Корольовський районний суд м. житомира
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 296/2516/25
1-кс/296/1234/25
УХВАЛА
Іменем України
13 березня 2025 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції в Житомирській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене заступником начальника відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №12025060000000045 від 15 січня 2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
встановив:
Слідча відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції в Житомирській області лейтенант поліції ОСОБА_3 звернулась до слідчого судді Корольовського районного суду м. Житомира із клопотанням, погодженим заступником начальника відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , відповідно до змісту якого просить надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12025060000000045 від 15.01.2025, зокрема: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином виготовлених та завірених копій наступних документів, зокрема:
- Тендерної документації публічних закупівель комплектів мультимедійного обладнання (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), у всіх редакціях; документів на підставі яких вносилися зміни до тендерної документації; документів на підставі яких складалася вимога щодо усунення невідповідностей; протокол відхилення пропозицій; протокол визначення переможця тендерної закупівлі.
- Документів на підставі яких було сформовано необхідну кількість комплектів мультимедійного обладнання, із зазначенням його технічних характеристик.
- Документів що стали підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі; інформації щодо походження грошових коштів, за рахунок яких здійснено закупівлю.
- Листування з учасниками процедури тендерної закупівлі; листування з контролюючими органами.
- Договору про закупівлю за бюджетні кошти № 111/24-ДО від 16.10.2024 та додаткові угоди до нього; документи на підставі яких укладалися відповідні додаткові угоди до Договору № 111/24-ДО; актів приймання-передачі мультимедійного навчального обладнання від постачальника до замовника (отримувача).
- Документів щодо оплати за купівлю (отримання) мультимедійного навчального обладнання.
- Документів щодо поставленого мультимедійного навчального обладнання, зокрема: паспорту виробу, документів щодо гарантійного обслуговування, інструкції про використання та зберігання викладеними українською мовою.
- Документів щодо передачі мультимедійного навчального обладнання навчальним закладам, які розміщуються на території Житомирської області, документів щодо зарахування вказаного навчального обладнання на баланс.
- Книги реєстрації Договорів, додаткових угод та додатків до них ІНФОРМАЦІЯ_1 (у частині, яка стосується укладання Договору № 111/24-ДО від 16.10.2024 та Додаткових угод до нього).
- Наказ про призначення ОСОБА_9 на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 на посаду директора Департаменту; Посадові обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_9 ; Наказ про призначення ОСОБА_10 на посаду першого заступника директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ; Посадові обов`язки першого заступника директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_10 ; Наказ про призначення ОСОБА_11 на посаду фахівця з публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 ; Посадові обов`язки фахівця з публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_11 ; наказ (доручення) про уповноваження фахівця з публічних закупівель Департаменту ОСОБА_11 на підписання договорів (угод) від імені Департаменту; Статут (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 ; Наказ про створення (про внесення змін) тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 (з додатками); Накази про призначення на посаду (переведення, звільнення, надання відпусток) голови тендерного комітету, заступника голови тендерного комітету та членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 (у період часу проведення вказаної процедури закупівлі).
В обґрунтування поданого клопотання слідча ОСОБА_3 зазначає, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 15 січня 2025 року внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12025060000000045, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що 08.08.2024 уповноваженою особою Департаменту в електронній системі публічних закупівель: « ІНФОРМАЦІЯ_2 » оприлюднено інформацію про початок проведення процедури закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) у кількості 239 шт., з очікуваною вартістю 22 722 615,00 грн. Тендерна документація містила ряд дискримінаційних вимог, як до потенційних учасників процедури закупівлі, так і до предмету закупівлі. Незважаючи на численні звернення потенційних учасників процедури закупівлі, уповноваженою особою замовника не вносились відповідні зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних вимог. Участь у процедурі закупівлі приймали наступні суб`єкти господарювання: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код у ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) з кінцевою пропозицією 18 000 000,00 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код у ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) з кінцевою пропозицією 18976 600,00 грн. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код у ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) з кінцевою пропозицією 19 720 000,00 грн. За формальних підстав уповноважена особа Департаменту відхилив найбільш економічно вигідні пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та надав термін для усунення недоліків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » надав гарантійний лист в довільній формі вих. №09/09/24.24 від 09.09.2024 року про те, що гарантія на інтерактивні панелі не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати передачі товару замовнику. Уповноваженою особою при перевірці на вказаному в довідці сайті ІНФОРМАЦІЯ_6 запропоновані учасником серійні номера інтерактивних панелей LX652N520KB1730029, LX653N833KB1760008 та LX653N833KB1760007 не відповідають вимогам тендерної документації та додатків до тендерної документації, так як термін дії гарантії двох панелей менше 36 місяців до кінцевого терміну поставки товару 15 листопада 2024 року.
Відповідно, термін дії гарантії повинен бути не менше ніж до15 листопада 2027 року. Інфор
У подальшому, 16 жовтня 2024 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір про закупівлю за бюджетні кошти № 111/24-ДО, згідно якого постачальник має поставити 239 комплектів мультимедійного обладнання у складі: інтерактивної панелі «Рromethean АсtivPanel LХ 65», з настінним кріпленням, вбудованим ПК, базовим програмним забезпеченням за ціною 82510,44 грн. за комплект. Строк дії поставки до 15 листопада 2024 року.
У період з 24 жовтня 2024 року по 14 листопада 2024 року ІНФОРМАЦІЯ_1 перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » бюджетні кошти в сумі 16 337 067,12 грн. за поставлені комплекти мультимедійного обладнання. Проведеною перевіркою серійних номерів поставлених інтерактивних панелей на сайті їх виробника за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_6 виявлено, що термін гарантії становить менше 36 місяців та закінчується 06.11.2027 року. Тобто, вказані інтерактивні панелі не відповідають вимогам тендерної документації і не мали б бути прийняті та оплачені.
Необхідність надання тимчасового доступу до речей і документів слідча ОСОБА_3 обґрунтовує тим, що документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , мають суттєве значення для розслідуваного кримінального провадження.
Слідча ОСОБА_3 в прохальній частині клопотання просить розглянути без виклику представників володільця документів та без участі ініціатора.
Слідча ОСОБА_3 подала до суду заяву, у якій просить розгляд клопотання провести за її відсутності, клопотання підтримує та просить його задовільнити.
Згідно з ч.2 ст.163 Кримінального процесуального кодексу України (далі - КПК України), клопотання розглядається слідчим суддею без виклику представника особи, у володінні якої знаходяться документи.
Відповідно до вимог ч.4 ст.107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання учасників судового розгляду, фіксування за допомогою технічних засобів не здійснювалося.
Дослідивши подані документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується клопотання, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення клопотання по суті, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
За змістом ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі, або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
При цьому, частиною шостою статті 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Обставини, викладені у клопотанні щодо можливого вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, підтверджуються наступними доказами: витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань; рапортами від 15.01.2025, 21.01.2025, 17.02.2025, 26.02.2025; супровідним листом від 21.01.2025; листами від 13.12.2024, 03.12.2024, 13.12.2024; переліком змін до тендерної документації; договором про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024; додатковою угодою №1 від 20.11.2024; протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024; випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; поясненнями від 20.12.2024; рішенням від 26.08.2024; витягами з сайту.
Враховуючи доведеність наявності достатніх підстав вважати, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 знаходяться відшукувані органом досудового розслідування документи, зважаючи, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №12025060000000045 від 15 січня 2025 року, не можуть бути отримані у інший спосіб та можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні, клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів є обґрунтованим та підлягає задоволенню в цій частині.
Разом з тим, суд вважає за необхідне надати тимчасовий доступ слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №12025060000000045 від 15 січня 2025 року, оскільки саме вони є стороною кримінального провадження.
Керуючись статтями 159, 160, 163, 164, 309 КПК України, слідчий суддя, -
постановив:
Клопотання слідчої відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції в Житомирській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене заступником начальника відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №12025060000000045 від 15 січня 2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити частково.
Надати слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №12025060000000045 від 15 січня 2025 року: ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій вказаних документів, а саме:
- тендерної документації публічних закупівель комплектів мультимедійного обладнання (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), у всіх редакціях; документів на підставі яких вносилися зміни до тендерної документації; документів на підставі яких складалася вимога щодо усунення невідповідностей; протокол відхилення пропозицій; протокол визначення переможця тендерної закупівлі;
- документів на підставі яких було сформовано необхідну кількість комплектів мультимедійного обладнання, із зазначенням його технічних характеристик;
- документів що стали підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі; інформації щодо походження грошових коштів, за рахунок яких здійснено закупівлю;
- листування з учасниками процедури тендерної закупівлі; листування з контролюючими органами;
- договору про закупівлю за бюджетні кошти № 111/24-ДО від 16.10.2024 та додаткові угоди до нього; документи на підставі яких укладалися відповідні додаткові угоди до Договору № 111/24-ДО; актів приймання-передачі мультимедійного навчального обладнання від постачальника до замовника (отримувача);
- документів щодо оплати за купівлю (отримання) мультимедійного навчального обладнання;
- документів щодо поставленого мультимедійного навчального обладнання, зокрема: паспорту виробу, документів щодо гарантійного обслуговування, інструкції про використання та зберігання викладеними українською мовою;
- документів щодо передачі мультимедійного навчального обладнання навчальним закладам, які розміщуються на території Житомирської області, документів щодо зарахування вказаного навчального обладнання на баланс;
- книги реєстрації Договорів, додаткових угод та додатків до них ІНФОРМАЦІЯ_1 (у частині, яка стосується укладання Договору № 111/24-ДО від 16.10.2024 та Додаткових угод до нього);
- наказ про призначення ОСОБА_9 на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 на посаду директора Департаменту; посадові обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_9 ; наказ про призначення ОСОБА_10 на посаду першого заступника директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ; посадові обов`язки першого заступника директора ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_10 ; наказ про призначення ОСОБА_11 на посаду фахівця з публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 ; посадові обов`язки фахівця з публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 , з відміткою про ознайомлення ОСОБА_11 ; наказ (доручення) про уповноваження фахівця з публічних закупівель Департаменту ОСОБА_11 на підписання договорів (угод) від імені Департаменту; статут (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 ; наказ про створення (про внесення змін) тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 (з додатками); накази про призначення на посаду (переведення, звільнення, надання відпусток) голови тендерного комітету, заступника голови тендерного комітету та членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 (у період часу проведення вказаної процедури закупівлі).
В решті вимог клопотання - відмовити.
У відповідності до статті 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє до 13 квітня 2025 року.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2025 |
Оприлюднено | 17.03.2025 |
Номер документу | 125841885 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Петровська М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні