Ухвала
від 19.03.2025 по справі 296/2596/25
НЕ ВКАЗАНО

Справа № 296/2596/25

1-кс/296/1285/25

УХВАЛА

Іменем України

(рзолютивна частина)

19 березня 2025 року м.Житомир

Корольовський районний суд м.Житомира у складі слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю:

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

слідчого - ОСОБА_3 ,

представника власника майна ТОВ "Житомирський молочний завод" та ОСОБА_4 - адвоката ОСОБА_5 ,

представника ОСОБА_4 - адвоката ОСОБА_6 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Звягельського РВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_7 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 42024060000000039 від 03.07.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 366 КК України, -

постановив:

Клопотання слідчого СВ Звягельського РВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_7 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 42024060000000039 від 03.07.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.212, ч.2 ст.366 КК України, задовольнити.

Накласти арешт на майно, вилучене 07.03.2025 в ході проведення обшуку у офісних та складських приміщеннях ТОВ «Житомирський молочний завод», за адресою: м. Житомир, просп. Незалежності, 45, а саме на:

- грошові кошти в загальній сумі 848 054 грн 00 коп.;

- оригінали та копії: зведених накладних, товаро-транспортних накладних, спеціальних товарних накладних на перевезення молочної сировини, видаткові накладні, які знаходяться в 3 (трьох) картонних ящиках із написом «Roshen»; реєстр в`їзду та виїзду автотранспорту на ТОВ «Житомирський молочний завод» за 2024 рік на 60 арк.; список працівників, які офіційно та неофіційно оформлені на ТОВ «Житомирський молочний завод» 1 арк.; копію звіту по касі на 4 арк.; копії видаткових накладні за 2025 рік 19 арк.; копії оборотних сальдових відомостей на 10 арк; копії технологічних протоколів прийому передачі молочної суміші на розлив ТБА на 7 арк.; копії актів про списання за 2025 ріку на 4 арк.; копії списань ТМЦ у виробництво за 2025 рік на 5 арк.; копії зведених накладних на 2 арк.; чорновий запис на 8 арк.; копії прибуткових накладних на 2 арк.; акт про списання за 2025 рік на 1 арк.; чек лист лабораторного контролю виробітки кисломолочної продукції за 2025 рік на 11 арк., службова записка від 21.02.2025 року яка знаходиться в документі накопичувачі жовтого кольору з додатками а саме службова записка на 6 арк.; акт від 19.02.2025 на 1 арк., прибуткова накладна №МЗ-0000395 на 1 арк., акти про списання на 58 арк., оборотно сальдові відомості на 7 арк., накладні на 4 арк., аналіз результатів інвентаризації товару станом на 27.01.2025 на 3 арк.; системний блок марки Hp в корпусі чорного кольору, модель Pro Desk 600 G1. SFF серійний номер CZC53618J4; блокнот сірого кольору з чорновими записами; блокнот чорного кольору з чорновими записами; блокнот синього кольору з чорновими записами; два блокноти рожевого кольору з чорновими записами; блокнот блакитного кольору з чорновими записами; блокнот зеленого кольору з чорновими записам; половина аркуша формату А4 з чорновими записами; залишки сиру станом на 28.02.2025 на 33 арк., видаткова накладна №РН-0002932 на 1 арк.; видаткові накладні від 06.03.2025 на 4 арк; видаткова накладна від 11.09.2024 на 1 арк; список транспорту підприємства на 3 арк; аркуші з чорновими записами щодо постачання ПММ на 3 арк; видаткова накладна від 22.02.2025 на 1 арк.; блокнот чорного кольору з чорновими записами; накладні, видаткові та товарно-транспортні накладні на 986 арк.; блокнот сірого кольору марки «Атлантис-пак», видаткові накладні за жовтень 2024 року на 2 арк; видаткові накладні за червень 2024 року на 2 арк, видаткові накладні за червень 2023 року на 2 арк., видаткові накладні за серпень 2024 року на 2 арк, видаткові накладні за вересень 2024 року на 1 арк.; копії звітів щодо закупівлі молока за 2024-2025 рік (без підписів) на 115 арк.; видаткові накладні на 338 арк. відповідно до реєстру документів з 05.03.2025 05.03.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 284 арк. відповідно до реєстру документів з 04.03.2025 04.03.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 157 арк. відповідно до реєстру документів з 03.03.2025 03.03.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 277 арк. відповідно до реєстру документів з 01.03.2025 01.03.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 290 арк. відповідно до реєстру документів з 21.02.2025 21.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 318 арк. відповідно до реєстру документів з 18.02.2025 18.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 277 арк. відповідно до реєстру документів з 20.02.2025 20.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 260 арк. відповідно до реєстру документів з 22.02.2025 22.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 156 арк. відповідно до реєстру документів з 17.02.2025 17.02.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 277 арк. відповідно до реєстру документів з 15.02.2025 15.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 311 арк. відповідно до реєстру документів з 13.02.2025 13.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 293 арк. відповідно до реєстру документів з 14.02.2025 14.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 154 арк. відповідно до реєстру документів з 10.02.2025 10.02.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 289 арк. відповідно до реєстру документів з 06.02.2025 06.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 317 арк. відповідно до реєстру документів з 07.02.2025 07.02.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 152 арк. відповідно до реєстру документів з 03.02.2025 03.02.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 391 арк. відповідно до реєстру документів з 22.02.2025 22.02.2025 на 7 арк.; видаткові накладні на 327 арк. відповідно до реєстру документів з 04.02.2025 04.02.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 251 арк. відповідно до реєстру документів з 01.02.2025 01.02.2025 на 4 арк.; видаткові накладні на 260 арк. відповідно до реєстру документів з 22.02.2025 22.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 158 арк. відповідно до реєстру документів з 24.02.2025 24.02.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 326 арк. відповідно до реєстру документів з 25.02.2025 25.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 263 арк. відповідно до реєстру документів з 27.02.2025 27.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 341 арк. відповідно до реєстру документів з 26.02.2025 26.02.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 313 арк. відповідно до реєстру документів з 28.02.2025 28.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 260 арк. відповідно до реєстру документів з 22.02.2025 22.02.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 378 арк. відповідно до реєстру документів з 22.01.2025 22.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 358 арк. відповідно до реєстру документів з 21.01.2025 21.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 343 арк. відповідно до реєстру документів з 17.01.2025 17.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 293 арк. відповідно до реєстру документів з 18.01.2025 18.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 369 арк. відповідно до реєстру документів з 15.01.2025 15.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 340 арк. відповідно до реєстру документів з 14.01.2025 14.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 125 арк. відповідно до реєстру документів з 20.01.2025 20.01.2025 на 2 арк.; видаткові накладні на 120 арк. відповідно до реєстру документів з 13.01.2025 13.01.2025 на2 арк.; видаткові накладні на 290 арк. відповідно до реєстру документів з 31.01.2025 31.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 263 арк. відповідно до реєстру документів з 30.01.2025 30.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 255 арк. відповідно до реєстру документів з 23.01.2025 23.01.2025 на 4 арк.; видаткові накладні на 309 арк. відповідно до реєстру документів з 24.01.2025 24.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 265 арк. відповідно до реєстру документів з 25.01.2025 25.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 336 арк. відповідно до реєстру документів з 28.01.2025 28.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 290 арк. відповідно до реєстру документів з 31.01.2025 31.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 379 арк. відповідно до реєстру документів з 29.01.2025 29.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 132 арк. відповідно до реєстру документів з 27.01.2025 27.01.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 296 арк. відповідно до реєстру документів з 10.01.2025 10.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 273 арк. відповідно до реєстру документів з 09.01.2025 09.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 298 арк. відповідно до реєстру документів з 07.01.2025 07.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 332 арк. відповідно до реєстру документів з 08.01.2025 08.01.2025 на 6 арк.; видаткові накладні на 132 арк. відповідно до реєстру документів з 06.01.2025 06.01.2025 на 3 арк.; видаткові накладні на 295 арк. відповідно до реєстру документів з 03.01.2025 03.01.2025 на 5 арк.; видаткові накладні на 14 арк. відповідно до реєстру документів з 02.01.2025 02.01.2025 на 1 арк.; карта рахунку на 16 арк.; карта клієнта із видатковою накладною на 2 арк; карта клієнта ОСОБА_8 на 1 арк; карта клієнта ОСОБА_9 на 1 арк; лист доставки на 1 арк; карта клієнта ОСОБА_10 на 1 арк; видаткові накладні за 2024 рік упаковані до файлу на 147 арк; акти звірення взаєморозрахунків на 229 арк; реєстр документів за 2025 на 6 арк; карта клієнта на 2 арк.; розписки про отримання грошових коштів із каси на 283 арк.; товарно-транспортні накладні, зведені накладні, накладні на повернення на 265 арк.; видаткові накладні на 289 арк. відповідно до реєстру документів з 31.12.2024 31.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 374 арк. відповідно до реєстру документів з 27.12.2024 27.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 296 арк. відповідно до реєстру документів з 28.12.2024 28.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 280 арк. відповідно до реєстру документів з 30.12.2024 30.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 378 арк. відповідно до реєстру документів з 24.12.2024 24.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 272 арк. відповідно до реєстру документів з 23.12.2024 23.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 281 арк. відповідно до реєстру документів з 21.12.2024 21.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 40 арк. відповідно до реєстру документів з 22.12.2024 22.12.2024 на 1 арк.; видаткові накладні на 31 арк. відповідно до реєстру документів з 25.12.2024 25.12.2024 на 1 арк.; видаткові накладні на 36 арк. відповідно до реєстру документів з 21.12.2024 21.12.2024 на 1 арк.; видаткові накладні на 357 арк. відповідно до реєстру документів з 11.12.2024 11.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 350 арк. відповідно до реєстру документів з 20.12.2024 20.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 338 арк. відповідно до реєстру документів з 19.12.2024 19.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 371 арк. відповідно до реєстру документів з 18.12.2024 18.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 324 арк. відповідно до реєстру документів з 17.12.2024 17.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 116 арк. відповідно до реєстру документів з 16.12.2024 16.12.2024 на 2 арк.; видаткові накладні на 269 арк. відповідно до реєстру документів з 14.12.2024 14.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 345 арк. відповідно до реєстру документів з 13.12.2024 13.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 316 арк. відповідно до реєстру документів з 12.12.2024 12.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 118 арк. відповідно до реєстру документів з 02.12.2024 02.12.2024 на 2 арк.; видаткові накладні на 331 арк. відповідно до реєстру документів з 03.12.2024 03.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 369 арк. відповідно до реєстру документів з 04.12.2024 04.12.2024 на 6 арк.; видаткові накладні на 310 арк. відповідно до реєстру документів з 05.12.2024 05.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 288 арк. відповідно до реєстру документів з 06.12.2024 06.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 259 арк. відповідно до реєстру документів з 07.12.2024 07.12.2024 на 5 арк.; видаткові накладні на 144 арк. відповідно до реєстру документів з 09.12.2024 09.12.2024 на 3 арк.; видаткові накладні на 324 арк. відповідно до реєстру документів з 10.12.2024 10.12.2024 на 5 арк.; чорнові записи касові ордери, видаткові накладні, видаткові касові ордери, накладні карти клієнтів, листи про доставку, звірки взаєморозрахунки на 489 арк.; листи доставки з додатками на 684 арк.; відомість виплати заробітної плати по формі № 1 та № 2 на 15 арк.; відомість виплати заробітної плати по формі № 1 та № 2 за листопад 2024 на 8 арк.; копії відомість по інкасованій виручці на 2 арк.; зарплатні відомості за 2024 рік на 54 арк.; оригінал наказу № 1/2 від 02.01.2025 року на 1 арк.; реєстр прибуткових ордерів за 26.02.2025 року на 2 арк.; касові ордера на 19 арк.; реєстр прибуткових ордерів за 27.02.2025 року на 4 арк.; касові ордера на 24 арк.; копія видаткової накладної на 2 арк.; зарплатні відомості з підписами працівників на 207 арк.; відомість виплати заробітної плати по формі № 1 та № 2 за жовтень-грудень 2024 на 8 арк.; зарплатні відомості з підписами працівників на 46 арк.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням власника або володільця майна у порядку, передбаченому частиною першою статті 174 КПК України.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена безпосередньо до Житомирського апеляційного суду протягом п`яти днів з моменту оголошення та набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Повний текст ухвали буде оголошено: 24.03.2025 о 15:00.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНе вказано
Дата ухвалення рішення19.03.2025
Оприлюднено21.03.2025
Номер документу125976931
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —296/2596/25

Ухвала від 08.05.2025

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Ляшук В. В.

Ухвала від 08.05.2025

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Ляшук В. В.

Ухвала від 19.03.2025

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Петровська М. В.

Ухвала від 19.03.2025

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Петровська М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні