Рішення
від 13.03.2025 по справі 520/35857/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 березня 2025 року № 520/35857/24

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Заічко О.В., розглянувши адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Чугуївської міської ради Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, в якому з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача з приводу не розгляду заяви позивача №ЗВ-11.11.2024-151050 про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна у виді надання грошової компенсації для фінансування будівництва будинку садибного типу, садового або дачного будинку, за адресою: АДРЕСА_2 за категорією пошкодження будинку ІІІ, на підставі складеного Акту комісійного обстеження будинку №3-102 від 25.11.2024року, висновку про знищення майна/знесення майна реєстраційний номер документу DT01:6532-7378-1947-7047, технічного звіту №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ «ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ» (код ЄДРПОУ 42525021), атестована особа: ОСОБА_2 (кваліфікаційний сертифікат: АЕ 006601, АЕ001677,АЕ002642) та не винесення рішення за результатами їх розгляду;

- зобов`язати відповідача внести відомості про зруйноване майно за адресою: АДРЕСА_2 до Реєстру пошкодженого та знищеного майна;

- зобов`язати відповідача забезпечити розгляд заяви позивача №ЗВ-11.11.2024-151050 про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна у виді надання грошової компенсації для фінансування будівництва будинку садибного типу, садового або дачного будинку, за адресою: АДРЕСА_2 за категорією пошкодження будинку ІІІ, на підставі складеного Акту комісійного обстеження будинку №3-102 від 25.11.2024року, висновку про знищення майна/знесення майна реєстраційний номер документу DT01:6532-7378-1947-7047, технічного звіту №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ «ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ» (код ЄДРПОУ 42525021), атестована особа: ОСОБА_2 (кваліфікаційний сертифікат: АЕ 006601, АЕ001677,АЕ002642) та винести рішення за результатами їх розгляду про надання позивачу компенсації за зруйноване майно за адресою АДРЕСА_2 .

В обґрунтування позову зазначає, що відповідно до технічного звіту житловий будинок позивача належить до ІІІ категорії пошкоджень і не придатний до експлуатації та фактичного проживання без проведення відновлювальних робіт, оскільки зазнали руйнувань конструктивні елементи будинку.

Відповідач подав відзив на позов, в якому зазначив, що вважає безпідставними твердження позивача щодо бездіяльності комісії у зв`язку з не розглядом заяви ОСОБА_1 , оскільки комісією вживаються заходи щодо з`ясування питань, без вирішення яких розгляд заяви не буде об`єктивним.

Серед іншого, як на підставу для відмови у позові, відповідач у відзиві посилається на те, що за інформацією з Державного реєстру речових прав площа пошкодженого об`єкта станом на 04.09.2024року становила 120кв.м., а станом на 15.10.2024року, внаслідок реконструкції здійсненої позивачем становила вже 186кв.м. Технічний паспорт від 01.10.2024року, зроблений на замовлення позивача не містить інформації щодо будь-яких пошкоджень житлового будинку за адресою: АДРЕСА_2 . Вже після пошкодження житлового будинку, 10.09.2024року позивачем подано повідомлення про початок будівельних робіт №ПД-100924-96130 від 10.09.2024року, реєстраційний номер в ЄДЕССБ ХК 0512240910812, а вже 02.10.2024року позивачем подано декларацію про готовність до експлуатації об`єкта №ПД-011024-36321 від 01.10.2024 року, реєстраційний номер в ЄДЕССБ ХК-101241001116, що на думку відповідача свідчить про визнання позивачем факту придатності об`єкту до експлуатації та проживання.

Таким чином, відповідач стверджує, що станом на момент проведення технічного обстеження будівельних конструкцій приватного будинку за адресою: АДРЕСА_2 , та складання технічного звіту №23-10.24-ВОБ від 23.10.2024року, його вже було введено в експлуатацію як закінчений будівництвом об`єкт, що фактично спростовує відомості щодо знищення нерухомого майна та свідчить про те, що технічний звіт №23-10.24-ВОБ від 23.10.2024року містить дані, які не відповідають дійсності.

24.01.2025року відповідачем було заявлено клопотання про призначення у справі судової будівельно-технічної експертизи.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 04.02.2025року у задоволенні зазначеного клопотання відповідача про призначення у справі судової будівельно-технічної експертизи було відмовлено.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає таке.

Позивачу на праві приватної власності належить житловий будинок АДРЕСА_2 (далі - житловий будинок).

Сторонами визнається та обставина, що 25.08.2024року внаслідок ворожого обстрілу було пошкоджено житловий будинок позивача за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідач у своєму відзиві стверджує, що в цей же день, тобто 25.08.2024року представниками робочої групи та комісії з надання компенсації за пошкодження об`єктів нерухомого майна ( ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ) було здійснено обстеження житла, здійснено фіксацію пошкоджень та встановлено перелік робіт, які необхідно виконати з метою відновлення експлуатації придатності об`єкта.

Таким чином, первинне обстеження та збирання доказів з метою фіксація наслідків руйнації житлового будинку повноважними представниками відповідача відбулося 25.08.2024року.

Згодом, позивач звернулася через застосунок Дія із заявою про надання компенсації пошкодженого нерухомого майна - житлового будинку.

11.11.2024року позивач подала заяву про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна №3В-11,11,2024-151050 у виді надання грошової компенсації для фінансування будівництва будинку садибного типу, садового або дачного будинку.

Членами місцевої комісії з обстеження об`єктів був складений та підписаний Акт №3-102 від 25.11.2024року комісійного обстеження об`єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії РФ, в якому житловий будинок позивача був віднесений до III категорії пошкоджень. У пункті 2 вказаного акту, містяться відомості про орієнтовну дату пошкодження об`єкту 25.08.2024року та ймовірні причини пошкодження - ракетний обстріл. Серед членів комісії, що підписали Акт №3-102 від 25.11.2024року, наявний і член комісії (Лядовий Ю.), що перебував при первинному обстеження житла 25.08.2024року у складі робочої групи та комісії з надання компенсації за пошкодження об`єктів нерухомого майна.

При дослідженні відзиву, судом встановлено, що на його сторінці 6 відповідач вказує про те, що відповідні матеріали огляду (здійсненого 25.08.2024року) містять інформацію щодо наявних пошкоджень, зафіксованих під час огляду об`єкта, які в подальшому використовуються під час складання акта комісійного обстеження об`єкта робочою групою, а також комісією з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкодженні об`єкти під час складання чек-листа, яким визначається розмір компенсації.

Із зазначеного вище слідує, що процедура фіксації пошкоджень житлового будинку внаслідок збройної агресії російської федерації, починається з первинної фіксації пошкоджень та встановлення перелік робіт, які необхідно виконати з метою відновлення експлуатації придатності об`єкта, яка здійснюється представниками робочої групи та комісії з надання компенсації за пошкодження об`єктів нерухомого майна в день спричинення такої шкоди, та закінчується складанням остаточного акту комісійного обстеження об`єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії РФ, в якому використовуються відомості та зібрана інформація отримана при первинній фіксації пошкоджень. З цього приводу варто підкреслити, що хоча остаточний акту комісійного обстеження об`єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії РФ, складений пізніше первинного акту первинної фіксації пошкоджень житлового будинку внаслідок збройної агресії РФ, але у своїй основі мають відомості зібрані саме під час первинної фіксації таких пошкоджень, а тому складання остаточного акту пізнішою датою ніж первинного, жодним чином не свідчить про те, що комісією використовувались інші, відмінні данні ніж ті які були зафіксовані при первинному обстежені пошкоджень житлового будинку.

Також судом встановлено, що на замовлення позивача був виготовлений технічний звіт №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року, яким підтверджені результати технічного обстеження (детальне) будівельних конструкцій приватного будинку за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до технічного звіту №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ (код ЄДРПОУ 42525021) - житловий будинок позивача належить до III категорії пошкоджень і не придатний до експлуатації та фактичного проживання без проведення відновлювальних робіт, оскільки зазнали руйнувань конструктивні елементи будинку.

Даний технічний звіт був наданий до місцевої комісії, що не заперечується відповідачем.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на - підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 9 частини першої статті 4 КАС України відповідач суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

Згідно з частиною першою статті 43 КАС України здатність мати процесуальні права та обов`язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами), адміністратором за випуском облігацій.

Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам) (частина третя статті 43 КАС України).

Відповідно до частини шостої статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні для реалізації своїх повноважень сільські, селищні, міські, районні, обласні ради можуть утворювати консультативно-дорадчі органи.

Згідно з пунктом 1 Примірного положення про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.2023 № 516 (далі Примірне положення № 516), комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі комісія), є консультативно-дорадчим органом виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, військової адміністрації населеного пункту або військово-цивільної адміністрації населеного пункту (далі уповноважений орган), який утворюється для розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації (далі знищені об`єкти нерухомого майна).

Комісія може виконувати функції з розгляду питань надання компенсації за об`єкти нерухомого майна, пошкоджені внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, у разі прийняття уповноваженим органом рішення щодо покладення на неї таких функцій (пункт 2 Примірного положення №516).

Таким чином, оскільки комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України є консультативно- дорадчими органами виконавчого комітету відповідної сільської, селищної та міської ради, і не мають статусу юридичної особи, а тому не мають адміністративної процесуальної правоздатності.

Належними відповідачами в адміністративних справах щодо дій, бездіяльності та рішень таких комісій є виконавчі комітети відповідних сільських селищних та міських рад.

Відповідно до частини четвертої статті 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Згідно з частиною першою статті 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Правові та організаційні засади надання компенсації за пошкодження та знищення окремих категорій об`єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, з дня набрання чинності Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 2102-ІХ, а також правові засади створення та ведення Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, визначено Законом України Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об`єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі Закон № 2923-ІХ).

Підпунктом а пункту 1 частини першої статті 2 Закону № 2923-ІХ встановлено, що отримувачами компенсації за пошкоджені/знищені об`єкти нерухомого майна (далі отримувачі компенсації) є фізичні особи громадяни України, які є власниками пошкоджених /знищених об`єктів нерухомого майна.

Відповідно до підпункту а пункту 4 частини першої статті 1 Закону № 2923-ІХ знищені об`єкти нерухомого майна об`єкти нерухомого майна, які розташовані в Україні та стали непридатними для використання за цільовим призначенням внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, відновлення яких є неможливим шляхом поточного або капітального ремонту, реконструкції, реставрації чи економічно недоцільним: квартири, інші житлові приміщення в будівлі, будинки садибного типу, садові та дачні будинки.

При реалізації положень цього Закону не допускається застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мови або іншими ознаками.

Отримувачами компенсації не можуть бути:

1) особи, до яких застосовано санкції відповідно до Закону України Про санкції;

2) особи, які мають судимість за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом І Злочини проти основ національної безпеки України Особливої частини Кримінального кодексу України;

3) спадкоємці щодо пошкоджених/знищених об`єктів нерухомого майна, які належали за життя спадкодавцям, визначеним пунктами 1 і 2 цієї частини (частини друга і третя статті 2 Закону № 2923-ІХ).

Згідно з частиною першою статті 4 Закону № 2923-ІХ заява про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна подається до Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації, уповноваженої розглядати заяви про надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна на відповідній території. Така заява подається під час дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення або скасування на території, на якій розташований (розташовувався) знищений об`єкт нерухомого майна.

Заява про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна подається щодо кожного знищеного об`єкта нерухомого майна окремо.

Частиною сімнадцятою статті 4 Закону № 2923-ІХ встановлено, що заява про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна направляється на розгляд Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації, уповноваженої розглядати заяви про надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна на відповідній території, автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Згідно з абзацом першим частини третьої статті 6 Закону № 2923-ІХ строк розгляду заяви про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна Комісією з розгляду питань щодо надання компенсації не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня подання заяви.

Згідно з абзацом першим пункту 21 Порядку надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 30.05.2023 № 600 (далі Порядок № 600), подання особою, яка є власником знищеного об`єкта нерухомого майна, заяви про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна, визначеного згідно з підпунктом а пункту 4 частини першої статті 1 Закону, в електронній формі здійснюється з використанням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема мобільного додатка Порталу Дія (Дія), за умови, що право власності такої особи на зазначений знищений об`єкт нерухомого майна зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та підтверджено відповідними відомостями з нього.

Для отримання компенсації заявник подає до Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна (далі Комісія), уповноваженої розглядати заяви на відповідній території, заяву (абзац перший пункту 6 Порядку № 600).

Згідно з частинами шістнадцять - вісімнадцять статті 4 Закону № 2923-ІХ реєстрація заяви про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна здійснюється автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна з присвоєнням реєстраційного номера в цьому Реєстрі.

Заява про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна направляється на розгляд Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації, уповноваженої розглядати заяви про надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна на відповідній території, автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Заявник, який подав заяву про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна в електронній формі, автоматично засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг отримує повідомлення про реєстрацію поданої заяви.

Таким чином, повідомлення про реєстрацію поданої заяви є засобом інформування заявника про те, що його заява про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна прийнята до розгляду.

Частиною першою статті 6 Закону № 2923-ІХ встановлено, що розгляд заяви про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна Комісією з розгляду питань щодо надання компенсації включає:

1) встановлення наявності/відсутності підстав для отримання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна;

2)встановлення наявності/відсутності пріоритетного права на отримання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна;

3)збирання документів та/або інформації, необхідних для прийняття рішення про надання компенсації;

4) забезпечення проведення обстеження об`єкта (крім випадків його проведення до

розгляду заяви);

5) прийняття рішення про надання/відмову у наданні компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна;

6) у разі прийняття рішення про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна шляхом видачі житлового сертифіката - виготовлення житлового сертифіката з використанням Реєстру пошкодженого та знищеного майна та направлення його заявнику.

Отже, розгляд заяви про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна включає в себе, зокрема, і обстеження об`єкта нерухомого майна.

При цьому, суд критично ставиться до доводів відповідача з приводу того, що висновки викладені у технічному звіті №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ суперечать фактичним обставинами та містять недостовірні відомості, через те що на момент проведення технічного детального обстеження житловий будинок відповідача був введений в експлуатацію та був придатний до проживання.

З цього приводу суд зазначає, що самі по собі декларації про початок будівельних робіт та про готовність до експлуатації об`єкта жодним чином не свідчить про визнання позивачем факту придатності об`єкту до експлуатації та проживання, а свідчать про здійснення позивачем робіт по відновленню свого житлового будинку за процедурою встановленою чинним законодавством. При цьому реєстрація таких декларацій не є належним доказом, який спростовує висновки зафіксовані у акті комісійного обстеження будинку №3-102 від 25.11.2024року, висновку про знищення майна/знесення майна реєстраційний номер документу DT01:6532-7378-1947-7047, технічному звіті №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ «ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ» (код ЄДРПОУ 42525021). Із власних доводів відповідача, зазначених на сторінці 10 відзиву вбачається, що 19.12.2024року з метою встановлення фактів проведення ремонтних робіт на об`єкті нерухомого майна за адресою: за адресою: АДРЕСА_2 , здійснити повноцінний огляд житлового будинку позивача не вдалося, через відсутність ОСОБА_1 , а тому огляд проводився зовні (без входу на подвір`я). За таких обставин суд не може сприймати такі докази як належні та допустимі, на підтвердження доводів відповідача якими він обґрунтовує своє заперечення на позовні вимоги.

З зібраних матеріалів достатньо для прийняття рішення про надання позивачу компенсацію за зруйноване майно, бо ним виконано всі умови, визначені законом.

Водночас позивач просив суд зобов`язати відповідача прийняти рішення про надання йому компенсації за зруйноване майно.

Згідно з абзацом першим частини четвертою статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Виходячи з приписів ст. 19 ч. 2 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. З ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Приписами ч, 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 КАС України.

Таким чином, суд вважає за необхідне задовольнити вимоги ОСОБА_1 до Чугуївської міської ради Харківської області.

Враховуючи задоволення позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, відповідно до ст. 139 КАС України, суд вважає за необхідне відшкодувати позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача суму судового збору сплачену позивачем при зверненні до суду.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Чугуївської міської ради Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Чугуївської міської ради Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) з приводу не розгляду заяви позивача №ЗВ-11.11.2024-151050 про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна у виді надання грошової компенсації для фінансування будівництва будинку садибного типу, садового або дачного будинку, за адресою: АДРЕСА_2 за категорією пошкодження будинку ІІІ, на підставі складеного Акту комісійного обстеження будинку №3-102 від 25.11.2024року, висновку про знищення майна/знесення майна реєстраційний номер документу DT01:6532-7378-1947-7047, технічного звіту №23- 10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ (код ЄДРПОУ 42525021), атестована особа: ОСОБА_2 (кваліфікаційний сертифікат: АЕ 006601, АЕ001677,АЕ002642) та не винесення рішення за результатами їх розгляду.

Зобов`язати Чугуївську міську раду Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) внести відомості про зруйноване майно за адресою: АДРЕСА_2 до Реєстру пошкодженого та знищеного майна;

Зобов`язати Чугуївську міську раду Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) забезпечити розгляд заяви позивача №ЗВ-11.11.2024- 151050 про надання компенсації за знищений об`єкт нерухомого майна у виді надання грошової компенсації для фінансування будівництва будинку садибного типу, садового або дачного будинку, за адресою: АДРЕСА_2 за категорією пошкодження будинку ІІІ, на підставі складеного Акту комісійного обстеження будинку №3-102 від 25.11.2024року, висновку про знищення майна/знесення майна реєстраційний номер документу DT01:6532-7378-1947-7047, технічного звіту №23-10.24-ВОБ від 25.10.2024року ТОВ ОРІЄНТИР-ЕКСПЕРТ (код ЄДРПОУ 42525021), атестована особа: ОСОБА_2 (кваліфікаційний сертифікат: АЕ 006601, АЕ001677,АЕ002642) та винести рішення за результатами їх розгляду про надання позивачу компенсації за зруйноване майно за адресою АДРЕСА_2 .

Стягнути з Чугуївської міської ради Харківської області (вул. Старонікольська, буд. 35-А, м. Чугуїв, Харківська область,63500, код ЄДРПОУ21227883) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) суму судового збору в розмірі 1937,92 грн (одна тисяча дев`ятсот тридцять сім гривень 92 коп.).

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяЗаічко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.03.2025
Оприлюднено17.03.2025
Номер документу125819597
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —520/35857/24

Ухвала від 05.05.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 05.05.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 21.04.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 21.04.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Рішення від 13.03.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 04.02.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 09.01.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 31.12.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні