Справа № 560/12961/24
РІШЕННЯ
іменем України
17 березня 2025 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Печеного Є.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області, в якому просить:
" - визнати протиправними дії Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в Хмельницькій області, які полягають у відмові у виготовленні та направленні до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області довідки про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року для перерахунку пенсії з 01.12.2019 року з включенням до складових грошового забезпечення з якого обчислюється розмір пенсії: посадового окладу 2450 грн; окладу за спеціальним званням 2200 грн; надбавки за вислугу років (40%) 1860 грн.; надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 2325 грн; 100% надбавки грошового утримання 6510 грн., надбавки за безперервний стаж роботи (90%) 5859 грн, індексації 1887 грн, премії 33,3% - 7356 грн. Усього 29447 грн.
- зобов`язати Регіональний сервісний центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в Хмельницькій області виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області для перерахунку моєї пенсії з 01.12.2019 року довідку про розмір грошового забезпечення станом на 19.11.2019 із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення в т.ч.: посадового окладу 2450 грн; окладу за спеціальним званням 2200 грн; надбавки за вислугу років (40%) 1860 грн.; надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 2325 грн; 100% надбавки грошового утримання 6510 грн., надбавки за безперервний стаж роботи (90%) 5859 грн, індексації 1887 грн, премії 33,3% - 7356 грн. Усього 29447 грн".
В обґрунтування вимог ОСОБА_1 зазначає, що є пенсіонером та перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та отримує пенсію за вислугу років, призначену відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" (далі - Закон № 2262-ХІІ). Державною установою "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Хмельницькій області" виготовлено довідку про грошове забезпечення для перерахунку пенсії за №1390 від 09.07.2021 р. Однак, до вказаної довідки не включено: посадового окладу 2450 грн; окладу за спеціальним званням 2200 грн; надбавки за вислугу років (40%) 1860 грн.; надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 2325 грн; 100% надбавки грошового утримання 6510 грн., надбавки за безперервний стаж роботи (90%) 5859 грн, індексації 1887 грн, премії 33,3% - 7356 грн. Позивач звернувся із заявою до відповідача щодо виготовлення та направлення до ГУ ПФУ в Хмельницькій області нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на листопад 2019 року, із обов`язковим зазначенням відомостей про всі розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) станом на 01.12.2019 року та в довідку включити: посадовий оклад 2450 грн; оклад за спеціальним званням 2200 грн; надбавку за вислугу років (40%) 1860 грн.; надбавку за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 2325 грн; 100% надбавку грошового утримання 6510 грн., надбавку за безперервний стаж роботи (90%) 5859 грн, індексацію 1887 грн, премію 33,3% - 7356 грн. Відповідач листом від 13.08.2024 року відмовив у виготовленні оновленої довідки з урахуванням вищезначених грошових виплат, оскільки Урядом рішення щодо перерахунку пенсій не приймалося, жодних змін до Постанови №988 щодо збільшення грошового забезпечення поліцейських не вносилося та індексація не визначена Постановою №988, як один із видів грошового забезпечення поліцейського, указ Президента від 04.10.1996року №926/96 втратив чинність про встановлення надбавки.
Ухвалою суду від 06.09.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, згідно із яким, у задоволенні позову просить відмовити.
Зазначає, що змін до Постанови №988 щодо збільшення грошового забезпечення поліцейських не вносилося та індексація не визначена Постановою №988, як один із видів грошового забезпечення поліцейського, указ Президента від 04.10.1996року №926/96 втратив чинність про встановлення надбавки.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.
ОСОБА_1 є пенсіонером органів внутрішніх справ та перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та отримує пенсію за вислугу років, призначену відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб".
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 21.05.2021 по справі №560/3371/21: визнано протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України, що полягає у не складенні та неподанні до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , що враховується для перерахунку пенсії з 01.12.2019, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії; зобов`язано Міністерство внутрішніх справ України скласти та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницький області нову довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 19.11.2019, у відповідності до вимог статей 43, 63 Закону України від 09.04.1992 №2262-XII "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії.
На виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 21.05.2021 по справі №560/3371/21, Департаментом персоналу МВС України виготовлено довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 від 09.07.2021 №1390, до якої увійшли наступні складові: посадовий оклад 2450 грн; оклад за спеціальним званням 2200 грн; надбавка за стаж в поліції (50%) 2325 грн; надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 3487,50грн; премія 30,14% - 3153,40 грн. Усього 13615 грн.
12.08.2024 позивач звернувся із заявою до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Хмельницькій області, щодо виготовлення та направлення до ГУ ПФУ в Хмельницькій області нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на листопад 2019 року, із обов`язковим зазначенням відомостей про всі розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) станом на 01.12.2019 року та в довідку включити: посадового окладу 2450 грн; окладу за спеціальним званням 2200 грн; надбавки за вислугу років (40%) 1860 грн.; надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції (50%) 2325 грн; 100% надбавки грошового утримання 6510 грн., надбавки за безперервний стаж роботи (90%) 5859 грн, індексації 1887 грн, премії 33,3% - 7356 грн.
Листом від 13.08.2024 №31/22-Ф-72он Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області зазначив, що підстав видати нову (іншу) довідку про розмір грошового забезпечення позивача за листопад 2019 року з включенням до його грошового забезпечення складових які були встановленні позивачу на дату його звільнення і не передбачені, в подальшому, Постановою № 988 відсутні. Також, сума індексації грошового забезпечення не передбачена в переліках додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового начальницького складу, а отже не належать до складу грошового забезпечення.
ОСОБА_1 , не погодившись з діями відповідача, звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 №2262-ХІІ (далі - Закон №2262-ХІІ) визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.
Правовою основою для реалізації гарантії перерахунку призначених пенсій у зв`язку зі збільшенням рівня грошового забезпечення діючих поліцейських, є положення частини третьої статті 43 та частини четвертої статті 63 Закону № 2262-XII.
Порядок здійснення перерахунку пенсій військовослужбовців, інших осіб, які отримують пенсію відповідно до Закону № 2262-ХІІ у тому числі колишніх працівників міліції, врегульовано статтею 63 цього Закону та Порядком №45.
Відповідно до частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.
Згідно із статтею 51 Закону № 2262-ХІІ, перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії.
Закон України від 02.07.2015 № 580-VIII «Про Національну поліцію» визначає правові засади організації та діяльності Національної поліції України, статус поліцейських, а також порядок проходження служби в Національній поліції України. Пунктом 4 частини десятої статті 62 цього Закону, якою врегульовані гарантії професійної діяльності поліцейського визначено, що поліцейський своєчасно і в повному обсязі отримує грошове забезпечення та інші компенсаційні виплати відповідно до закону та інших нормативно-правових актів України.
Статтею 94 Закону № 580-VIII регламентовано грошове забезпечення поліцейських, згідно із частиною першою якої поліцейські отримують грошове забезпечення, розмір якого визначається Кабінетом Міністрів України залежно від посади, спеціального звання, строку служби в поліції, інтенсивності та умов служби, кваліфікації, наявності наукового ступеня або вченого звання.
Нормативно-правовими актами, якими визначається розмір грошового забезпечення, його складові, умови та порядок його виплати, є постанова № 988 та Порядок № 260, відповідно, якими не передбачено такого додаткового виду грошового забезпечення для перерахунку пенсії як індексація грошового забезпечення.
Разом з цим, відповідно до частини п`ятої статті 94 вказаного Закону № 580-VIII грошове забезпечення поліцейських індексується відповідно до закону.
Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України врегульовано Законом України від 03.07.1991 № 1282-XII «Про індексацію грошових доходів населення» (далі - Закон № 1282-XII).
Відповідно до статті 1 Закону № 1282-XII, індексація грошових доходів населення - це встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.
Статтею 2 вказаного Закону визначено, що індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення) та пенсії.
Економічною підставою для проведення індексації грошових доходів населення згідно зі статтями 4, 6 Закону № 1282-ХІІ є факт, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка. Також ознаками, що характеризують індексацію доходів громадян, є місце отримання відповідних доходів, а також джерела їх фінансування (частина перша статті 9 Закону № 1282-XII).
Отже, індексація має спеціальний статус виплати з боку держави у формі відшкодування знецінення грошових доходів громадян, зокрема, пенсії, стипендії, оплати праці (грошового забезпечення), які мають систематичний характер, а тому, індексація є невід`ємною складовою частиною сум при розрахунку пенсії військовослужбовцям, колишнім працівникам органів внутрішніх справ, поліцейським, тощо.
Обов`язковий характер індексації визначається статтею 18 Закону України від 05.10.2000 № 2017-ІІІ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» (далі - Закон № 2017-ІІІ), у якій зазначається, що законами України з метою надання соціальної підтримки населенню України в цілому та окремим категоріям громадян встановлюються державні гарантії, зокрема, щодо індексації доходів населення з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.
Державні соціальні гарантії є обов`язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності (частина друга статті 19 Закону № 2017-ІІІ).
Тож, суд констатує, що дійсно індексація грошового забезпечення має систематичний (щомісячний) характер, а її правова природа полягає у підтриманні купівельної спроможності рівня заробітної плати (грошового забезпечення) внаслідок її знецінення через подорожчання споживчих товарів і послуг.
У той же час, у рішенні Конституційного Суду України від 13.05.2015 № 4-рп/2015 у справі № 1-9/2015 Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення першого речення частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ необхідно розуміти так, що до встановлених виключно законами України нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, на підставі введення яких усі призначені за цим законом пенсії підлягають перерахунку, належать лише надбавки, доплати, підвищення.
Отже, індексація грошового забезпечення не підлягає врахуванню при перерахунку пенсії на підставі частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ.
Поряд з цим, відповідно до статті 64 Закону №2262-ХІІ у разі якщо пенсії, призначені військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію згідно з цим Законом, та членам їх сімей у попередньому календарному році та до дати індексації пенсії включно у році, в якому проводиться індексація пенсій, не перераховувалися відповідно до частини четвертої статті 63 цього Закону, для забезпечення їх індексації проводиться перерахунок пенсій у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, із застосуванням коефіцієнта збільшення, що визначається відповідно до частини другої статті 42 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Сума індексації враховується під час подальшого перерахунку пенсії відповідно до статті 63 цього Закону.
Підстави для проведення індексації визначено статтею 4 Закону № 1282-XII, відповідно до якої індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка. Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.
Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення визначає Порядок № 1078.
Пунктом 2 постанови № 118 установлено, що з 01.03.2022 розміри пенсій, призначених відповідно до статей 13, 21 і 36 Закону № 2262-ХІІ (без урахування надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації пенсії, доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, щомісячної доплати до пенсії, адресної допомоги до пенсійної виплати та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством) військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за зазначеним Законом (крім військовослужбовців строкової служби), та членам їх сімей і строк призначення яких до 31.12.2021 включно, підвищуються на коефіцієнт збільшення, установлений абзацом другим пункту 1 цієї постанови, у межах максимального розміру пенсії, визначеного законом.
Підвищення пенсії, передбачене абзацом першим цього пункту, встановлюється додатково до щомісячної доплати до пенсії, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 14.07.2021 № 713 «Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб».
Підвищення пенсії, передбачене цим пунктом, враховується під час подальших перерахунків пенсії відповідно до частини четвертої статті 63 Закону № 2262-ХІІ.
Аналіз наведених норм права свідчить про те, що об`єктом здійснення індексації доходів позивача, є його дохід у формі пенсії, а не розмір грошового забезпечення діючого поліцейського за прирівняною посадою, яку обіймав позивач на момент звільнення, а тому, відсутні підстави для врахування індексації цього грошового забезпечення при формуванні довідки для перерахунку його пенсії.
Отже пенсія, яку позивач отримує, є об`єктом індексації, що має нараховуватись щомісячно, за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив встановлений поріг індексації, у частині, що дорівнює прожитковому мінімуму, встановленому для відповідних соціальних і демографічних груп населення.
Проведення індексації призначеної (перерахованої) позивачу пенсії (з урахуванням надбавок, доплат та підвищень) є встановленим механізмом підвищення грошових доходів населення, що дає можливість відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг, реалізація якого дає підстави стверджувати про дотримання державних гарантій, спрямованих на підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін, у розумінні Закону України від 05.10.2020 № 2017-III «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії».
З огляду на викладене вище, системний аналіз наведених норм права свідчить про те, що, суми індексації грошового забезпечення поліцейських не віднесені до щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та не підлягають зазначенню у довідці про грошове забезпечення позивача для перерахунку його пенсії.
До спірних відносин суд застосовує правові Верховного Суду викладені у постанові від 21.06.2023 у справі № 480/11090/21 та постанові від 30 січня 2024 року у справі № 580/1974/23.
Отже, вказана вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Відповідно до п.5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 р. № 45 (у редакції станом на день видачі довідки), визначено, що для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:
інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.
З аналізу вказаної норми судом встановлено, що при визначених вказаних складових береться за основу місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії.
Відповідно до вище зазначеного рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 21.05.2021 по справі №560/3371/21 встановлено, що право на перерахунок пенсії у позивача виникло 19.11.2019, тобто у листопаді 2019 року, а тому відповідач правомірно визначив розмір складових які були встановленні позивачу на дату його звільнення, а саме за листопад 2019 року.
Судом встановлено, що Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ по Хмельницькій області», на ім`я ОСОБА_1 була виготовлена довідка про розмір грошового забезпечення №1390 від 09 липня 2021 року, відповідно до Постанови №988, яка складена із врахуванням рішення Окружного адміністративного суду міста Києва по справі від 14 травня 2019 року № 826/12704/18 та постанови Великої Палати Верховного Суду від 17 грудня 2019 року у зразковій справі № 160/8324/19.
Відповідно до частини третьої статті 63 Закону №2262-XII перерахунок пенсій особам начальницького i рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.
У рішенні Конституційного Суду України від 13 травня 2015 року №4-рп/2015 у справі № 1-9/2015, зазначено, що граматичний аналіз положень першого речення ч. 3 ст. 63 Закону №2262-XII дає підстави стверджувати, що слова «надбавок, доплат, підвищень» є вставленою конструкцією словосполучення «нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення», яка вказує на те, що такими видами є лише надбавки, доплати, підвищення.
Даним рішенням Конституційного Суду України зроблено висновок про те, що додаткові види грошового забезпечення військовослужбовців, які враховуються при перерахунку пенсій, визначаються виключно законами України, а встановлений у положеннях першого речення ч. 3 ст.63 Закону перелік нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, який включає надбавки, доплати, підвищення, є вичерпним.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що підстав у РСЦ ГСЦ в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) видати нову довідку про розмір грошового забезпечення позивача за листопад 2019 року з включенням до його грошового забезпечення складових які були встановленні позивачу на дату його звільнення і не передбачені, в подальшому Постановою № 988.
Отже, за результатами розгляду справи, суд прийшов до висновків щодо відсутності підстав для задоволення позову.
Інші аргументи сторін не спростовують вказаних вище висновків суду.
При цьому, суд також враховує, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З огляду на викладене вище, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд, з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, виходить з того, що у задоволенні адміністративного позову необхідно відмовити повністю.
Підстави для розподілу судових витрат в порядку, передбаченому ст. 139 КАС України, відсутні.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області (вул. Західно-Окружна, 11/1, м. Хмельницький, Хмельницький р-н, Хмельницька обл., 29001 , код ЄДРПОУ - 43611928)
Головуючий суддя Є.В. Печений
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2025 |
Оприлюднено | 19.03.2025 |
Номер документу | 125888186 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Печений Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні