Рішення
від 13.03.2025 по справі 320/15059/24
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 березня 2025 року м. Київ справа №320/15059/24

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши адміністративну справу в порядку письмового провадження за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, у якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у м.Києві № 753980411 (форма Н) від 29.11.2023 року в частині нарахування штрафу суму 142 329,16 грн. за порушенням граничних строків реєстрації податкових накладних № 30 від 28.10.2022 року, № 31 від 28.10.2022 року, № 32 від 28.10.2022 року, № 57 від 30.06.2022 року, № 58 від 30.06.2022 року.

В обґрунтування своїх вимог позивач вказує, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є необґрунтованим та таким, що прийнятий з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню, оскільки позивач вчасно надіслав на реєстрацію податкові накладні, однак такі податкові накладні не були зареєстровані відповідачем в день надіслання.

Відповідач позов не визнав, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просив суд відмовити у задоволенні позову з тих підстав, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте податковим органом відповідно до вимог чинного законодавства. На підтвердження своєї позиції відповідач зазначає, що перевіркою встановлено факт несвоєчасної реєстрації податкових накладних, що призвело до порушення граничних строків реєстрації ПН/РК в ЄРПН, визначених п. 201.10 ст. 201, пп. 69.2 ст. 69 ПК України, терміном реєстрації до 15.11.2022 та до 15.07.2022, оскільки такі податкові накладні фактично зареєстровані 16.11.2022 та 18.07.2022.

Позивач подав до суду відповідь на відзив, у якій підтримав позицію, викладену в позовній заяві, та просив позов задовольнити.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.04.2024 відкрито провадження в адміністративній справі та визначено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Встановивши правові позиції сторін по справі та їх обґрунтування, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, оглянувши письмові докази, які були надані до матеріалів справи, судом встановлено наступне.

Головним управління ДПС у м. Києві на підставі п. п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. 75.1 ст. 75, розділу II ПК України проведено камеральну перевірку ТОВ «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАНГ» з дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами проведеної перевірки відповідачем складено Акт №70410/Ж5/26-15-04-11-03/38990495 від 01.11.2023 року «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАНГ».

Перевіркою встановлено порушення ТОВ «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» граничних строків реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених п. 201.10 ст. 201, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, а саме за податковими накладними № 30 від 28.10.2022 року на 1 (один) календарний день, № 31 від 28.10.2022 року на 1 (один) календарний день, № 32 від 28.10.2022 року на 1 (один) календарний день, № 57 від 30.06.2022 року на 3 (три) календарні дні, № 58 від 30.06.2022 року на 3 (три) календарні дні.

На підставі п. 120-1.1 ст.120-1 ПК України відповідачем застосовано штраф у розмірі 10% від суми ПДВ за кожною податковою накладною:

- штраф за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної №30 від 28.10.2022 склав 58 473,33 грн;

- штраф за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної N 31 від 28.10.2022 склав 23 584,83 грн;

- штраф за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної №32 від 28.10.2022 склав 56 319,19 грн;

- штраф за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної № 57 від 30.06.2022 склав 3 422,73 грн;

- штраф за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної № 58 від 30.06.2022 склав 529,08 грн.

Загальна сума штрафних санкцій відповідно до Розрахунку штрафу до оскаржуваного податкового повідомлення-рішення за вказаними податковими накладними становить 142 329,16 грн.

За результатами перевірки та на підставі Акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення № 753980411 (форма Н) від 29.11.2023 року, яким ТОВ «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» нараховано штрафні санкції у загальному розмірі 149 618 грн, 27 коп.

Позивач реалізував передбачене п. 56.1.,56.18. ст. 56 ПК України право на оскарження ППР в адміністративному порядку шляхом направлення скарги (вих № 29-1/12/23 від 29.12.2023) до ДПС України.

09.03.2023 року позивач отримав від Державної податкової служби України Рішення від 29.02.2024 року № 5624, відповідно до якого ППР № 753980411 залишено без змін, а скарга - без задоволення.

Позивач, вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправним, звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, визначення компетенції контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

На виконання підпунктів 16.1.2, 16.1.3 п. 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Керуючись пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в ЄРПН.

Відповідно до п.3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН здійснюється платником ПДВ не пізніше календарного дня, передбаченого п.201.10 ст.201 ПКУ в залежності від періоду складання податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, а саме:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Судом встановлено, що контролюючий орган під час проведення камеральної перевірки виявив факт несвоєчасної реєстрації позивачем 5 податкових накладних, які виписані 28.10.2022 та 30.06.2022, в порушення п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, терміном реєстрації до 15.11.2022 та 15.07.2022 відповідно, оскільки такі податкові накладні фактично зареєстровані 16.11.2022 та 18.07.2022.

Так, 28.10.2022 та 30.06.2022 позивачем виписані наступні податкові накладні: № 30, № 31, № 32, № 57 та № 58.

Суд враховує, що кінцевим терміном реєстрації податкових накладних № 30, № 31, № 32, виписаних 28.10.2022, у Єдиному реєстрі податкових накладних, було 15.11.2022 (тобто до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вона складена), а кінцевим терміном реєстрації податкових накладних № 57 та № 58 (виписані 30.06.2022) - 15.07.2022.

З матеріалів справи вбачається, що податкові накладні № 30, № 31, № 32 були направлені на реєстрацію у ЄРПН 15.11.2022 до 18:00 год, а податкові накладні № 57 та № 58 13.07.2022 до 18:00 год., а саме:

- податкова накладна № 30 направлена на реєстрацію 15.11.2022 о 15:13, зареєстровано згідно квитанції № 1 - 16.11.2022 р. о 12:29;

- податкова накладна № 31 направлена на реєстрацію 15.11.2022 о 16:09, зареєстровано згідно квитанції № 1 - 16.11.2022 р. о 12:08;

- податкова накладна № 32 направлена на реєстрацію 15.11.2022 о 17:15, зареєстровано згідно квитанції № 1 - 16.11.2022 р. о 12:08;

- податкова накладна № 57 направлена на реєстрацію 13.07.2022 о 16:31, зареєстровано згідно квитанції № 1 - 18.07.2022 р. о 19:13;

- податкова накладна № 58 направлена на реєстрацію 13.07.2022 о 16:31, зареєстровано згідно квитанції № 1 - 18.07.2022 р. о 19:13.

Суд вказує та враховує, що впродовж цього ж операційного дня (15.11.2022 для ПН № 30, № 31, № 32, а для ПН № 57 та № 58 - 15.07.2022) квитанції про прийняття та/або неприйняття зазначених податкових накладних позивачем отримано не було.

Як встановлено судом, підставою для прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення відповідач вказав несвоєчасне направлення на реєстрацію позивачем вищевказаних податкових накладних.

За порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених ст. 201 Податкового Кодексу, передбачена відповідальність відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України передбачено, що порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами а - г цього пункту, та розрахунки коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Пунктами 8, 9 розділу ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 "Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами" (далі - Порядок № 557) передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком № 557, формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття або неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" від 15 березня 2022 року № 2120-IX підпункт 69.18. пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ викладено в наступній редакції: "Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 18 години.

Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня".

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 11 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку/коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Згідно з пунктом 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (пункт 14 Порядку №1246).

З аналізу зазначених норм ПК України та Порядку №1246 слідує, що прийняття чи неприйняття податкових накладних, надісланих засобами електронного зв`язку, відбувається на автоматичному рівні з урахуванням особливостей електронного документообігу у межах операційного дня, який відповідно до Порядку №1246 в умовах чинного воєнного стану триває у робочі дні з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин. Податковий орган в будь-якому випадку зобов`язаний протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної.

Оскільки законодавством встановлено чіткі та обмежені строки для реєстрації податкових накладних, задля уникнення порушення платником податків граничних строків для реєстрації податкових накладних у випадку, коли гранична дата припадає на вихідний чи святковий день, положеннями Порядку №1246 та пункту 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Такі висновки суду узгоджуються із висновками у постанові Верховного Суду від 26 листопада 2018 року у справі №826/19172/16.

За усталеною практикою Верховного Суду (постанови від 23 липня 2019 року у справі №620/3609/18, від 14 серпня 2018 року у справі №803/1583/17, від 30 січня 2018 року у справі № 815/2745/17, №816/390/17 від 2 липня 2019 року у справі № 2340/3802/18, від 20 серпня 2019 року у справі № 1640/3125/18) вчинення платником податків всіх залежних від нього дій для своєчасної реєстрації податкової накладної, яка не відбулась внаслідок протиправної поведінки суб`єкта владних повноважень, від якого залежало забезпечення можливості належним чином виконати цей обов`язок, унеможливлює притягнення такого платника податків до відповідальності.

Відповідно до частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Суд зазначає, що встановлена нормою пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України відповідальність платника податку на додану вартість за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу для реєстрації податкової накладної та /або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН, у вигляді накладення штрафу може застосовуватися в разі якщо платник податку не надав (не надіслав) податкову накладну (розрахунок коригування) ДПС у строк, встановлений цією статтею.

У цьому випадку відсутня вина позивача у несвоєчасній реєстрації податкових накладних № 30, № 31, № 32, № 57 та № 58, оскільки платником податків виконано свій обов`язок щодо своєчасного направлення (а саме 15 листопада 2022 року до 18:00 для ПН № 30, 31 та 32, а для ПН № 57 та № 58 - 13 липня 2022 року) на реєстрацію вказаних податкових накладних, проте такі податкові накладні не були зареєстровані в цей день з причин, які не залежали від позивача.

Крім того, спірна ситуація повністю врегульована п.201.10 ст.201 ПК України, відповідно до якого якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, безпідставним є твердження контролюючого органу про порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних.

Інші доводи та заперечення сторін не спростовують вище встановленого судом та не мають визначального значення для вирішення спору по суті.

Враховуючи встановлені обставини справи та правове регулювання спірних правовідносин суд приходить до висновку про наявність достатніх фактичних та правових підстав для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 27.12.2023 № 829380411 у повному обсязі з мотивів його необгрунтованості.

Тож суд вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом зазначає, що під час звернення до суду позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 3028,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 28.03.2024 № 300.

Враховуючи задоволення позову, вказана сума судового збору у розмірі 3028,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у м. Києві.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві від 29.11.2023 року № 753980411 в частині нарахування штрафних санкцій на суму 142 329,16 грн. за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних № 30 від 28.10.2022 року, № 31 від 28.10.2022 року, № 32 від 28.10.2022 року, № 57 від 30.06.2022 року, № 58 від 30.06.2022 року.

Стягнути сплачений судовий збір у розмірі 3 028,00 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп. на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ» (03056, м.Київ, вул., Борщагівська, буд. 152б, код ЄДРПОУ 38990495) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 44116011).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.03.2025
Оприлюднено17.03.2025
Номер документу125849216
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —320/15059/24

Ухвала від 25.04.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Рішення від 13.03.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні