адміністративного суду для розгляду справи визначено головуючим суддею по справі Окис Т.О.
Ураховуючи положення статей 30, 35 Кодексу адміністративного судочинства України суд приходить до висновку про прийняття даної справи до провадження та розпочинає її розгляд спочатку.
Дослідивши матеріали справи, суд уважає за необхідне замінити позивача Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області його правонаступником з власної ініціативи, з огляду на таке.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Процесуальне правонаступництво можливе в будь-якій стадії процесу. Однією із підстав процесуального правонаступництва є припинення юридичної особи.
Згідно пункту 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011року №1074, права та обов`язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" від 18 грудня 2018 року №1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Водночас, установлено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності. Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби та Державної митної служби.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року №537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1, відповідно до якого, утворено, зокрема, Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області.
Згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 119 червня 2019 року №537, Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області реорганізується шляхом приєднання до Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №682-р оголошено про початок роботи Державної податкової служби України.
Відповідно до наказу Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області від 29 серпня 2019 року №6 "Про початок діяльності Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області" з 29 серпня 2019 року Головним управлінням Державної податкової служби у Житомирській області розпочато виконання функцій і повноважень, визначених Положенням про Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області, затвердженим наказом Державної податкової служби від 12 липня 2019 року №14 "Про затвердження положень про територіальні органи Державної податкової служби".
Згідно з пунктом 1 положення "Про головне управління Державної податкової служби у Житомирській області", затвердженого наказом Державної податкової служби України №14 від 12 липня 2019 року, Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», наказу Державної податкової служби України від 08 жовтня 2020 року №556 «Про ліквідацію територіальних органів ДПС» ліквідовано Головне управління ДПС у Житомирській області, як юридичну особу публічного права та відповідно до наказу Державної податкової служби від 30 вересня 2020 року №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" утворено Головне утворено управління ДПС у Житомирській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.
Згідно з вимогами Положення про Головне управління ДПС у Житомирській області, затвердженого наказом Державної податкової служби від 12 листопада 2020 року №643, Головне управління ДПС у Житомирській області як відокремлений підрозділ (код ЄДРПОУ 44096781) є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39459195).
Ураховуючи вище викладене, а також керуючись положеннями статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приходить до висновку про наявність підстав для заміни позивача на його правонаступника Головним управлінням Державної податкової служби у Житомирській області, як відокремленим підрозділом.
13 березня 2025 року до суду надійшло клопотання відповідача про розгляд справи з викликом сторін.
Відповідно до положень частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи може проводити розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
За результатами вивчення наявних у справі документів, суд дійшов висновку про необхідність розгляду справи у судовому засіданні.
Відповідно до частини 4 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Відповідно до частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно частини 3 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Згідно з частинами 3, 6 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України про витребування доказів за власною ініціативою суд постановляє ухвалу. Будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.
Суд уважає, що для повного та об`єктивного вирішення цієї справи необхідно витребувати у позивача витяг з інтегрованої картки платника податку ОСОБА_1 , який підтверджує існування податкового боргу з орендної плати з фізичних осіб з дати його виникнення по дату звернення до суду.
Керуючись статтями 30, 35, 240, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
Прийняти до провадження справу № 320/4796/19 за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості в сумі 46121,90 грн.
Справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження.
Замінити позивача на його правонаступника Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області, як відокремлений підрозділ.
Призначити судове засідання у справі з викликом сторін до Житомирського окружного адміністративного суду за адресою: місто Житомир, вулиця Бориса Лятошинського 5, зал № 4 на 19.03.25 о 12:30.
Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області до 18 березня 2025 року подати до суду витяг з інтегрованої картки платника податку ОСОБА_1 , який підтверджує існування податкового боргу з орендної плати з фізичних осіб з дати його виникнення по дату звернення до суду
Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позов до 18 березня 2025 року.
Копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи одночасно з надісланням відзиву до суду.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається, в мережі Інтернет за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud0670/
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена до апеляційного суду.
Суддя Т.О. Окис
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2025 |
Оприлюднено | 17.03.2025 |
Номер документу | 125817686 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Окис Тетяна Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні