Рішення
від 21.03.2025 по справі 640/7400/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 березня 2025 року справа №640/7400/22

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Білоноженко М.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Джад Інвест» до Київської міської державної адміністрації, треті особи-Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПОРТТРЕЙД», Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування індивідуального акту,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Джад Інвест» (01042, м. Київ, провулок Новопечерський, 18, офіс 32, код ЄДРПОУ 43339864) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва із позовом до Київської міської державної адміністрації (03680, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, код ЄДРПОУ 00022527), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПОРТТРЕЙД» (04071, м. Київ, вул. Ярославська, 11в, офіс 42, код ЄДРПОУ 43336439), Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 04633423), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20 грудня 2021 року №2689 про затвердження переможця інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний».

В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив про те, що Товариством своєчасно та в повному обсязі було надано пакет документів для участі у конкурсі із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний»». Проте, відповідачем безпідставно не було прийнято відповідний пакет документів (конкурсну пропозицію) для участі товариства у новому інвестиційному конкурсі, з огляду на що, всі подальші дії та рішення по проведенню конкурсу є незаконними, позаяк, відбулись без участі позивача, тому вважає розпорядження Київської міської державної адміністрації №2689 «Про затвердження переможця інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний» протиправним і таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва 18.05.2022 (суддя Кузьменко В.А.) відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

На виконання положень пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України № 2825-ІХ, Окружним адміністративним судом міста Києва скеровано за належністю матеріали цієї справи до Київського окружного адміністративного суду.

За результатом автоматизованого розподілу, справу передано на розгляд судді Київського окружного адміністративного суду Шевченко А.В.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду 08.08.2023 (суддя Шевченко А.В.) адміністративну справу №640/7400/22 прийнято до провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідно до розпорядження керівника апарату Київського окружного адміністративного суду, у зв`язку з перебуванням судді Шевченко А.В. у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з метою додержання процесуальних строків, встановлених КАСУ у справі призначено повторний автоматизований розподіл справи.

Згідно з пунктами 2.3.3, 2.3.50 пункту 2.3 "Положення про автоматизовану систему документообігу суду", підпункту 3.3.2 пункту 3.3 частини 3 "Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Київського окружного адміністративного суду" призначено повторний автоматизований розподіл справ на підставі Розпорядження від 06.03.2024 №107-р/ка.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями Київського окружного адміністративного суду, справу №640/7400/22 передано до розгляду судді Білоноженко М.А.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09 травня 2024 року справу прийнято до свого провадження суддею Білоноженко М.А.

Відповідач, не погоджуючись із доводами позивача, надав відзив на позовну заяву, в якому вказав, що відповідно до опублікованих умов та конкурсної документації, конкурсні пропозиції повинні подаватися учасниками конкурсу особисто або через уповноважених осіб протягом 30 (тридцяти) днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01044, м. Київ, вул, Хрещатик, 36, кім. 618, тобто 09.09.2021 до 16.00 год. Проте, позивачем пакет документів для участі у конкурсі було подано після встановленого для учасників часу, відтак, відповідачем було визначено переможця конкурсу серед учасників, які скористались своїм правом та вчасно надали необхідні документи. В зв`язку із чим, прийняття відповідачем розпорядження № 2689 від 20.12.2021 про затвердження переможця інвестиційного конкурсу є законним і скасуванню не підлягає.

Треті особи своїм правом на подання пояснень відносно предмету спору не скористались, пояснення до суду не надали.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

10.08.2021 Київською міською державною адміністрацією було оголошено конкурс із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний», який проводився Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Умовами наведеного інвестиційного конкурсу передбачено, що конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу або через уповноважених осіб особисто протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, кім. 618 (понеділок - п`ятниця з 10:00 по 16:00 год.).

ТОВ «ДЖАД ІНВЕСТ» було підготовлено пакет документів для участі у конкурсі із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний»».

Як зазначає позивач, директор ТОВ «ДЖАД ІНВЕСТ» разом із співробітником підприємства, в строк, визначений умовами інвестиційного конкурсу, прибули до будівлі Київської міської державної адміністрації за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик 36, в середині якої знаходиться кабінет № 618 Департаменту економіки та інвестицій КМДА, в який необхідно було подати відповідну конкурсу пропозицію.

О 15 годині 47 хвилин 09.09.2021 вони зайшли до холу вказаної будівлі та повідомили охороні, що прибули в кабінет № 618 для подачі документів на участь в інвестиційному конкурсі, проте від охорони отримали відмову у доступі у будівлю. При цьому, співробітником підприємства з 15 години 39 хвилин 09.09.2021 здійснювалися неодноразові телефонні дзвінки до відповідального за проведення інвестиційного конкурсу співробітника Департаменту економіки та інвестицій КМДА, але вказаний співробітник слухавку не підіймав. У подальшому, о 15 годні 59 хвилин 09.09.2021 директору товариства вдалося потрапити на 6 поверх приміщення КМДА, однак підійшовши до кабінету 618 для подачі документів, він виявив, що кабінет зачинено, о 16 годині 01 хвилина із сусіднього кабінету вийшов співробітник указаного департаменту, відкрив ключем кабінет № 618 та повідомив директору товариства, що директор прибув із запізненням та документи у директора він приймати не буде.

ТОВ «ДЖАД ІНВЕСТ» разом із листом № 03/09-21 від 09.09.2021 було направило відповідний пакет документів (конкурсну пропозицію) поштою до Департаменту економіки та інвестицій КМДА, яким указана пропозиція була отримана 22.09.2021 року.

Департаментом економіки та інвестицій КМДА листом № 050/07-5806 від 28.09.2021 року було прийнято рішення про повернення ТОВ «ДЖАД ІНВЕСТ» конкурсної пропозиції останнього в нерозпечатаному конверті, у зв`язку з її подачею поза межами відведеного строку.

26.10.2021 комісією були підведені підсумки зазначеного вище інвестиційного конкурсу та визнано його переможцем ТОВ «УКРСПОРТТРЕЙД».

Київською міською державною адміністрацією було прийнято розпорядження № 2689 від 20.12.2021, яким затверджено переможцем інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний» ТОВ «УКРСПОРТТРЕЙД».

28.12.2021 року з ТОВ «УКРСПОРТТРЕЙД» було укладено інвестиційний договір № 050-13/І/225.

Вважаючи протиправним вказане розпорядження Київської міської державної адміністрації № 2689 від 20.12.2021, позивач звернуся до суду із даним позовом, при вирішенні якого суд виходить із наступного.

Згідно із ст. 1 Закону України № 1560-ХІІ від 18.09.1991 «Про інвестиційну діяльність», інвестиціями є всі види майнових та інтелектуальних цінностей, що вкладаються в об`єкти підприємницької та інших видів діяльності, в результаті якої створюється прибуток (доход) або досягається соціальний ефект.

Об`єктами інвестиційної діяльності, згідно зі статтею 4 Закону, можуть бути будь-яке майно, в тому числі основні фонди і оборотні кошти в усіх галузях економіки, цінні папери (крім векселів), цільові грошові вклади, науково-технічна продукція, інтелектуальні цінності, інші об`єкти власності, а також майнові права.

Згідно з ст. 9 Закону України «Про інвестиційну діяльність», основним правовим документом, який регулює взаємовідносини між суб`єктами інвестиційної діяльності, є договір (угода). Укладання договорів, вибір партнерів, визначення зобов`язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України, є виключною компетенцією суб`єктів інвестиційної діяльності.

Порядок підготовки, проведення інвестиційного конкурсу, укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об`єктів житлового та нежитлового призначення, у тому числі соціальної інфраструктури міста, об`єктів незавершеного будівництва, станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об`єктів, на умовах проведення інвестиційного конкурсу визначає Положення про порядок проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об`єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва, затверджене рішенням Київської міської ради від 24.05.2007 року № 528/1189 (далі - Положення № 528/1189).

Згідно з п. 1.2, 1.3 розділу 1 Положення № 528/1189, інвестиційний конкурс проводиться з метою створення сприятливих умов для провадження інвестиційної діяльності та забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку міста Києва та поповнення бюджету міста Києва. Завданням інвестиційного конкурсу є визначення на конкурсних засадах юридичної чи фізичної особи, яка забезпечить найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності по будівництву, реконструкції, реставрації тощо об`єктів житлового та нежитлового призначення, у тому числі соціальної інфраструктури міста, об`єктів незавершеного будівництва, станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об`єктів, на умовах проведення інвестиційного конкурсу.

Відповідно до приписів п. 1.5 розділу 1 вказаного Положення, рішення про проведення конкурсу та про затвердження переможця конкурсу приймає виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) за поданням організатора конкурсу шляхом видання відповідного розпорядження.

Пунктом 6.2 Положення № 528/1189, визначений порядок проведення конкурсу.

Так, за п. п. 6.2.1 Положення № 528/1189, для проведення конкурсів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) утворює постійно діючу конкурсну Комісію.

Згідно з п. п. 6.2.5 Положення № 528/1189, Комісія, відповідно до покладених на неї завдань, має право: підводити підсумки конкурсу та визначати переможця конкурсу; подавати проект розпорядження органу, визначеному в пункті 1.5 цього Положення, про затвердження результатів конкурсу.

Відповідно до п. п. 6.2.10 Положення № 528/1189, рішення Комісії оформлюється протоколом, що підписується усіма членами Комісії та особами з дорадчим голосом, які взяли участь у голосуванні, та затверджується головою Комісії. Члени Комісії, які брали участь у її засіданні, зобов`язані підписати відповідний протокол засідання Комісії протягом п`яти робочих днів з дати проведення засідання Комісії. У випадку наявності у членів Комісії окремої думки щодо змісту протоколу або інших заперечень вони підписують протокол із зазначенням в ньому своєї окремої думки.

Рішення Комісії може бути оскаржене до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом трьох робочих днів з моменту отримання повідомлення про результати конкурсу. Голова Комісії не несе персональної відповідальності за рішення, ухвалені Комісією колегіально (п. п. 6.2.13 Положення № 528/1189).

Відповідно до положень п. п. 6.2.52 Положення № 528/1189 за результатами конкурсу Комісія складає протокол, у якому, зокрема, зазначається: а) найменування об`єкта інвестування; б) склад присутніх членів Комісії та осіб з дорадчим голосом; в) відомості про учасників інвестиційного конкурсу; г) пропозиції учасників інвестиційного конкурсу; д) пропозиції присутніх на засіданні щодо визначення переможця; е) результати голосування за оцінкою пропозицій; ж) обґрунтування визначення переможця інвестиційного конкурсу.

Згідно з п. п. 6.2.53 Положення № 528/1189, організатор конкурсу не пізніше ніж через три дні після підписання протоколу Комісії готує проект розпорядження органу, визначеного в пункті 1.5 цього Положення, про затвердження результатів конкурсу та/або про будівництво, реконструкцію, реставрацію об`єкта тощо, об`єктів незавершеного будівництва та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва. Відповідальність за виконання зазначених умов покладається на начальника Головного управління економіки та інвестицій м. Києва.

Після виходу розпорядження про затвердження результатів конкурсу та підписання інвестиційної угоди переможець конкурсу вирішує у встановленому порядку питання користування земельною ділянкою.

У випадку залучення інвесторів до об`єктів реконструкції, реставрації тощо, незавершеного будівництва, коли інвестором здійснюється відповідно до умов конкурсу та інвестиційної угоди грошова компенсація частки майна територіальної громади міста відповідно до грошової оцінки, переможець конкурсу вирішує у встановленому порядку питання користування земельною ділянкою на об`єкт в цілому.

Відповідно до п. п. 6.2.54 Положення № 528/1189, у разі затвердження рішення Комісії переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це Комісією у триденний строк з дня затвердження результатів конкурсу органом, визначеним у пункті 1.5 цього Положення.

Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів після затвердження результатів конкурсу направляє переможцю запрошення на переговори для узгодження умов інвестиційного договору та кінцевого варіанта інвестиційного договору.

З наведеного слідує, що за результатами інвестиційного конкурсу оформленого відповідним протоколом Комісії, Департамент економіки та інвестицій готує проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про затвердження результатів конкурсу та/або про будівництво, реконструкцію, реставрацію об`єкта тощо, об`єктів незавершеного будівництва та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва; у свою чергу виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повинен прийняти відповідне розпорядження про затвердження результатів інвестиційного конкурсу, яке публікується в друкованих засобах масової інформації.

У свою чергу, за змістом 6.2.34 Положення конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через представників в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін до загального відділу Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: м. Київ, вул. Хрешатик, 36, кімната № 610, який передає їх робочій групі. Робоча група веде облік отриманих документів в журналі, склад та перелік відомостей записів погоджується Комісією.

Член робочої групи, який отримав конкурсні пропозиції від учасника конкурсу, повинен зареєструвати факт передачі учасником конкурсних пропозицій в журналі реєстрації і проінформувати учасника про присвоєння йому відповідного номера.

Положеннями п. 6.2.41, п. 6.2.42 Положення, передбачено, шо конкурсні пропозиції, отримані Комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу у нерозпечатаних конвертах. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації або встановлення наявності фактів, що визначені пунктом 1.8 цього Положення, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.

З огляду на викладене, конкурсна пропозиція оформлюється учасником конкурсу та подається на розгляд Комісії для прийняття останньою рішення про переможця інвестиційного конкурсу.

При цьому, виключно Комісія має право розглядати пропозиції учасників конкурсу та встановлювати їх відповідність умовам конкурсу, а також приймати рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб у разі встановлення фактів, визначених пунктом 1.8 цього Положення, та інших.

Разом з цим, член робочої групи, який отримав конкурсні пропозиції від учасника конкурсу, повинен зареєструвати факт передачі учасником конкурсних пропозицій в журналі реєстрації і проінформувати учасника про присвоєння йому відповідного номера.

Позивач стверджує, що ТОВ «ДЖАД ІНВЕСТ» зі своєї сторони вчинило всі дії для подачі конкурсної пропозиції, а саме - своєчасно прибув до Департаменту економіки та інвестицій КМДА, в кабінет № 618, до якого учасниками конкурсу повинні були подаватися конкурсні пропозиції, а відповідальні особи Департаменту економіки та інвестицій КМДА безпідставно, всупереч вимог п. 6.2.34 Положення, не прийняли у нього конкурсну пропозицію, не зареєстрували факт передачі учасником конкурсної пропозиції в журналі реєстрації і не проінформували учасника про присвоєння йому відповідного номера.

Суд, дослідивши наявні в матеріалах справи докази зазначає, що відповідно до опублікованих умов та конкурсної документації, конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через уповноважених осіб протягом 30 (тридцяти) днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, кім. 618, тел: 2026082, 2027934 (понеділок - п`ятниця з 10.00 до 16.00).

Тобто, з наведених умов слідує, що в учасників конкурсу було 30 днів на подання пропозицій, зокрема, 09.09.2021 до 16.00 необхідно надати до кабінету 618 конкурсну пропозицію.

Як свідчать матеріали справи, конкурсна пропозиція позивачем була пред`явлена в останній день після 16-00 год, що формально давало підстави для відмови у прийнятті документів для участі у конкурсі, при цьому, посилання сторони позивача на безпідставний недопуск в приміщення КМДА, неможливість додзвонитись до співробітника Департаменту, який відповідальний за прийняття документів, проведення обшуку в приміщеннях, знаходження відповідального працівника в іншому кабінеті, аніж тому, який вказаний для надання конкурсної пропозиції, на переконання суду, є недоведеними та ґрунтуються на припущеннях, оскільки матеріали справи не містять відповідних доказів на підтвердження цих обставин.

При цьому суд зауважує, що позивачем не викликалась поліція для фіксації відповідних фактів, до того ж, телефонні дзвінки на номери 2026082 та 2027934, які вказані в оголошенні про проведення інвестиційного конкурсу із залучення інвестора, в часовий проміжок 15-39 - 15-59 хв 09.09.2021, не надходили, що вбачається з листа ТОВ «Укрком» №02-01-070 від 08.06.2022 року, та не спростовано позивачем, який, вказував на те, що директор товариства телефонував на мобільний номер телефону представника Департаменту.

Крім того, особа, яка представилась представником компанії позивача, прибула в кабінет 618 після 16-00 09.09.2021, підтвердила факт запізнення, пояснюючи це довготривалим очікуванням ліфту.

Суд зауважує, що з метою уникнення спірних правовідносин, учасник конкурсу мав організувати роботу щодо подання конкурсних пропозицій протягом 30 днів, а не в останні хвилини останнього дня, відведеного на це, з урахуванням можливих технічних/людських аспектів, що зумовлюють перешкоди у наданні конкурсної пропозиції.

Згідно п. 6.2.41 Положення, конкурсні пропозиції, отримані Комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу у нерозпечатаних конвертах.

За п. 6.2.42. Положення, неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації або встановлення наявності фактів, що визначені пунктом 1.8 цього Положення, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.

За встановлених під час розгляду справи обставин, суд вважає, що конкурсна документація до визначеного Комісією місця була надана позивачем вже після спливу визначеного строку, тому умови конкурсу не були виконанні.

В зв`язку із чим, доводи позивача про бездіяльність представників відповідача щодо неприйняття та не реєстрації пакету документів позивача, не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи.

Крім того, під час прийняття рішення судом враховано, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2024 року по справі 640/34362/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖАД ІНВЕСТ» до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київської міської державної адміністрації в особі Постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об`єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПОРТТРЕЙД» про визнання бездіяльності протиправною, визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, відмовлено у задоволенні позовних вимог, в т.ч. щодо визнання протиправним та скасування рішення від 26.10.2021 Київської міської державної адміністрації № 1403 від 22.10.2007, в частині визнання ТОВ «УКРСПОРТТРЕЙД» переможцем конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний».

Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 06 листопада 2024 року рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2024 залишено без змін.

Відповідно до ч.4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

З огляду на вищевикладене, суд вважає, що позивачем не доведено наявності в діях відповідачів ознак протиправної поведінки чи бездіяльності, оскільки не вбачається у чому саме полягає протиправна бездіяльність відповідачів щодо того, що сторона позивача не вклалася у визначений умовами конкурсу строк для подання конкурсної пропозиції.

Суд звертає увагу, що сам позивач підтверджує те, що у кабінет, де приймалися конкурсні пропозиції вони потрапили в останній день подання документів після 16-00, тобто, поза межами встановленого умовами строку, водночас, посилання на те, що під час проходу в будівлю КМДА виникли проблеми на пості охорони, не підняття слухавки відповідальною особою Департаменту тощо, є суб`єктивними твердженнями, що не доведені належними та достатніми доказами.

Відтак, порушень процедури прийняття розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20 грудня 2021 року №2689 про затвердження переможця інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту «Створення зони відпочинку з пляжного волейболу на об`єкті «Молодіжний» судом не встановлено.

Згідно з приписами ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 ст. 77 КАС України, передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

За наслідком розгляду даного спору, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є необґрунтованими, а тому задоволенню не підлягають.

В зв`язку із відмовою у задоволенні позову, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 72-77, 143, 241-243, 250, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Джад Інвест» (01042, м. Київ, провулок Новопечерський, 18, офіс 32, код ЄДРПОУ 43339864) відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Білоноженко М.А.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2025
Оприлюднено24.03.2025
Номер документу126030099
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —640/7400/22

Рішення від 21.03.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Білоноженко М.А.

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Білоноженко М.А.

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні