ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 березня 2025 р. м. Чернівці Справа № 600/3250/24-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Боднарюка О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МЮ-ТРАНС" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України, про визнання протиправним рішення, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЮ-ТРАНС" (далі - позивач), звернулось в суд з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №11242048/37690368 від 17.06.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «МЮ-Транс» №7 від 18 травня 2024 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 18 травня 2024 року, датою її подання.
АРГУМЕНТИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ.
1. Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що у відповідача відсутні підстави для прийняття оскаржуваного рішення, про відмову в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючому органу було надано вичерпний перелік документів, які на думку позивача, підтверджують законність та економічну обґрунтованість господарських операцій на підставі яких сформована податкова накладна.
Вважає також, що відповідачем не наведено обґрунтованих причин відмови у реєстрації податкової накладної.
2. Відповідач - представник Головного управління ДПС в Чернівецькій області подав до суду відзив на позовну заяву, в обґрунтуваннях якого заперечив щодо задоволення позивних вимог, з огляду на наступне.
Вважає, що документи, які подавались позивачем не підтверджують операцій, стосовно яких виписана податкова накладна. Зокрема, аргументи відповідача фактично зводяться до того, що позивачем здійснено безпідставне документальне оформлення нереальної господарської діяльності.
Крім того, позивачем не надано на розгляд Комісії необхідних первинних документів, а саме доказів зарахування коштів за товар або ж докази щодо відвантаження товару (у відповідності до п.187.1 ст 187 ПК України), відтак контролюючим органом правомірно прийнято рішення №11242048/37690368 від 17.06.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 18 травня 2024 року.
Отже відповідач вважає, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернівецькій області №11242048/37690368 від 17.06.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної ТОВ «Мю-Транс», прийняте в межах повноважень та у відповідності до порядку, передбаченого законом, на підставі фактично наданих документів, а тому не підлягає скасуванню.
3. Відповідач ДПС України, правом на подання відзиву передбаченим ст. 162 КАС України не скористався.
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ В СПРАВІ.
1. Ухвалою суду відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.
2. Ухвалою суду відмовлено в задоволенні клопотання, про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ ТА ВІДПОВІДНІ ПРАВОВІДНОСИНИ.
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «МЮ-Транс» зареєстроване, як юридична особа з 21 квітня 2011 року.
2. 02.01.2024 року між позивачем - ТОВ «МЮ-Транс» та Приватним виробничо - комерційним підприємством «Тулон» укладений договір купівлі-продажу №02/01. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ПВКП «Тулон» товар - шпон лущений буковий.
3. Згідно видаткової накладної №24 від 18.05.2024р. в межах зазначеного вище договору позивач поставив ПВКП «Тулон» товар - шпон буковий лущений на суму 504000,14 грн., в т.ч. ПДВ 84000,02 грн.
4. Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, керуючись правилом першої події виникнення податкових зобов`язань, позивач виписав для ПВКП «Тулон» податкову накладну №7 від 18 травня 2024 року на загальну суму 504000,14 грн., сума податку на додану вартість 84000,02 грн.
5. Податкову накладну у встановлений законом строк ТОВ «МЮ-Транс» направило засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
6. Відповідно до квитанції від 31.05.2024 року податкова накладна №7 від 18.05.2024р. прийнята, однак, її реєстрація зупинена.
Зокрема у вказаній вище квитанції наведено наступне: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрації податкової накладної зупинена. Обсяг постачання товару /послуги 4408, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
7. З матеріалів справи встановлено, що у відповідь на отриману квитанцію позивач направив пояснення у довільній формі із додаванням копій підтверджуючих документів.
Зі змісту пояснень встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «МЮ- ТРАНС» здійснює вантажні перевезення по території України та міжнародного сполучення.
ТОВ «МЮ-ТРАНС» має необхідний кадровий потенціал для забезпечення діяльності у галузі вантажних перевезень. Станом на 01.01.2024 року кількість працівників, які працюють на підприємстві становить 8 осіб, з них, кількість водіїв - 5 осіб. Для здійснення діяльності ТОВ «МЮ-ТРАНС» використовує орендоване приміщення розташоване за адресою: с. Тарашани вул. Головна 132-А - договір безоплатного користування приміщеннями (складські та офісні) - від засновника власника - договір чинний.
Також укладено договір на послуги по забезпеченню автомобілів ТОВ «МЮ- ТРАНС» охоронюваною стоянкою, перед рейсовим та після рейсовим технічним оглядом автомобілів та ремонтом, перед рейсовим та після рейсовим медичним оглядом водіїв, а також інструктажем водіїв з дотримання правил дорожнього руху, безпеки руху - договір чинний.
ТОВ «МЮ-ТРАНС» - є асоційованим учасником АсМАП України з правом робіт в системі МДП - реєстраційний номер свідоцтва 72690 від 01.07.2011 року.
Усі транспортні засоби підприємства, в кількості 5 одиниць, відображені в повідомлені про об`єкти оподаткування або об`єкти пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність, за формою № 20-ОПП.
Основними видами діяльності підприємства є КВЕД - 49.41 - Вантажний та автомобільний транспорт, а також КВЕД -52.29- надання транспортно - експедиційних послуг за винагороду. 46.18 Діяльність посередників що спеціалізується в торгівлі іншими товарами. Для здійснення господарської діяльності
ТОВ «МЮ Транс» протягом квітня 2024 року здійснило авансові платежі за шпон лущений (буковий) згідно договору 01-04-2024р. між ТОВ «Ековудбуд» та ТОВ «МЮ Транс», а саме:05.04.2024 року - 25000,00 грн (ПІ 687 від 05.04.2024) 12.04.2024року - 60000,00 грн (ПІІ 690 від 12.04.2024 ) 12.04.2024року - 220000,00 грн (ПІ 692 від 12.04.2024) 24.04.2024року - 100 000,00 грн (ПІ 699 від 24.04.2024); 25.04.2024року - 70000,00 грн (ПІ 701 від 25.04.2024); 01.05.2024року - 10000,00 грн (ПІ 707 від 01.05.2024).На загальну суму 485000,00 грн
8. 02.05.2024 року згідно видаткової накладної № 2 від 02.05.2024 року та ТТН № Р1 від 02.05.2024року ТОВ «Ековудбуд» відвантажив оплачений шпон лущений буковий в кількості 36,74 м3 на суму 484968,00 грн. підприємству ТОВ «Мю-Транс».
9. 18.05.2024 року ТОВ «МЮ-Транс» перепродало вищезгаданий шпон підприємству ПВКП «Тулон» згідно договору купівлі продажу №02/01 від 02.01.2024 року (накладна № 24 від 18.05.2024 року).
10. 12.06.2024 року на адресу ТОВ «МЮ-Транс» надійшло повідомлення №11218747/37690368 про необхідність подання додаткових пояснень та/або документів.
11. 14.06.2024 року позивачем направлено повідомлення про подання додаткових пояснень до якого було додано пояснення щодо не проведення оплати ПВКП «Тулон» за поставлений в зв`язку із відстроченням платежу.
12. 17.06.2024 року податковим органом прийняте рішення №11242048/37690368, про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «МЮ-Транс» №7 від 18 травня 2024 року на загальну суму 504000,14 грн., сума податку на додану вартість 84000,02 грн, підставою відмови зазначено - ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
ДО ВКАЗАНИХ ПРАВОВІДНОСИН СУД ЗАСТОСОВУЄ НАСТУПНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА РОБИТЬ ВИСНОВКИ ПО СУТІ СПОРУ.
1. Перевіряючи правомірність/протиправність оскаржуваних дій та рішень податкового органу, з урахуванням підстав, за якими позивач пов`язує їх протиправність та скасування, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.
У відповідності до п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Приписами п.201.10. ст.201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п.192.1 ст.192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
В свою чергу положення п.201.16. ст.201 ПК України визначають, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до п.74.2 ст.74 цього Кодексу.
2. Постановою Кабінету Міністрів України за №1165 від 11.12.2019р. затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
У відповідності до приписів Порядку №1165, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Положення п.44 Порядку №1165 передбачають, що комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
3. Зі змісту оскаржуваного рішення встановлено, що Комісією ГУ ДПС було визначено підстави відмови у реєстрації спірних податкових накладних, а саме: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку.
Приписами п.44.1 ст.44 ПК України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Тобто, показники, визначені п.44.1 ст.44 ПК України повинні підтверджуватись первинними документами, які податкові органи мають право вивчати і перевіряти під час проведення перевірок, що обумовлено пп.20.1.8 п.20.1 ст.20 ПК України.
Проведення будь-якої господарської операції підприємства фіксується і підтверджується первинними документами, на підставі яких ведеться бухгалтерський облік. Відповідно до ч.2 ст.3 ЗУ Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні (зі змінами та доповненнями) на даних бухгалтерського обліку ґрунтуються фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, тобто первинні документи з відображення господарських операцій є основою і для податкового обліку.
Отже, податковий облік ґрунтується на даних бухгалтерського обліку та підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є належним чином оформленні первинні документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій.
Як вбачається із матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних зупинена, з тих підстав, що обсяг постачання товару/послуги 4408, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати письмові пояснення та додаткові документи.
4. Відповідно до п.9 Наказу №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
- або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
- або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
5. Так, в ході розгляду справи судом встановлено, що комісією при розгляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів до податкової накладної реєстрацію яких зупинено, встановлено обставини та факти, які унеможливлюють підтвердження реальності проведених господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Зокрема, на підтвердження реальності господарської операції позивачем надано комісії регіонального рівня ряд документів, з яких вбачається, що платником податку, в порушення п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не надано усіх необхідних документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН
Разом з тим, ознайомившись з поясненнями та доданими до нього документами, 12.06.2024 року позивачеві направлено повідомлення про необхідність надання додаткових документів та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН.
Згідно зазначеного повідомлення, податковим органом зазначений перелік документів, які необхідно додати для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме : В графі додаткова інформація вказано: «Не надано копії первинних документів на підтвердження виникнення податкових зобов`язань (видаткові накладні, акти приймання-передавання, первинні документи щодо зарахування коштів тощо)».
Як встановлено судом, 14.06.2024 року позивачем подано до комісії регіонального рівня повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, зі змісту яких вбачається про те, що ПВКП «Тулон» не здійснив оплату товару, у зв`язку з відстроченням платежу.
Отже, позивачем до податкового органу не було надано усіх необхідних та належних документів, а саме які свідчили б про зарахування коштів за товар або ж докази щодо відвантаження товару, та які б дійсно підтверджували факт можливості зареєструвати податкову накладну та спростували б сумнів, який виник у податкового органу під час прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
6. Таким чином, на переконання суду, комісія контролюючого органу перевіривши подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, діяла у спосіб і в порядку визначеному податковим законодавством. Такі дії і рішення податкового органу цілком узгоджуються з Положеннями п.44 Порядку №1165 в частині аналізу даних, що отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні), що власне і наведено вище судом.
Підсумовуючи викладене, суд вважає, що податковий орган, приймаючи оскаржуване рішення виходячи із наведених обставин та встановлених фактів, мав усі законні на те підстави, оскільки позивачем не надано достатніх документів та пояснень до контролюючого органу для підтвердження можливості реєстрації спірної податкової накладної.
7. Водночас слід зазначити, що податковий орган приймаючи оскаржуване рішення діяв відповідно до приписів податкового законодавства, забезпечуючи виконання покладених на контролюючий орган функцій та повною мірою використовуючи надані законодавством повноваження.
8. Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів). (ст. 90 КАС України).
9. Відповідно до статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
10. Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів учасників справи, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази надані позивачем - суд дійшов висновку, що обґрунтування на які посилається позивач, не дають суду підстав для висновків, які б спростовували доводи відповідача, а тому відсутні підстави для задоволення позову.
РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ.
1. Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
2. Враховуючи те, що в задоволенні адміністративного позову відмовлено, суд не вирішує питання про розподіл судових витрат в частині стягнення з суб`єкта владних повноважень судового збору.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В:
1. У задоволенні Товариства з обмеженою відповідальністю МЮ-ТРАНС" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служба України, про визнання протиправним рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити повнеістю.
2. Розподіл судових витрат не здійснюється.
У відповідності до статей 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України рішення може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складання.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю МЮ-ТРАНС" (вул. Головна, буд. 132-А, с. Тарашани, Чернівецький р-н, Чернівецька обл., 60430, код ЄДРПОУ: 37690368);
Відповідач - Головне управління ДПС у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 200А, м. Чернівці, Чернівецький р-н, Чернівецька обл., 58013, код ЄДРПОУ: 37690368).
Відповідач - Державна податкова служба України (вул. Героїв Майдану, 200А, м. Чернівці, Чернівецький р-н, Чернівецька обл., 58013, код ЄДРПОУ: 44057187).
Суддя О.В. Боднарюк
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2025 |
Оприлюднено | 24.03.2025 |
Номер документу | 126000540 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Боднарюк Олег Васильович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Боднарюк Олег Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні