Герб України

Ухвала від 11.02.2025 по справі 201/1602/25

Жовтневий районний суд м.дніпропетровська

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 201/1602/25

Провадження № 1-кс/201/612/2025

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2025 року Жовтневий районний суд

м. Дніпропетровська

у складі: слідчого судді ОСОБА_1

з секретарем: ОСОБА_2

за участю: прокурора ОСОБА_3

захисника адвоката ОСОБА_4

підозрюваного ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська в м. Дніпрі клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 3 відділення слідчого відділу 3 управління (з дислокацією у м. Сіверськодонецьк Луганської області) ГУ СБ України в Донецькій та Луганській областях ОСОБА_6 , погодженого з прокурором Луганської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про застосуваннязапобіжного заходуу виглядітримання підвартою стосовно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,який народивсяу м.Стаханов,Луганської області,громадянина України,проживаючого заадресою: АДРЕСА_1 ,з вищоюосвітою,одруженого,фізичної особи-підприємця, раніше несудимого,підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України, внесене під час досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22024130000000347 від 14 червня 2024 року, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням, погодженим із прокурором, про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, стосовно ОСОБА_5 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

В обґрунтування клопотання слідчий вказав на те, що 17 червня 2015 року ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , які діяли у спільній домовленості, тобто за попередньою змовою групою осіб, добровільно та за власною ініціативою, на основі приміщень, техніки та матеріальних цінностей товариства з обмеженою відповідальністю «виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21822350), де останній є засновником та керівником, знаходячись на тимчасово окупованій території Луганської області, зареєстрували у т.зв. «державних органах лнр» «товариство з обмеженою відповідальністю «виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» (мовою оригіналу: «общество с ограниченной ответсвеностью «производственно-коммерческая фирма «ПРОМСОЮЗ» ЕГРЮЛ 60102296, адрес: лнр, город Алчевск, улица Тельмана, дом 14», далі «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ»).

Згідно з т.зв. «свідоцтвом № 14-0000229/2015 про державну реєстрацію юридичної особи» від 17 червня 2015 року, ОСОБА_5 є засновником «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», а ОСОБА_7 є керівником та уповноваженою особою, з правом підпису всієї документації з фінансово-господарської діяльності підприємства.

02 червня 2015 року наказом № 2-к ОСОБА_5 призначив ОСОБА_7 на посаду директора «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

В подальшому, 26 липня 2016 року, ОСОБА_7 , який діяв на підставі довіреності виданої ОСОБА_5 , засвідченої 27 травня 2015 року приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_8 за реєстровим № 545, зареєстровано т.зв. «устав «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» (новая редакция)» (далі - «устав»).

Згідно даного «устава» (п. 4.1) товариство створюється з метою отримання прибутку шляхом здійснення виробництва, торгівельної та посередницької діяльності, виконання робіт та надання послуг, здійснення зовнішньоекономічної діяльності.

Також, відповідно зазначеного «устава» ОСОБА_5 , як «участник общества» має право (п. 5.1):

1. Брати участь в управлінні справами «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

2. Отримувати частину прибутку від діяльності «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

3. Брати участь у діяльності «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» на підставі трудового договору (контракту) або за договором цивільно-правового характеру.

4. Висувати на розгляд органів управління «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» пропозиції з питань діяльності «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

5. Придбати у пріоритетному порядку продукцію, роботи та послуги, які виробляє «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

6. Отримувати дані та відомості про діяльність «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», стан його майна, розмірів прибутку та збитків. На вимогу Учасника товариства «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» зобов`язано надавати йому для ознайомлення річні баланси, звіти «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» про його діяльність, протоколи зборів.

7. Обирати чи бути обраними до органів управління «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

8. Здійснювати відчуження частин у статутному фонді «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

9. Вийти із «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» в установленому порядку.

10. Набувати інших прав, передбачених чинним законодавством лнр.

Більш того, вищим органом управління «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» є загальні збори учасників та до компетенції ОСОБА_5 як учасника таких зборів віднесено (п. 9.3 статуту):

1. Визначення основних напрямів діяльності Товариства та затвердження його планів та звітів про їх виконання.

2. Внесення змін до статуту Товариства, зміни розміру його статутного фонду.

3. Встановлення розміру, форми та порядку внесення учасниками додаткових вкладів.

4. Створення та визначення повноважень Ревізійної комісії.

5. Вибори та відкликання членів Ревізійної комісії.

6. Призначення та звільнення директора Товариства.

7. Затвердження річних звітів та бухгалтерських балансів Товариства, затвердження звітів та висновків Ревізійної комісії, розподіл прибутку та збитків Товариства, визначення строку та порядку виплати частки прибутку.

8. Винесення рішень щодо притягнення до матеріальної відповідальності посадових осіб Товариства.

9. Визначення умов оплати праці посадових осіб Товариства.

10. Затвердження правил, положень та інших внутрішніх документів Товариства, визначення організаційної структури Товариства, затвердження Положення про фонди, що створюються у Товаристві.

11. Ухвалення рішення про припинення діяльності Товариства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

12. Визначення форм контролю над діяльністю виконавчого органу.

В свою чергу, відповідно до вищевказаного «устава», директор є виконавчим органом Товариства, який здійснює управління його поточною діяльністю (п. 9.6). При цьому, директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, що належать до компетенції зборів учасників, а також він підзвітний зборам учасників та організує виконання їх рішень (п.п. 9.6.1 та 9.6.2).

Разом з тим, ОСОБА_7 , як директор «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» має право (п. 9.6.4):

- без довіреності виконувати дії від імені Товариства;

- затверджувати правила внутрішнього трудового розпорядку;

- приймати та звільняти працівників;

- вчиняти угоди, що не перевищують 5 000 мінімальних заробітних плат з одним контрагентом за один день, та вчиняти юридичні дії від імені Товариства, давати доручення, видавати довіреності, відкривати та використовувати рахунки Товариства в установах банків;

- вирішувати інші питання у межах прав, які надано йому зборами учасників.

Згідно протоколу № 1, 22 липня 2023 року проведено позачергове загальне зібрання учасників «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» на якому були присутні ОСОБА_5 , як учасник зібрання та ОСОБА_7 , як директор «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

На даному зібранні було вирішено:

привести у відповідність до вимог чинного законодавства рф розмір статутного капіталу «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», а саме здійснити його перерахунок у валюту російський рубль за офіційним курсом російського рубля по відношенню до української гривні станом на 22 липня 2023 року;

визначити місцезнаходження «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» за адресою: 294205, рф, лнр, Алчевський міський округ, місто Алчевськ, вулиця Тельмана, будинок 14;

у зв`язку з прийняттям лнр до складу рф привести у відповідність до чинного законодавства рф статут «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», виклавши його у новій редакції;

затвердити статут «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» у новій редакції;

директору «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» подати передбачені чинним законодавством рф документи до відповідної інспекції Федеральної податкової служби по лнр для проведення державної реєстрації змін в статут «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» шляхом викладення його в новій редакції;

підтвердити повноваження директора «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» ОСОБА_7 , визначивши його особою, яка має право без довіреності діяти від імені «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ».

Згідно статуту «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» у новій редакції, затвердженого позачерговим загальним зібранням учасників від 22 липня 2023 року (далі «статут») товариство засноване з метою отримання прибутку на підставі задоволення потреб підприємств та організацій усіх форм власності, а також громадян у товарах та послугах, які виробляються та надаються (п. 2.1. статуту).

Товариство має право щоквартально, раз на півроку або раз на рік приймати рішення про розподіл свого чистого прибутку між учасниками товариства. Частина прибутку товариства, призначена для розподілу між його учасниками, розподіляється пропорційно до їхніх часток у статутному капіталі товариства.

Також, відповідно зазначеного статуту ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», ОСОБА_5 , як «участник общества» має право (п. 6.2. статуту):

1. брати участь в управлінні справами Товариства у порядку, визначеному цим статутом;

2. брати участь у розподілі прибутку Товариства та отримувати його частку прибутку (дивіденди);

3. отримувати інформацію про діяльність Товариства;

4. вийти в установленому порядку із Товариства;

5. здійснювати відчуження частки у статутному капіталі Товариства у порядку, встановленому чинним законодавством та цим статутом;

6. зменшувати свою частку у статутному капіталі Товариства шляхом її отримання у грошовому еквіваленті або за згодою загальних зборів учасників майном Товариства;

7. отримувати право користування майном Товариства за згодою інших;

8. обіймати штатні посади у Товаристві та отримувати винагороду у вигляді заробітної плати та премій відповідно до трудового внеску;

9. у першочерговому порядку користуватися послугами Товариства;

10. користуватися іншими правами, передбаченими чинним законодавством та цим статутом.

На вимогу учасника Товариство зобов`язане надавати йому ознайомлення річні баланси, звіти про його діяльність, протоколи Загальних зборів учасників та інші документи Товариства (п. 6.3. статуту).

Більш того, вищим органом управління «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» є загальні збори учасників та до компетенції ОСОБА_5 як учасника таких зборів серед іншого віднесено (п. 8.3 статуту):

1. розподіл основних напрямів діяльності Товариства, затвердження його планів та звітів про їх виконання;

2. внесення змін до статуту Товариства, викладення статуту у новій редакції, затвердження та прийняття інших документів, що регулюють організаційну діяльність Товариства;

3. обрання, призначення, звільнення та відкликання директора, ревізора, встановлення розміру заробітної плати виконавчому органу, а також контроль за їх діяльністю;

4. затвердження річних результатів діяльності Товариства, у тому числі його філій, представництв, дочірніх та залежних господарських товариств з правами юридичної особи, затвердження звітів та висновків ревізора, строку та порядку виплати частини прибутку, визначення порядку покриття збитків;

5. створення, реорганізація та ліквідація філій, представництв, дочірніх та залежних господарських товариств з правами юридичної особи, затвердження їх статутів та положень, а також прийняття рішень про участь Товариства в асоціаціях та інших об`єднаннях комерційних організацій;

6. винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства;

7. затвердження правил та інших внутрішніх документів Товариства, визначення організаційної структури Товариства;

8. збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу Товариства;

9. ухвалення рішення про припинення діяльності Товариства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу;

10. встановлення підстав, розміру, форми та порядку внесення учасниками додаткових внесків;

11. вирішення питань про придбання Товариством частки учасника;

12. вилучення учасника з Товариства;

13. вирішення питання про передачу частки учасника, придбаної Товариством;

14. вирішення питань про входження Товариства до об`єднань та виходу з них, про участь у створенні спільних підприємств, установ, організацій та інших суб`єктів підприємницької діяльності;

15. вирішення питань про продаж, безкоштовну передачу, обмін, здачу в оренду, надання позики юридичним та фізичним особам будівель, споруд, обладнання, транспортних засобів, землі, інвентарю, сировини, засобів виробництва та інших матеріальних цінностей, що належать Товариству, а також списання їх із балансу Товариства;

16. призначення аудиторської перевірки, затвердження аудитора та встановлення розміру оплати його послуг;

17. вирішення питань про розподіл чистого прибутку товариства;

18. визначення умов оплати праці Посадових осіб Товариства, його філій, представництв, дочірніх та залежних господарських товариств з правами юридичної особи;

19. вирішення інших питань, передбачених чинним законодавством та не віднесених до компетенції виконавчого органу Товариства.

В свою чергу, відповідно до вищевказаного статуту ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» виконавчим органом Товариства є директор, який здійснює керівництво поточною діяльністю Товариства. Директор обирається, відкликається загальними зборами учасників, а також Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, за винятком тих питань, які віднесені до виключної компетенції Загальних зборів учасників (п.п. 8.6. та 8.7. статуту).

Директор підзвітний Загальним зборам учасників та організує виконання його рішень (п.п. 8.8. статуту).

Також, ОСОБА_7 , як директор «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» діє без довіреності від імені Товариства в межах наступної компетенції:

1. укладає, вносить зміни, розриває, забезпечує виконання договорів, укладених Товариством;

2. розпоряджається майном та коштами Товариства відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;

3. підписує разом із головним бухгалтером Товариства звітність до контролюючих органів;

4. приймає відповідне рішення та підписує фінансові документи, пов`язані зі сплатою податків та інших обов`язкових платежів;

5. видає у межах своєї компетенції довіреності;

6. видає накази та розпорядження, обов`язкові для виконання персоналом Товариства, з оперативних питань, що потребують негайного рішення у порядку, передбаченому чинним законодавством, та в межах компетенції, передбаченої цим Статутом;

7. забезпечує виконання поточних та перспективних планів, приймає рішення з питань реалізації продукції (робіт, послуг) Товариства;

8. укладає та вносить зміни до колективного договору з трудовим колективом Товариства;

9. організує ведення бухгалтерського обліку та звітності Товариства;

10. встановлює порядок ведення обліку кадрів, системи заохочень та накладення стягнень на працівників Товариства (крім посадових осіб Товариства);

11. веде переговори з трудовим колективом Товариства з питань укладання, виконання та внесення змін до колективного договору;

12. розробляє напрями перспективної діяльності Товариства;

13. розробляє бізнес-плани, техніко-економічні обґрунтування, інші програми фінансово-господарської діяльності Товариства;

14. координує роботу Товариства;

15. вирішує інші питання, віднесені до його компетенції чинним законодавством та цим Статутом.

Надалі, 11 серпня 2023 року, на виконання протоколу загальних зборів учасників «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» та вказівки ОСОБА_5 , як учасника таких зборів, ОСОБА_7 здійснено т.зв. державну реєстрацію «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» відповідно до вимог законодавства держави агресора (рф) із присвоєнням основного державного реєстраційного номеру рф (мовою оригіналу: «основного государственного регистрационного номера») 1229400018374.

Таким чином, ОСОБА_5 , який заздалегідь домовився з директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» ОСОБА_7 та які попередньо розподілили між собою відповідні обов`язки, організовано провадження господарської діяльності на тимчасово окупованій території в т.ч. у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Фактично, реалізація господарської діяльності «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» на тимчасово окупованій території неможлива в одноосібному порядку та потребує обов`язкової участі як ОСОБА_5 , так і ОСОБА_7

29 червня 2022 року т.зв. «державним комітетом тарифного та цінового регулювання лнр» (мовою оригіналу: «государственным комитетом тарифного и ценового регулирования лнр», далі «ДКТтЦР лнр») з метою завдання шкоди державі Україна, національній та економічній безпеці, інтеграції підприємств, установ та організацій, зареєстрованих за українським законодавством, які знаходяться на тимчасово окупованій території у т.зв. «правове та законодавче поле» окупаційної адміністрації держави агресора («лнр»), а також регуляції їх діяльності, забезпечення діяльності органів окупаційної адміністрації (бюджетних організацій) на тимчасово окупованій території Луганської області, шляхом створення відповідних сприятливих умов, видано т.зв. «наказ «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» тарифу на теплову енергію у сфері теплопостачання для бюджетних організацій» (мовою оригіналу «об установлении обществу с ограниченной ответственностью производственно-коммерческая фирма «ПРОМСОЮЗ» тарифа на тепловую энергию в сфере теплоснабжения для бюджетных организаций») № 23-ОД.

Даним т.зв. «наказом» «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ» встановлено тариф на теплову енергію у сфері теплопостачання для бюджетних організацій у розмірі 2 768, 97 рос. руб. за 1 Гкал з урахуванням податку з обороту 2,0 %.

Відповідно до т.зв. «положення про державний комітет тарифного та цінового регулювання лнр» (мовою оригіналу: «положения о государственном комитете тарифного и ценового регулирования лнр»), яке затверджене т.зв. «постановою уряду лнр № 278/20 від 18.08.2020 т.зв. «ДКТтЦР лнр» є виконавчим органом державної влади лнр, що здійснює функції з державного регулювання у сферах електроенергетики, теплопостачання, газопостачання, надання послуг пасажирського транспорту, вантажоперевезень залізничним транспортом, утримання будинків та прибудинкових територій, централізованого водопостачання та водовідведення, поводження з побутовими відходами, нафтогазовому комплексі, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

Після прийняття «ДКТтЦР лнр» наказу № 23-ОД від 29 червня 2022 року (більш точний час встановити з об`єктивних причин не виявилось можливим) у ОСОБА_5 та ОСОБА_7 , які діяли за попередньою змовою групою осіб, виник злочинний умисел направлений на вчинення умисних дій, спрямованих на допомогу державі-агресору (пособництво) та окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинених громадянином України з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрації держави-агресора.

Так, на реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 24 березня 2023 року, в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «державною установою луганської народної республіки «палац культури ім. жовтневої революції м. Брянки» (мовою оригіналу - «государственным учреждением луганской народной республики «дворец культуры им. октябрьской революции г. Брянки», далі - «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки») контракт № 6-23 ПР про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» є державною установою на тимчасово окупованій території, яка створена т.зв. «урядом лнр», тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

Відповідно до ст. 70 т.зв. «конституції лнр» № 103-III від 17 жовтня 2019 року т.зв. «уряд лнр» є чинним вищим органом виконавчої влади лнр. Уряд лнр очолює систему виконавчих органів лнр», тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

09 листопада 2023 року ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 1 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

30 листопада 2023 року ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 2 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

20 грудня 2023 року ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 3 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 17 жовтня 2023 року в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «управлінням федеральної податкової служби по лнр» (мовою оригіналу: «управлением федеральной налоговой службы по лнр», далі - «УФПС по лнр») державний контракт № 7 ПР-23 про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, відповідно до т.зв. «положення про управління федеральної податкової служби по лнр» (мовою оригіналу: «положения об федеральной налоговой службы по лнр), яке 15 травня 2023 року, затверджене наказом Федеральної податкової служби Міністерства фінансів рф № ЕД-7-4/320, «УФПС по лнр» являється територіальним органом федеральної податкової служби в лнр та входить в єдину централізовану систему податкових органів.

Також, «УФПС по лнр» є територіальним органом, який здійснює функції з контролю та нагляду за дотриманням законодавства про податки та збори, за правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджетної системи рф податків, зборів та страхових внесків, а у випадках, передбачених законодавством рф, за правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджетної системи рф інших обов`язкових платежів, за виробництвом та обігом тютюнової продукції, за дотриманням вимог до контрольно-касової техніки, порядку та умов її реєстрації та застосування, повнотою обліку виручки коштів та використанням спеціальних банківських рахунків платіжними агентами (субагентами), банківськими платіжними агентами (субагентами) та постачальниками, а також функції органу валютного контролю в межах компетенції податкових органів, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 05 лютого 2024 року в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «УФПС по лнр» державний контракт № 025 про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

22 березня 2024 року ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , в м. Луганськ уклав з т.зв. «УФПС по лнр» додаткову угоду № 1 до державного контракту про поставку теплової енергії № 025 від 05 лютого 2024 року.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «державною установою додаткової освіти лнр «Брянківська спеціалізована дитячо юнацька спортивна школа олімпійського резерву» (мовою оригіналу: «Государственным учреждением дополнительного образования «Брянковская специализированная детско-юношеская спортивная школа олимпийского резерва», далі - «ДУ ДО лнр «Брянківська СДЮСШ ОР») контракт № 3-24 ПР про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, «ДУ ДО лнр «Брянківська СДЮСШ ОР» створена т.зв. «адміністрацією міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

Також, згідно т.зв. «положення про адміністрацію міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», затвердженого рішенням т.зв. «ради міського округу муніципальну утворення міський округ місто Брянка лнр» № 3 «адміністрація міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр» є виконавчо-розпорядчим органом місцевого самоврядування міського округу місто Брянка, наділеним статутом муніципального утворення міського округу міста Брянка лнр, власними повноваженнями для здійснення окремих державних повноважень, переданих органам місцевого самоврядування, федеральними законами та законами лнр, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 16 травня 2024 року в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «муніципальною казенною установою додаткової освіти «Брянківська спортивна школа олімпійського резерву» (мовою оригіналу: «муниципальным казенным учреждением дополнительного образования «Брянковская спортивная школа олимпийского резерва», далі - «МКУДО «Брянківська СШ ОР») контракт № 2-24 ПР про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, «МКУДО «Брянківська СШ ОР» створена т.зв. «адміністрацією міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 10 червня 2024 року в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «державною бюджетною загальноосвітньою установою лнр «Брянківська гімназія» (мовою оригіналу: «государственным бюджетным общеобразовательным учреждением лнр «Брянковская гимназия», далі - «ДБЗУ лнр «Брянківська гімназія») контракт № 1-24 ПР про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, «ДБЗУ лнр «Брянківська гімназія» створена т.зв. «міністерством освіти та науки лнр» (мовою оригіналу: «министерством образования лнр», далі - «МОН лнр»), є підвідомча останнім та надає освітні послуги з реалізації освітніх програм за видами освіти, за рівнями освіти, за професіями, спеціальностями, напрямами підготовки (для професійної освіти), за підвидами додаткової освіти на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

Відповідно до т.зв. «положення про міністерство освіти та науки лнр», яке затверджено т.зв. «указом голови лнр» № УГ-64/23 від 13 червня 2023 року, «МОН лнр» є виконавчим органом лнр, який здійснює державне управління та контроль у сфері освіти, наукової та науково-технічної діяльності, взаємодію з освітніми та науковими організаціями, розташованими на території лнр, а також здійснює передані відповідно до федерального закону рф «про освіту в рф» № 273-ФЗ від 29 грудня 2012 року окремі державні повноваження рф у сфері освіти.

На реалізацію та підтримку т.зв. «наказу «ДКТтЦР лнр» «про встановлення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ПРОМСОЮЗ» № 23-ОД від 29 червня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , 11 червня 2024 року в м. Брянка Алчевського району Луганської області уклав з т.зв. «державною бюджетною загальноосвітньою установою лнр «Брянківська спеціалізована школа № 1» (мовою оригіналу: «государственным бюджетным общеобразовательным учреждением лнр «Брянковская специализированная школа № 1», далі - «ДБЗУ лнр «Брянківська СШ № 1») контракт № 4-24 ПР про поставку теплової енергії.

Згідно п. 1.4. даного контракту, вартість послуг (тариф), згідно наказу «ДКТтЦР лнр» № 23-ОД від 29 червня 2022 року складає плата за теплову енергію 2 768, 97 руб. за 1 Гкал.

В свою чергу, «ДБЗУ лнр «Брянківська СШ № 1» створена т.зв. «міністерством освіти та науки лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

Окрім цього, 26 квітня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «міністерством надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків стихійного лиха лнр» (мовою оригіналу: «министерством чрезвычайных ситуаций и ликвидации последствий стихийных бедствий лнр», далі «МНС лнр») договір № 512 про надання платних послуг, а саме щодо проведення навчання з питань пожежної безпеки.

Відповідно до т.зв. «положення про міністерство надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків стихійних лих лнр» (мовою оригіналу «положения об министерстве чрезвычайных ситуации и ликвидации последствии стихийных бедствий лнр»), яке затверджене т.зв. «постановою ради міністрів лнр» № 02-04/116/15 від 23 квітня 2015 року, а саме п. 1.1. «міністерство надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків стихійного лиха лнр» є виконавчим органом державної влади лнр, що здійснює функції з провадження та реалізації державної політики, нормативному правовому регулюванні, а також щодо нагляду та контролю у сфері цивільного захисту, в галузі цивільної оборони, захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, забезпеченні пожежної безпеки та безпеки людей на водних об`єктах, здійснення аварійно-рятувального обслуговування гірничих підприємств та гірничорятувальних робіт, а також гідрометеорологічної діяльності, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

01 серпня 2022 року ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , звернувся до т.зв. «державної установи лнр «центр забезпечення діяльності освітніх організацій міста Красний Луч» (мовою оригіналу: «государственного учреждения лнр «центр обеспечения деятельности образовательных организаций города Красный Луч», далі «ДУ лнр «ЦЗДОО міста Красний Луч») з комерційною пропозицію про поставку продукції.

В свою чергу, «ДУ лнр «ЦЗДОО міста Красний Луч» створена т.зв. «міністерством освіти та науки лнр», є підвідомча останнім, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

22 серпня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , звернувся до т.зв. «державного унітарного підприємства «ГУГАНСЬКГАЗ» (мовою оригіналу: «государственного унитарного предприятия «ЛУГАНСКГАЗ», далі - «ДУП «ГУГАНСЬКГАЗ») з проханням переглянути графік погашення заборгованості.

В свою чергу, «ДУП «ГУГАНСЬКГАЗ» створена т.зв. «міністерством будівництва і житлово-комунального господарства лнр», є підвідомча останнім та забезпечує безперебійну подачу блакитного палива та теплової енергії всім категоріям споживачів лнр: населенню, комунально-побутовим об`єктам, промисловим підприємствам, а також бюджетним організаціям, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

09 жовтня 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , звернувся до т.зв. «ДУП «ГУГАНСЬКГАЗ» з проханням продовження терміну погашення заборгованості.

21 листопада 2022 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав договір № ДБС/085547 та відкрив в «публічному акціонерному товаристві «ПРОМСВЯЗЬБАНК» (мовою оригіналу: «публичном акционерном обществе «ПРОМСВЯЗЬБАНК», далі - «ПАТ «ПРОМСВЯЗЬБАНК») розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 .

В свою чергу, «ПАТ «ПРОМСВЯЗЬБАНК» є державним банком рф.

24 березня 2023 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «державною установою луганської народної республіки «палац культури ім. жовтневої революції м. Брянки» (мовою оригіналу - «государственным учреждением луганской народной республики «дворец культуры им. октябрьской революции г. Брянки», далі - «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки») контракт № 6-23 ПР про поставку теплової енергії.

В свою чергу, «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» є державною установою на тимчасово окупованій території, яка створена т.зв. «урядом лнр», тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

Відповідно до ст. 70 т.зв. «конституції лнр» № 103-III від 17 жовтня 2019 року т.зв. «уряд лнр» є чинним вищим органом виконавчої влади лнр. Уряд лнр очолює систему виконавчих органів лнр», тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

09 листопада 2023 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 1 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

30 листопада 2023 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 2 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

20 грудня 2023 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «ДУ лнр «ПК ім. ЖР м. Брянки» додаткову угоду № 3 до контракту про поставку теплової енергії № 6-23 ПР від 24 березня 2023 року.

17 жовтня 2023 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «управлінням федеральної податкової служби по лнр» (мовою оригіналу: «управлением федеральной налоговой службы по лнр», далі - «УФПС по лнр») державний контракт № 7 ПР-23 про поставку теплової енергії.

В свою чергу, відповідно до т.зв. «положення про управління федеральної податкової служби по лнр» (мовою оригіналу: «положения об федеральной налоговой службы по лнр), яке 15 травня 2023 року, затверджене наказом Федеральної податкової служби Міністерства фінансів рф № ЕД-7-4/320, «УФПС по лнр» являється територіальним органом федеральної податкової служби в лнр та входить в єдину централізовану систему податкових органів.

Також, «УФПС по лнр» є територіальним органом, який здійснює функції з контролю та нагляду за дотриманням законодавства про податки та збори, за правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджетної системи рф податків, зборів та страхових внесків, а у випадках, передбачених законодавством рф, за правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджетної системи рф інших обов`язкових платежів, за виробництвом та обігом тютюнової продукції, за дотриманням вимог до контрольно-касової техніки, порядку та умов її реєстрації та застосування, повнотою обліку виручки коштів та використанням спеціальних банківських рахунків платіжними агентами (субагентами), банківськими платіжними агентами (субагентами) та постачальниками, а також функції органу валютного контролю в межах компетенції податкових органів, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

05 лютого 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «УФПС по лнр» державний контракт № 025 про поставку теплової енергії.

22 березня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «УФПС по лнр» додаткову угоду № 1 до державного контракту про поставку теплової енергії № 025 від 05 лютого 2024 року.

14 березня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «державною установою додаткової освіти лнр «Брянківська спеціалізована дитячо юнацька спортивна школа олімпійського резерву» (мовою оригіналу: «Государственным учреждением дополнительного образования «Брянковская специализированная детско-юношеская спортивная школа олимпийского резерва», далі - «ДУ ДО лнр «Брянківська СДЮСШ ОР») контракт № 3-24 ПР про поставку теплової енергії.

В свою чергу, «ДУ ДО лнр «Брянківська СДЮСШ ОР» створена т.зв. «адміністрацією міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

Також, згідно т.зв. «положення про адміністрацію міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», затвердженого рішенням т.зв. «ради міського округу муніципальну утворення міський округ місто Брянка лнр» № 3, «адміністрація міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр» є виконавчо-розпорядчим органом місцевого самоврядування міського округу місто Брянка, наділеним статутом муніципального утворення міського округу міста Брянка лнр, власними повноваженнями для здійснення окремих державних повноважень, переданих органам місцевого самоврядування, федеральними законами та законами лнр, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

16 травня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «муніципальною казенною установою додаткової освіти «Брянківська спортивна школа олімпійського резерву» (мовою оригіналу: «муниципальным казенным учреждением дополнительного образования «Брянковская спортивная школа олимпийского резерва», далі - «МКУДО «Брянківська СШ ОР») контракт № 2-24 ПР про поставку теплової енергії.

В свою чергу, «МКУДО «Брянківська СШ ОР» створена т.зв. «адміністрацією міського округу муніципальне утворення міський округ місто Брянка лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

10 червня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «державною бюджетною загальноосвітньою установою лнр «Брянківська гімназія» (мовою оригіналу: «государственным бюджетным общеобразовательным учреждением лнр «Брянковская гимназия», далі - «ДБЗУ лнр «Брянківська гімназія») контракт № 1-24 ПР про поставку теплової енергії.

В свою чергу, «ДБЗУ лнр «Брянківська гімназія» створена т.зв. «міністерством освіти та науки лнр» (мовою оригіналу: «министерством образования лнр», далі «МОН лнр»), є підвідомча останнім та надає освітні послуги з реалізації освітніх програм за видами освіти, за рівнями освіти, за професіями, спеціальностями, напрямами підготовки (для професійної освіти), за підвидами додаткової освіти на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

Відповідно до т.зв. «положення про міністерство освіти та науки лнр», яке затверджено т.зв. «указом голови лнр» № УГ-64/23 від 13 червня 2023 року, «МОН лнр» є виконавчим органом лнр, який здійснює державне управління та контроль у сфері освіти, наукової та науково-технічної діяльності, взаємодію з освітніми та науковими організаціями, розташованими на території лнр, а також здійснює передані відповідно до федерального закону рф «про освіту в рф» № 273-ФЗ від 29 грудня 2012 року окремі державні повноваження рф у сфері освіти.

10 червня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , звернувся до т.зв. «ДУП «ГУГАНСЬКГАЗ» з проханням видати технічні умови на вузли обліку газу за відповідними адресами в м. Брянка Луганської області.

11 червня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , уклав з т.зв. «державною бюджетною загальноосвітньою установою лнр «Брянківська спеціалізована школа № 1» (мовою оригіналу: «государственным бюджетным общеобразовательным учреждением лнр «Брянковская специализированная школа № 1», далі - «ДБЗУ лнр «Брянківська СШ № 1») контракт № 4-24 ПР про поставку теплової енергії.

В свою чергу, «ДБЗУ лнр «Брянківська СШ № 1» створена т.зв. «міністерством освіти та науки лнр», є підвідомча останнім та надає освітні послуги на тимчасово окупованій території Луганської області, тобто є незаконним закладом освіти, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі складовою частиною окупаційної адміністрації держави-агресора.

26 липня 2024 року, ОСОБА_7 , будучи директором «ООО «ПКФ «ПРОМСОЮЗ», діючи в межах наданих йому повноважень ОСОБА_5 , подав до т.зв. «державного унітарного підприємства лнр «республіканська мережева компанія» (мовою оригіналу: «государственного унитарного предприятия лнр «республиканская сетевая компания»», далі - «ДУП лнр «РМК») цінову пропозицію ремонту двигуна внутрішнього згорання «УМЗ-421» та «ЗМЗ-405».

В свою чергу, «ДУП лнр «РМК» створена т.зв. «міністерством палива, енергетики та вугільної промисловості лнр» є підвідомча останнім, а основною метою діяльності «ДУП лнр «РМК» є реалізація завдань з надійного та безперебійного забезпечення електричною енергією споживачів лнр, використання своїх об`єктів електричних мереж для надання послуг, з виробництва, передачі (транспортування) розподілу та постачання електричної енергії та потужності від енергогенеруючих організацій до енергопостачальних організацій та суб`єктів електроенергетики на відплатній договірній основі з метою ефективного функціонування народного господарства лнр, у тому числі її паливно-енергетичного комплексу, тобто є незаконним органом влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.

З 26 квітня 2022 року, більш точний час в ході досудового розслідування встановити не виявилось можливим, ОСОБА_7 та ОСОБА_5 , які діяли за попередньою змовою групою осіб, будучи громадянами України, усвідомлюючи здійснення відкритої російської агресії, яка розпочалась приблизно о 04 годині ранку 24 лютого 2022 року повномасштабним російським військовим вторгненням на територію України, метою якого є повалення конституційного ладу, територіальної цілісності та захоплення території України, усвідомлюючи російську агресію проти України, з метою переслідування своїх особистих інтересів та бажання, організували провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресор, у тому числі здійснили поставку теплової енергії незаконним органам влади, створеним на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційній адміністрації держави агресора.

По даному факту 14 червня 2024 року були внесені відомості до ЄРДР за № 22024130000000347, за ознаками складу кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

05 лютого 2025 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 4 ст. 111-1 та ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.

На підставі вищезазначеного, в клопотанні ставиться питання про застосування запобіжного заходу стосовно ОСОБА_5 , у вигляді тримання під вартою, у зв`язку з тим, що підозрюваний вчинив, зокрема, особливо тяжкий злочин, за який передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк до дванадцяти років або довічне позбавленням волі, з конфіскацію майна або без такої, у зв`язку з чим, може переховуватись від органів досудового слідства та суду, знищити,сховати абоспотворити будь-якуіз речейчи документів,які маютьістотне значеннядля встановленняобставин кримінальногоправопорушення, незаконно впливати на свідка у кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, а також може вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення у якому підозрюється.

Прокурор ОСОБА_3 у судовому засіданні клопотання підтримав та просив застосувати до підозрюваного запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.

Підозрюваний ОСОБА_5 заперечував проти задоволення клопотання, зазначивши, що він буде сприяти досудовому розслідуванню та не має наміру переховуватись від слідства.

Захисник адвокат ОСОБА_4 заперечував проти задоволення клопотання прокурора, посилаючись на необґрунтованість зазначених в клопотанні ризиків, у зв`язку з чим, враховуючи стійкі соціальні зв`язки ОСОБА_5 , просив визначити підозрюваному мінімальний розмір застави.

Вислухавши думку сторін, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя, враховуючи необхідність забезпечення виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків, вважає, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню. При цьому, слідчий суддя виходить з наступного.

Так, відповідно до Наказу № 197 від 20 липня 2022 року визначено тимчасове місце дислокації слідчих підрозділів ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях, а саме слідчого відділу 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь, Донецької області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях та 3 управління (з дислокацією у м. Сєвєродонецьк, Луганської області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях на території Соборного району в м. Дніпрі, на період дії воєнного стану, або до прийняття окремого рішення Головою Служби безпеки України.

З матеріалів клопотання встановлено, що 14 червня 2024 року були внесені відомості до ЄРДР за № 22024130000000347, за ознаками складу кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

05 лютого 2025 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 4 ст. 111-1 та ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 177 КПК України метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: переховуватись від органів досудового слідства та суду, знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, може незаконно впливати на свідків, а також інших осіб у цьому кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; а також може вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення у якому підозрюється.

Частиною 1 ст. 194 КПК України визначено підстави для застосування запобіжного заходу, до яких відносяться: наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст. 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий або прокурор; недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризикам або ризику, зазначеним у клопотанні.

Розглядаючи питання обґрунтованості підозри у вчиненні ОСОБА_5 інкримінованого йому злочину, слідчий суддя враховує практику Європейського суду з прав людини, зокрема рішення від 28.10.2004 р. у справі «Мюррей проти Сполученого Королівства», відповідно до якого для вирішення питання про обрання запобіжного заходу факти, що викликають підозру, не обов`язково мають бути встановлені до ступеню, необхідного для засудження або навіть пред`явлення обвинувачення, а згідно рішення Європейського суду з прав людини від 30.08.1998 р. у справі «Кемпбелл та Хартлі проти Сполученого Королівства» наявність обґрунтованої підозри передбачає наявність фактів або відомостей, на підставі яких об`єктивний спостерігач зробив би висновок, що дана особа могла б скоїти злочин.

Вирішуючи питання щодо наявності підстав, які б свідчили про обґрунтовану підозру у вчиненні ОСОБА_5 інкримінованих йому кримінальних правопорушень, слідчий суддя враховує наступні обставини.

Оскільки положення кримінального процесуального законодавства не розкривають поняття «обґрунтованості підозри», в оцінці цього питання слідчий суддя користується практикою Європейського суду з прав людини, яка відповідно дост. 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини»є джерелом права.

У своїх рішеннях, зокрема, «Фокс, Кемпбел і Гартлі проти Сполученого Королівства», «Нечипорук та Йонкало проти України», Європейський суд з прав людини наголошує, що «обґрунтована підозра» передбачає наявність фактів або інформації, які б могли переконати об`єктивного спостерігача у тому, що відповідна особа могла вчинити злочин.

При цьому факти, що підтверджують обґрунтовану підозру не повинні бути такого ж рівня, що й факти, на яких має ґрунтуватися обвинувальний вирок. Стандарт доказування «обґрунтована підозра» не передбачає, що уповноважені органи мають оперувати доказами, достатніми для пред`явлення обвинувачення чи ухвалення обвинувального вироку, що пов`язано з меншою мірою ймовірності, необхідною на ранніх етапах кримінального провадження для обмеження прав особи.

Перевіривши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про доведеність стороною обвинувачення обґрунтованості підозри щодо вчинення ОСОБА_5 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України, про що свідчать наступні докази, зокрема, повідомлення про злочин від 12 червня 2024 року; протоколи огляду від 18 червня 2024 року, 26 червня 2024 року, 02 липня 2024 року, 05 липня 2024 року, 06 липня 2024 року,11 липня 2024 року, 26 вересня 2024 року та 20 січня 2025 року; протокол допиту свідка ОСОБА_9 від 17 липня 2024 року; протоколи за результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії зняття інформації з електронних інформаційних систем від 18 жовтня 2024 року, а отже, сукупність цих фактичних даних на даному етапі досудового розслідування надають можливість переконатись в обґрунтованості підозри до такого ступеня, за якого об`єктивний спостерігач зробив би висновок, що дана особа могла б скоїти злочин.

При цьому, слідчий суддя під час розгляду клопотання про застосування до підозрюваного ОСОБА_5 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, не вирішує питання щодо доведеності винуватості останнього у вчиненні інкримінованого йому злочину і правильності кваліфікації його дій, що є предметом судового провадження.

Також, на думку слідчого судді, доведеними є ризики, передбачені п.п. 1, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, оскільки підозрюваний ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні, зокрема, особливо тяжкого злочину, за який передбачене покарання у виді позбавлення волі на строк до дванадцяти років, з конфіскацію майна або без такої, та останній зареєстрований в м. Кадіївка Луганської області, яке розташовано неподалік державного кордону України з російською федерацією та тривалий час являється тимчасово окупованою територією, у зв`язку з чим він може переховуватись від органів досудового розслідування та суду шляхом зміни місця свого проживання, у тому числі шляхом виїзду до окупованої території, а також, враховуючи зв`язки підозрюваного із окупаційною адміністрацією держави агресора, може вчинити інше кримінальне правопорушення або продовжити кримінальне правопорушення, в якому підозрюється.

Поряд із цим, слідчий суддя вважає недоведеним під час розгляду клопотання наявність ризиків, визначених п.п. 2, 3, 4 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме: знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідка у кримінальному провадженні та перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, з підстав їх необґрунтованості та відсутності будь-яких достатніх доказів на підтвердження їх існування.

В тойже час,прокурором доведеноі недостатністьзастосування більшм`якогозапобіжного заходу,оскільки ОСОБА_5 підозрюється,зокрема,у вчиненнізлочину,який відноситьсядо категоріїособливо тяжких,що підтверджуєтьсякопією пред`явленоїйому підозри,вчинив вказанедіяння уперіод діївоєнного стану,не маєпостійного місцяпроживання,роботи іміцних соціальнихзв`язків ум.Дніпрі,де здійснюєтьсядосудове розслідування,тож,з урахуваннямвстановлених вищеризиків,менш суворийзапобіжний західне зможезабезпечити належневиконання підозрюваним ОСОБА_5 покладених нанього процесуальнимзаконом обов`язків.

Виходячи з вищенаведеного, а також враховуючи обставини, передбачені ст. 178 КПК України, зокрема, вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України; тяжкість покарання, що загрожує підозрюваному ОСОБА_5 у разі визнання його винуватим у вчиненні злочину; вік та стан його здоров`я, які не перешкоджають застосуванню такого виду запобіжного заходу, як тримання під вартою; майновий стан підозрюваного, слідчий суддя переконаний, що такий запобіжний захід, як тримання під вартою, забезпечить дотримання підозрюваним ОСОБА_5 процесуальних обов`язків під час досудового слідства та в суді. Підстав для застосування менш суворого запобіжного заходу суд не вбачає.

Разом з тим, відповідно до вимог ч. 3 ст. 183 КПК України, слід визначити розмір застави, достатньої для забезпечення виконання підозрюваним обов`язків, які будуть на нього покладені у разі внесення ним або іншою юридичною чи фізичною особою застави. У зв`язку з цим, а також враховуючи положення п. 2 ч. 5 ст. 182 КПК України, зокрема, тяжкість злочину, у вчиненні якого підозрюється ОСОБА_5 , а також майновий та сімейний стан останнього, дані про особу підозрюваного, слідчий суддя вважає за необхідне визначити заставу у розмірі дев`яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 272 520,00 грн. (двісті сімдесят дві тисячі п`ятсот двадцять) гривень, оскільки саме такий розмір застави є необхідним і достатнім у даному випадку.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 177, 178, 182, 183, 193, 194, 196, 197, 369-372, 376, 395, 615 КПК України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 3 відділення слідчого відділу 3 управління (з дислокацією у м. Сіверськодонецьк Луганської області) ГУ СБ України в Донецькій та Луганській областях ОСОБА_6 , погодженого з прокурором Луганської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України - задовольнити.

Застосувати до підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою в умовах Державної установи «Дніпровська установа виконання покарань № 4», строком дії до 11квітня 2025року.

Встановити, що датою закінчення дії цієї ухвали щодо тримання підозрюваного ОСОБА_5 під вартою є 11квітня 2025року.

Визначити ОСОБА_5 заставу у розмірі дев`яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 272 520,00 грн. (двісті сімдесят дві тисячі п`ятсот двадцять) гривень.

Встановити, що у разі внесення підозрюваним ОСОБА_5 , або іншою фізичною чи юридичною особою на депозитний рахунок № UA158201720355229002000017442 в ГУДКСУ в м. Київ, одержувач платежу ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, ЄДРПОУ 26239738, МФО 820172, застави у розмірі дев`яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 272 520,00 грн. (двісті сімдесят дві тисячі п`ятсот двадцять) гривень, ОСОБА_5 підлягає звільненню з-під варти.

У разі внесення застави та звільнення підозрюваного ОСОБА_5 , з-під варти, зобов`язати його прибувати за кожною вимогою до суду або до слідчого чи прокурора, у провадженні яких перебуває кримінальне провадження, а також покласти на останнього обов`язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України: не відлучатися з постійного місця проживання без дозволу слідчого, прокурора або суду; повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання; утримуватися від спілкування зі свідками у цьому кримінальному провадженні; здати на зберігання до відповідних органів державної влади свої паспорти для виїзду за кордон та інші документи, що дають право на виїзд з України та в`їзд в Україну.

Роз`яснити підозрюваному ОСОБА_5 , що у разі не з`явлення його за викликом до слідчого, прокурора, суду без поважних причин чи не повідомлення ним про причини своєї неявки, або порушення ним обов`язків, покладених на нього у цій ухвалі, застава звертається у дохід держави.

Повний текст ухвали суду буде складений і оголошений о 15.15 годині 13 лютого 2025 року.

Ухвала, щодо застосування запобіжного заходу підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення, а особою, що тримається під вартою - протягом того ж строку з моменту отримання нею її копії.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення11.02.2025
Оприлюднено20.03.2025
Номер документу125947069
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою

Судовий реєстр по справі —201/1602/25

Ухвала від 11.02.2025

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Шелестов К. О.

Ухвала від 11.02.2025

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Шелестов К. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні