ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 березня 2025 року ЛуцькСправа № 140/834/25
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Мачульського В.В.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Луцької міської радипро визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернувся з позовом до Департаменту соціальної політики Луцької міської ради (далі - Департамент, відповідач) про визнання протиправною відмову Департаменту соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради щодо відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та за надані послуги із зубопротезування; зобов`язання здійснити відшкодування витрат за придбані у квітні-грудні 2023 році лікарські засоби за пільговими рецептами, та за надані послуги з зубопротезування у листопаді 2023 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач є пенсіонером, потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії, особою з інвалідністю 3 групи, та має право на пільги та компенсації, встановленістаттею 20 Закону України від 28 лютого 1991 року №796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», зокрема щодо безоплатного придбання ліків за рецептами лікарів та за надані послуги з зубопротезування.
В травні 2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою щодо відшкодування коштів за придбані ним у 2023 році лікарські засоби за рецептами лікарів та за надані послуги з зубопротезування. Однак відповідач листом від 22.05.2024 відмовив у задоволенні заяви, вказавши на відсутності правових підстав для відшкодування вказаних витрат.
10.01.2025 позивач повторно звернувся з заявою до відповідача про відшкодування коштів за придбані ним лікарські засоби за рецептами лікарів та за надані послуги з зубопротезування, однак відповідач повідомив, що повторне звернення позивача не підлягає розгляду.
Позивач вважає, що відповідач протиправно всуперечЗакону №796-ХІІвідмовив йому у відшкодуванні коштів за придбані лікарські засоби за рецептами лікарів, та за надані послуги з зубопротезування, а отже його права підлягають поновленню судом шляхом зобов`язання відповідача здійснити відшкодування вартості ліків та зубопротезування. На підставі вищевикладеного просив позов задовольнити.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 30.01.2025 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до пункту 2 частини першої статті 262 КАС України.
У відзиві на позовну заяву від 10.02.2025 №33.12-14/1349/2025 відповідач позов не визнав та просить суд залишити позовну заяву без розгляду узв`язку з пропуском позивачем шестимісячного строку звернення до суду.
У відповіді на відзив від 24.02.2025 представник позивача вказує на те, що суду разом з позовною заявою було подано клопотання про поновлення строку звернення до суду, яке задоволено судом, а отже відзив є безпідставним та необґрунтованим.
В своїх запереченнях на відповідь на відзив від 25.02.2025 відповідач посилається на відсутності правових підстав для відшкодування позивачу коштів сплачених за придбані лікарські засоби та за послуги зубопротезування в 2023 році.
В пояснені від 25.02.2025 представник позивача заявлений позов підтримує та просить його задовольнити повністю, з підстав викладених в позовній заяві.
В додаткових поясненнях від 26.02.2025 представник відповідача просить суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 28.02.2025 в задоволенні клопотання Департаменту соціальної політики Луцької міської радипро закриття провадження у справі відмовлено.
Інших заяв по суті справи на адресу суду від учасників справи не надходило.
Враховуючи вимоги статті 262 КАС України судом розглянуто дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити частково, з таких мотивів та підстав.
Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 є пенсіонером та потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії, особою з інвалідністю 3 групи внаслідок захворювання, пов`язаного з Чорнобильською катастрофою, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_1 .
16.05.2024 позивач звернулася до Департаменту із заявою, в якій просив відшкодувати витрати за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами за 2023 рік.
Листом від 22.05.2024 №11.2-9/5627/2024 відповідач повідомив, що відсутні правові підстави для відшкодування витрат за придбані позивачем лікарській засоби за пільговими рецептами за 2023 рік.
10.01.2025 позивач звернувся з заявою до відповідача, в якій просив повернути гроші за рецептами на ліки отримані за 2023 рік в сумі 13278,70 грн та за протезування зубів в сумі 1375 грн.
Листом від 21.01.2025 №33.2-17/710/2025 відповідач повідомив позивача про те, що повторне звернення не підлягає розгляду.
Не погоджуючись з прийнятою відмовою позивач звернулась з позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до пункту «в» частини першої статті 7, частини четвертої статті 8 Закону України від 19 листопада 1992 року №2801-XII «Основи законодавства України про охорону здоров`я» держава згідно зКонституцією Українигарантує всім громадянам реалізацію їх прав у сфері охорони здоров`я шляхом фінансування надання всім громадянам та іншим визначенимзакономособам гарантованого обсягу медичних послуг та лікарських засобів у порядку, встановленому законом. Держава гарантує громадянам України та іншим визначенимзакономособам надання необхідних медичних послуг та лікарських засобів за рахунок коштів Державного бюджету України на умовах та в порядку, встановлених законодавством.
Частиною першоюстатті 10 Закону України від 21 березня 1991 року №875-ХІІ «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»(далі- Закон №875-ХІІ) передбачено, що фінансове забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, в тому числі Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, місцевих бюджетів, а також органами місцевого самоврядування за місцевими програмами соціального захисту окремих категорій населення за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Частиною першоюстатті 1 Закону №796-ХІІустановлено, що цейЗаконспрямований на захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв`язання пов`язаних з нею проблем медичного і соціального характеру, що виникли внаслідок радіоактивного забруднення території; громадян, які постраждали внаслідок інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, та розв`язання пов`язаних з цим проблем медичного і соціального характеру.
Розділом IV Закону №796-ХІІпередбачено компенсації та пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї.
Статтею 20 Закону №796-ХІІвстановлені гарантовані державою компенсації та пільги особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1статті 14 Закону №796-ХІІ), з-поміж них - безплатне придбання ліків за рецептами лікарів (пункт 1).
Виходячи з наведених приписів держава взяла на себе зобов`язання соціального захисту громадян за рахунок коштів державного та місцевого бюджету, а також за місцевими програмами соціального захисту окремих категорій населення.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 є особою з інвалідністю 2 групи, має статус потерпілого від Чорнобильської катастрофи (1 категорія). Отже, відповідно до пунктів 1та 2 статті 20 Закону №796-ХІІвін має безумовне право на безплатне придбання ліків за рецептами лікарів та за надані послуги із зубопротезування.
Спір у цій справі стосується наявності підстав для відшкодування ОСОБА_1 коштів за придбані ним лікарські засоби за рецептами лікарів та за надані послуги із зубопротезування у 2023 році.
Порядок використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначений розпорядженням голови Волинської обласної державної адміністрації від 16.05.2019 №250 (даліПорядок №250) та відповідно до пункту 4 розділу І цього Порядку він застосовується щодо осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і мають право на забезпечення пільговим медичним обслуговуванням та зареєстровані на території області.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Порядку №250 субвенція використовується на: 1) відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 2) відшкодування витрат за надання послуг з безкоштовного зубопротезування (за винятком зубопротезування з дорогоцінних металів та прирівняних за вартістю до них, що визначаються Міністерством охорони здоров`я України) громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Також пунктом 4 розділу ІІ Порядку №250 передбачено, що відповідно достатті 91 Бюджетного кодексу України,статті 63 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»на відшкодування витрат на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть залучатися кошти місцевих бюджетів, передбачені на реалізацію місцевих програм соціального захисту окремих категорій населення.
Умови відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визначені у розділі ІІІ Порядку №250.
Пунктами 14 розділу ІІІ Порядку №250 установлено, що рецепти на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які відпускаються на пільгових умовах, виписуються лікарями суб`єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з медичної практики, згідно із лікарськими спеціальностями, за якими провадиться медична практика відповідно до отриманої ліцензії, та відповідно до лікарських посад, за узгодженням з управлінням охорони здоров`я облдержадміністрації. Перелік таких суб`єктів господарювання затверджується наказом управління охорони здоров`я облдержадміністрації та доводиться до департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.
Аптечні установи проводять відпуск лікарських засобів за пільговими рецептами громадян з граничною торгівельною надбавкою (націнкою) не вище ніж 10 відсотків закупівельної ціни. Після відпуску лікарських засобів громадянину повертається оригінал рецепта зі штампом «ВІДПУЩЕНО» та касовий чек про сплату коштів.
Для відшкодування витрат за придбані в аптечних закладах лікарські засоби громадяни звертаються до відповідних головних розпорядників коштів місцевих бюджетів.
Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів:
1) ведуть облік первинних документів та реєстр заяв на відшкодування громадянам витрат за придбані лікарські засоби, по факту їх надходження, відповідно до Положення про ведення обліку первинних документів з питань пільгового медичного обслуговування, затвердженого наказом директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації від 16 лютого 2015 року №14;
2) проводять звірку з Єдиним державним автоматизованим реєстром пільговиків про належність до пільгової категорії громадян, перевіряють відповідність сум, зазначених у заяві та касовому чеку;
3) у межах плану асигнувань загального фонду бюджету здійснюють нарахування витрат громадянам у порядку черговості реєстрації заяв;
4) відшкодовують громадянам кошти, сплачені за придбані лікарські засоби, шляхом виплати за разовими дорученнями або відомостями через установи банків та поштові відділення в межах плану асигнувань загального фонду бюджету на відповідний бюджетний період.
Фінансування витрат, пов`язаних з відшкодуванням коштів на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що передаються у вигляді субвенції місцевим бюджетам, проводиться у межах асигнувань обласного бюджету, затверджених рішенням обласної ради на відповідний бюджетний період (пункт 1 розділу V Порядку №250).
За приписами пункту 2 розділу V Порядку №250 головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісяця, до 20 числа поточного місяця, здійснюють: нарахування витрат у межах помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету; реєстрацію зобов`язань у порядку, визначеному відповідним наказом Міністерства фінансів України подання інформації щодо обсягів зобов`язань фінансовим органам райдержадміністрацій, міськвиконкомів, ОТГ; виконання бюджетних фінансових зобов`язань за видатками на надання пільг на медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, виключно у межах помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету.
Пунктами 3-6 розділу V Порядку №250 встановлено, що фінансові органи райдержадміністрацій, міськвиконкомів, ОТГ формують та перевіряють інформацію щодо обсягів фактичних нарахувань та зареєстрованих фінансових зобов`язань і подають департаменту фінансів облдержадміністрації до 21 числа поточного місяця за формою, установленою департаментом фінансів облдержадміністрації. Департамент фінансів облдержадміністрації до 26 числа поточного місяця здійснює перерахування сум субвенції на рахунки місцевих бюджетів, відкриті в органах Державної казначейської служби України, відповідно до помісячного розпису асигнувань субвенції з обласного бюджету у межах фінансових зобов`язань відповідних місцевих бюджетів. Отримані місцевими бюджетами суми субвенції протягом одного операційного дня перераховуються на рахунки головних розпорядників коштів місцевих бюджетів, відкриті в органах Державної казначейської служби України, для здійснення відповідних видатків. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів до кінця поточного місяця здійснюють розрахунки з одержувачами соціальних виплат.
Відповідно до пункту 7 розділу V Порядку №250 за пропозиціями департаменту соціальногозахисту населення облдержадміністрації щодо коригування показників субвенції, виходячи з фактичного використання коштів, департаментом фінансів облдержадміністрації забезпечується перерозподіл обсягу субвенції між місцевими бюджетами в установленому порядку.
Поряд з тим рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 18 грудня 2023 року №750-1 затверджений Порядок відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та надання послуг з безкоштовного зубопротезування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (даліПорядок №750-1), який визначає механізм здійснення видатків з бюджету Луцької територіальної громади для відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та надання послуг з безкоштовного зубопротезування.
Цей Порядок застосовується до осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і мають право на забезпечення пільговим медичним обслуговуванням відповідно до статей20-22,30 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»та зареєстровані на території Луцької міської територіальної громади (пункт 2 Порядку №750-1).
За приписами пункту 3 Порядку №750-1 відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, здійснює департамент соціальної політики Луцької міської ради в межах кошторисних призначень на відповідний рік.
Відповідно до пункту 4 Порядку №750-1 підставою для відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами є оригінал рецепта зі штампом «ВІДПУЩЕНО» та касовий чек про сплату коштів з граничною торгівельною надбавкою (націнкою) не вище ніж 10 відсотків закупівельної ціни.
Згідно з пунктом 6 Порядку №750-1 для відшкодування витрат за придбані в аптечних закладах лікарські засоби заявник подає до департаменту соціальної політики міської ради щомісячно до 15 числа: заяву за формою, згідно з додатком 1 до цього Порядку; оригінал касового чека; оригінал рецепта; пред`являє посвідчення, що підтверджує статус особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи, та документ, що посвідчує особу і підтверджує реєстрацію місця проживання.
Пунктом 12 Порядку №750-1 установлено що Департамент соціальної політики міської ради: у межах плану асигнувань загального фонду бюджету здійснює нарахування витрат громадянам у порядку черговості реєстрації заяв; відшкодовує громадянам кошти, сплачені за придбані лікарські засоби, шляхом виплати за разовими дорученнями або відомостями через установи банків та поштові відділення в межах плану асигнувань загального фонду бюджету на відповідний бюджетний період в міру надходження коштів.
З наведеного слідує, що на місцевому рівні установлено порядок використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам, а також здійснення видатків з бюджету Луцької міської територіальної громади для відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Департамент соціальної політики міської ради відповідно до пункту 12 Порядку №750-1 здійснює нарахування витрат громадянам в цілях відшкодування коштів за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами. Таке відшкодування здійснюється в межах плану асигнувань на бюджетний період, в міру надходження коштів та у порядку черговості реєстрації заяв громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Однією з підстав для відмови позивачу у задоволенні його заяви відповідачем зазначено закінчення бюджетного 2023 року.
Суд погоджується з доводами позивача про відсутність законодавчих заборон щодо здійснення відшкодування витрат за придбані лікарські засоби виключно у тому році, у якому такі витрати були понесені. Порядком №250 та Порядком №750-1 визначені джерела фінансування витрат, порядок взаємодії учасників бюджетних взаємовідносин. Однак зазначені локальні акти не можуть обмежувати право громадян, яким встановлена компенсації та пільгиЗаконом №796-ХІІ. Від громадян, які мають відповідну пільгу, вимагається звернутися до розпорядника коштів із заявою та підтверджуючими документами для проведення відшкодування. Розгляд заяви не може бути формальним та у разі, якщо документів недостатньо, відповідач має запропонувати особі надати ті документи, які підтверджують право на отримання відповідної компенсації, сприяючи у реалізації ними соціальних прав.
За своєю діяльністю Департамент повинен сприяти громадянам, які згідно із законодавством мають право на пільги, компенсації, допомоги та інші заходи соціальної підтримки.
На переконання суду, відмова відповідача у відшкодуванні витрат за придбані у 2023 році за рецептами лікарів лікарські засоби, та зубопротезування, з підстав закінчення бюджетного періоду, у якому були придбанні ці ліки, та надані послуги з зубопротезування порушує соціальні права позивача.
Підсумовуючи наведене, суд дійшов висновку, що дії відповідача не відповідають критеріям правомірності, визначенимстаттею 2 КАС України, які зобов`язують у правовій державі суб`єкт владних повноважень діяти, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
Згідно з практикою Європейського суду з прав людини державні органи не можуть посилатися на відсутність коштів як на підставу невиконання зобов`язань (справаСук проти України, заява №10972/05; справаШебалдіна проти України, заява №75792/11 та ін.).
Отже, відмова відповідача у виплаті позивачу коштів за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та за надані послуги із зубопротезування за 2023 рік з підстав, наведених ним у листі від 22.05.2024 №11.2-9/5627/2024, є протиправною.
При цьому, суд звертає увагу, що у 2024 році для бюджету Луцької міської територіальної громади передбачена субвенція для відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та за надані послуги з безкоштовного зубопротезування, що чітко вбачається з листа Департаменту від 22.05.2024 №11.2-9/5627/2024.
Частиною другоюстатті 245 КАС Українивизначено, що у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти рішення про зобов`язання відповідача вчинити певні дії (частина другастатті 245 КАС України). В цьому випадку суд повинен зазначити, яку саме дію повинен вчинити відповідач.
Отже, відповідач відмовив позивачу у відшкодуванні витрат за придбані ліки за пільговимирецептами та послуги зубопротезування з не передбачених законодавством підстав, та відповідну заяву по суті фактично не розглянув, не надав оцінку поданим позивачем документам. Суд, розглядаючи спір, здійснює контроль за виконанням повноважень суб`єкта владних повноважень у публічно-правовому спорі, а не перебирає на себе повноваження відповідача.
Отже, з урахуванням встановлених обставин справи, наведених норм чинного законодавства України, на підставі наданих частиною другоюстатті 245 КАС Україниповноважень, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог у спосіб прийняття судом рішення про визнання протиправною відмову відповідача щодо відшкодування позивачу витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та послуги з безкоштовного зубопротезування та зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача від 16.05.2024 про відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та послуги з безкоштовного зубопротезування у 2023 році, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем судових витрат, останні розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 2, 72-77, 244-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Департаменту соціальної політики Луцької міської ради(43025, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, будинок 4А, код ЄДРПОУ 03191963) про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити дії, задовольнити частково.
Визнати протиправною відмову Департаменту соціальної політики Луцької міської ради щодо відшкодування ОСОБА_1 витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та послуги з безкоштовного зубопротезування.
Зобов`язати Департамент соціальної політики Луцької міської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 16.05.2024 про відшкодування витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами та послуги з безкоштовного зубопротезування у 2023 році, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий
Суддя В.В. Мачульський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2025 |
Оприлюднено | 20.03.2025 |
Номер документу | 125921580 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні