ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 жовтня 2010 року 12:33 № 2а-13234/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Шарпакової В.В., при секретарі судового засідання Кармазіні А.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Подільському районі міста Києва
до
третя особа
Товариства з обмеженою відповідальністю "Егобуд"
Подільська районна у місті Києві державна адміністрація
про
припинення юридичної особи
На підставі частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 26 жовтня 2010 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Державна податкова інспекція у Подільському районі міста Києва (далі по тексту –позивач) з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Егобуд» (далі по тексту - відповідач) за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Подільської районної у місті Києві державної адміністрації, про припинення юридичної особи.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 вересня 2010 року відкрито провадження у адміністративній справі № 2а-13234/10/2670, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 06 жовтня 2010 року.
У судовому засіданні 06 жовтня 2010 року представник позивача надав суду документи на виконання вимог ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 вересня 2010 року. Представники відповідача та третьої особи в судове засідання не з’явилися. Розгляд справи відкладався на 18 жовтня 2010 року та 26 жовтня 2010 року, у зв’язку з необхідністю отримання додаткових доказів від Подільської районної у місті Києві державної адміністрації.
У судовому засіданні представник позивача надав суду письмові пояснення по справі, позов підтримав та просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Представник відповідача заперечень проти позову не надав, у судові засідання 06 жовтня 2010 року, 18 жовтня 2010 року та 26 жовтня 2010 року не з’явився, про час та місце розгляду справи згідно вимог пункту 8 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, був повідомлений належним чином.
Позовні вимоги мотивовані тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Егобуд», порушуючи вимоги Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», відсутній за місцем знаходженням вказаним в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Справа розглядається судом за наявними в ній доказами.
Розглянувши адміністративний позов та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Егобуд» зареєстровано Подільською районною у місті Києві державною адміністрацією як юридична особа з 03 грудня 2007 року та перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Подільському районі міста Києва з 04 грудня 2007 року.
В матеріалах справи міститься довідка Державної податкової інспекції у Подільському районі міста Києва № 8675/9/10-202 від 18 жовтня 2010 року, в якій зазначено, що заборгованість перед бюджетом відсутня.
Відповідно до статті 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб’єктом господарювання дальності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб’єкта та його ліквідації.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 травня 2003 року № 755 - IV (далі по тексту – Закону № 755 - IV) місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).
Частиною 2 статті 17 Закону № 755 – IV, встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи, зокрема, місцезнаходження юридичної особи.
Згідно з частини 11 статті 19 зазначеного Закону юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Частиною 12 статті 19 Закону № 755 – IV, зазначено що у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.
У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Позивачем додано до матеріалів справи Повідомлення Державної податкової інспекції у Подільському районі № 3038/9/29-210 від 27 травня 2009 року в якому зазначено, що в результаті проведених заходів встановлено відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Егобуд» за місцезнаходженням, фактичне місце знаходження юридичної особи або адреси, за якою здійснюється зв'язок не встановлено.
Частиною 14 статті 19 Закону № 755 визначено, що у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей.
Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за зазначеною адресою, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Наявність такого запису, згідно частини 2 статті 38 Закону № 755 - IV є підставою для постановлення судом рішення про припинення юридичної особи.
Згідно наданого позивачем витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що міститься в матеріалах справи, станом на 16 серпня 2010 року місцезнаходженням юридичної особи є 04080, місто Київ, вулиця Фрунзе, будинок 20-22. В той же час, у графі "Статус відомостей про юридичну особу" зазначено: відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.
Відповідно до пункту 17 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу України» від 04 грудня 1990 року № 509-XII (далі по тексту – Закон № 509-XII) Органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Згідно положень частини 3 статті 38 Закону № 755 – IV державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та юридичну особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису.
Частиною 4 статті 38 Закону № 755 - IV встановлено, що з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи застосовуються обмеження, які встановлені законом, зокрема частиною другою статті 35 цього Закону (З дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи забороняється: проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, щодо якої прийнято рішення щодо припинення; внесення змін до Єдиного державного реєстру щодо відомостей про відокремлені підрозділи; проведення державної реєстрації юридичної особи, засновником (учасником) якої є юридична особа, щодо якої прийнято рішення щодо припинення.).
Відповідно до частин 5, 6 статті 38 Закону № 755 – IV суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
У разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Відповідно до частини 7 статті 38 Закону № 755 – IV державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управління або засновник (учасник) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати такому керівнику органу управління або засновнику (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відповідне повідомлення.
Отже, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановивши викладені вище обставини вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позовну заяву такою, що підлягає задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Враховуючи, що відповідачем більше року не подаються органам державної податкової служби документи фінансової звітності, суд вважає позовні вимоги Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно із частиною першою статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Відповідно до статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Державної податкової інспекції України у Подільському районі міста Києва задовольнити.
2. Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «Егобуд» (код ЄДРПОУ 35464479).
3. Зобов’язати державного реєстратора Подільської районної у місті Києві державної адміністрації не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Егобуд»внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис щодо цього судового рішення та здійснити заходи з припинення юридичної особи у встановленому порядку.
Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складання в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Шарпакова В.В.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2010 |
Оприлюднено | 07.12.2010 |
Номер документу | 12603127 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шарпакова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні