Рішення
від 21.03.2025 по справі 380/19987/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 березня 2025 рокусправа № 380/19987/24

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої-судді Потабенко В.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова, Західного управління замовника робіт про визнання протиправним і скасування рішення,

в с т а н о в и в:

на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 , далі ОСОБА_1 , позивач) до Квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова (79007, м. Львів, вул. Батуринська, 2; код ЄДРПОУ 07638027, далі КЕВ м. Львова, відповідач 1), Західного управління замовника робіт (79017, м. Львів, вул. Мечнікова, 16а; код ЄДРПОУ 25530218, далі також відповідач 2), у якій просить суд:

- визнати неправомірним та скасувати п. 1 наказу начальника Західного управління замовника робіт від 08.07.2024 № 32/нагд «Про оголошення рішення об`єднаної житлової комісії квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова»;

- визнати неправомірним рішення об`єднаної житлової комісії квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова, оформлене протоколом №5 від 20.06.2024 ( п. 1.3.) про зарахування на квартирний облік полковника ОСОБА_1 на загальних підставах з 20.06.2024 та включення в списки осіб, першочергового отримання житла з 20.06.2024, як учасника бойових дій, складом сім`ї 3( три) особи;

- зобов`язати квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова зарахувати на квартирний облік зі збереженням попереднього часу перебування на квартирному обліку полковника ОСОБА_1 на загальних підставах з 14.02.2001 та включити в списки осіб, першочергового отримання житла з 12.06.2015, як учасника бойових дій, зі складом сім`ї 4 (чотири) особи: він, дружина - ОСОБА_2 , 1979 року народження, дочка - ОСОБА_3 , 2003 року народження, син - ОСОБА_4 , 2015 року народження.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що проходить військову службу в Західному управлінні замовника робіт та перебуває на квартирному обліку в об`єднаній житловій комісії КЕВ м. Львова. З 22.12.2022 зареєструвався за адресою: АДРЕСА_1 та 05.06.24 подав рапорт про зарахування із сім`єю на квартирний облік у Львівському гарнізоні з 14.02.2001 зі складом сім`ї чотири особи, а також у списках першочерговиків, як учасник бойових дій, з 12.06.2015. Стверджує, що підстав для прийняття оскаржуваного рішення немає, з таким рішенням житлової комісії позивач не згідний, тому оскаржує його в судовому порядку.

Ухвалою судді від 30.09.2024 провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та проведення судового засідання, за наявними матеріалами та відповідачу запропоновано надати суду відзив на позовну заяву у п`ятнадцятиденний строк, з дня отримання цієї ухвали.

Відповідачем 2 08.11.2024 скеровано до суду відзив (вх. № 83194), в якому просить відмовити в позові з підстав викладених у ньому, а щодо першої позовної вимоги закрити провадження.

Відповідач 1 правом на подання відзиву, передбаченим ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), не скористався, свою позицію стосовно позову не висловив. Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі від 30.09.2024, отримано відповідачем 30.09.2024, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Оскільки відсутні клопотання будь-якої зі сторін про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Позивач проходить військову службу в Західному управлінні замовника робіт та перебуває на квартирному обліку в об`єднаній житловій комісії КЕВ м. Львова.

З 22.12.2022 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно довідки Західного управління замовника робіт № 1273/680 від 27.05.2024 на утриманні позивача справді знаходиться сім`я в складі трьох осіб.

05.06.2024 подав рапорт про зарахування із сім`єю на квартирний облік у Львівському гарнізоні з 14.02.2001 зі складом сім`ї чотири особи, а також у списках першочерговиків, як учасник бойових дій, з 12.06.2015.

В рапорті про зарахування на квартирний облік позивачем вказувалося, що у зв`язку з введенням в Україні з 24.02.2022 воєнного стану та тимчасовим припиненням органами виконавчої влади реєстрації місця проживання, він просив зберегти попередній час перебування на квартирному обліку. На розгляд комісії він подав лист Державної міграції служби від 19.07.2024 про зупинення роботи реєстрів територіальних громад органів реєстрації.

20.06.2024 на підставі рішення житлової комісії КЕВ м. Львова (протокол № 5) позивача зараховано на квартирний облік з 20.06.2024 зі складом сім`ї 3 особи без врахування попереднього часу перебування на квартирному обліку.

Підставою прийняття такого рішення стало те, що позивач зареєстрований в м. Львові лише 20.07.2022 і перерва в перебуванні на квартирному обліку становить більше пів року. Дана вимога про незбереження попереднього час перебування на квартирному обліку у випадку відсутності реєстрації населеному пункті або неподання заяви впродовж шестимісячного терміну міститься в абз. 5 п. 9 розділу 6 наказу Міністерства оборони України «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями» від 31.07.2018 № 380.

Водночас, оскаржуваним рішенням не зарахована на квартирний облік дочка позивача - ОСОБА_3 , 2003 року народження, у зв`язку з відсутністю даних про реєстрацію в м. Львові.

08.07.24 протокол був оголошений наказом начальника Західного управління замовника робіт від 08.07.24 № 32/нагд. (п. 1 наказу).

Вважаючи оскаржуване рішення житлової комісії протиправними, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного.

Відповідно до ст. 17 Конституції України Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.

Статтею 47 Конституції України встановлено, що кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону.

Основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей визначені Законом України від 20.12.1991 №2011-ХІІ Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей (далі - Закон № 2011-ХІІ), який також встановлює єдину систему їх соціального та правового захисту, гарантує військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній сферах сприятливі умови для реалізації їх конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни та регулює відносини у цій галузі.

За умовами абз. 1 п. 1 ст. 12 Закону №2011-ХІІ держава забезпечує військовослужбовців жилими приміщеннями або за їх бажанням грошовою компенсацією за належне їм для отримання жиле приміщення на підставах, у межах норм і відповідно до вимог, встановлених Житловим кодексом Української РСР, іншими законами, в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Абзацом 1 п. 9 ст. 12 Закону №2011-ХІІ установлено, що військовослужбовці, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, при звільненні з військової служби в запас або у відставку за віком, станом здоров`я, а також у зв`язку із скороченням штатів або проведенням інших організаційних заходів, у разі неможливості використання на військовій службі залишаються на цьому обліку у військовій частині до одержання житла з державного житлового фонду або за їх бажанням грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення, а в разі її розформування - у військових комісаріатах і квартирно-експлуатаційних частинах районів та користуються правом позачергового одержання житла.

Так, порядок зарахування, зняття та ведення обліку осіб, які потребують покращення житлових умов, визначено вимогами Порядку забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей житловими приміщеннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2006 №1081 (далі - Порядок №1081), Інструкцією з організації забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 31.07.2018 №380 (далі Інструкція №380).

Порядок №1081 визначає механізм забезпечення житловими приміщеннями військовослужбовців - осіб офіцерського (у тому числі осіб, які проходять військову службу за призовом осіб офіцерського складу), старшинського і сержантського, рядового складу (крім військовослужбовців строкової служби) Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів спеціального призначення та Держспецтрансслужби, Держспецзв`язку, посади в яких комплектуються військовослужбовцями, у тому числі звільнених в запас або у відставку, що залишилися перебувати на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, у військових частинах, закладах, установах та організаціях (далі - військові частини) після звільнення (далі - військовослужбовці) та членів їх сімей.

Згідно із п. 6 Порядку №1081 питання, пов`язані із забезпеченням житлом військовослужбовців, вирішуються за місцем перебування їх на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Відповідно до п. 22 Порядку №1081 облік військовослужбовців, які потребують поліпшення житлових умов (далі - облік), ведеться у військових частинах та квартирно -експлуатаційних органах.

Пунктами 24-26 Порядку №1081 встановлено, що військовослужбовці зараховуються на облік згідно з рішенням житлової комісії військової частини, яке затверджується командиром військової частини.

У рішенні зазначаються дата зарахування на облік, склад сім`ї, підстави для зарахування на облік, вид черговості (загальна черга, в першу чергу, поза чергою), а також підстави включення до списків осіб, що користуються правом першочергового або позачергового одержання житлових приміщень, а в разі відмови в зарахуванні на облік підстави відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Датою зарахування на облік вважається день, коли житловою комісією військової частини винесено рішення про зарахування військовослужбовця на облік. Військовослужбовці, зараховані на облік, заносяться до книги обліку осіб, що перебувають в черзі на одержання житла.

На кожного військовослужбовця, зарахованого на облік, оформляється облікова справа.

Військовослужбовці, які перебувають на обліку, у разі переміщення по військовій службі, пов`язаного з переїздом до іншого гарнізону (в іншу місцевість), зараховуються на облік за новим місцем служби разом з членами їх сімей із збереженням попереднього часу перебування на обліку, а також у списках осіб, що користуються правом першочергового або позачергового одержання житла.

Згідно із п. 9 Розділу IV Інструкції № 380 військовослужбовці, які перебували на обліку за попереднім місцем проходження військової служби, на загальних підставах в органах місцевого самоврядування та до набрання чинності цією Інструкцією зараховуються на облік із збереженням попереднього часу перебування на обліку, а також заносяться у списки осіб, що користуються правом першочергового або позачергового одержання житла за наявності підстав. Час перебування військовослужбовців на обліку для поліпшення житлових умов шляхом забезпечення службовими жилими приміщеннями (службовою жилою площею) не враховується.

Військовослужбовцям (крім військовослужбовців, які проходили службу у військових частинах, пункти постійної дислокації яких розташовані на територіях районів проведення антитерористичної операції, а також у військових частинах, які були сформовані під час особливого періоду без визначення пункту постійної дислокації), які перебували на обліку за попереднім місцем проходження військової служби в іншому гарнізоні (в іншій місцевості), але протягом шести місяців після прибуття до нового місця проходження військової служби не зареєстрували місце проживання і не подали рапорт про зарахування на облік, попередній час перебування на обліку не зберігається.

Пунктом 32 Порядку №1081 передбачено, що черговість надання житла визначається за часом зарахування на облік (включення до списків осіб, що користуються правом першочергового або позачергового одержання житлового приміщення).

Пунктом 17 Розділу IV Інструкції № 380 визначено, що у разі переміщення військовослужбовця, який перебуває на обліку, по військовій службі до іншої військової частини житлова комісія військової частини (об`єднана житлова комісія) на підставі наказу про переміщення до нового місця служби на найближчому засіданні, але не пізніше місяця з дати виключення зі списків особового складу військової частини приймає рішення щодо виключення з обліку у військовій частині та направляє за встановленим порядком відповідну особову справу військовослужбовця до нового місця його служби.

Підсумовуючи наведені норми права, суд дійшов висновку, що національне законодавство передбачає зарахування попереднього часу перебування військовослужбовця на квартирному обліку (в списках осіб, що користуються правом першочергового і позачергового отримання жилих приміщень) при переміщенні військовослужбовця по службі в інший гарнізон.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач проходить військову службу з 13.10.2021 по теперішній час в Західному управлінні замовника робіт. У Збройних Силах України служить з липня 1995 року.

В рапорті від 24.05.2024 до начальника Західного управління начальника робіт, голови житлової комісії полковника ОСОБА_5 позивач вказав, що участь в приватизації ані він, ані члени його сім`ї не брали, перебував на квартирному обліку за попереднім місцем служби з 14.02.2001 зі складом сім`ї 4 особи, а також у списках першочерговиків як учасник бойових дій з 12.06.2015. З січня 2022 року перебуває на обліку в об`єднаний житловій комісії КЕВ м. Львова як військовослужбовець, який потребує поліпшення житлових умов шляхом забезпечення службовим жилим приміщенням. Просив у зв`язку з військовим станом зарахувати попередній час перебування на квартирному обліку.

20.06.2024 відповідно до рішення житлової комісії, оформленого протоколом засідання житлової комісії №5, полковника ОСОБА_1 було зараховано на загальний та позачерговий квартирний облік з 20.06.2024 та включено в список осіб, що користуються правом першочергового забезпечення жилими приміщенням як учасника бойових дій з 20.06.24. Відповідно зазначене рішення було затверджено наказом начальника Західного управління замовника робіт від 08.07.2024 № 32/нагд.

Суд зазначає, що з системного аналізу вимог чинного законодавства щодо організації забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями, висновується, що на час звернення позивача із рапортом про зарахування на квартирний облік нормативно-правові акти забезпечували збереження за військовослужбовцем прав на знаходження на квартирному обліку з дати первинної постановки його на такий облік.

Крім того, суд зауважує, що перенесення дати квартирного обліку позивача на 20.06.2024 призводять до порушення рівності в черговості забезпечення житлом військовослужбовців, які проходять військову службу, не змінюючи місця служби, та військовослужбовців, які внаслідок переїзду до іншого місця служби втрачають при цьому час квартирного обліку за попереднім місцем служби.

Аналогічні висновки викладені в постановах Верховного Суду від 28.03.2018 у справі №760/9507/15-ц, від 07.06.2018 у справі №362/4273/17, від 27.09.2018 у справі №362/4307/17, від 22.11.2018 у справі №362/6383/16-ц, від 18.03.2019 у справі №285/3566/17, від 20.03.2019 у справі №760/750/16-ц, від 04.11.2019 у справі №362/776/19, від 18.05.2022 у справі № 760/4630/20, від 22.05.2020 у справі №569/13485/17.

Судом встановлено, що позивач перебував на обліку ще до набрання чинності Інструкцією від 31.07.2018 № 380, а тому можливо дійти висновку, що до спірних правовідносин не застосовується положенні вказаної Інструкції в частині щодо необхідності подання рапорту та реєстрації місця проживання протягом 6 місяців після прибуття до нового місця проходження військової служби.

Перебування позивача на квартирному обліку не заперечувалося протягом всього часу перебування на обліку, законність постановлення на квартирний облік не оскаржувалось відповідачами.

Водночас, реєстрація місця проживання чи місця перебування особи або її відсутність не може бути умовою реалізації прав і свобод або підставою для їх обмеження. Таким чином, наявність чи відсутність прописки не може бути визнана законною підставою для переміщення особи у черзі квартирного обліку.

Крім того, відповідно до довідки з місця проживання про склад сім`ї і прописку від 04.01.2018 №7, виданої КЕМ м. Львова, дочка позивача - ОСОБА_3 , 2003 року народження, зареєстрована в АДРЕСА_2 з 16.09.2005 за адресою: АДРЕСА_3 .

Доказів того, що ОСОБА_3 , 2003 року народження, змінювала місце реєстрації або місце проживання, матеріали справи не містять.

Крім того, суд вказує, що житловою комісією не було взято до уваги зміни, внесені згідно наказу Міністерства оборони України 19.06.2024 № 404 до Інструкції з організації забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями про те, що в умовах правового режиму воєнного стану дана вимога не застосовується.

Виходячи з викладеного, суд констатує, що рішення житлової комісії відповідача 1, оформлене протоколом № 5 від 20.06.2024, є протиправним.

Відповідно п. 1 наказу начальника Західного управління замовника робіт від 08.07.2024 № 32/нагд «Про оголошення рішення об`єднаної житлової комісії квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова» також необхідно визнати протиправним та скасувати.

Відтак, позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Визначаючись щодо вимог зобов`язального характеру, суд враховує, що відповідно до п. 2 ч 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Водночас, згідно з п. 10 ч 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) гарантує, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження

При цьому під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Суд враховує, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

За таких обставин, обираючи належний спосіб захисту порушеного права позивача, суд вважає за необхідне заявлені вимоги задовольнити шляхом зобов`язання об`єднаної житлової комісії КЕВ м. Львова зарахувати на квартирний облік зі збереженням попереднього часу перебування на квартирному обліку полковника ОСОБА_1 на загальних підставах з 14.02.2001 та в включити в списки осіб першочергового отримання житла з 12.06.2015, як учасника бойових дій, зі складом сім`ї 4 (чотири) особи: він, дружина - ОСОБА_2 , 1979 року народження, дочка - ОСОБА_3 , 2003 року народження, син - ОСОБА_4 , 2015 року народження.

Частинами 1, 2 ст. 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій, суд приходить до переконання, що заявлений позов підлягає задоволенню.

Враховуючи, що позивач звільнений від сплати судового збору, судові витрати у даній справі не розподіляються.

Керуючись ст. ст. 2, 6-9, 19-20, 22, 25-26, 72, 77, 90, 139, 143, 241-246, 255, 257-258, 293, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII «Перехідні положення» КАС України, суд

в и р і ш и в:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення об`єднаної житлової комісії Квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова, оформлене протоколом №5 від 20.06.2024 в частині пункту 1.3. про зарахування на квартирний облік полковника ОСОБА_1 на загальних підставах з 20.06.2024 та включення в списки осіб першочергового отримання житла з 20.06.2024, як учасника бойових дій, складом сім`ї 3 (три) особи.

Визнати протиправним та скасувати пункт 1 наказу начальника Західного управління замовника робіт від 08.07.2024 № 32/нагд «Про оголошення рішення об`єднаної житлової комісії Квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова».

Зобов`язати Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова 79007, м. Львів, вул. Батуринська, 2; код ЄДРПОУ 07638027) зарахувати на квартирний облік зі збереженням попереднього часу перебування на квартирному обліку полковника ОСОБА_1 на загальних підставах з 14.02.2001 та включити в списки осіб першочергового отримання житла з 12.06.2015, як учасника бойових дій, зі складом сім`ї 4 (чотири) особи: ОСОБА_1 , дружина - ОСОБА_2 , 1979 року народження, дочка - ОСОБА_3 , 2003 року народження, син - ОСОБА_4 , 2015 року народження.

Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено та підписано 21.03.2025.

СуддяПотабенко Варвара Анатоліївна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2025
Оприлюднено26.03.2025
Номер документу126065173
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо публічної житлової політики

Судовий реєстр по справі —380/19987/24

Рішення від 21.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні