Ухвала
від 17.03.2025 по справі 640/11551/19
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття адміністративної

справи до провадження

м. Вінниця

17 березня 2025 р.Справа № 640/11551/19

Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Альчук М.П., розглянувши матеріали справи за позовом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України до товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків, -

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся Офіс великих платників податків Державної фіскльної служби України з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.07.2019 року відкрито провадження у цій справі в порядку ст. 262 КАС України.

На виконання Закону України "Про внесення зміни до пункту 2 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" та Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 № 399, Київським окружним адміністративним судом направлено адміністративну справу № 640/15580/19 до Вінницького окружного адміністративного суду.

03.03.2025 року адміністративна справа надійшла до Вінницького окружного адміністративного суду.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено Альчука М.П. головуючим суддею, який буде розглядати цю адміністративну справу.

Відповідно до ч. 3 ст. 29 КАС України у разі ліквідації або припинення роботи адміністративного суду справи, що перебували у його провадженні, невідкладно передаються до суду, визначеного відповідним законом або рішенням про припинення роботи адміністративного суду, а якщо такий суд не визначено - до суду, що найбільш територіально наближений до суду, який ліквідовано або роботу якого припинено.

Частиною 2 статті 30 КАС України передбачено, що адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Відтак, суд вважає за необхідне прийняти адміністративну справу № 640/15580/19 до свого провадження.

Згідно ч. 2 ст. 35 КАС України у разі зміни складу суду розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, визначених цим Кодексом.

Враховуючи характер спірних правовідносин, предмет доказування, склад учасників та інші обставини, які мають значення для вирішення цієї справи, а також положення ст. 257 КАС України, суд дійшов висновку про можливість розгляду цієї адміністративної справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України", було утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Новостворена Державна податкова служба України відповідно до вказаної постанови Уряду від 18.12.2018 № 1200 є правонаступником прав та обов`язків Державної фіскальної служби України у відповідних сферах.

Відповідно до змісту розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №682-р "Питання Державної податкової служби", Уряд погодився з пропозицією Міністерства фінансів України щодо можливості забезпечення здійснення ДПС України покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 року №227 "Про затвердження Положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень ДФС України. У подальшому Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 19.06.2019 року №537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", якою вирішено утворити Офіс великих платників податків ДПС, як юридичну особу публічного права та територіальний орган Державної податкової служби України. Водночас Урядом вирішено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби України, шляхом їх приєднання до відповідних органів ДПС.

Зокрема, відповідно до пункту 4 Постанови Уряду від 19.06.2019 року №537, територіальні органи Державної податкової служби визначені правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови, у відповідних сферах діяльності.

Відтак, за змістом зазначеної Постанови Уряду новостворені органи ДПС визначені правонаступниками відповідних територіальних органів ДФС.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.07.2019 року відбулася державна реєстрація юридичної особи - Офісу великих платників податків ДПС (ідентифікаційний код 43141471), а 05.08.2019 року - державна реєстрація рішення засновників (учасників) Офісу великих платників ДФС щодо припинення такого як юридичної особи

Наказом ДПС України від 12.07.2019 року №15 було затверджено Положення про Офіс великих платників податків ДПС, за змістом п. 1 якого: Офіс великих платників податків ДПС є територіальним органом Державної податкової служби України, який підпорядковується ДПС. Офіс ВПП забезпечує реалізацію повноважень ДПС у взаємовідносинах з великими та іншими платниками і здійснює їх податкове супроводження. Крім того, Офіс ВПП є правонаступником майна, прав та обов`язків Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Наведе вище у сукупності свідчить про те, що функції і повноваження Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, який знаходиться в стані припинення, передані Офісу великих платників ДПС, яке розпочало свою діяльність. Таким чином, Офіс великих платників ДПС є правонаступником Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби у сфері виконуваних функцій та обов`язків.

Проте, в подальшому Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 року №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" постановлено ліквідувати Офіс великих платників податків ДПС, який був правонаступником Офісу великих платників податків ДФС.

Відповідно до абзацу 3 пункту 2 Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 року № 893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, переходять до Державної податкової служби та її територіальним органам у межах, визначених положенням про ДПС та її територіальні органи.

Згідно відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ ВП 44082145) зареєстровано 30.09.2020 року.

Відповідно до Положення про Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 року № 643 Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків є правонаступником майна, прав та обов`язків Офісу великих платників податків ДПС у відповідних сферах діяльності.

Відтак, Центральне міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ 44082145) є кінцевим правонаступником Офісу великих платників податків ДПС по справі.

Таким чином, зважаючи на наведене, суд вважає за необхідне замінити позивача Офіс великих платників податків ДПС (код ЄДРПОУ 43141471) на правонаступника Центральне міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ 44082145).

Окрім того, із відкритих відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців судом встановлено, що з 12.11.2024 року відповідачем перейменовано товариство з "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" на "ЕЙВЕНС УКРАЇНА".

Назва юридичної особи є її необхідною ознакою, яка слугує засобом її індивідуалізації, що дозволяє відокремити її від інших юридичних осіб.

Зміна назви юридичної особи тягне лише правовий наслідок проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, пов`язаних зі зміною назви.

Таким чином, зміна назви юридичної особи не тягне за собою правонаступництва у зв`язку з відсутністю правонаступника нового учасника цивільних відносин, якому мають перейти права та обов`язки особи, яка вибула та юридичної незмінності правопопередника учасника цивільних відносин, який вибуває зі складу учасника цивільного відношення.

Тобто, сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при ньому не змінюється організаційно правова форма особи.

Таким чином, суд вважає за доцільне змінити найменування відповідача у справі.

Керуючись ст.ст. 12, 29, 30, 43, 52, 248, 256, 257, 262 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Прийняти до свого провадження адміністративну справу № 640/11551/19 за позовом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України до товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Розгляд справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.

Замінити позивача з Офіс великих платників податків ДПС (код ЄДРПОУ 43141471) на правонаступника Центральне міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків ( код ЄДРПОУ 44082145).

Змінити найменування позивача у справі товариства з обмеженою відповідальністю з "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" на "ЕЙВЕНС УКРАЇНА".

Запропонувати учасникам справи у 15-денний строк з дня вручення цієї ухвали подати до суду додаткові пояснення щодо актуальності предмета спору та/або заяву у разі зміни фактичних обставин по цій справі, а також в разі врегулювання спору між сторонами.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

СуддяАльчук Максим Петрович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2025
Оприлюднено19.03.2025
Номер документу125882949
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна

Судовий реєстр по справі —640/11551/19

Ухвала від 17.03.2025

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 04.08.2020

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Попрас В. О.

Ухвала від 01.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 20.06.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Попрас В. О.

Ухвала від 11.06.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Попрас В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні