Справа № 569/2339/25
1-кс/569/2214/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 березня 2025 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Рівненській області майора поліції ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий,у рамкахкримінального провадження№ 42024180000000064від 04.10.2024за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.4ст.191,ч.1ст.240-1 ККУкраїни,звернулася досуду ізклопотанням протимчасовий доступдо речейі документів,що перебуваютьу володінні ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_1 .
В обґрунтування клопотання вказує, що 13.05.2024 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) оголошено закупівлю ІНФОРМАЦІЯ_2 за предметом - спорудження (виготовлення, доставка, встановлення) надгробків та подальший благоустрій могил захисників та захисниць України (ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (45112714-3 Благоустрій кладовищ).
За результатами проведення процедури закупівлі, 31.05.2024 між фізичною особою підприємцем ОСОБА_6 (Виконавець) (РНОКПП НОМЕР_3 ) (далі ФОП ОСОБА_6 ) та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (Замовник) у особі директора ОСОБА_7 , укладено Договір про надання послуг № 296/24, а саме: спорудження (виготовлення, доставка, встановлення) надгробків та подальший благоустрій 166 могил захисників та захисниць України (ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (45112714-3 Благоустрій кладовищ).
В ході виконання умов Договору, укладено Додаткові угоди, зокрема Додаткову угоду № 5, відповідно до якої зменшено обсяг предмета договору та визначено суму договору 27372667,20 грн.
Разом з цим, встановлено, що ринкова вартість за одиницю надгробку становить не більше 150 000 грн без ПДВ, що свідчить про завищення вартості предмету договору (166 надгробків) під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Таким чином, встановлено, що внаслідок завищення вартості предмету договору про надання послуг № 296/24, завдано матеріальної шкоди на загальну суму близько 2600 000 грн.
ОСОБА_6 спільно з невстановленими досудовим розслідуванням особами за попередньою змовою із службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської організували укладання Договору про надання послуг № 296/24 за завищеною вартістю та внесення завідомо неправдивих відомостей до актів передання-приймання наданих послуг, в частині завищення об`ємів та вартості наданих послуг, що призвело до заволодіння бюджетними коштами та спричинення матеріальної шкоди (збитків) місцевому бюджету.
В ході обшуку за адресою АДРЕСА_2 , нежитлові приміщення 11 поверху, вилучено документи, які підтверджують факт, що частину послуг по спорудження надгробків для захисників та захисниць України, які встановлювалися на території кладовище «Нове», виконував ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 ).
Крім цього, встановлено що між ФОП ОСОБА_5 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договір № 543/23 від 03.11.2023 на надання аналогічних послуг, однак ФОП ОСОБА_5 не надав жодної послуги у зв`язку з чим договір був розірваний.
Покликаючись на викладені обставини, з метою з`ясування питань, що мають значення для кримінального провадження, слідчий вказує на необхідність тимчасового доступу до інформації, яка перебуває у володінні ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_1 , зокрема:
1. Копії установчих і реєстраційних документів ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );
2. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо господарських взаємовідносин між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 , за період з 01.01.2023 по теперішній час:
2.1 договір про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023, укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради та ФОП ОСОБА_5 , Додатки до договору, Додаткові угоди, (оригінал);
2.2 листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради та ФОП ОСОБА_5 при укладенні та виконанні Договору про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023,
2.3 інша наявна документація, що слугувала укладенню Договору про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023.
3. Оригінали документів, які були завантажені на сайт « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та інших закупівель замовником яких був КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в тому числі оригінал договору поставки № 27 від 05.10.2023 укладеним з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
4. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо господарських взаємовідносин між ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , за період з 01.01.2024 по теперішній час, в тому числі
4.1 Договір про надання послуг №10/06 від 10.06.2024 укладений між ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , Додатки до договору, Додаткові угоди, (оригінал);
4.2 сертифікати відповідності, протоколи дослідження продукції, або будь-який інший документ, що підтверджує відповідність та якість матеріалів, які використовувалися Виконавцем при наданні Послуг;
4.3 актів приймання наданих послуг;
4.5 технічної та виконавчої документації;
4.6 накладні, сертифікати відповідності, висновки та паспорти, які підтверджують вартість та якість матеріальних ресурсів;
4.7 протоколів про усунення недоліків;
4.8 повідомлень про виявлені недоліки;
4.9 товарно-супровідні документи: видаткові накладні або товарно-транспортні накладні,
4.10 платіжні доручення;
4.11листування міжФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 при укладенні та виконанні Договору про надання послуг №10/06 від 10.06.2024,
4.11 інша наявна документація, що слугувала укладенню Договору про надання послуг №10/06 від 10.06.2024 та його виконанню.
5. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо всіх господарських взаємовідносин ФОП ОСОБА_5 з ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з ФОП ОСОБА_9 , ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » з 01.01.2023 по теперішній час, в тому числі:
5.1 укладені угоди, договори, додаткові угоди а також документи щодо проведення розрахунків за даними договорами;
5.2 документи, що підтверджують придбання товарів та послуг, в т.ч. угоди, акти наданих послуг, договори поставки (купівлі), накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі, товарно-транспортні накладні, сертифікати, документи щодо проведення розрахунків тощо.
6. Копії розрахунку вартості, калькуляції, прейскуранту на виготовлення, встановлення надгробків, пам`ятників та їх комплектуючих, виконання робіт чи надання послуг на їх встановлення, креслення, ескізи, за період з 01.09.2023 по 01.09.2024.
7. Відтиски печаток, штампів, кліше ФОП ОСОБА_5 в кількості не менше 10 аркушів.
8. Оригінали документів із вільними зразками почерку та підпису ФОП ОСОБА_5 не менше 15 зразків.
Документи та інформація, доступ до яких планується отримати, мають істотне значення у даному кримінальному провадженні та є джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням вчинення вищезазначеного кримінального правопорушення. Окрім, цього отримання зазначеної вище інформації, яка міститься в документах має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і підлягає вилученню та зберіганню при матеріалах кримінального провадження, для подальшого використання, як доказ.
В інший спосіб, окрім як за допомогою вказаних документів довести обставини вчинення кримінального правопорушення, не можливо.
Вказані документи, мають істотне значення у даному кримінальному провадженні, та є джерелом доказів, які слугуватимуть для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення та будуть використані в якості об`єктів дослідження при проведенні необхідних експертиз.
В інший спосіб окрім як за допомогою вказаних документів довести обставини вчинення кримінального правопорушення, не можливо.
З урахуванням заяви слідчого, відповідно до ч. 4ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Клопотання розглядається у відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі та документи відповідно до ч. 2ст. 163 КПК України.
Дослідивши клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до ч.1ст.159 КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ст. 84 КПК України, доказами у кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому КПК України порядку, на підставі яких можливо встановити наявність або відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Оскільки у клопотанні слідчим наведено достатньо підстав, які відповідають вимогам встановленим ч.5ст. 163 КПК України, що речі та документи, про йдеться у клопотанні, мають суттєве значення для кримінального провадження, оскільки інформація, яка міститися в них може бути використана як доказ, і без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст.159,162-164 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задоволити.
Надати слідчим слідчої групи дозвіл на тимчасовий доступ у кримінальному провадженні № 42024180000000064 від 04.10.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 240-1 КК України,а саме:старшому слідчомувідділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності СУГУ НПв Рівненськійобласті ОСОБА_12 ,слідчому відділурозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіСУ ГУНП вРівненській області ОСОБА_13 ,слідчому відділурозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіСУ ГУНП вРівненській області ОСОБА_3 ,заступнику начальникавідділу СУГУНП вРівненській області дозвіл на тимчасовий доступ до документів/інформації, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_1 , зокрема:
1. Копії установчих і реєстраційних документів ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );
2. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо господарських взаємовідносин між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 , за період з 01.01.2023 по теперішній час:
2.1 Договір про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023, укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради та ФОП ОСОБА_5 , Додатки до договору, Додаткові угоди, (оригінал);
2.2 листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради та ФОП ОСОБА_5 при укладенні та виконанні Договору про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023,
2.3 інша наявна документація, що слугувала укладенню Договору про надання послуг № 543/23 від 03.11.2023.
3. Оригінали документів, які були завантажені на сайт « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та інших закупівель замовником яких був КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в тому числі оригінал договору поставки № 27 від 05.10.2023 укладеним з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
4. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо господарських взаємовідносин між ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , за період з 01.01.2024 по теперішній час, в тому числі
4.1 Договір про надання послуг №10/06 від 10.06.2024 укладений між ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , Додатки до договору, Додаткові угоди, (оригінал);
4.2 сертифікати відповідності, протоколи дослідження продукції, або будь-який інший документ, що підтверджує відповідність та якість матеріалів, які використовувалися Виконавцем при наданні Послуг;
4.3 актів приймання наданих послуг;
4.5 технічної та виконавчої документації;
4.6 накладні, сертифікати відповідності, висновки та паспорти, які підтверджують вартість та якість матеріальних ресурсів;
4.7 протоколів про усунення недоліків;
4.8 повідомлень про виявлені недоліки;
4.9 товарно-супровідні документи: видаткові накладні або товарно-транспортні накладні,
4.10 платіжні доручення;
4.11 листування між ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 при укладенні та виконанні Договору про надання послуг №10/06 від 10.06.2024,
4.12 інша наявна документація, що слугувала укладенню Договору про надання послуг №10/06 від 10.06.2024 та його виконанню.
5. Оригінали юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо всіх господарських взаємовідносин ФОП ОСОБА_5 з ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з ФОП ОСОБА_9 , ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » з 01.01.2023 по теперішній час, в тому числі:
5.1 укладені угоди, договори, додаткові угоди а також документи щодо проведення розрахунків за даними договорами;
5.2 документи, що підтверджують придбання товарів та послуг, в т.ч. угоди, акти наданих послуг, договори поставки (купівлі), накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі, товарно-транспортні накладні, сертифікати, документи щодо проведення розрахунків тощо.
6. Копії розрахунку вартості, калькуляції, прейскуранту на виготовлення, встановлення надгробків, пам`ятників та їх комплектуючих, виконання робіт чи надання послуг на їх встановлення, креслення, ескізи, за період з 01.09.2023 по 01.09.2024.
7. Відтиски печаток, штампів, кліше ФОП ОСОБА_5 в кількості не менше 10 аркушів.
8. Оригінали документів із вільними зразками почерку та підпису ФОП ОСОБА_5 не менше 15 зразків, з можливістю ознайомитись із вказаними документами та вилучити їх.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала остаточна, оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2025 |
Оприлюднено | 20.03.2025 |
Номер документу | 125910206 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Сидорук Є. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні